https://www.youtube.com/shorts/yMpomxMg1Kw
Ihana nainen, katoin videon ainaski 100 kertaa....
Ole taistelija....
69
514
Vastaukset
Niin, ei se sukupuoli kerro luonteen lujuudesta mitään. Nainen voi olla paljon kovempi luu päihittää kun mies, jos nainen on luonteeltaan taistelija. Silloin ei säälitä, silloin taistellaan. Ja voitetaan tai kuollaan muttei taistelematta ensin täpöllä.
https://youtu.be/liF0AyTz6Os?si=cX_1tmprvyCpBuXQEn tiiä miksi jotkut miehet luulee, että kun on iso sonni vastassa naiset juoksee kiireesti karkuun. Paskat. Siitä se taisteluveri vaan sakenee. Turha luulla, että koska joku on nainen se pelkää koska toinen on mies.
Jasu2025 kirjoitti:
En tiiä miksi jotkut miehet luulee, että kun on iso sonni vastassa naiset juoksee kiireesti karkuun. Paskat. Siitä se taisteluveri vaan sakenee. Turha luulla, että koska joku on nainen se pelkää koska toinen on mies.
Kautta historian on ollut naisia jotka taistelee miesten rinnalla ja miehiä vastaan pärjäten. Jotenkin vaan uskontojen myötä kaikki sellainen vaiettiin kuoliaaksi ja naisista tuli vsin kylkiluita. Mutta kylkiluuttakin edes mies ei pysy kasassa. Sekin sortuu.
Jasu2025 kirjoitti:
Kautta historian on ollut naisia jotka taistelee miesten rinnalla ja miehiä vastaan pärjäten. Jotenkin vaan uskontojen myötä kaikki sellainen vaiettiin kuoliaaksi ja naisista tuli vsin kylkiluita. Mutta kylkiluuttakin edes mies ei pysy kasassa. Sekin sortuu.
Viikingit on niin jees. Pelinäkin.
https://youtube.com/shorts/PhHRPUBtIeI?si=wEkMXU2tdYiTUkTW- Anonyymi00003
Jasu2025 kirjoitti:
En tiiä miksi jotkut miehet luulee, että kun on iso sonni vastassa naiset juoksee kiireesti karkuun. Paskat. Siitä se taisteluveri vaan sakenee. Turha luulla, että koska joku on nainen se pelkää koska toinen on mies.
Siihen on ihan syynsä, että naiset ja miehet tappelee eri sarjassa. Fantasia on erikseen.
Jasu2025 kirjoitti:
Viikingit on niin jees. Pelinäkin.
https://youtube.com/shorts/PhHRPUBtIeI?si=wEkMXU2tdYiTUkTWRovkeus ei katso sukupuolta eikä susu ja henkinen päihittämättömyys.
https://youtube.com/shorts/rIP5S66CWAo?si=lwNoWJVo6hSZN4t5
Johtajiksi sopii vahvimmat luonteet. Ei heikoimmat.Anonyymi00003 kirjoitti:
Siihen on ihan syynsä, että naiset ja miehet tappelee eri sarjassa. Fantasia on erikseen.
Oletko historiaa ikinä lukenut? Ennen naiset oli yhtä isoja kun miehetkin. Siihenkin on syynsä ja kun katsot katukuvaa naiset on jälleen isoja kuin miehet. Siihenkin on syynsä. Sitkeys ja notkeus ei ole turhia ja miehillä ne on heikommat ominaisuudet.
Jasu2025 kirjoitti:
Oletko historiaa ikinä lukenut? Ennen naiset oli yhtä isoja kun miehetkin. Siihenkin on syynsä ja kun katsot katukuvaa naiset on jälleen isoja kuin miehet. Siihenkin on syynsä. Sitkeys ja notkeus ei ole turhia ja miehillä ne on heikommat ominaisuudet.
Pelkkä fyysinen voima ei auta mitään, jos toinen on sinua paljon ketterämpi. Kusessa olet silloin.
Jasu2025 kirjoitti:
Pelkkä fyysinen voima ei auta mitään, jos toinen on sinua paljon ketterämpi. Kusessa olet silloin.
