Vai menetkö jonkun sukulaisesi luokse riesaksi viettämään joulua
Vietätkö joulun kotonasi
32
421
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja kenties riitelemään ja haastamaan riitaa ja kumpikin joutuu 3 päivää sietämään
- Anonyymi00002
Varmasti sukulaiset muodon vuoksi ja esittää kivaa kysyy tuu meille viettää jouluu ja toinen sanookin joo tulen niin ei naurata enään ja toivovat he haluis viettää kotona jouluaan yksin tai perheensä kanssa he haluis tehdä omia juttuja mut ei riesa ei ymmärrä lähteä pois omaan kotiinsa
- Anonyymi00003
Tuskin olen riesa, mutta kun en ole satavarma onko se kaikille ookoo.
- Anonyymi00011
Jos kokisin näin, et olen riesa niin silloin viihtyisin paljon paremmin kotona omissa oloissa. Ei olla yhtään joulua kyl riidelty, olen ollut kyllä suurempi hyötyjä, työtön kun olen. Kiitollinen olen, vaikka välillä on pieni epäilykin käynyt mielessä, että onko kaikki pelkkää hyvän tahtoisuutta vaan minua kohtaan? Yhdessä ja toivon mukaan hyviä keskusteluja nykyisyydestä ja tulevasta?
- Anonyymi00026
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos kokisin näin, et olen riesa niin silloin viihtyisin paljon paremmin kotona omissa oloissa. Ei olla yhtään joulua kyl riidelty, olen ollut kyllä suurempi hyötyjä, työtön kun olen. Kiitollinen olen, vaikka välillä on pieni epäilykin käynyt mielessä, että onko kaikki pelkkää hyvän tahtoisuutta vaan minua kohtaan? Yhdessä ja toivon mukaan hyviä keskusteluja nykyisyydestä ja tulevasta?
kuullostaa että olet hyväksikäyttäjä.
- Anonyymi00004
Koti on hyvä paikka.
- Anonyymi00005
Oon töissä, :-).
- Anonyymi00006
Joko oot psykoosissa?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joko oot psykoosissa?
En, työ pelastaa.
- Anonyymi00007
Aattona täytyy mennä siskolleni, kun on kutsuttu. Muutoin olen kotona.
- Anonyymi00009
Olen umpijuntti lestahomopedofiili ja kiljun persuna täysillä.
- Anonyymi00010
Viimeisen 30 vuoden aikana olen ollut 17 vuotta töissä ja oon saatana ollut eläkkeelläkin yli kymmenen vuotta.
>simiti<- Anonyymi00013
Miten 13 vuotias on voinut noin pitkän uran tehdä?
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miten 13 vuotias on voinut noin pitkän uran tehdä?
Kun aloittaa nuorena.
- Anonyymi00012
En! Lähden ulkomaille
- Anonyymi00014
Kotona pitkästä aikaa :) nyt on tehty ne vähäiset joulun tunnelman valmistelut mitä tarvittiin. Loput voi tehdä verkkaisesti ajan kanssa omaan tahtiin. Eikä mitään massatapahtumia samaan aikaan. Ei ruuhkia, ei jonottamista, ei aikatauluja.
Oho, kirjoitukseni joulutontuista netissä, poistettiin.
(Enää ei tontut tarkkaile ikkunan takaa, mitä talossa puuhataan)
Joulupukin autoritaarinen valvontakoneisto näytti valtansa.- Anonyymi00015
Tulee aattona muutama käymään. Illaksi saan kutsun päivälliselle mutta en vielä tiedä menenkö. Voi olla että olen yksin kotona. En moiti yksinoloa.
Vietän joulua kotona. Pienessä piirissä, omaisten ja läheisetn seurassa.
Hyvää Joulua myös sinulle! 🧑🎄✨- Anonyymi00021
Piiri pieni hyörii. Onko sinulla lapsukaisia?
- Anonyymi00016
Käyn mä huomenna mutsia moikkaamassa. Sen jälkeen perinteisesti omissa oloissa. Näin on mennyt jo todella kauan. Ehkä jossain kuppilassakin tulee pyörähdettyä. Kattelee mikä niistä on auki.
