Tällä Suomi sonta kanavalla arvostellaan täysin anonyymisti kaupungimme asukkaita esim. yrittäjiä, kaupungin työntekijöitä , politikkoja, työnantajia jne jne. On täysin munatonta ettei arvostelijat uskalla käyttää omaa nimeänsä, osoittaa heidän raukkamaisuuttaan ja itsesäälissä rypemistä. Hankkikaa elämä ja aikuistukaa edes.
Kuntalaisten arvosteleminen, haukkuminen
14
536
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hamekankaan ostoon.
- Anonyymi00003
Haukkumiseen pitää suhtautua kemijärviläisenä perinteenä, eikä siitä pidä loukkaantua. Haukuttu on vuosi kymmeniä ja uusi sukupolvi on kasvamassa jolla on vielä terävämpi kieli.
Aluksi ihmettelin kun politiikassahan aina on keskinäistä kahinaa. Yleensähän haukutaan puolueita ja niiden tekemisiä. Kemijärvellä harvoin haukutaan puolueita, mutta sitäkin enemmän henkilöitä niiden puolueiden sisältä.
Pitää politiikkojenkin kestää kun ei riitä mitä mitä ilkeimmästi haukutaan politiikko, sitten haukutaan puolist, ym.- Anonyymi00005
Kadehtiminen se vasta kemijärveläistä onkin, samoin vittuilu ja turpiinlyönti.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kadehtiminen se vasta kemijärveläistä onkin, samoin vittuilu ja turpiinlyönti.
Kemijärveläiset on kuulkaas kesyä sakkia muoniolaisten rinnalla tällä haukkumisen ja kadehtimisen saralla.
Käykääppä siellä joskus kääntymässä niin Kemijärveläisten haukkuminen tai kadehtiminen on silkkaa silittelyä sen jälkeen, sen voin luvata. Nämä "onnellisia luonnostaan" on pikemminkin "kateellisia ja pahansuopia luonnostaan". - Anonyymi00014
Kyllä Kemijärviläin perinne on kautta aikojen ollut haukkuminen ja toisten syyttely.
Muistan kun ukkivainaa kertoi kun sanotoissa oltiin hevosten aikakaudella. Hevosella siirrettiin tukit ajotien varteen. Kemikärviläinen kun ajoi rekensä kantoon, ensimmäiseksi alkoi akkaa noitumaan.
- Anonyymi00004
Haukku ei tee haavaa eikä koira kantapäästä pure!
Sanotaan.
Muuta keinoa ei ole kuin se, että kumotaan haukut ja lyödään haukkujille sanallisesti luu kurkkuun. Jokaisessa asiassa ja teossa on niin hyvää kuin pahaa. Puolustetaan haukuttuja, lyödään hyvät perusteet pöytään, niin haukkuminen lieventyy ja saattaa kumoutua kokonaan. Älyllisillä ja nokkelilla huomautuksilla on merkitystä. - Anonyymi00006
Kyllä Kemijärvellä osataan kehuakin, vaikka vaikeampaa se on.
Yksi esimerkki on tässä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19199772/heikki-on-paras---suorastaan-huippu
Vaikeaa on myös anteeksipyytäminen,
tässä esimerkki,
joiltakin se onnistuu
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16965617/lea-koskela-on-pyytanyt-juhanalta-anteeksi - Anonyymi00008
Hyvää joulua myös kaikille valittajille ja arvostelijoille. Kerätkää voimia pyhien aikana jotta jaksatte jatkaa samaa itkemistä myös vuonna 2026.
- Anonyymi00009
Niin ja hankkijaa oma elämä, katkeruuteen on moni kuollut.
- Anonyymi00010
Tämän kanavan vailittajat on tunnistettu, ei jatkoon....
- Anonyymi00011
Huomautan kunnioittavasti, että ketjun aloittaja myös kirjoittaa anonyymisti nimimerkin takaa!
Nimimerkki: P. Aska- Anonyymi00012
On väärin käyttää nimimerkkiä joka on sallalaisen johtavan poliitikon oikea nimi. Hänen virallinen nimi on Pertti Aska.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
On väärin käyttää nimimerkkiä joka on sallalaisen johtavan poliitikon oikea nimi. Hänen virallinen nimi on Pertti Aska.
On eri henkilö kuin Pentti A!
- Anonyymi00015
Koska Kelloniemi pyytää anteeksi loukkaamiaan henkilöitä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393