Tajusin tämän ja nyt laihdun

Anonyymi-ap

Laihduttaminen on helppoa.Syö ylimääräisesti VAIN kasviksia niin kalorit pysyy pienenä vaikka syö vaikka kuinka monta kertaa päivässä.

Toinen konsti on korvata syöminen kävelyllä,eli aina kun tekee mieli ruoka,menee pienelle kävelylle.

Syö normaalia ruokaa kuitenkin noin 1400 kaloria ja KAIKKI muu vain rehuja.

9

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tämä vähäkalorinen syöminen ei onnistu käytännössä tavallisella ruualla.

• Anonyymi00002

Sinä olet melko lihava.

• Anonyymi00006

Paino on nyt 69 kiloa,ja tavoite on noin 65 kiloa
        Olen lihonut 5 kiloa syömällä liian hyvin ja en ole harrastanut paljon yhtään liikuntaa.
        Liikunnalla olisi voinut estää lihomisen,mutta siihen ei ole ollut aikaa eikä haluja.
        Lihomiselle ei voi aina mitään,ne pitää aina vain laihduttaa heti pois.

• Anonyymi00003

Saman olen huomannut. Vaatteet alkavat sopia hyvin päälle. Pikkuisen vielä pois vatsasta. Minulla on taulukon mukaan lievä lihavuus. Kaikki ylimääräinen on vatsassa. Sehän on epäterveellisintäkin. Jos se läski olisi vaikka reisissä, niin se olisi parempi. Koko ikäni olen ollut vyötöröstä ja vatsasta läski.
      Ei tässä ole tarkoitustakaan kovin paljon pudottaa. Nytkin minun lempi välipala on täysjyväruisjauhoista tehty näkkäri. Siihen margariinia kohtuullisesti.
      Suurehko salaatti joka päivä.Hedelmiä, välillä mikrossa höyrytettyjä vihanneksia. Pullorasvaa olen alkanut käyttää.Sitä voi hurauttaa mikrossa höyrytettyihin vihanneksiin ja aamupuuron kanssa. Yllättävää kyllä, rasvaa on oltava ruoassa, koska aivot vaativat sitä.

• Anonyymi00004

Eihän se voi MITENKÄÄN onnistua jos YLIMÄÄRÄISESTI syö vaikka esim jygurtteja,juustoleipiä yms ja siihen vielä vähän karkkia ja suklaata koska niistä nousee kalorit HETI puolella.

Kalorit pysyy tosiaan tuolla syömisellä noin 1800 päivässä ja sillä laihtuu hyvin VAIKKA syö aika hyvin 😳

Pääruoka saa olla kuitenkin aika tuhti noin 1000 kaloria ja loput 800 tulee kaikesta muusta kuten kakkukahvista kaksi kertaa päivässä.Kakun palat ei tietenkään SAA olla liian suuret,korkeintaan 30 grammaa 😧

1000 kaloria = täysi paistinpannullinen aika kevyttä ruokaa.

• Anonyymi00005

Vaikka kalorit menisivät 2300 kaloriin päivä,silläkin laihtuu.Kannattaa kuitenkin ainakin yrittää että ne pysyisivät 1800 kalorissa mahdollisimman monena päivänä.Mitä alempana ne pysyy,sitä nopeammin laihtuu.

• Anonyymi00007

Oletko se sama hölmö joka on viidessä vuodessa lihonut viisi kiloa, vaikka piti saada veitsenterävät vatsalihakset näkyviin ?

Jouluna sitten salmiakit, suklaat ja jouluherkut naamariin.

• Anonyymi00008

On kolmaskin vaihtoehto. Syöt juustoa.kananmunia lihaa kaikenlaista. Varmasti laihtuu kun elää proteenilla ja elimistö joutuu tuottaan vararasvasta hiilarit.

• Anonyymi00009

Olipas tuossa typerä kommentti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5607
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2066
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe