enää alkaa? Onko ihanempaa aamua kuin tää?
Ihanat unet..Mä meen takas uneen;o))))))
Huomenta kailille.........Ihana valo.......
Voiko ihanammin päivän
195
2725
Vastaukset
hyvää....:)))))
- quistis
...Niin hän se jatkuu..Sinä olet aurinko..Kyl hyviä unia ei mikään voita..Laulee täällä:o))
quistis kirjoitti:
...Niin hän se jatkuu..Sinä olet aurinko..Kyl hyviä unia ei mikään voita..Laulee täällä:o))
mut sä kans aina pirtee.... mä tän koneen kimpussa kolmeen asti yöllä nökötin.... tänään siis otan päikkärit....:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mut sä kans aina pirtee.... mä tän koneen kimpussa kolmeen asti yöllä nökötin.... tänään siis otan päikkärit....:))))
pidempään,kuin mä ja nyt jalkeilla..;o))
quistis kirjoitti:
pidempään,kuin mä ja nyt jalkeilla..;o))
toi mun parempi puolisko herätti.... :)))) aamupuuron keittoon....:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
toi mun parempi puolisko herätti.... :)))) aamupuuron keittoon....:)))
mamin velvollisuudet....:o)))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mut en valita....:)))
noita vaihtais...Välillä skapatan ja kohta halataan...Mul ikävä esikoista...Intissä:o(
quistis kirjoitti:
noita vaihtais...Välillä skapatan ja kohta halataan...Mul ikävä esikoista...Intissä:o(
sun poika sinne harmaisiin.... eikös sieltä sentään lomille joskus pääse.... niin ja sit meillä on nää postipalvelut.... sanos että kortin aina äidille lähettää:)))kerta kuukaudes ainaki tai joka viikko....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
sun poika sinne harmaisiin.... eikös sieltä sentään lomille joskus pääse.... niin ja sit meillä on nää postipalvelut.... sanos että kortin aina äidille lähettää:)))kerta kuukaudes ainaki tai joka viikko....
Sinsonsa rippijuhlaan kuun lopulla pääsee eka kerran...:o)) On hän soitellu:o))
quistis kirjoitti:
Sinsonsa rippijuhlaan kuun lopulla pääsee eka kerran...:o)) On hän soitellu:o))
et soittaa.... eks olekin kiva kuulla ääni... et on kunnossa ja hengissä.... niin ja nehän väittää että armeijassa pojasta kasvaa mies...:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
et soittaa.... eks olekin kiva kuulla ääni... et on kunnossa ja hengissä.... niin ja nehän väittää että armeijassa pojasta kasvaa mies...:)))
Kule siel on jo hänen tuvastaan (kymmenestä)kotiin lähtenyt kaksi ja ekapäivänä oli porukat saanu oireita lämmöstä....
quistis kirjoitti:
Kule siel on jo hänen tuvastaan (kymmenestä)kotiin lähtenyt kaksi ja ekapäivänä oli porukat saanu oireita lämmöstä....
kaikki sitä touhua kestä.... mun kohta pitäis kai maidon ostoon mutku liimauduin tähän ja typy taas lastenohjelmia katsoooo... no mihkäs tässä niin kiire.... lauantai ja kaikkee...:)))) miten sun poikas on siel harmaissa pärjänyt...?
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
kaikki sitä touhua kestä.... mun kohta pitäis kai maidon ostoon mutku liimauduin tähän ja typy taas lastenohjelmia katsoooo... no mihkäs tässä niin kiire.... lauantai ja kaikkee...:)))) miten sun poikas on siel harmaissa pärjänyt...?
kertoi jo huumorinsa saaneen takaisin...Heh..Onneksi vaik hän nörtti..On myös urheilullinen ja tosi sosialinen..Kuule on komia poika...Se morsmaikku vain itkee ja anoppikokelaalle tekstailee ja mä lohduttelen:o)))
quistis kirjoitti:
kertoi jo huumorinsa saaneen takaisin...Heh..Onneksi vaik hän nörtti..On myös urheilullinen ja tosi sosialinen..Kuule on komia poika...Se morsmaikku vain itkee ja anoppikokelaalle tekstailee ja mä lohduttelen:o)))
että pärjää.... vai morsmaikkua lohduttelet.... tekee hyvää nuorelle rakkaudelle.... luulisin... :))) munkin ex aikanaan lähti armeijaan ku alettiin seukkaa.... ja kyllä mä olin surullinen....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
että pärjää.... vai morsmaikkua lohduttelet.... tekee hyvää nuorelle rakkaudelle.... luulisin... :))) munkin ex aikanaan lähti armeijaan ku alettiin seukkaa.... ja kyllä mä olin surullinen....
Halasin miniäkokelasta tosi lämpimästi...Oikesti mä halailen paljon...Nuorempi poika huutaakin et "äippävaara..Maastoutukaa"!! Ihan omituista;o)))
quistis kirjoitti:
Halasin miniäkokelasta tosi lämpimästi...Oikesti mä halailen paljon...Nuorempi poika huutaakin et "äippävaara..Maastoutukaa"!! Ihan omituista;o)))
omituista......:) no kyllä mekin aina halaillaan ja paljon.... koska mä tiedän että tuo typy kasvaa... ei sit isompana enää halaile.... nyyh....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
omituista......:) no kyllä mekin aina halaillaan ja paljon.... koska mä tiedän että tuo typy kasvaa... ei sit isompana enää halaile.... nyyh....
mä olen halaillu nuoriani ihan vauvoista lähtien,et pitäisivät sitä luonnollisena ja sit myös isoina halailis luontevasti:o)))) Osaavat ne!!
- eijarina
kyl alkaa! Ethän mennyt nukkuun takas?
- quistis
en ehtinyt ja nyt toi tytär valtas ton vuoteen...Mut kyl mä viel sukellan sinne...Kiskottelen ja nautiskelen unen muistosta:o))))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
en ehtinyt ja nyt toi tytär valtas ton vuoteen...Mut kyl mä viel sukellan sinne...Kiskottelen ja nautiskelen unen muistosta:o))))))
kun oot täällä! Mä katoin viel uudelleen sen toisen puolen, mut en vaan löytänyt kuinka lähettää:(
- quistis
eijarina kirjoitti:
kun oot täällä! Mä katoin viel uudelleen sen toisen puolen, mut en vaan löytänyt kuinka lähettää:(
sinne laiteta ihan samal taval???
