Asioita joista ei kerrota julkisuuteen

Anonyymi-ap

Kirjoitus siitä miten monta % prosenttia vielä haluaa suomalaisten tukea Ukrainaa, luku on 60%. Asia jota ei kerrota, siitä 60%:sta 40%:ia on Ukrainan sodasta hyödyn saajia kuten pommien valmistuksesta (palkat, osinkotulot, hyväksytyt yrityket). Lisäksi on aivan järjetön määrä yksityisiä yrittäjiä ja suurempia yrityksiä jotka tekee työtä rahasta (kaikkea infran ylläpitoon tarvitsevia henkilöitä kuten sähköasentajia, rakennusmiehiä, insinöörejä, palokaluston toimittajia, siis ihan kaikkea). Läheskään kaikkea toimintaa ei tehdä vain Suomesta tulevilla rahoituksella mutta heille palkkatyöntekijöile on tärkeintä ylläpitää sotaa ja rahoitusta joka maasta klimppisummat josta jakautuu käytännön toiminta.
Siis vain noin 20% voi olla vielä heitä tunneajattelijoita joilla ei ehkä ole sidoksia Ukrainan sotaan. On myös huomioitava ukrainalaiset Suomessa heidän mielipide muokkaa Suomen tilastoja harhaanjohtavasti niin että media kylvää erottelematomia tilasto kuin olisi kyseessä Suomalaisten mielipisteestä?

9

448

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja aika moni haluaisi tietää minne niitä tukirahoja on mennyt. Ei välttämättä puolustustaisteluun.

• Anonyymi00002

Kaikki muut haluaa tukea paitsi te vähälahjaiset Putlerin puudelit

• Anonyymi00003

Voisiko / voisitko jo valtion propaganda lakata jo, haet vain hyväksyntää sodan jatkamiselle, saathan siitä palkkaa ja-tai poliittista etua?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Voisiko / voisitko jo valtion propaganda lakata jo, haet vain hyväksyntää sodan jatkamiselle, saathan siitä palkkaa ja-tai poliittista etua?

En, en, en ja en. Halusitko tietää vielä muuta vai kysytkö mieluummin Kremlistä?

• Anonyymi00006

Samoja ryssiä ne on,suuri virhe oli sekaantua välienselvittelyyn.

• Anonyymi00008

Ei niin suuri virhe kuin sinä

• Anonyymi00009

ukraina on pohjaton kaivo sama rahan keräys huijaus kun afrikan nälänhätä että avustukset sujahtavat jonkutaskuun ei sinne minne pitäisi,

• Anonyymi00010

kyllä näitä komentteja sensuroidaan kremlin malli suomessa,

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1712
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      903
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      103
      684
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      654
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      628
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      51
      575
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      552
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      16
      522
    Aihe