Kirjoitus siitä miten monta % prosenttia vielä haluaa suomalaisten tukea Ukrainaa, luku on 60%. Asia jota ei kerrota, siitä 60%:sta 40%:ia on Ukrainan sodasta hyödyn saajia kuten pommien valmistuksesta (palkat, osinkotulot, hyväksytyt yrityket). Lisäksi on aivan järjetön määrä yksityisiä yrittäjiä ja suurempia yrityksiä jotka tekee työtä rahasta (kaikkea infran ylläpitoon tarvitsevia henkilöitä kuten sähköasentajia, rakennusmiehiä, insinöörejä, palokaluston toimittajia, siis ihan kaikkea). Läheskään kaikkea toimintaa ei tehdä vain Suomesta tulevilla rahoituksella mutta heille palkkatyöntekijöile on tärkeintä ylläpitää sotaa ja rahoitusta joka maasta klimppisummat josta jakautuu käytännön toiminta.
Siis vain noin 20% voi olla vielä heitä tunneajattelijoita joilla ei ehkä ole sidoksia Ukrainan sotaan. On myös huomioitava ukrainalaiset Suomessa heidän mielipide muokkaa Suomen tilastoja harhaanjohtavasti niin että media kylvää erottelematomia tilasto kuin olisi kyseessä Suomalaisten mielipisteestä?
Asioita joista ei kerrota julkisuuteen
8
376
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja aika moni haluaisi tietää minne niitä tukirahoja on mennyt. Ei välttämättä puolustustaisteluun.
- Anonyymi00002
Kaikki muut haluaa tukea paitsi te vähälahjaiset Putlerin puudelit
- Anonyymi00003
Voisiko / voisitko jo valtion propaganda lakata jo, haet vain hyväksyntää sodan jatkamiselle, saathan siitä palkkaa ja-tai poliittista etua?
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Voisiko / voisitko jo valtion propaganda lakata jo, haet vain hyväksyntää sodan jatkamiselle, saathan siitä palkkaa ja-tai poliittista etua?
En, en, en ja en. Halusitko tietää vielä muuta vai kysytkö mieluummin Kremlistä?
- Anonyymi00006
Samoja ryssiä ne on,suuri virhe oli sekaantua välienselvittelyyn.
- Anonyymi00008
Ei niin suuri virhe kuin sinä
- Anonyymi00009
ukraina on pohjaton kaivo sama rahan keräys huijaus kun afrikan nälänhätä että avustukset sujahtavat jonkutaskuun ei sinne minne pitäisi,
- Anonyymi00010
kyllä näitä komentteja sensuroidaan kremlin malli suomessa,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392