- eijarina
quistis kirjoitti:
sinne laiteta ihan samal taval???
kun mä en löydä siitä sitä liite juttua mil siirrän omasta koneesta meiliin tiedon.
- quistis
eijarina kirjoitti:
kun mä en löydä siitä sitä liite juttua mil siirrän omasta koneesta meiliin tiedon.
Eiks kukaan osaa auttaa...Vaik Aki???
- eijarina
quistis kirjoitti:
Eiks kukaan osaa auttaa...Vaik Aki???
se enää:( Ovet taas paukku eilen,mut oompas mä tyhmä! Kokeilempa yhtä jutua, tuun koht takas. Odota hetki.
- quistis
eijarina kirjoitti:
se enää:( Ovet taas paukku eilen,mut oompas mä tyhmä! Kokeilempa yhtä jutua, tuun koht takas. Odota hetki.
se eilinen olikin..Voi teitä:o( Mä odotan:o)
- eijarina
quistis kirjoitti:
se eilinen olikin..Voi teitä:o( Mä odotan:o)
kuinka kävi, onnistuko mun kommervenkki. Tulikohan ne, jos niin älä pökrää.
- quistis
eijarina kirjoitti:
kuinka kävi, onnistuko mun kommervenkki. Tulikohan ne, jos niin älä pökrää.
Sä olet ihan hassu...Ei syytä paniikkiin:o))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
Sä olet ihan hassu...Ei syytä paniikkiin:o))))
kattomassa ettei ollu tullu takas. Kiitos kohteliaisuudesta! En tie kuka pääs yllättämään, ei taatusti ois onnistunut jos oisin huomannut. Joo, laitat mulle heti kun saat.
- quistis
eijarina kirjoitti:
kattomassa ettei ollu tullu takas. Kiitos kohteliaisuudesta! En tie kuka pääs yllättämään, ei taatusti ois onnistunut jos oisin huomannut. Joo, laitat mulle heti kun saat.
Onks Sulla parempi fiilis kuin eilen??
- eijarina
quistis kirjoitti:
Onks Sulla parempi fiilis kuin eilen??
kyllä. Pitää mennä jatkamaan iltapäivällä sitä muuttoo kun kaveri herää. Oli yön ajamassa taksia ja menee ens yökskin mut vast klo.23 jos saatas tänään loput kamat siel vanhalta kämpältä pois.
- quistis
eijarina kirjoitti:
kyllä. Pitää mennä jatkamaan iltapäivällä sitä muuttoo kun kaveri herää. Oli yön ajamassa taksia ja menee ens yökskin mut vast klo.23 jos saatas tänään loput kamat siel vanhalta kämpältä pois.
aina kavereita:o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
aina kavereita:o)))
mukaan. Aina se vaan ei onnistu niinkuin haluaisin. Maanantaina meen yhden mummon kans kirjastoon kun soitti eilen että sopisko mulle, totta kai lupasin.
- quistis
eijarina kirjoitti:
mukaan. Aina se vaan ei onnistu niinkuin haluaisin. Maanantaina meen yhden mummon kans kirjastoon kun soitti eilen että sopisko mulle, totta kai lupasin.
autan muutama vanhusta...Joskus vain tuntuu,et ei aina jaksais,mut toisaalta ei heillä ole muitakan..Kaikilla ei ole niitä omaisia:o(
- eijarina
quistis kirjoitti:
autan muutama vanhusta...Joskus vain tuntuu,et ei aina jaksais,mut toisaalta ei heillä ole muitakan..Kaikilla ei ole niitä omaisia:o(
ikävää mutta totta:( Kyseisen mummon sukulaiset on kyl ihan kivoja mut niil on oma työ eikä aina ehdi ja sillon mä meen auttamaan, on entinen naapuri.
- quistis
eijarina kirjoitti:
ikävää mutta totta:( Kyseisen mummon sukulaiset on kyl ihan kivoja mut niil on oma työ eikä aina ehdi ja sillon mä meen auttamaan, on entinen naapuri.
kiitollisia Sinulle...Toivon niin:o)))
- eijarina
kyl ne on kiitelleet, oon sanonut että eihän mulla yleensä ole mitään tekemistä, ihan mielelläni autan. Kattelin sun ja BB:n juttelua. Mäkin tykkään halailla ja oon tartuttanut sen poikaanikin, just yks päivä se tuli yhtäkkiä halaamaan mua ja sano että hällä on maailman paras äiti:)
- quistis
onnistunut kasvatuksessa:o)))))) Noi tollaset hetket on juuri palautetta siitä:o)))))))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
onnistunut kasvatuksessa:o)))))) Noi tollaset hetket on juuri palautetta siitä:o)))))))))
kiitos olen onnistunut. Nyt alkaa oikeesti Kupittaa häämöttää!!! Meinasin hakee tuhkakuppiin kahvia! Olis varmaan varsinainen makuelämys:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
kiitos olen onnistunut. Nyt alkaa oikeesti Kupittaa häämöttää!!! Meinasin hakee tuhkakuppiin kahvia! Olis varmaan varsinainen makuelämys:)
ei olis tarvinnu polttaa,kun kahvi ja rööki samas paketissa;o))) Mä opettelin polttamisen 12 vee ja lopetelin 31vee:o))))
- quistis
quistis kirjoitti:
ei olis tarvinnu polttaa,kun kahvi ja rööki samas paketissa;o))) Mä opettelin polttamisen 12 vee ja lopetelin 31vee:o))))
lopettelinkin jo 29 vee!!!!
- eijarina
quistis kirjoitti:
lopettelinkin jo 29 vee!!!!
aina marmattaa kans mun polttamisesta kun ite pysty lopettamaan. Oonhan mäkin yrittänyt vaikka kuinka monta kertaa mut ei se vaan ole onnistunut.
