Työllisyyspalveluista tuli ilmoitus että Omavalmentaja vaihtuu.
Mietin että mitähän tämä tarkoittaa, mihin vaikuttaa ja pitääkö jo ennalta varautua pahempaan?
Vaihtui kesken suunnitelman, eli edellistä suunnitelmaa on vielä jäljellä.
Edellisen Omavalmentjan kanssa hommat sujuivat hyvin ja ei ollut mitään ongelmia.
Oma valmentajan vaihtuminen Työllisyyspalvelussa?
5
188
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tottakai ne vaihtuu välillä, on voinut vaikka lähteä muihin hommiin ym. Uusi voi toki olla innokas ja haluaa nähdä asiakkaansa nokatusten joten varaudu siihen..tosin mitäs ihmeellistä siinäkään..
- Anonyymi00002
Mietin onko sieltä tulossa joku sadisti, joka on heti tunkemassa orjatyöhön 3kk johonkin ja mahdollisuudet saada palkkatyö on hyvin pienet.
- Anonyymi00003
Tietenkin on, tokihan se vanha ohjaaja kertoo sinun historiasi typin asiakkaana ja vääntää ruuvia vielä tiukemmalle
- Anonyymi00004
Jos työtön on jotenkin "kovapala" niin silloin vaihtuu toiselle joka pehmentää.
Se on ikivanha taktiikka sodassa ja työnhaussa!
Se ei tosin tässä tapauksessa tarkoita heti jotain räiskyvää eco-persoonaa vaan voi olla enenmmänkin hillitty ja maltillisempi tekemään jotain "pakotteita" esim. 9€ kokeiluihin.
Ikä saattaa merkitä todella paljon asiaan eli nuoremmille on oltavakin selkeästi aktiivinen kun taas eläkeikää lähestynyt voi olla vain välttämätön pakko.
Itse nimittäin en todellakaan suostunut mihinkään 9€ ideaan ja siitä se muutos alkoi.
Tein selväksi, että olen hakemassa palkkatyötä en ala enään mihinkään harjoittelijaksi ja varsinkaaan yritykseen joka tekee tiliä firmaansa.- Anonyymi00005
Miksi valehtelet, kaikkihan sen tietää että sinäkin tanssit sitä polkkaa mitä sinulle soitetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998