Kuuluuko mielestäsi alkoholi jouluun kun väkeviä ostetaan oluita ja viinejä ym ostetaan tosi paljon eli moni juo jouluna
Kuuluuko alkoholi jouluun
37
231
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei, jos lapsia mukana ja aikuiset räkäkännissä.
- Anonyymi00002UUSI
Jouluhan on hyvää aikaa ottaa vähän terästettyä glögiä. Ei oo tällä ikää enää lapsetkaan vaivoina. :D
- Anonyymi00021UUSI
Niin kerta. Umpijuntit luulee kaikkien olevan pikkukakaraperheitä.
- Anonyymi00032UUSI
Viina ei ole kuulunut jouluun ainakaan 20- vuoteen PISTE
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Viina ei ole kuulunut jouluun ainakaan 20- vuoteen PISTE
Vedätkö lestana persuna siis lapsia ja huumeita?
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Vedätkö lestana persuna siis lapsia ja huumeita?
Muuta sinä vain sinne Anon joukkoihin, siellä viina virtaa joulunakin. Ei Suomessa.
Joulun pyhinä, yhtenä päivänä joisin, jos olisi seuraa.
Vieraita tulee, mutta kaikilla niillä on krapula ja väsymys. Yksin joutuisin päihtymään, eikä se ole ollenkaan kivaa.- Anonyymi00007UUSI
Miten krapula ja väsymys estävät päihtymisen? Päinvastoin sehän helpottaa, kun alkaa uusi nousu.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten krapula ja väsymys estävät päihtymisen? Päinvastoin sehän helpottaa, kun alkaa uusi nousu.
Parikymppisenä tuota saattoi yrittää, vaikka aika usein se epäonnistui.
Keski-iässä on hyvä jos viitsii 4 kertaa vuodessa päihtyä.
Johonkin katosi humalaisen hurjat seikkailut ja tilalle tuli kakkukahvittelu ja kuulumisien vaihdot.
"No mitä teille kuuluu?"
Näin se tylsä illanvietto alkaa.- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Uuteen nousuun ja kohti uuttavuotta samoilla höyryillä. 💪
>simiti< - Anonyymi00034UUSI
Mulla kerran kissa maistoi lasistani. Hetken aikaa oli aika tokkurassa. Enää ei enää salaa maistellut juomalaseista. Koira teki saman ja piti melkein kantaa se iltalenkille.
>simiti<
- Anonyymi00003UUSI
Ei kuulu.
- Anonyymi00004UUSI
Varmaan joillakin kuuluu, se ei kuulu mulle mutta mun jouluun ei kuulu.
- Anonyymi00005UUSI
Messevä pöytä pitäisi olla paljojen vihamiehien keskellä.
- Anonyymi00006UUSI
Ei, mutta suuhun, mahaan, pissapoikaan, käsidesiin ja joihinkin muihin sovelluksiin se kuuluu
- Anonyymi00008UUSI
Ei kuulu.
- Anonyymi00009UUSI
Toi on nyt vähän samanlainen kysymys kuin kuuluuko muna pyllyyn? Noh, ei kuulu ei, ei sen enempää kuin alkoholi jouluun!
- Anonyymi00010UUSI
Eivät ne väkevät viinat kuulu jouluun. Jos minulta kysytään. Hukkukoot viinaansa ne pultsarit!
Ei kuulu alkoholi jouluun.
- Anonyymi00012UUSI
En harrasta. Lapsistakin voi olla epämiellyttävää.
Kyllä jo lasillinen väkevämpää muuttaa ihmistä.
Vilma- Anonyymi00015UUSI
Kuka ylipäätään ajattelee sitä, miltä lapsista tuntuu?
- Anonyymi00013UUSI
Ei kuulu yhteenkään päivään.
Kuuluu siinä missä moni muukin asia. Mutta jos alkoholia ei osaa tai pysty käyttämään kohtuudella, niin sitten on luultavasti parempi olla kokonaan ilman.
- Anonyymi00019UUSI
Niin ja on paljon ihmisiä jotka vaan periaatteesta ei käytä.
- Anonyymi00014UUSI
Viinanjuontitaitoja on hyvä harjoittaa myöskin Jouluna.
T: viinamies - Anonyymi00016UUSI
Ei kuulu, kuka nyt vuonna 2025 alkoholia kotona ryyppäsi, vihree on tätäpäivää.
Mielestäni alkoholin nauttiminen jouluna ei ole välttämätöntä. Tietysti on aina tapauksia, jotka haluavat skoolata ja ottaa ruokaryyppyjä, mutta sen voisi jättää väliin. Voi skoolata vaikka vissyllä. 😊
- Anonyymi00017UUSI
Alkoholi kuulut päivään jokaiseen. Alkoholi kuuluu aamuun ja iltaan!
- Anonyymi00018UUSI
Kyllä sitä sopivassa määrin voi pyhänä nauttia. Mielellään laatuaineita kohtuudella kuin halpaa kuraa. Liikaa jos ottaa niin eihän se hyvä tee.
- Anonyymi00020UUSI
En ota muuta kuin ehtoollisen.
- Anonyymi00024UUSI
Huorahomo kuole pedofiililesta kuole homohuora.
- Anonyymi00026UUSI
Ei kuulu, mutta mulla nyt ei alkoholi kuulu oikeastaan edes elämään ylipäänsä. Jokainen viettäköön toki joulunsa kuten tahtoo, mutta minä en katselisi joulunakaan ryyppäämistä.
- Anonyymi00027UUSI
Kauppakeskuksen alkossa oli tänää paljon porukkaa. Eivät kestä sukulaisia selvinpäin. Minä en juo. Lapsena mun vanhemmat oli tuhannen kännissä aina jouluna.
- Anonyymi00030UUSI
Viinilasi joulupöydässä ei miestä tai naista tapa. Ei humala kuulu Jouluun eikä arkeenkaan.
- Anonyymi00031UUSI
Perinteiseen suomalaiseen jouluun kuuluu yllättävänkin monessa perheessä joitain suomalaisia perinteitä joista en tykkää
- Anonyymi00039UUSI
En juo eikä kuulu, mutta vois vetää per*eet olalle ja hoiperrella kaivatun syliin puhumaan sille pehmosia. Sitte vain poistuisin paikalta pahoitellen. Ai miks? Koska mä voin 😎
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2134060Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382275Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58861- 44822