Itse olen useimmiten vakavissani täällä sinkuissa ja se on myös huono asia.
En Vogue / Free your mind
https://youtu.be/i7iQbBbMAFE?si=p54ny3REwcK2OE11
Kuinka vakavissasi olet, kun kirjoitat?
43
348
Vastaukset
- Anonyymi00001
😁 Sattuipa sopivasti sun aloituksesi.
Tässä viime aikoina olen miettinyt, että pitäiskö jo loukkaantua ja mielensä pahoittaa kun iso osa mun kirjoituksistani poistetaan. Nyt sitten päätin että heitän ihan plörinäksi. Saa nähdä miten poistomäärille käy 🤔
Missään nimessä tätä ei voi ottaa vakavasti 🐒💨
xLiner, 🤡Niinpä. Eikö alakin ärsyttämään, jos joku vttuilee sulle tekojen muodossa ja et pysty edes vttuilemaan takasin, koska aloitukset ja kommentit poistetaan.
- Anonyymi00004
Mu5tasydän kirjoitti:
Niinpä. Eikö alakin ärsyttämään, jos joku vttuilee sulle tekojen muodossa ja et pysty edes vttuilemaan takasin, koska aloitukset ja kommentit poistetaan.
No multa lähtee ihan asialliset keskustelevat viestit. Jos kirjoittelen kirosanoja pötköön ne lähtee vasta kahden päivän päästä 🤨 😁
Toki lähtee nekin, joissa kuittailen vttuilijalle takaisin...
Ihan stanan sama, 🐒💨 , 😜
xLiner - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
No multa lähtee ihan asialliset keskustelevat viestit. Jos kirjoittelen kirosanoja pötköön ne lähtee vasta kahden päivän päästä 🤨 😁
Toki lähtee nekin, joissa kuittailen vttuilijalle takaisin...
Ihan stanan sama, 🐒💨 , 😜
xLiner"Toki lähtee nekin, joissa kuittailen vttuilijalle takaisin..."
Nää lähtee nopeaan 😄
xLiner Huomasin. Luulen että käytät liikaa noita merkkejä. Ehkä. Ei munkaan pahimpia kiroiluja välttis poisteta, mutta jos liian lyhyet kommentit maustettuina poistuu kyllä.
- Anonyymi00002
Täällä joku persu jarruttaa.
Vaihtelee ihan laidasta toiseen. Yleensä tykkään puhua asioista aidosti ja kiertelemättä. Mutta kyllä mä väliin heitän tahallaan huumoria, ironiaa, sarkasmia ja töksäyttelyjä ihan tilanteen mukaan.
https://www.facebook.com/share/r/1KaCsFVh3r/
Rasismia tai ei niin kiva filtteri pränkki.Jasu2025 kirjoitti:
Suomi maailmalla ilmeet. 🤣
https://www.facebook.com/share/r/1BZKyDzGcv/Nythän nää näyttää ihan savolaisilta! 😆👍
https://www.facebook.com/share/r/1CwFvR5XXb/- Anonyymi00007
Jasu2025 kirjoitti:
Nythän nää näyttää ihan savolaisilta! 😆👍
https://www.facebook.com/share/r/1CwFvR5XXb/rasisti mikä rasisti, loppuun asti
Anonyymi00007 kirjoitti:
rasisti mikä rasisti, loppuun asti
Ai Jasu on rasisti? Hah, kyllähän vitsin murjaisit. Jasu on se, joka ottaa ensimmäisenä tulokkaat siipiensä suojaan, mutta hänen ylitse ei kävele kukaan - ja hyvä niin.
Olet näemmä muuttunut sukulaistytökseni. Hän on perulaista syntyperää. Vai vohkitko kuvan ? :D
elisakettu kirjoitti:
Olet näemmä muuttunut sukulaistytökseni. Hän on perulaista syntyperää. Vai vohkitko kuvan ? :D
Tuo on vanha kuva minusta. Kun olin tumma ja pitkät hiukset. Kovasti ylipainoinen. Läskittelijöiden iloksi. 😃
- Anonyymi00014
Jasu2025 kirjoitti:
Tuo on vanha kuva minusta. Kun olin tumma ja pitkät hiukset. Kovasti ylipainoinen. Läskittelijöiden iloksi. 😃
näytit hyvältä silloin joskus. enää et.
Anonyymi00014 kirjoitti:
näytit hyvältä silloin joskus. enää et.
Sepä hyvä. Saa rauhassa kulkea. ☝️😌
- Anonyymi00003
Sama olen täällä kuin muuallakin eli vähemmän tosissani :)
- Anonyymi00006
tuon nyt tietää jo kaikki täällä. olet vakava ja ikävä tosikko.
aika harva haluaa viettää aikaansa tuollaisen ihmisen seurassa, kait niitäkin löytyy tosin, toisia tosikkoja.Olen kyllä pannut merkille, että ihannoit Väliksen kaltaisia ihmisiä etkä osaa tehdä muuta kuin vttuilla. Mahtaa vanhemmat olla ylpeitä lapsestaan.
Ehkä sun kannattas perustaa joku sinkkujen kiusaajakerho, niin siellä saisitte sitten porukalla rellestää.
