Laihduttaminen on helppoa.Syö ylimääräisesti VAIN kasviksia niin kalorit pysyy pienenä vaikka syö vaikka kuinka monta kertaa päivässä.
Toinen konsti on korvata syöminen kävelyllä,eli aina kun tekee mieli ruoka,menee pienelle kävelylle.
Syö normaalia ruokaa kuitenkin noin 1400 kaloria ja KAIKKI muu vain rehuja.
Tajusin tämän ja nyt laihdun
3
54
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tämä vähäkalorinen syöminen ei onnistu käytännössä tavallisella ruualla.
- Anonyymi00002UUSI
Sinä olet melko lihava.
- Anonyymi00003UUSI
Saman olen huomannut. Vaatteet alkavat sopia hyvin päälle. Pikkuisen vielä pois vatsasta. Minulla on taulukon mukaan lievä lihavuus. Kaikki ylimääräinen on vatsassa. Sehän on epäterveellisintäkin. Jos se läski olisi vaikka reisissä, niin se olisi parempi. Koko ikäni olen ollut vyötöröstä ja vatsasta läski.
Ei tässä ole tarkoitustakaan kovin paljon pudottaa. Nytkin minun lempi välipala on täysjyväruisjauhoista tehty näkkäri. Siihen margariinia kohtuullisesti.
Suurehko salaatti joka päivä.Hedelmiä, välillä mikrossa höyrytettyjä vihanneksia. Pullorasvaa olen alkanut käyttää.Sitä voi hurauttaa mikrossa höyrytettyihin vihanneksiin ja aamupuuron kanssa. Yllättävää kyllä, rasvaa on oltava ruoassa, koska aivot vaativat sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4045918Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?201881Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251839Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http841343Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko107967- 57958
- 59954
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133939- 78871
- 39841