Miehen pitää päästä niskan päälle heti tai se köntys ei kohta enää ole taistelukunnossa. 😅
- Anonyymi00004
Jasu2025 kirjoitti:
Kuten sanoin fantasiaa ja lisäksi Hollywood- puppua. Ei mitään jakoa naisilla esim. nyrkkeilyssä, tai UFC-kehässä, vaikka sama painoluokka.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuten sanoin fantasiaa ja lisäksi Hollywood- puppua. Ei mitään jakoa naisilla esim. nyrkkeilyssä, tai UFC-kehässä, vaikka sama painoluokka.
Nyt ei puhuta mistään teatterista. Nyrkkeily ja ufc on muutenkin lajeja ettei niissä pärjää sukupuoleen katsomatta kuka tahansa sinäkään.
Jasu2025 kirjoitti:
Nyt ei puhuta mistään teatterista. Nyrkkeily ja ufc on muutenkin lajeja ettei niissä pärjää sukupuoleen katsomatta kuka tahansa sinäkään.
Sanoo titityy kun menee kehään tavan tallari.
- Anonyymi00005
Jasu2025 kirjoitti:
Voi herran jeesus tuota naisen logiikkaa. Olenko sellaista väittänyt? Tottakai tarkoitin ammattilainen vs ammattilainen. Lopputulos on sama. Naiset eivät pärjää saman painoluokan miehille. Voit toki katsella niitä kunfuelokuvia ja muuta fantasiaa ja uskotella, että naiset ovat edes tasavertaisia taitelussa.
Jasu2025 kirjoitti:
Mä luulen, että sukupuolten kokoero ja fyysiset voimat tulee vuosien saatossa lähenemään toisiaan. Ihmisen evoluutio elää jatkuvasti. Ennen ei ollut muuta konstia tehdä oikein mitään kun lihasvoima, sitä käytti naisetkin lapsesta asti. Nykymaailmassa naiset tekee erilaisia töitä, mutta yhäkin naiset on miehiä sitkeempiä, kestää kipua enemmän ja pidempään. Sen on synnyttäjän sukupuoli taannut kuten notkeyden ja ketteryydenkin mikä on taistelussa ehdotinta valttia kaikki. Ei pelkkä iso koko kömpelö pötikkä voimineen.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voi herran jeesus tuota naisen logiikkaa. Olenko sellaista väittänyt? Tottakai tarkoitin ammattilainen vs ammattilainen. Lopputulos on sama. Naiset eivät pärjää saman painoluokan miehille. Voit toki katsella niitä kunfuelokuvia ja muuta fantasiaa ja uskotella, että naiset ovat edes tasavertaisia taitelussa.
Perusta faktaan nyt. Niin minäkin.
Jasu2025 kirjoitti:
Kyllä se mieskin kuolee jos nainen lyö puukon kurkkuun. Nopeampana ketterämpänä nainen ehtii sen tehdä., 😘
- Anonyymi00006
Jasu2025 kirjoitti:
En mä ala keskustelemaan henkilön kanssa, joka ei tiedä taistelulajeista fantasiaa enempää. Minkähän takia transurheilijoilta on otettu titteleitä pois, tai estetty kilpailemasta naisten sarjassa?
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinä voit tietysti omaa testosteroniasi haistella, miettien ettei kukaan nainen pärjää kellekkään miehelle. Mutta se nyt vaan on sitä nimenomaan fantasiaa se. Otteluareenat on sun juttus ei mun. Mä puhun laajemmin.
Anonyymi00006 kirjoitti:
En mä ala keskustelemaan henkilön kanssa, joka ei tiedä taistelulajeista fantasiaa enempää. Minkähän takia transurheilijoilta on otettu titteleitä pois, tai estetty kilpailemasta naisten sarjassa?