Ai niin, sitähän sinä ja muut kaltaisesi roskat teette jo nyt. Kohde vain vaihtelee sen mukaan, kuka tekee aloituksen.- Anonyymi00009
Jotenkin minusta tuntuu, että sinusta ei tunnu kovin hyvältä.
Onko sinulla jotain, mitä haluaisit jakaa meidän kanssamme? - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jotenkin minusta tuntuu, että sinusta ei tunnu kovin hyvältä.
Onko sinulla jotain, mitä haluaisit jakaa meidän kanssamme?No nyt meni väärään kohtaan, sori kaikki.
- Anonyymi00015
Mu5tasydän kirjoitti:
Olen kyllä pannut merkille, että ihannoit Väliksen kaltaisia ihmisiä etkä osaa tehdä muuta kuin vttuilla. Mahtaa vanhemmat olla ylpeitä lapsestaan.
Ehkä sun kannattas perustaa joku sinkkujen kiusaajakerho, niin siellä saisitte sitten porukalla rellestää.
Ai niin, sitähän sinä ja muut kaltaisesi roskat teette jo nyt. Kohde vain vaihtelee sen mukaan, kuka tekee aloituksen.sori, en tiennyt että olet oikeasti sinkku. täällä kun useimmat ovat parisuhteessa, esittävät vain sinkkuja. niin en tajunnut että se on herkkä asia sinulle.
Anonyymi00015 kirjoitti:
sori, en tiennyt että olet oikeasti sinkku. täällä kun useimmat ovat parisuhteessa, esittävät vain sinkkuja. niin en tajunnut että se on herkkä asia sinulle.
Ei sinkkuus ole mulle herkkä asia, koska se on ollut aikanaan mun oma valinta. En hyväksy perseilyä, mutta jos perseilet mulle tai toisille ja huomaan sen, niin varmasti vastaan samalla mitalla takaisin.
- Anonyymi00008
Kirjoitan aina ja ehdottomasti täysin tosissani.
Erityisesti antamani ohjeen mämmin käytöstä makuuhuoneessa ja silakoiden naulaamisesta olohuoneen seinään on tarkoitettu teille kirjaimellisesti otettavaksi.
Että tietäkää te se! - Anonyymi00011
Aina vain pelkkää asiaa, kuivana.
-keinovaginamies-- Anonyymi00012
elisakettu kirjoitti:
Jos nyt edes vähän sitä liukastetta...
Muistetaan nyt se mämmi!
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Muistetaan nyt se mämmi!
Kaivannet kukkosen sitten kun lopetetaan.
-keinovaginamies-
- Anonyymi00013
Vakavissani? 🙄 Enpä juuri koskaan.
Tämä on ylimääräisten ajatusten purkupaikka ja egologinen kierrätyspiste ja leikkipaikka.Kiitos mielipiteestä. Toivottavasti et tarkoita sitä, että dumppaat negatiiviset ajatusroskat toisten niskaan, eli vttuilet huviksesi.
- Anonyymi00016
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos mielipiteestä. Toivottavasti et tarkoita sitä, että dumppaat negatiiviset ajatusroskat toisten niskaan, eli vttuilet huviksesi.
Eipä ole kukaan sellaisesta syyttänyt. En taida edes sellaista osata. En yleensä vastaa edes hyökkäyksiin.
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eipä ole kukaan sellaisesta syyttänyt. En taida edes sellaista osata. En yleensä vastaa edes hyökkäyksiin.
Hyvä, että et toimi niin, ei ollut tarkoitus syyttää. Täällä on vain monenlaista kulkijaa. 🙏
Voisi kuvitella, että joskus aikojen alussa, täälläkin on keskusteltu vakavissaan.
Mutta kun samat aiheet toistuvat kuukaudesta toiseen niin kommenteista tulee laiskan epämääräisiä.
Pian tämän jälkeen alkaa kieli poskessa mongerrus.
:P
Itse ilmaisen täällä lähinnä mielentilaani.Voi niitä aikoja? Kieli poskessa on hyvä juttu, huumoria tarvitaan aina. Se on kuitenkin taitolaji olla hauska. :)
En jaksa tehdä uutta avausta asian tiimoilta, mutta hajoamispisteessä olevasta auton akusta tuli mieleeni Jakke ja Sepi.
https://youtu.be/_nnbYbTew1o?si=SpfRvy7Ez-0GixDbEn ota palstaa vakavasti. Tosin viimeksi meni oikeasti hermot, kun Timo kirjoitteli asiattomia.
Välillä menee hermot ja se osoittaa vain sen, että olet ihminen, et mikään tunteeton robotti.
Minulle tämä palsta on vapaa-ajan viihdettä. Harvoin tulee vastaan raskassoutuisia ketjuja (aiheita), joihin jaksan panostaa enemmän.
Yritän pitää tämän kevyenä, ilman "sarvia ja hampaita". 😄👿
Tekstiä tulee enemmän kuin laki sallii, mutta aina pieni huumorinkukka silmäkulmassa.
En suhtaudu palstailuun liian vakavasti. 😊🌸
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2366547Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r524606Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1004421Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli74219Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s393713Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1173618Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683596Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava233501SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713283Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739532425