- quistis
eijarina kirjoitti:
aina marmattaa kans mun polttamisesta kun ite pysty lopettamaan. Oonhan mäkin yrittänyt vaikka kuinka monta kertaa mut ei se vaan ole onnistunut.
odottaessani en ole polrttanut ollenkaan tai kun imetin...Nyt sit kuopuksen jälkeen en ole aloittanut...Tunnustaa et joskus on tehny mieli savuja;o(
- eijarina
quistis kirjoitti:
odottaessani en ole polrttanut ollenkaan tai kun imetin...Nyt sit kuopuksen jälkeen en ole aloittanut...Tunnustaa et joskus on tehny mieli savuja;o(
mäkään sillon polttanut mut tyhmä kun olin niin alotin uudestaan:( Farkku rotsi oli lainassa yhdeltä ritarilliselta illanistujaisissa mukana olleelta kun tuli vilu:) Mut on mul kyl omakin.
- quistis
eijarina kirjoitti:
mäkään sillon polttanut mut tyhmä kun olin niin alotin uudestaan:( Farkku rotsi oli lainassa yhdeltä ritarilliselta illanistujaisissa mukana olleelta kun tuli vilu:) Mut on mul kyl omakin.
sille asteelle ja tietysti puukengät...Kukkakuoseja en osaa pitää:o))) Tai on mulla muutama sellainen paituli...;o))
- eijarina
quistis kirjoitti:
sille asteelle ja tietysti puukengät...Kukkakuoseja en osaa pitää:o))) Tai on mulla muutama sellainen paituli...;o))
munkin joidenkin mielestä pitäs ikäni puolesta pukeutua toisella lailla mut ei sovi mulle. Oon jämähtänyt samalle asteelle sun kanssa:) Tuntuu vähän siltä että huomenna on ruma ankanpoikanen krapula:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
munkin joidenkin mielestä pitäs ikäni puolesta pukeutua toisella lailla mut ei sovi mulle. Oon jämähtänyt samalle asteelle sun kanssa:) Tuntuu vähän siltä että huomenna on ruma ankanpoikanen krapula:)
sitä seuraa se joutsenvaihe:o))))))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
sitä seuraa se joutsenvaihe:o))))))))
se on silti aamulla herätä ja huomata et vierellä on väärät munat!
- quistis
eijarina kirjoitti:
se on silti aamulla herätä ja huomata et vierellä on väärät munat!
No niin...Mä en musista tollasesta mitään:o))
- eijarina
quistis kirjoitti:
No niin...Mä en musista tollasesta mitään:o))
minäkään, en edes tutuista:( Hämähäkin seittiä saa olla jatkuvasti jynssäämässä oikein juuriharjalla:(
- quistis
eijarina kirjoitti:
minäkään, en edes tutuista:( Hämähäkin seittiä saa olla jatkuvasti jynssäämässä oikein juuriharjalla:(
Heh..Kuule...Tutustu ensin kunnolla niihin ..sanos vaik käsipäivää ja esittele itsesi....;o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
Heh..Kuule...Tutustu ensin kunnolla niihin ..sanos vaik käsipäivää ja esittele itsesi....;o)))
vaan ettii ens kelle tai mille sanoo käsipäivää. Ykskin ravaa edellä karkuun pitkin Aurajoen rantaa niin ettei kiinni saa millään!
- quistis
eijarina kirjoitti:
vaan ettii ens kelle tai mille sanoo käsipäivää. Ykskin ravaa edellä karkuun pitkin Aurajoen rantaa niin ettei kiinni saa millään!
kyl se meiliosote saada...Saisit kiinni;o))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
kyl se meiliosote saada...Saisit kiinni;o))))
laitoin sulle mitä mul vaan on:(
teletapitkin halaile....:))) taidan itseni nyt raahata omaa äitiä katsomaan ja jos vaikka isän haudalle lähtis kukkia kastelemaan.... vietäs muksa päivä... niin ja halailkaa.... hymyn ja halin kera....:))))
- quistis
sinne...lähte nyyyyt....:o)))))
- iso Cee
aamu on taas aurinkoinen, mutta kummallisia unia näytti. ;-// Mutta mitä me niistä. Eilisen jälkeen hiukka rapumainen olo. ;-))
- quistis
Ihana tavata...:o)))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
Ihana tavata...:o)))
kärvennetty olen itseäni paripäivää mustikkamaalla, ja tulos on sen mukainen. ;-)) Onkos asiat edenneet?
- quistis
Carmencita kirjoitti:
kärvennetty olen itseäni paripäivää mustikkamaalla, ja tulos on sen mukainen. ;-)) Onkos asiat edenneet?
ja kohta olen saanu koko kodin hoidettuu..Hitto kukaan noista muksuista ei auta mua:o(( Muuten sä sait terkut esikoiselta:o)))))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
ja kohta olen saanu koko kodin hoidettuu..Hitto kukaan noista muksuista ei auta mua:o(( Muuten sä sait terkut esikoiselta:o)))))
kuis hän on siellä harmaissa pärjänny?? Toivottavasti ei pahasti simputa toista. ;-))
Joskos ne juhlat on lähellä? - quistis
Carmencita kirjoitti:
kuis hän on siellä harmaissa pärjänny?? Toivottavasti ei pahasti simputa toista. ;-))
Joskos ne juhlat on lähellä?Kyl pärjää ja huumorikin löytyi...Ja eikun marssille tänään:o)))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
Kyl pärjää ja huumorikin löytyi...Ja eikun marssille tänään:o)))
toinen joutuu... voi raukkaa, siinä saa penikkataudin ja hiertymiä varpaisiin. ;-))
- quistis
Carmencita kirjoitti:
toinen joutuu... voi raukkaa, siinä saa penikkataudin ja hiertymiä varpaisiin. ;-))
tänään ovat lähteneet....Laulaakohan ne silleen,kuin jenkkikuvissa....
Olin eilen kaupungilla humputtelemassa..Sorruin varvaskoruihin:o)))) - Carmencita
quistis kirjoitti:
tänään ovat lähteneet....Laulaakohan ne silleen,kuin jenkkikuvissa....