Kuten sanoin, ne on sun juttus noi. Ei mun. Puhu vaikka pukille. Se ehkä uskoo että miehet voittaa ehdottomasti aina naiset minä en usko, kun olen itsekin niin monta miestä voittanut. 😅 Ja ihan vaan koska oon nopeampi, ketterämpi, osaan käyttää nyrkkejäni ja katsoa sopivan jetken kun toinen nuuhkii testojaan. Ja olen kyllä vahvempikin kun keskiverto nainen. Sitten on vielä minua paljon vahvemmat ja taistelulajeja hioneet naiset.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
kun tässä nyt puhutaan selvästi kahdesta eri asiasta. toinen puhuu ufc stä ja taistelulajeista tai urheilulajeista, ja toinen tavallisista ihmisistä tappelutilanteessa.
ufc stä on sanottava että vaikka se on lähinnä tappelutilannetta niin se on erittäin rajoitettua monin tavoin, siinä ei saa tehdä juurikaan mitään sellaista mitä kadulla tehtäisiin.
joten on aika vaikea sanoa miten kävisi tositilanteessa tavisten kesken. jostain youbesta tms. saattaisi löytää tavallisia tappeluita joissa osallisina nainen ja mies. tosin olen sellaisia joskus nähnyt ja eihän ne naisen kannalta mitenkään hyvin päättyneet. - Anonyymi00009
Jasu2025 kirjoitti:
Mä luulen, että sukupuolten kokoero ja fyysiset voimat tulee vuosien saatossa lähenemään toisiaan. Ihmisen evoluutio elää jatkuvasti. Ennen ei ollut muuta konstia tehdä oikein mitään kun lihasvoima, sitä käytti naisetkin lapsesta asti. Nykymaailmassa naiset tekee erilaisia töitä, mutta yhäkin naiset on miehiä sitkeempiä, kestää kipua enemmän ja pidempään. Sen on synnyttäjän sukupuoli taannut kuten notkeyden ja ketteryydenkin mikä on taistelussa ehdotinta valttia kaikki. Ei pelkkä iso koko kömpelö pötikkä voimineen.
"yhäkin naiset on miehiä sitkeempiä, kestää kipua enemmän ja pidempään"
okei... no nyt tulee kyllä sellaisia väitteitä että vahvinkin uskovainen kaipaisi jotain todistetta pelkän sanan seuraksi..... - Anonyymi00010
Jasu2025 kirjoitti:
Kuten sanoin, ne on sun juttus noi. Ei mun. Puhu vaikka pukille. Se ehkä uskoo että miehet voittaa ehdottomasti aina naiset minä en usko, kun olen itsekin niin monta miestä voittanut. 😅 Ja ihan vaan koska oon nopeampi, ketterämpi, osaan käyttää nyrkkejäni ja katsoa sopivan jetken kun toinen nuuhkii testojaan. Ja olen kyllä vahvempikin kun keskiverto nainen. Sitten on vielä minua paljon vahvemmat ja taistelulajeja hioneet naiset.
kolmas asia, "jasu" ei ole tyypilinen nainen ollenkaan eikä keskiverto nainen yhtään millään tavoin... joten jotain mitä "jasu" tekee ei voida käyttää yleistyksenä mitenkään..
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
kolmas asia, "jasu" ei ole tyypilinen nainen ollenkaan eikä keskiverto nainen yhtään millään tavoin... joten jotain mitä "jasu" tekee ei voida käyttää yleistyksenä mitenkään..
Jasu on kirjoituksiensa mukaan viittäkymppiä lähestyvä ylipainoinen, joka on niin huonossa kunnossa kipuineen ja vaivoineen, että ei työelämään kykene. No nyt onkin yhtäkkiä ketterä ja vikkelä, kissaeläin, joka pieksee miehiä mennen tullen. Otti toki jo väkivaltaa ihannoivana veitsetkin mukaan keskusteluun.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jasu on kirjoituksiensa mukaan viittäkymppiä lähestyvä ylipainoinen, joka on niin huonossa kunnossa kipuineen ja vaivoineen, että ei työelämään kykene. No nyt onkin yhtäkkiä ketterä ja vikkelä, kissaeläin, joka pieksee miehiä mennen tullen. Otti toki jo väkivaltaa ihannoivana veitsetkin mukaan keskusteluun.
