Vietätkö joulun kotonasi

Anonyymi-ap

Vai menetkö jonkun sukulaisesi luokse riesaksi viettämään joulua

20

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ja kenties riitelemään ja haastamaan riitaa ja kumpikin joutuu 3 päivää sietämään

• Anonyymi00002
      UUSI

Varmasti sukulaiset muodon vuoksi ja esittää kivaa kysyy tuu meille viettää jouluu ja toinen sanookin joo tulen niin ei naurata enään ja toivovat he haluis viettää kotona jouluaan yksin tai perheensä kanssa he haluis tehdä omia juttuja mut ei riesa ei ymmärrä lähteä pois omaan kotiinsa

• Anonyymi00003
      UUSI

Tuskin olen riesa, mutta kun en ole satavarma onko se kaikille ookoo.

• Anonyymi00011
        UUSI

Jos kokisin näin, et olen riesa niin silloin viihtyisin paljon paremmin kotona omissa oloissa. Ei olla yhtään joulua kyl riidelty, olen ollut kyllä suurempi hyötyjä, työtön kun olen. Kiitollinen olen, vaikka välillä on pieni epäilykin käynyt mielessä, että onko kaikki pelkkää hyvän tahtoisuutta vaan minua kohtaan? Yhdessä ja toivon mukaan hyviä keskusteluja nykyisyydestä ja tulevasta?

• Anonyymi00004
      UUSI

Koti on hyvä paikka.

• Anonyymi00005
      UUSI

Oon töissä, :-).

• Anonyymi00006
        UUSI

Joko oot psykoosissa?

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Joko oot psykoosissa?

En, työ pelastaa.

• Anonyymi00007
      UUSI

Aattona täytyy mennä siskolleni, kun on kutsuttu. Muutoin olen kotona.

• Anonyymi00009
      UUSI

Olen umpijuntti lestahomopedofiili ja kiljun persuna täysillä.

• Anonyymi00010
      UUSI

Viimeisen 30 vuoden aikana olen ollut 17 vuotta töissä ja oon saatana ollut eläkkeelläkin yli kymmenen vuotta.

>simiti<

• Anonyymi00013
        UUSI

Miten 13 vuotias on voinut noin pitkän uran tehdä?

• Anonyymi00012
      UUSI

En! Lähden ulkomaille

• Anonyymi00014
      UUSI

Kotona pitkästä aikaa :) nyt on tehty ne vähäiset joulun tunnelman valmistelut mitä tarvittiin. Loput voi tehdä verkkaisesti ajan kanssa omaan tahtiin. Eikä mitään massatapahtumia samaan aikaan. Ei ruuhkia, ei jonottamista, ei aikatauluja.

• UUSI

Oho, kirjoitukseni joulutontuista netissä, poistettiin.
      (Enää ei tontut tarkkaile ikkunan takaa, mitä talossa puuhataan)

Joulupukin autoritaarinen valvontakoneisto näytti valtansa.

• Anonyymi00015
      UUSI

Tulee aattona muutama käymään. Illaksi saan kutsun päivälliselle mutta en vielä tiedä menenkö. Voi olla että olen yksin kotona. En moiti yksinoloa.

• UUSI

Vietän joulua kotona. Pienessä piirissä, omaisten ja läheisetn seurassa.

Hyvää Joulua myös sinulle! 🧑‍🎄✨

• Anonyymi00016
      UUSI

Käyn mä huomenna mutsia moikkaamassa. Sen jälkeen perinteisesti omissa oloissa. Näin on mennyt jo todella kauan. Ehkä jossain kuppilassakin tulee pyörähdettyä. Kattelee mikä niistä on auki.

Mut jouluja vaan kaikille. Jos tässä joulun aikana saisi taas vietyä keskeneräistä musaprojektia vähän eteenpäin, kun ei ole duuni ja muut ihmiset häiritsemässä... :)

https://youtu.be/xnAk8eQeql4?si=OErDQH6VsyDbIywE

• UUSI

Kotona. Ei vieraita, sukua tm ketään. Eikä vierailuja. Ehdoton oma valinta.

• Anonyymi00019
      UUSI

Vietän joulun sukuloimassa, mutta palaan kotiin viettämään loppuloman. Sopiva yhdistelmä rakkaiden kanssa ajanviettoa ja kotona rauhoittumista 🤗

Aletheias

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      276
      4712
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3050
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      45
      2914
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      36
      2882
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      77
      1826
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1684
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      61
      1448
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1302
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      224
      1216
    Aihe