Olin eilen kaupungilla humputtelemassa..Sorruin varvaskoruihin:o))))sittenhän kiliset ja koliset astellessa. ;-))
Nykyäänhän ne laulaa kilttejä lauluja, ei mitään tuhmia amerikkalaisvirityksiä. Ei edes mitään pikkutuhmaa..tylsäksi menee armeijakin tätä nykyä. Haminassahan sitä näki paljon nättejä armeijan poikia, ja kuulu marssilaulujakin. ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
sittenhän kiliset ja koliset astellessa. ;-))
Nykyäänhän ne laulaa kilttejä lauluja, ei mitään tuhmia amerikkalaisvirityksiä. Ei edes mitään pikkutuhmaa..tylsäksi menee armeijakin tätä nykyä. Haminassahan sitä näki paljon nättejä armeijan poikia, ja kuulu marssilaulujakin. ;-))Haminassa jotain hyvääkin;o))
Niin kilisenkin...Pitäähän sitä varoittaa ennalta kansaihmisiä et oassvat varautua:o))) - Carmencita
quistis kirjoitti:
Haminassa jotain hyvääkin;o))
Niin kilisenkin...Pitäähän sitä varoittaa ennalta kansaihmisiä et oassvat varautua:o)))ainut hyvä puoli. ;-))
Ihmiset osaakin sitten väistää sinua kun ilmaannut, tai avata kätensä halaukseen. ;-))
Huh, pitäsköhän pukea jo päällensä, J läks taas huitelemaan ja jätti minut yksin... ;-(((( - quistis
Carmencita kirjoitti:
ainut hyvä puoli. ;-))
Ihmiset osaakin sitten väistää sinua kun ilmaannut, tai avata kätensä halaukseen. ;-))
Huh, pitäsköhän pukea jo päällensä, J läks taas huitelemaan ja jätti minut yksin... ;-((((ja sut ihan alasti jätti:o))))))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
ja sut ihan alasti jätti:o))))))
nakuilemaan vaan yksin tänne..aika raaka mies. ;-))
Noh, kerkesin minä nyt sortsit laittaa jalkaan, ettei huuhaan miehille tule ihan villi olo. ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
nakuilemaan vaan yksin tänne..aika raaka mies. ;-))
Noh, kerkesin minä nyt sortsit laittaa jalkaan, ettei huuhaan miehille tule ihan villi olo. ;-))pitkästä aikaa...Pistäny kuule huuhaamiesten päät sekasi;o)))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
pitkästä aikaa...Pistäny kuule huuhaamiesten päät sekasi;o)))
kaikki miehet on!!!??? Taitaavat olla katselemassa rannalla pimatsuja!! ;-o
- quistis
Carmencita kirjoitti:
kaikki miehet on!!!??? Taitaavat olla katselemassa rannalla pimatsuja!! ;-o
varmasti misujen perässä kaikki...;o)))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
varmasti misujen perässä kaikki...;o)))
Nytpä taidan tarttua imurin varteen ja siivota. Ei nääs ole innostanu tuo siivoomispuoli vähään aikaan ja kämppä alkaa näyttää elähtäneeltä.. Palaillaan !
;-))) - quistis
Carmencita kirjoitti:
Nytpä taidan tarttua imurin varteen ja siivota. Ei nääs ole innostanu tuo siivoomispuoli vähään aikaan ja kämppä alkaa näyttää elähtäneeltä.. Palaillaan !
;-)))Potkases muakin peppuun ...Saisin mäkin puhtia itseeni!!!
- quistis
Ja kiittää....;o)))) Mul ei nyt mitään:o(
- eijarina
nyt siitäkin sit jotain iloo muuta kun et taatusti on puhtaat kädet:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
nyt siitäkin sit jotain iloo muuta kun et taatusti on puhtaat kädet:)
Hups;o))))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
Hups;o))))))
sillä kai kuurata niit seittejäkin mut siit voi saada pahemman laisen kutinan:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
sillä kai kuurata niit seittejäkin mut siit voi saada pahemman laisen kutinan:)
et yltyis vain...Hui ja jo aamusta:o))
- eijarina
quistis kirjoitti:
et yltyis vain...Hui ja jo aamusta:o))
kamalaa!!! Apua pitäs saada ja kiireesti mut mistä? Joku raja kuitenkin täytyy pitää ettei nyt hätäpäissään apua huli ihan keltä vaan:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
kamalaa!!! Apua pitäs saada ja kiireesti mut mistä? Joku raja kuitenkin täytyy pitää ettei nyt hätäpäissään apua huli ihan keltä vaan:)
niihn!!! Pitäs varmasti tehdä niin kuin siinä kumman kaa ohjelmassa...Heh..
- eijarina
quistis kirjoitti:
niihn!!! Pitäs varmasti tehdä niin kuin siinä kumman kaa ohjelmassa...Heh..
heti! Mä en oo kattellu sitä, apu on nyt todella tarpeen!!! Masennuksen suosta pitäs kiireesti päästä ylös, tuus tempaseen oikein kunnolla:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
heti! Mä en oo kattellu sitä, apu on nyt todella tarpeen!!! Masennuksen suosta pitäs kiireesti päästä ylös, tuus tempaseen oikein kunnolla:)
eukkoo selas vain kännyjensä numeromuistia...heh ja aina oli heppu kiikarissa..Tai sit ei ollu:o))
- eijarina
quistis kirjoitti:
eukkoo selas vain kännyjensä numeromuistia...heh ja aina oli heppu kiikarissa..Tai sit ei ollu:o))
kun kaikki kännyssä olevatkin on sellasia ettei niist ole apua tähän hätään:(
- quistis
eijarina kirjoitti:
kun kaikki kännyssä olevatkin on sellasia ettei niist ole apua tähän hätään:(
puhelinluettelosta apua....Siel varmasti paksu sellanen..
- eijarina
quistis kirjoitti:
puhelinluettelosta apua....Siel varmasti paksu sellanen..
paksu sellainen!!! Herttinen sentään äkkiä luettelo esiin jos sen välistä sellasen löytää!!!:)
- Dr.Swan
Oi oijoi,kylläpä väsyttää sitten.Nyt tartteis halin :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Mitähän siitä tekis tänään...jos istuis huuhaan ensiavussa vaik koko päivän...
....ja naku rannalle koko porukka!!!- Carmencita
kun minä poltin jo puolet rinnoistani, ei enää passaa kärventää niitä.. Voipi vielä peppukin palaa.
;-)) - eijarina
tarvisin taas! Kutiaa eikä lähde raapimalla!
- luke67
tulen kans nakurannalle, kattokaa vähä mun perään ettei lokit viä. Jookos?
- quistis
saavansa rottapostii;o))) Ei minnekkään nakurannalle tai ensiapuun...Tänne tuut auttaa mua..On siivoomista:o)) Sellasta kivaa;o))
- quistis
Carmencita kirjoitti:
kun minä poltin jo puolet rinnoistani, ei enää passaa kärventää niitä.. Voipi vielä peppukin palaa.
