Pluto löydettiin v 1930, ja syntyi huhu, että löytämiseen vaikutti havainto Neptunuksen kiertoradassa, josta olisi päätelty, että siinä suunnassa mistä Pluto sitten löytyi, täytyi olla jokin tuntematon taivaankappale.
Jälkeenpäin on kuitenkin todettu, että ei Neptunuksen radassa mitään pooikkeamaa ole ikinä ollutkaan, ja niinollen kääpiöplaneetan löytyminen oli silkka sattuma.
Mutta minua kiinnostaa tietä, onko jotakin toidellisia läytöjä tehty sen perusteella, että niitä on etsitty tunnettujen taivaankappaleiden radoissa havaittujen poikkeamien perusteella.
Siis ???
Kiit.... ja paskat en minä mitään kiitä ennenkuin ilmaantuu jotakin mistä kiittää, siis vastaus tohon kysymykseen.
Pluton löytäminen
9
278
Vastaukset
- Anonyymi00001
Neptunus löydettiin siten. Kts. Wikipedia (eng.) : Neptune tai (suom.) Nepyunus.
- Anonyymi00002
piti olla . Neptunus
- Anonyymi00003
Pluton löytyminen oli silkaa sattumaa. mutta etsintä perustui kuin avaaja mainitsee ratapoikkeamiin. Pluto ei kuitenkaan selitä ratapoikkeamia.
Farfarout on yksi Kupierin alueen löydoitä joita on jo noin sata. Uskotaan olevan tuhansia, jopa miljoonia.
Ratapoikkeama josta puhutaan on factaa, eikä sitä kuitenkaan tidetä mikä sen aiheuttaa.
Mallinnuksella on saatu piste, josta poikeamaan massa sijaitsee, sieltä kuitenkaan ei ole löytynyt mitään.Erityisen mielenkiintoinen ilmiö, jos on totta!
Siis tarkoin lasketussa avaruuden kohdassa olisisi möykky, johon pätee se mitä painovoimasta tiedetään, mutta joka ei kuitenkaan näy?
Voiko tässä olla kysymyksessä PIMEÄ AINE?
Minä olen aikaisemmin ymmärtänyt niin, että pimeä aine olisi havaittavissa vain todella suurien massojen, galaksien, yhteydessä.
Mutta tämä olisi, ei ainoastaan kotigalaksimme, vaan vieläpä kotiaurinkokuntamme sisäinen ilmiö (w).
Kiertotähti nimeltään Pluto löydettiin taivaankannesta koska sen liike poikkeaa kiintotähdistä.
- Anonyymi00005
Rukoilen sulle viisautta ja oikeaa tietoa.
- Anonyymi00006
Merkuriuksen perihelin kiertymistä ei osattu selittää ennen kuin Einstein hoksasi yleisen suhteellisuusteorian, joka selittää asian.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m623964Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163785Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983581Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813397Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363149Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582638- 502605
- 1202493
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142169Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182159