Mut jouluja vaan kaikille. Jos tässä joulun aikana saisi taas vietyä keskeneräistä musaprojektia vähän eteenpäin, kun ei ole duuni ja muut ihmiset häiritsemässä... :)
https://youtu.be/xnAk8eQeql4?si=OErDQH6VsyDbIywE Kotona. Ei vieraita, sukua tm ketään. Eikä vierailuja. Ehdoton oma valinta.
- Anonyymi00019
Vietän joulun sukuloimassa, mutta palaan kotiin viettämään loppuloman. Sopiva yhdistelmä rakkaiden kanssa ajanviettoa ja kotona rauhoittumista 🤗
Aletheias No.. kotona ja naapurissa tulee joulu oltua. Tänään olen jo siivonnut molemmat ja ihan kohtiinsa joulupipareiden leipomista naapurissa.
Kyll tämä tästä.. nyt pyykkejä viemään kuivaushuoneeseen...
Hyvää joulua kaikille yhtäläisesti. :)- Anonyymi00022
Kuivaushuoneessa on ihku lämmin. Voisin muuttaa sinne asumaan.
Kiitos samoin
Kuivaushuone? Oispa kuivaushuone. Samaten vois olla joku leivontahuone. Uusissa taloissa ei tollasia yhteistiloja oo ja näissä vanhoissa noi paikat päässy ränsistyyn.
- Anonyymi00023
Kotona.
Tulin yöllä reissusta. Heräsin just.
Koira oli illalla tuotu valmiiksi kotiin vastaanottamaan isäntä.
Kuusi sisään, koira ulos.
Paperitähdet ikkunoihin.
Sitten hautausmaakierrokselle. Siinä menee kymmenen tuntia. Äijän kanssa. Autolla.
Tavoite oli lähteä aamulla neljältä.
Joskus on hautakynttilät kerenny viemään vasta Loppiaisena.
Siinä ajaessa ehtii muistelemaan kaikkia niitä jouluja, kun olen ollut jossakin... puolenyön valot lumivaippaiseen Frankfurtiin etelästä ajaessa eivät unohdu ikinä.
Uhraan myös lämpimiä ajatuksia kaikille heille, jotka ovat työvuorossa tänä iltana ja yönä!
Jouluruokaa olen nauttinut lokakuun lopusta. Siis aterian ajoitus ei tule olemaan ongelma.
Joulukirkko jää väliin. Kaikkeen ei veny. Mutta haukun kanssa kierretään vielä kotikulmat sitten yöllä. Jouluyön taika. Hiljaisuuden ydin!
Sitten minilomaa kotona tiistaille saakka. Ainakin. Epätietoisuudessa elämiseenkin tottuu...
Oikein Rauhallista Jouluaattoa Kaikille Lukijoille
Mies 65 - Anonyymi00024
Mitäpä elämä olisi ilman mokaa. Oli muutama vieras joulupuurolla. Kun puuro ja sekahedelmäsoppa oli jo kaikkien lautasella, ehdin vasta maistaa oman annokseni. Suola puuttui puurosta. Joku sitten räpisti sirottimesta suolaa kiisselin päälle, toiset söi sellaisenaan. No olihan sitten kokonais-terveellistä. Kinkussa ja graavilohessa suolaa oli riittävästi.
- Anonyymi00025
Olen vuosikymmeniä viettänyt (tai en mä mitään vietä) joulua kotona. Tapaninpäivänä olen sitten käynyt äitini luona, mutta hän kuoli kesällä, joten nyt sitten juhlin yksin koko pyhät (tai ei ne mitään pyhiä ole).
Käyn kaupassa aattona, ja ostan varmaankin suklaata, jollei niitä ole jo loppuunmyyty.
Siinä se joulu! - Anonyymi00027
mielenkiintoista!!!....... ei mulla muuta..
- Anonyymi00028
Olen riesa 😭😭
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1267130Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam914948Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk733801Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,273034Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni452596Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t281989Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,261985Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2091515Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3261337Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on471136