;-))mut sithän se oliskin tasapuolista...Heh..
- Dr.Swan
eijarina kirjoitti:
...hmmmm....vai että kutiaa...*Laitetaan päivystuksen luukut kiinni ,en halua tartuntaa..*
Reseptinne on siinä ovien välissä kiitos hei
niin ja hyvää huomenta Er!Anteeksi että unohduit äskeisestä pitkästä nimiluettelostani ja Cee myös! - rahtari1
eijarina kirjoitti:
sllekkin. kotiuduin tänä aamuna mut yks unohtu se duponetti mut ei hätää sitä saa suomestakin äläkä raavi ittees
- Carmencita
quistis kirjoitti:
mut sithän se oliskin tasapuolista...Heh..
sit minua sanottas punapersepaviaaniksi!! sais J taas yhden nauramisen aiheen minusta!!! ;-))
- eijarina
Dr.Swan kirjoitti:
...hmmmm....vai että kutiaa...*Laitetaan päivystuksen luukut kiinni ,en halua tartuntaa..*
Reseptinne on siinä ovien välissä kiitos hei
niin ja hyvää huomenta Er!Anteeksi että unohduit äskeisestä pitkästä nimiluettelostani ja Cee myös!se todella noin helppoo? Kiitos tohtori avusta, maksu on tilillänne tuota pikaa.
- Dr.Swan
luke67 kirjoitti:
mutta ei niillä lokeillakaan nyt NIIN hyvä näkö ole että katkaravun näkisivät...joten ei hätää!Ja voihan siihen aina ommella uuden Rainbow katkiksen tilalle!
- quistis
Carmencita kirjoitti:
sit minua sanottas punapersepaviaaniksi!! sais J taas yhden nauramisen aiheen minusta!!! ;-))
Sul kyky naurattaa Sun rakastas....;o)))
- eijarina
luke67 kirjoitti:
pöllii vaan toisten grilli makkaroita, voi ne kyl nakurannalla vähän erehtyä:) Kyl mä vahdin jossain taustalla sua!
- Dr.Swan
eijarina kirjoitti:
se todella noin helppoo? Kiitos tohtori avusta, maksu on tilillänne tuota pikaa.
Olette jo maksaneet koko loppu elämänne lääkärissä käynnit!
- eijarina
Dr.Swan kirjoitti:
Olette jo maksaneet koko loppu elämänne lääkärissä käynnit!
kiitokset! Sinne nakurannalle sitten vaan, se vois kans auttaa:)
- luke67
Dr.Swan kirjoitti:
mutta ei niillä lokeillakaan nyt NIIN hyvä näkö ole että katkaravun näkisivät...joten ei hätää!Ja voihan siihen aina ommella uuden Rainbow katkiksen tilalle!
tarkotin kyl etteivät koko miestä viä. Ei ne katkarapua edes huomaa hajustakaan kun just suihkusta tulin.
- Carmencita
quistis kirjoitti:
Sul kyky naurattaa Sun rakastas....;o)))
että molemmilla on sama kyky. ;-))
- eijarina
rahtari1 kirjoitti:
sllekkin. kotiuduin tänä aamuna mut yks unohtu se duponetti mut ei hätää sitä saa suomestakin äläkä raavi ittees
Tervetuloo vaan takas koti Suomeen. Miten reissu meni?
- quistis
Carmencita kirjoitti:
että molemmilla on sama kyky. ;-))
parempi....Te varmasti sit nauratte kaikenaikaa...;o))
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
pöllii vaan toisten grilli makkaroita, voi ne kyl nakurannalla vähän erehtyä:) Kyl mä vahdin jossain taustalla sua!
lokkien viedä viimisiä grillimakkaroita
- Carmencita
quistis kirjoitti:
parempi....Te varmasti sit nauratte kaikenaikaa...;o))
pöpiä samassa huushollissa, niin mitä siitä seuraakaan. ;-)) Nyt moro!!
- eijarina
rahtari1 kirjoitti:
lokkien viedä viimisiä grillimakkaroita
maanantaina kun olin Hesassa! Ihan oikeesti! Arvaa ottiko päähän, en ees ehtinyt maistaa siitä enkä ollut ainoo jota lokin kyttäs.
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
Tervetuloo vaan takas koti Suomeen. Miten reissu meni?
mitä nyt sain käsille pari haavaa rautatangoista mut laastarii vaan peliin ja t-paitoja ja boxereita meni viidet ku oli niin kuumaa
- amaryllie
quistis kirjoitti:
saavansa rottapostii;o))) Ei minnekkään nakurannalle tai ensiapuun...Tänne tuut auttaa mua..On siivoomista:o)) Sellasta kivaa;o))
jokakodin tehosiistijä voin laittaa teräsnaispaitulin päälleni ja lentää mopilla sinne siivoamaan...olen nyt niin ylettömän avuliaalla tuulella....
kissan kanssa taistelu tänä aamuna päättyi 1-0
kissan hyväksi...mutta ilalla olen valmis uusintaan...
odotas vähän aokaa...tää moppi ei oikein meinaa käynnistyä...onkohan mulla väärä lentoväline...vai bensako on loppu....... - eijarina
rahtari1 kirjoitti:
mitä nyt sain käsille pari haavaa rautatangoista mut laastarii vaan peliin ja t-paitoja ja boxereita meni viidet ku oli niin kuumaa
tai hukkasit housus siel Reberbaanilla vai mikä se paikka nyt onkaan?
- amaryllie
amaryllie kirjoitti:
jokakodin tehosiistijä voin laittaa teräsnaispaitulin päälleni ja lentää mopilla sinne siivoamaan...olen nyt niin ylettömän avuliaalla tuulella....
odotas vähän aokaa...tää moppi ei oikein meinaa käynnistyä...onkohan mulla väärä lentoväline...vai bensako on loppu.......olikin sitten tekstissä taas sata kirjoitusvirhettä.....huh huh
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
maanantaina kun olin Hesassa! Ihan oikeesti! Arvaa ottiko päähän, en ees ehtinyt maistaa siitä enkä ollut ainoo jota lokin kyttäs.
sä sillon tuut hesaan ku mä oon just pois
- luke67
amaryllie kirjoitti:
odotas vähän aokaa...tää moppi ei oikein meinaa käynnistyä...onkohan mulla väärä lentoväline...vai bensako on loppu.......saisit tulla siivoon. tulin porukoille yöks ja het ny aamusta imuria käkeen lykätään :(
- quistis
amaryllie kirjoitti:
olikin sitten tekstissä taas sata kirjoitusvirhettä.....huh huh
Kunhan tuut tehomoppisi kanssa apuun...Muista siivouspaituli päälle:o))
- eijarina
rahtari1 kirjoitti:
sä sillon tuut hesaan ku mä oon just pois
pyys kaveriks ja makso viel matkatkin, totta kai lähdin. Ens viikolla mua pyydettiin kans mukaan mut sanoin etten taida lähtee.