Jos luet juttujani osaat lukea imperfektinkin. Olen voittanut. Enkä epäile ettenkö voittaisi rimpuloita vieläkin. En minä mikään seiväs ole vieläkään. Lueppa fibromyakgiasta juttua niin opit mitä se on. Se ei ole sama kuin liikuntakyvyttömyys 100%. Ihmiset on niin typeriä ettei ymmärrä mitään sairauksista.
Jasu - Anonyymi00019
Jasu2025 kirjoitti:
Sinä olet katsonut ihan liikaa Youtubea ja fantasia-sarjoja.
- Anonyymi00022
Jasu2025 kirjoitti:
Mistä olet saanut päähäsi, että miehet ovat kömpelöitä vs naiset? Notkeus ei ole sama asia, kuin räjähtävä voima, ketteryys ja nopeus. Katso vaikka naisten urheilua vs miesten. Jääkiekko, nyrkkeily, pikajuoksu jne.
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mistä olet saanut päähäsi, että miehet ovat kömpelöitä vs naiset? Notkeus ei ole sama asia, kuin räjähtävä voima, ketteryys ja nopeus. Katso vaikka naisten urheilua vs miesten. Jääkiekko, nyrkkeily, pikajuoksu jne.
Aika moni on kömpelö. Urheilijoissakin niitä on, katsele ympärillesi. Ei tässä maassa mitään jumppaajia ole monikaan mies vaan heinäseipäitä.
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sinä olet katsonut ihan liikaa Youtubea ja fantasia-sarjoja.
En ole. 😅 Siinäpä se onkin kun olen katsellut liikaa IRL, miehiäkin kuten naisiakin eri tilanteissa. Tarkkailija kun olen.
Kuinka moni 50 teistä pääsee spagaatin ja saa jalan suorakdi seinälle pään yläpuolelle ilman käsiapua? Minä saan. Etten mä ihan rautakanki vielä ole. Aika moni reppana mies ei pääse ees syväkyykkyyn kaatumatta selälleen.- Anonyymi00038
Jasu2025 kirjoitti:
En ole. 😅 Siinäpä se onkin kun olen katsellut liikaa IRL, miehiäkin kuten naisiakin eri tilanteissa. Tarkkailija kun olen.
Kuinka moni 50 teistä pääsee spagaatin ja saa jalan suorakdi seinälle pään yläpuolelle ilman käsiapua? Minä saan. Etten mä ihan rautakanki vielä ole. Aika moni reppana mies ei pääse ees syväkyykkyyn kaatumatta selälleen.no tuollaisia väitteitä ei tällä palstalla usko kukaan!..... niiin täyttä pötyä kun vaan voi olla.... taas sitä samaa liioittelua ja kehumista kun kaikki sinun muutkin jutut on...
Anonyymi00038 kirjoitti:
no tuollaisia väitteitä ei tällä palstalla usko kukaan!..... niiin täyttä pötyä kun vaan voi olla.... taas sitä samaa liioittelua ja kehumista kun kaikki sinun muutkin jutut on...
Ei ne uskon asia olekkaan. Se on ihan miten vaan, en minäkään kaikkien juttuja usko vaikka totta puhuisivatkin kuten minä. Ihmiset nyt on sellaisia ettei tee mieli uskoa, jos ei koe uskottavaksi. Minkäs sille kukaan tekee. Itse tiedän miten asia on ja se riittää mulle, muut saa uskoa tai olla uskomatta. Ei muuta mitään sanomaani epätodeksi silti. 😊
- Anonyymi00001
Joku voi loukkaantua tuollaisesta. Parempiakin tapoja löytyy!
https://www.youtube.com/watch?v=KC0MzJl4p4Y
https://www.youtube.com/shorts/SvIQaIgKiO4- Anonyymi00007
nuo nyt on jotain vanhoja huumoripätkiä.... huvittavia kyllä..
taisi tuossa ekassa videossa käyttää jotain jedivoimia tms...
- Anonyymi00002
Vähän on feikkikoreografia. Nopeutuksia ja hidastuksia täynnä.
Joskus muinoin mun voimabiisi oli Sian Unstoppable. Muistan sen ajan kuin eilisen, silloin olin aika pysäyttämätön. Kaikki oli vielä hyvin.
