Pluto löydettiin v 1930, ja syntyi huhu, että löytämiseen vaikutti havainto Neptunuksen kiertoradassa, josta olisi päätelty, että siinä suunnassa mistä Pluto sitten löytyi, täytyi olla jokin tuntematon taivaankappale.
Jälkeenpäin on kuitenkin todettu, että ei Neptunuksen radassa mitään pooikkeamaa ole ikinä ollutkaan, ja niinollen kääpiöplaneetan löytyminen oli silkka sattuma.
Mutta minua kiinnostaa tietä, onko jotakin toidellisia läytöjä tehty sen perusteella, että niitä on etsitty tunnettujen taivaankappaleiden radoissa havaittujen poikkeamien perusteella.
Siis ???
Kiit.... ja paskat en minä mitään kiitä ennenkuin ilmaantuu jotakin mistä kiittää, siis vastaus tohon kysymykseen.
Pluton löytäminen
9
261
Vastaukset
- Anonyymi00001
Neptunus löydettiin siten. Kts. Wikipedia (eng.) : Neptune tai (suom.) Nepyunus.
- Anonyymi00002
piti olla . Neptunus
- Anonyymi00003
Pluton löytyminen oli silkaa sattumaa. mutta etsintä perustui kuin avaaja mainitsee ratapoikkeamiin. Pluto ei kuitenkaan selitä ratapoikkeamia.
Farfarout on yksi Kupierin alueen löydoitä joita on jo noin sata. Uskotaan olevan tuhansia, jopa miljoonia.
Ratapoikkeama josta puhutaan on factaa, eikä sitä kuitenkaan tidetä mikä sen aiheuttaa.
Mallinnuksella on saatu piste, josta poikeamaan massa sijaitsee, sieltä kuitenkaan ei ole löytynyt mitään.Erityisen mielenkiintoinen ilmiö, jos on totta!
Siis tarkoin lasketussa avaruuden kohdassa olisisi möykky, johon pätee se mitä painovoimasta tiedetään, mutta joka ei kuitenkaan näy?
Voiko tässä olla kysymyksessä PIMEÄ AINE?
Minä olen aikaisemmin ymmärtänyt niin, että pimeä aine olisi havaittavissa vain todella suurien massojen, galaksien, yhteydessä.
Mutta tämä olisi, ei ainoastaan kotigalaksimme, vaan vieläpä kotiaurinkokuntamme sisäinen ilmiö (w).
Kiertotähti nimeltään Pluto löydettiin taivaankannesta koska sen liike poikkeaa kiintotähdistä.
- Anonyymi00005
Rukoilen sulle viisautta ja oikeaa tietoa.
- Anonyymi00006
Merkuriuksen perihelin kiertymistä ei osattu selittää ennen kuin Einstein hoksasi yleisen suhteellisuusteorian, joka selittää asian.
- Anonyymi00008
Haluutko deitin tänä iltana? Klikkaa ja aloita! https://Susan.hoty.lat/Susan#/?/?/i88xxnhmx
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643510
- 643262
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa723077SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p542562- 712372
- 562131
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.421128Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411055Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171032Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261018