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
tai hukkasit housus siel Reberbaanilla vai mikä se paikka nyt onkaan?
kiersin kaukaa koko paikan mut kyl siel näki niit muuallaki mut ei kiinnosta ne jutut
- quistis
luke67 kirjoitti:
saisit tulla siivoon. tulin porukoille yöks ja het ny aamusta imuria käkeen lykätään :(
äläs houkuttele...Mulle apua...Sä kuitenkin jaksat paremmin siivota...:o)))
- eijarina
rahtari1 kirjoitti:
kiersin kaukaa koko paikan mut kyl siel näki niit muuallaki mut ei kiinnosta ne jutut
ainakaan tunnusta! Mitään ei ikinä kannatakkaan tunnustaa, olen se huomannut. Siit saa vaan mielensä apeeks:(
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
pyys kaveriks ja makso viel matkatkin, totta kai lähdin. Ens viikolla mua pyydettiin kans mukaan mut sanoin etten taida lähtee.
lähde ku ens viikolla mä alan etti sua
- amaryllie
quistis kirjoitti:
Kunhan tuut tehomoppisi kanssa apuun...Muista siivouspaituli päälle:o))
juuri reppuun siivouspaitulin ja pari pölyhuiskaa...kun vaan saan tuon lentomoppini käyntiin niin olen tuota pikaa siellä....
kompassi vaan vielä kaulaan.... - luke67
quistis kirjoitti:
äläs houkuttele...Mulle apua...Sä kuitenkin jaksat paremmin siivota...:o)))
Ittekki laitan sortsit halkaan ja lähen kioskilta hakeen tupakkia. Saa muori meltota yksikseen.
- eijarina
rahtari1 kirjoitti:
lähde ku ens viikolla mä alan etti sua
laittaa oikein kuva galleria sivulle et osaat ettiä oikeen näköstä ihmistä? No, leikki leikkinä, en todellakaan laita, riittää ne tiedot mitä siel on.
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
ainakaan tunnusta! Mitään ei ikinä kannatakkaan tunnustaa, olen se huomannut. Siit saa vaan mielensä apeeks:(
kuule rehellinen mun mieli ei ole yhtään apea eikä omatunto kolkuta
- quistis
luke67 kirjoitti:
Ittekki laitan sortsit halkaan ja lähen kioskilta hakeen tupakkia. Saa muori meltota yksikseen.
siis ettet vie mun siivousapuani....Ja tietysti kiva et laitat shortsit jalkaasi...vois herättää yeistä hämminkiä ilman...;o)
- quistis
luke67 kirjoitti:
siis ettet vie mun siivousapuani....Ja tietysti kiva et laitat shortsit jalkaasi...vois herättää yeistä hämminkiä ilman...;o)
- amaryllie
luke67 kirjoitti:
saisit tulla siivoon. tulin porukoille yöks ja het ny aamusta imuria käkeen lykätään :(
parhaani mukaan keritä myös sinne...guistikselle lennän ensin kun kerran tuli luvattua....mutta kun tämä penteleen lentomoppi ei toimi....
pitää varmaan sitten pakata reppuun vielä vierailupaitulikin....
voiko lentomopista loppua bensa vai onko taikasanani väärä????? - eijarina
rahtari1 kirjoitti:
kuule rehellinen mun mieli ei ole yhtään apea eikä omatunto kolkuta
tuol alemmalla jutustelu paikalla ettei tarvi edes takas ravata.
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
laittaa oikein kuva galleria sivulle et osaat ettiä oikeen näköstä ihmistä? No, leikki leikkinä, en todellakaan laita, riittää ne tiedot mitä siel on.
sut niil tiedoil meinaan löytää meinaan mul asuu kaks kaverii turus
- quistis
amaryllie kirjoitti:
juuri reppuun siivouspaitulin ja pari pölyhuiskaa...kun vaan saan tuon lentomoppini käyntiin niin olen tuota pikaa siellä....
kompassi vaan vielä kaulaan....vai onks mä lannessä vai etelässä...Hemmetti mä oon surkee suunnistaja...Noo tätä rajaa kohti tuut:o)) Kyl Sä mut löydät...Tällänen punainen talo...
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
tuol alemmalla jutustelu paikalla ettei tarvi edes takas ravata.
sit niin
- eijarina
rahtari1 kirjoitti:
sut niil tiedoil meinaan löytää meinaan mul asuu kaks kaverii turus
se sit meinaa? Tunnen mäkin Äänekoskelta ihmisii mut tuskin silti löytäisin sitä ketä siel hakisin.
- amaryllie
quistis kirjoitti:
vai onks mä lannessä vai etelässä...Hemmetti mä oon surkee suunnistaja...Noo tätä rajaa kohti tuut:o)) Kyl Sä mut löydät...Tällänen punainen talo...
olen minä...joo mä seuraan sitä rajaa ja tuun sit silleen mutta joudun tulemaan ehkä polkupyörällä kun ei toi moppi käynnisty...
vai voisinkos yhdistää huvin ja siivouksen ja tulenkin puujaloilla..????
pitää ensin tehdä puujalkoihin sopiva paituli...sellainen puun värinen..helle paitulikin pitää ottaa mukaan... - luke67
quistis kirjoitti:
rauhas en enempiä häiri. Totta toki sortsit laitan, olenhan fiksu ja asiallinen, melkein herrasmies. Moro! Palajan taas teidän kiusaks.