- Anonyymi00011
jeee.... feminismi on palannut taas palstalle.... entistä vahvempana kuin koskaan ennnen...
- Anonyymi00012
Länsimaisen, modernilla ajalla kehittyneen sukupuolikäsityksen vuoksi on ollut toisinaan vaikea kuvitella menneisyyden naisia osallistumassa sotaan. Käsitys on väistämättä vaikuttanut myös historiantutkijoiden ja arkeologien tekemiin tulkintoihin ja johtanut siihen, että samoja esineitä tulkitaan eri tavalla naisten ja miesten haudoissa. Käsitys sukupuolesta ei kuitenkaan ole muuttumaton, universaali ilmiö, vaan sitä tuotetaan esineistöllä, ihmissuhteissa ja käyttäytymisellä eri tavoin eri kulttuureissa (Moen 2010: 8–9). Jatkuvasti kehittyvien luonnontieteellisten metodien avulla meillä onkin mahdollisuus tutkia aiempaa monipuolisemmin sukupuolten eri ilmenemismuotoja arkeologisessa aineistossa. Tulevassa tutkimuksessa nousevat mahdollisesti esiin myös yksilöt, jolloin päästään eteenpäin kysymyksestä saattoiko muinaisuuden nainen olla soturi vai ei, ja voidaan mieluummin pohtia sitä, kuinka yleistä naisten sotiminen on ollut, millä tavalla sotiviin naisiin on eri kulttuureissa ja eri aikoina suhtauduttu, ja mitkä tekijät naisen soturiroolin ovat mahdollistaneet. Esimerkiksi Karibialla merirosvoina 1700-luvun alkupuolella toimineiden naisten Anne Bonnyn (n. 1697–1782) ja Mary Readin (1685–1721) tutkimuksissa on korostettu juuri henkilökohtaisia ominaisuuksia, joiden ansiosta nämä naiset pärjäsivät jopa ultramaskuliinisessa laivaympäristössä (Rediker 1996: 10).
Romanttisen lähestymistavan mukaisista soturiprinsessoista ei Suomen rautakautisten, mahdollisesti naisille kuuluneiden, asehautojen kohdalla voi puhua, mutta menneisyyden naissoturien kategorinen kieltäminen ei yleisellä tasolla ole historiallisten esimerkkien valossa perusteltua. Esimerkiksi fyysiseen voimaan nojaava selitys ontuu, sillä samaan näkemykseen pohjautuen voitaisiin myös väittää, etteivät pienikokoiset miehet voineet olla sotureita. Stereotyyppisesti esitettynä pienikokoinen nainen voi olla suurikokoista miestä ketterämpi, mistä puolestaan voi olla taistelutilanteessa enemmän hyötyä kuin silkasta lihasvoimasta. Vaikka kirjalliset lähteet eivät varmuudella puhu esimerkiksi juuri rautakautisten naissoturien puolesta, ei mikään aineistossa toisaalta kiellä heidän olemassaoloaan. Miekka tai keihäs naisen haudassa voi siis edustaa yhtä paljon – tai yhtä vähän – soturia kuin miehen mukaan laskettu ase.- Anonyymi00013
no voi vttu mitä p*skaa!...... että joku viittiin tosissaan tuollaista....
- Anonyymi00015
Oli niin väsyttävää tekstiä, että oikoluin läpi. Onhan noita naissotureita ollut, mutta pieni vähemmistö. Todennäköisesti frigideitä ja hedelmättömiä.
- Anonyymi00017
Historiassa juurikin noin. Uskonnot yksi syy miksi naisia on pidetty heikompina ja huonompina kauan.
Vaikka eihän biologia tue sellaista väitettä mitä miehetkin munattomuuttaan väittää mm. täällä. Aina on vahvoja naisia ollut ja aina tulee olemaan. Fakta. 🙂
Jasu - Anonyymi00018
Hain tekstin perusteella lähteen. Näyttää olevan täältä teksti.
https://kalmistopiiri.fi/2018/11/03/menneisyyden-naissoturit-totta-vai-tarua/
Jasu - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hain tekstin perusteella lähteen. Näyttää olevan täältä teksti.
https://kalmistopiiri.fi/2018/11/03/menneisyyden-naissoturit-totta-vai-tarua/
JasuBirkan hautakin piti olla miehen, mutta tarkemmissa tutkimuksissa haudassa oli naisen luut.
