Vai menetkö jonkun sukulaisesi luokse riesaksi viettämään joulua
Vietätkö joulun kotonasi
20
228
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ja kenties riitelemään ja haastamaan riitaa ja kumpikin joutuu 3 päivää sietämään
- Anonyymi00002UUSI
Varmasti sukulaiset muodon vuoksi ja esittää kivaa kysyy tuu meille viettää jouluu ja toinen sanookin joo tulen niin ei naurata enään ja toivovat he haluis viettää kotona jouluaan yksin tai perheensä kanssa he haluis tehdä omia juttuja mut ei riesa ei ymmärrä lähteä pois omaan kotiinsa
- Anonyymi00003UUSI
Tuskin olen riesa, mutta kun en ole satavarma onko se kaikille ookoo.
- Anonyymi00011UUSI
Jos kokisin näin, et olen riesa niin silloin viihtyisin paljon paremmin kotona omissa oloissa. Ei olla yhtään joulua kyl riidelty, olen ollut kyllä suurempi hyötyjä, työtön kun olen. Kiitollinen olen, vaikka välillä on pieni epäilykin käynyt mielessä, että onko kaikki pelkkää hyvän tahtoisuutta vaan minua kohtaan? Yhdessä ja toivon mukaan hyviä keskusteluja nykyisyydestä ja tulevasta?
- Anonyymi00004UUSI
Koti on hyvä paikka.
- Anonyymi00005UUSI
Oon töissä, :-).
- Anonyymi00006UUSI
Joko oot psykoosissa?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joko oot psykoosissa?
En, työ pelastaa.
- Anonyymi00007UUSI
Aattona täytyy mennä siskolleni, kun on kutsuttu. Muutoin olen kotona.
- Anonyymi00009UUSI
Olen umpijuntti lestahomopedofiili ja kiljun persuna täysillä.
- Anonyymi00010UUSI
Viimeisen 30 vuoden aikana olen ollut 17 vuotta töissä ja oon saatana ollut eläkkeelläkin yli kymmenen vuotta.
>simiti<- Anonyymi00013UUSI
Miten 13 vuotias on voinut noin pitkän uran tehdä?
- Anonyymi00012UUSI
En! Lähden ulkomaille
- Anonyymi00014UUSI
Kotona pitkästä aikaa :) nyt on tehty ne vähäiset joulun tunnelman valmistelut mitä tarvittiin. Loput voi tehdä verkkaisesti ajan kanssa omaan tahtiin. Eikä mitään massatapahtumia samaan aikaan. Ei ruuhkia, ei jonottamista, ei aikatauluja.
Oho, kirjoitukseni joulutontuista netissä, poistettiin.
(Enää ei tontut tarkkaile ikkunan takaa, mitä talossa puuhataan)
Joulupukin autoritaarinen valvontakoneisto näytti valtansa.- Anonyymi00015UUSI
Tulee aattona muutama käymään. Illaksi saan kutsun päivälliselle mutta en vielä tiedä menenkö. Voi olla että olen yksin kotona. En moiti yksinoloa.
Vietän joulua kotona. Pienessä piirissä, omaisten ja läheisetn seurassa.
Hyvää Joulua myös sinulle! 🧑🎄✨- Anonyymi00016UUSI
Käyn mä huomenna mutsia moikkaamassa. Sen jälkeen perinteisesti omissa oloissa. Näin on mennyt jo todella kauan. Ehkä jossain kuppilassakin tulee pyörähdettyä. Kattelee mikä niistä on auki.
Mut jouluja vaan kaikille. Jos tässä joulun aikana saisi taas vietyä keskeneräistä musaprojektia vähän eteenpäin, kun ei ole duuni ja muut ihmiset häiritsemässä... :)
https://youtu.be/xnAk8eQeql4?si=OErDQH6VsyDbIywE Kotona. Ei vieraita, sukua tm ketään. Eikä vierailuja. Ehdoton oma valinta.
- Anonyymi00019UUSI
Vietän joulun sukuloimassa, mutta palaan kotiin viettämään loppuloman. Sopiva yhdistelmä rakkaiden kanssa ajanviettoa ja kotona rauhoittumista 🤗
Aletheias
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452914Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362882Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061684Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611448
- 951302
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2241216