- quistis
amaryllie kirjoitti:
olen minä...joo mä seuraan sitä rajaa ja tuun sit silleen mutta joudun tulemaan ehkä polkupyörällä kun ei toi moppi käynnisty...
vai voisinkos yhdistää huvin ja siivouksen ja tulenkin puujaloilla..????
pitää ensin tehdä puujalkoihin sopiva paituli...sellainen puun värinen..helle paitulikin pitää ottaa mukaan...ota myös saunapaituli...Toki mä sulle saunan lämmitän...Niin ja sellanen miehenkarkoituspaituli..ota sekin...Ja sit otas viel se paituli,jota pidetään päällä,kun tavataan ekekerran se tutustumispaituli...Ja teretulemast...Mä jään tähyilee,et milloin sua näkyy tuol taivaanrannassa...:o))
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
se sit meinaa? Tunnen mäkin Äänekoskelta ihmisii mut tuskin silti löytäisin sitä ketä siel hakisin.
vielä apujoukokos tossa poliisit asialle ja ne mun kaverit ku ne asuu ampumakentänkadulla niin eiköhän rupee löytyy
- quistis
luke67 kirjoitti:
rauhas en enempiä häiri. Totta toki sortsit laitan, olenhan fiksu ja asiallinen, melkein herrasmies. Moro! Palajan taas teidän kiusaks.
Mut me kiusataan takas:o))))
- amaryllie
quistis kirjoitti:
ota myös saunapaituli...Toki mä sulle saunan lämmitän...Niin ja sellanen miehenkarkoituspaituli..ota sekin...Ja sit otas viel se paituli,jota pidetään päällä,kun tavataan ekekerran se tutustumispaituli...Ja teretulemast...Mä jään tähyilee,et milloin sua näkyy tuol taivaanrannassa...:o))
kattele tielle päin kun tulen polkupyörällä tai puujaloilla....
en saanut moppia käyntiin...
otan kaikki paitulit ja vielä varapaitulinkin...
hyvää päivänjatkoa sinulle....
minä lähden nyt matkaan.... - eijarina
rahtari1 kirjoitti:
vielä apujoukokos tossa poliisit asialle ja ne mun kaverit ku ne asuu ampumakentänkadulla niin eiköhän rupee löytyy
että sillä tavalla. No sen näkee sit.
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
että sillä tavalla. No sen näkee sit.
et sä niin vaikee tapaus voi olla etten sua löytäs
- eijarina
rahtari1 kirjoitti:
et sä niin vaikee tapaus voi olla etten sua löytäs
voin. Täyty oikein kartasta kattoo mis se ampujankatu on. Löytyhän se Runosmäestä. Eipä oo sielläpäin tullu käytyäkkään pitkään, pitkään aikaan.
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
voin. Täyty oikein kartasta kattoo mis se ampujankatu on. Löytyhän se Runosmäestä. Eipä oo sielläpäin tullu käytyäkkään pitkään, pitkään aikaan.
tietää jo et siel et asu ainakaan haen muualta kyllä mä turkuu tunnen
- luke67
quistis kirjoitti:
Mut me kiusataan takas:o))))
Kiusi ikänä ketään.Nyt tupakit haettu ja taas ilman sortseja nakurannalla
- eijarina
rahtari1 kirjoitti:
tietää jo et siel et asu ainakaan haen muualta kyllä mä turkuu tunnen
ihan rauhassa.Tääl mä odottelen koska löydät. Sikäli mikäli en lähde taas ex temporee johkin huinimaan.
- eijarina
luke67 kirjoitti:
vahdin tarkkaan sua täältä puskan takaa ettei lokit nappaa!
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
ihan rauhassa.Tääl mä odottelen koska löydät. Sikäli mikäli en lähde taas ex temporee johkin huinimaan.
lähde ainakaan kahteen viikkoon koska ajan nyt kaks viikkoo suomessa sit meen kämää ruotsissa
- luke67
eijarina kirjoitti:
vahdin tarkkaan sua täältä puskan takaa ettei lokit nappaa!
Kiitos kauheesti :)))
- quistis
luke67 kirjoitti:
mitään nää:o(
- eijarina
luke67 kirjoitti:
Kiitos kauheesti :)))
hyvä! Älä vaan polta ittees, voi tehdä kipeetä, kokemuksesta sanon.
- luke67
quistis kirjoitti:
mitään nää:o(
Ole paljon näkemistäkään:p. Vaan katkarapu ja ruma mies
- quistis
luke67 kirjoitti:
Ole paljon näkemistäkään:p. Vaan katkarapu ja ruma mies
Heh...Nyt mä näänkin..Ihmettelinkin...;o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
lupas tulla pyyhkiin hellästi seitit kunhan ens löytää tänne. Luin noin niinku rivien välitä kun ei suoraan sanonut:)
- luke67
quistis kirjoitti:
Loppu ihmettely.Lähen ulos haukun kans
- quistis
eijarina kirjoitti:
lupas tulla pyyhkiin hellästi seitit kunhan ens löytää tänne. Luin noin niinku rivien välitä kun ei suoraan sanonut:)
pyyhkiä:o))))
- quistis
luke67 kirjoitti:
Loppu ihmettely.Lähen ulos haukun kans
vai...haukkujen....;o))
- luke67
quistis kirjoitti:
vai...haukkujen....;o))
koiran kans menen.Viuuh meni jo.
- quistis
luke67 kirjoitti:
koiran kans menen.Viuuh meni jo.
kyl koira viedä miestä..Niin nopeesti viuhahti;o)
- luke67
quistis kirjoitti:
kyl koira viedä miestä..Niin nopeesti viuhahti;o)
Koira mua.Takas sillä koova kiiru ku niin kuuma on.
- Anneli
Voi se ihanamminkin alkaa, mutta tämäkin riittää.
- eijarina
voinut juu mutta eiköhän tästä viel teidän kans tääl piristy!
- quistis
ihanammin alakkaan;o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
ihanammin alakkaan;o)))
ei mut mä rämmin just ylös sielt masennuksen suosta ja oon taas ihan OK. Kiitos sun kämppis ja mudenkin huuhaitten!
- quistis
eijarina kirjoitti:
ei mut mä rämmin just ylös sielt masennuksen suosta ja oon taas ihan OK. Kiitos sun kämppis ja mudenkin huuhaitten!
huuhaa on hyvää lääkettä:o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
huuhaa on hyvää lääkettä:o)))
on. Mitähän sitä nytkin tekis ilman teitä? Istus tylsänä sohvan nurkassa ja miettis mitä tekis:(
- Anneli
eijarina kirjoitti:
voinut juu mutta eiköhän tästä viel teidän kans tääl piristy!