En yhtään ihmettele miksi naisia on joskus koulutettu taistelijoiksi, amatsoonit ja kilpineidot. Naisen etuja kun on sitkeys, ketteryys, nopea tilannetaju, fyysinen puoli on pitempään käyttövalmis kun mies kestää hetken räjähtävää voimaa, sitten on tööt koko ukko ja parta tutisee. 😅 - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Birkan hautakin piti olla miehen, mutta tarkemmissa tutkimuksissa haudassa oli naisen luut.
En yhtään ihmettele miksi naisia on joskus koulutettu taistelijoiksi, amatsoonit ja kilpineidot. Naisen etuja kun on sitkeys, ketteryys, nopea tilannetaju, fyysinen puoli on pitempään käyttövalmis kun mies kestää hetken räjähtävää voimaa, sitten on tööt koko ukko ja parta tutisee. 😅Näkeehän sen kun mies sairastaa flunsaakin, hän melkein halvaantuu sänkyyn kun naisrt vielä touhuaa vaikka mitä. Miehet kestää aika vähän loppujen lopuksi kehollista vastoinkäymistä ja sairastamista. Ulina on kova pienestäkin vammasta.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Näkeehän sen kun mies sairastaa flunsaakin, hän melkein halvaantuu sänkyyn kun naisrt vielä touhuaa vaikka mitä. Miehet kestää aika vähän loppujen lopuksi kehollista vastoinkäymistä ja sairastamista. Ulina on kova pienestäkin vammasta.
Siinä määrin heidän etu on vain että ottaa omia soluja käyttöön. Eunukkunina olisi ihan loppu.
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Historiassa juurikin noin. Uskonnot yksi syy miksi naisia on pidetty heikompina ja huonompina kauan.
Vaikka eihän biologia tue sellaista väitettä mitä miehetkin munattomuuttaan väittää mm. täällä. Aina on vahvoja naisia ollut ja aina tulee olemaan. Fakta. 🙂
JasuSinä voisit ruveta ajamaan tätä asiaa niin, että unohdetaan ne ”keksityt” sukupuoliroolit ja naiset ja miehet samoihin sarjoihin toisistaan mittaa ottamaan. Luulen kyllä, että ensimmäiset vastaanhangoittelijat ovat naisurheilijat, mutta jos kuitenkin asiantuntijana puhuisit ne ympäri.
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sinä voisit ruveta ajamaan tätä asiaa niin, että unohdetaan ne ”keksityt” sukupuoliroolit ja naiset ja miehet samoihin sarjoihin toisistaan mittaa ottamaan. Luulen kyllä, että ensimmäiset vastaanhangoittelijat ovat naisurheilijat, mutta jos kuitenkin asiantuntijana puhuisit ne ympäri.
Puhu sinä urheilusta kun et muusta ymmärrä. Minä puhun yhä globaalimmin.
- Anonyymi00025
katsotaanpas hieman tarkemmin. molemmat merirosvo-naiset olivat samalla laivalla, bonny sekä read.
"Anne karkasi kotoaan ja meni naimisiin James Bonny -nimisen merimiehen kanssa. James jätti Anne Bonnyn, ja tämä liittyi Jack Rackhamin merirosvojoukkoon. Myöhemmin Anne kaappasi laivan, jossa oli matkustajana Mary Read -niminen nainen. Tästä tuli Bonnyn rikoskumppani."
read oli kasvatettu pojaksi:
"Readin isä oli merimies, mutta hän oli kerran jäänyt tiellensä ja niinpä hänen äitinsä kasvatti Maryn yksin. Köyhä äiti joutui turvautumaan taloudelliseen apuun anopiltaan. Anoppi ei kuitenkaan piitannut tyttölapsista, joten Maryn äiti puki hänet pojaksi"
liittyi armeijaan ja h-rasi miesten kanssa ja kaapattiin merirosvoksi, ja h-rasi taas lisää.
jäivät kiinni ja muut teloitettiin paitsi naiset koska he olivat raskaana. saivat eriarvoisen kohtelun miehiin verrattuna. kuten olivat saaneet eriarvoista kohtelua miehiin verrattuna koko elämänsä ajan kun heittäytyivät pojiksi. ilman erikoiskohtelua eivät olisi edes selvinneet hengissä kovin pitkään.
