Minä asun pienessä autossa, syön autossa, kusen puskiin tai useimmiten 5litran isoaukkoisen kanisteriin auton sisällä. En käytä alkoholia koskaan enkä huumeita. Diabetes on paha kun ei saa kylmettyä, jääkaappipakastin on autopeiton ja auton välissä katolla tai joskus auton lattialla kun oikein kylmä ulkona. Paskalle pyrkiin jonnekki wc-seen, yleensä ehtinyt. Niin käyn hienosti myös syömässä ruokaloissa. Säästö suhteellista mutta joihinkin vuoden aikoina säästää rahaa paljon auto kun pieni. Haaveena on tietyt alueet Suomesta joko ostaa tai vuokrata etsinyt vasta vuoden. Paikkaan joka voi jollekin olla ihan hyvä mutta minulle tärkeintä tunneside asumiseen, nykyaikana vaihtaminen vaikeaa. Kallista ei ostaa, enkä oikein tiedä ollakko talo iso vai pieni? Mihin tarvitsee isoa jos edes joskus tulee ne tunneside talot myyntiin?
Niin monta hassua asiaa elämisessä, nyt vietän joulua autossa koska paikallinen hotelli sulki ovet jouluksi ja tammikuulle asti näillä hinnoilla. Olisi kauempana vähän kalliimpi ja olisi pakko maksaa lämpimästä hallista 18euroa vuorokaudelta 30 vuorokauden aikana minimisopimus, siitä tulliisi hirmuinen hinta. Hyvä hotelli missä ollut tänä vuonna noin 5kuukautta loput mökillä tai autossa. Kun viettää aikaa mökillä tai asuu autossa kehtaa maksaa enempi hotellimajoituksesta. Silti kaipaisi jo sen tietyltä alueelta talon tai rivaritalon. Olin ostamassa kovasti yhtä oikein isoa kaksikerroksista omakotitaloa jossa olisi ollut tilaa ja lasitettu parveke takalla ja parvekkeen neliöitä 80m2. Mutta kun valtio poisti yksityisomistajilta asumistuen niin ei enää innostanut. Noin muutenki onko omistusasunnossa enää järkeä nykyaikana?
Uutisoitiin vuokra asuntojen hintojen noususta
1
78
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Niin hyvä tässä nauttia joulutunnelmasta, hotelli antoi luvan pitää autoa heidän pihalla. Kovasti käy väkeä katsomassa onko hotelli auki tai sitten paikalliset käy katsomassa onko "äijä" autossa peiton alla minä vielä hengissä. Onneksi eivät Kurki sisään, se kun on pelottavaa, siitäkin vain yhden kerran eläessäni kokemusta.
Jos olisin nuori nainen olisi minut jo kutsuttu taloihin käymään ja yöksiki, miehille nuo jutut on vain unelmia naiset kun ei siedä tällaisia tai sietäisivät mutta pelkäävät leimaantua "helpoksi huoraksi?"
Ei tässä mitään, näin olen reissanut ympäri Suomea. Ihmiset olleet huvittuneita kun pienestä autosta nousee lähes kaksimetrinen. Elleli Suomessa aikoinaan eläkkeellä oleva merikapteeni joka eläkkeellä purjehti oikein pienellä avomallisella purjeveneellä Suomesta jopa Saksaan. Ihmettelivät Saksassa kovasti miten on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454422Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232879Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412632Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?831606Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021052- 45996
- 59993