huuhaa hyvin nähden ihania unikuvia....:))) varmuuden vuoks toivotan,,, jos vallan unohdan....:)))))))))))
nukkukaas koko......
9
321
Vastaukset
- eijarina
nuku, ainakaan minä! Nukku-Matin unihiekka pussukka valu vahingossa varmaan johkin matkalle!
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
unet on vien.... utelias ku olen...
brunekaan tänä yönä nuku.
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
unet on vien.... utelias ku olen...
pikkuriikkisen päähän oma tyhmyys, tuli oltua vähän liian herkkä uskoinen ja sit vietiin kuin litran mittaa! Hällä väliä en lannistu ja nyt hyvää yötä, meen sänkyyn!
eijarina kirjoitti:
pikkuriikkisen päähän oma tyhmyys, tuli oltua vähän liian herkkä uskoinen ja sit vietiin kuin litran mittaa! Hällä väliä en lannistu ja nyt hyvää yötä, meen sänkyyn!
hyvin tai ainaki yritä.....
luke67 kirjoitti:
brunekaan tänä yönä nuku.
pakko on kohta mentävä.... ei auta itkut markkinoilla..... :))))
BBrunetti kirjoitti:
hyvin tai ainaki yritä.....
Nyt meen tupakille ja sitte koisimaan :)
Saattaapi olla että pirisee ;)Melina-76 kirjoitti:
Nyt meen tupakille ja sitte koisimaan :)
Saattaapi olla että pirisee ;)mäkin ehkä uskallan tän koneen sammuttaaaaaaaa..... vai jätänkö päälle....:DDDDD
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
mäkin ehkä uskallan tän koneen sammuttaaaaaaaa..... vai jätänkö päälle....:DDDDD
mä lähen viemään pyörällä avaimia kamulle 15km päähän. nukkukaaa hyvin:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4342724IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk842015- 1611586
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.761510Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten171446Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4641248- 1471074
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu501044Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44922- 71902