Tänne on aina hauska tulla, kun te vakiot olette täällä. Saa aina takuuvarmasti hyvän mielen! hehheh!
- eijarina
ei voi etukäteen tietää mihkä mua viedään. En kai mä nyt rupee kahta viikkoo kämpässä käsi poskella istumaan ja vartoomaan josko mahdollisesti löydät mut?!
- rahtari1
sun tartte vartoo kunhan saan aluks sun osotteen selville
- eijarina
rahtari1 kirjoitti:
sun tartte vartoo kunhan saan aluks sun osotteen selville
ei ole niin vaan saatavilla eikä puhelin numero eikä mikään muukaan mua koskeva asia. Helpolla et ainakaan pääse, luulen kyl et luovutat aikas hätäseen.
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
ei ole niin vaan saatavilla eikä puhelin numero eikä mikään muukaan mua koskeva asia. Helpolla et ainakaan pääse, luulen kyl et luovutat aikas hätäseen.
se tässä meinaat luovuttaa luuletko et päästän sut noin helpolla mä oon kuule sitkee ku mikä
- eijarina
rahtari1 kirjoitti:
se tässä meinaat luovuttaa luuletko et päästän sut noin helpolla mä oon kuule sitkee ku mikä
kurkkaamassa sähköpostini välillä. Sinnikkyys palkitaan kuulemma. Mä mitään luovuta kun ei ole mistä luovuttais, mäkin oon sitkee pitämään puoleni. Elämä opettaa.
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
kurkkaamassa sähköpostini välillä. Sinnikkyys palkitaan kuulemma. Mä mitään luovuta kun ei ole mistä luovuttais, mäkin oon sitkee pitämään puoleni. Elämä opettaa.
mullakin on jo tota elämän opetusta ihan tarpeeks tajuun kyllä sua ihan hyvin mut voisit sä antaa pienen vinkin missä päin sä asut turkuu vois vähän helpottaa
- eijarina
rahtari1 kirjoitti:
mullakin on jo tota elämän opetusta ihan tarpeeks tajuun kyllä sua ihan hyvin mut voisit sä antaa pienen vinkin missä päin sä asut turkuu vois vähän helpottaa
on ihan toisella puolen kaupunkia. Tuu kahville, keitin just:)
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
on ihan toisella puolen kaupunkia. Tuu kahville, keitin just:)
voi olla apua nyt kun mulla on turun kartta autossa
- eijarina
rahtari1 kirjoitti:
voi olla apua nyt kun mulla on turun kartta autossa
on Turun toinenkin puoli! Tuu Varissuolta hakemaan.
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
on Turun toinenkin puoli! Tuu Varissuolta hakemaan.
helpotti kummasti. eijarina käyn siivoomassa ton rekan hytin ja käyn suihkussa kun tulin vasta aamulla kotiin ja nyt pitää päästä suihkuun tuun parin tunnin päästä viimeistään takas
- eijarina
tuu Turkuun. Tääl käy ihana tuuli ja on pikkasen pilvistä.
- luke67
Niinkauas kotoo uskalla. Täälki tuulee et tukka päästä lähtee.
- eijarina
luke67 kirjoitti:
Niinkauas kotoo uskalla. Täälki tuulee et tukka päästä lähtee.
yksin uskalla kauas kotoo lähtee. Siel kun asuin niin hyvä kun Teiskossa uskals käydä, mennään ulkomaille Teiskoon tai jotain sinne päin oli sanonta?!
- luke67
eijarina kirjoitti:
yksin uskalla kauas kotoo lähtee. Siel kun asuin niin hyvä kun Teiskossa uskals käydä, mennään ulkomaille Teiskoon tai jotain sinne päin oli sanonta?!
Just vanhat ihmiset sanoo. Mut ei kotiokkaan voi jäädä. Sinne on moni kusllu
- luke67
luke67 kirjoitti:
kuallu
- eijarina
luke67 kirjoitti:
niin, kyl se pakko on välillä uskaltaa vähän kauemmakskin.
- luke67
eijarina kirjoitti:
niin, kyl se pakko on välillä uskaltaa vähän kauemmakskin.
Matkaillu.Kajaanis ja lahdes jo kävin.
- eijarina
luke67 kirjoitti:
Matkaillu.Kajaanis ja lahdes jo kävin.
Hesassa maanantaina. nyt pitää lähtee, tavataan ehkä illalla taas jossain tääl huuhaalla kun kotiudun. Heippa!
- luke67
eijarina kirjoitti:
Hesassa maanantaina. nyt pitää lähtee, tavataan ehkä illalla taas jossain tääl huuhaalla kun kotiudun. Heippa!
Hyvää matkaa, pidä kivaa :)
- quistis
olot...Niin karvasii kun ne on...Heh..Tosi hyvä oivallus:o/
- eijarina
todella hyvä oivallus! Mua tullaan hakemaan, meen tekeen sitä muuttoo. Nähdään illemmalla kun kotiudun!
- luke67
Mä märän pyyhkeen ton selkään laitoin, ny se mun jalois makaa tyytyväisenä.
- quistis
luke67 kirjoitti:
Mä märän pyyhkeen ton selkään laitoin, ny se mun jalois makaa tyytyväisenä.
hän on kiltti ihminen...Ja viel koirakin tykää:o)
- luke67
quistis kirjoitti:
hän on kiltti ihminen...Ja viel koirakin tykää:o)
Senkin tiät?
- quistis
luke67 kirjoitti:
Senkin tiät?
autoit koiraa ja koira maka Sun jaloissa...ÖÖ...Vai meniks taas väärin:o/
- luke67
quistis kirjoitti:
Haluan et sil hyvä olla, parhaani teen sen hyväks
- luke67
quistis kirjoitti:
- quistis
luke67 kirjoitti:
mä siis kuitenkin olin oikeassa!!! Mä tiedän ihmisii,joilta pitäs eläimet ottaa pois...:o(
- poromies
poromies täytti tänään vuosia, onneksi olkoon minä, poromies.
- quistis
ja vaikkas isooo ruusukumppu syliin:o))))
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv332927- 1452772
- 1372257
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162183Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131930Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161821479Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311256Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo961244Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891202Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1371188