"jäivät kuitenkin kiinni rikoksistaan ja joutuivat oikeudenkäyntiin. Koko miehistö, Readin rakastettu mukaan lukien tuomittiin kuolemaan. Bonnya ja Readia ei hirtetty, koska he olivat raskaana. Read kuoli vankilassa kuumeeseen tai mahdollisesti synnytyksen jälkeisiin komplikaatioihin "
" Bonnyn isä sai tyttärensä pois vankilasta ja vei hänet kotiinsa Charlestoniin Etelä-Carolinaan. Siellä hän synnytti toisen lapsensa. Anne avioitui paikallisen Joseph Burleigh’n kanssa. Yhdessä he saivat kahdeksan lasta. Anne kuoli 84 vuoden ikäisenä" - Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jasuse ei ole uskonnoitten syytä, vaan ihan naisten itsensä aikaansaamaa että heitä pidetään heikkoina ja osaamattomina.
- Anonyymi00027
Jasu2025 kirjoitti:
Sinä puhut ihan silkkaa utopista paskaa! Mene joskus reaalimaailmaan; täältä näkee jo, että vietät ihan liikaa aikaa netissä ja Youtubessa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sinä puhut ihan silkkaa utopista paskaa! Mene joskus reaalimaailmaan; täältä näkee jo, että vietät ihan liikaa aikaa netissä ja Youtubessa.
Utopistista.
- Anonyymi00029
Jasu2025 kirjoitti:
Taitaa olla verensokerit alhaalla, mitä ”globaalimmin” tarkoittaa tässä yhteydessä? Yritikö sanoa ” universaalimmin”?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Taitaa olla verensokerit alhaalla, mitä ”globaalimmin” tarkoittaa tässä yhteydessä? Yritikö sanoa ” universaalimmin”?
naistenvaivoja..... pitää ymmärtää..
Anonyymi00026 kirjoitti:
se ei ole uskonnoitten syytä, vaan ihan naisten itsensä aikaansaamaa että heitä pidetään heikkoina ja osaamattomina.
Ja uskontojen joiden mukaan mies on suurinpiirtein profeetta. Nainen on kylkiluu. 🤣
Uskonnot on perseestä ja ihmiset ihan kujalla niitten vuoksi. Piste.Anonyymi00027 kirjoitti:
Älä tyrkytä tapojasi. Istu peukkuus, siinä sulle paskaa.
Anonyymi00029 kirjoitti:
No käy toikin sana. Jos globaali ei sulle kelpaa.
Anonyymi00029 kirjoitti:
"Globaali tarkoittaa maailmanlaajuista, yleismaailmallista tai koko maapalloa koskevaa".
- Anonyymi00031
Jasu2025 kirjoitti:
Ja uskontojen joiden mukaan mies on suurinpiirtein profeetta. Nainen on kylkiluu. 🤣
Uskonnot on perseestä ja ihmiset ihan kujalla niitten vuoksi. Piste.no siis, jumalahan on tietenkin mies, ei siitä nyt varmaan mitään epäselvyyttä edes ole?
- Anonyymi00032
jos on jostian syystä mahdotonta vertailla urheilutuloksia miehet vs. naiset (ei selitystä että miksi ei kelpaa) kuten vaikkapa formula-ja autouhreilun tuloksia, yleisurhelutuloksia tms. niin vertaillaan sitten tositapauksia missä naispoliisit joutuvat taistelemaan rikollista vastaan yksin, videoita löytyy missä eivät ole pärjänneet vaan sivulliset ovat tulleet auttamaan alakynteen jäänyttä naispoliisia.
toinen askarruttava kysymys on siinä että miksi naissotilaat eivät ole etulinjassa kuten miehet ovat?
ja yleisesti mikä estää naisia alkamasta palomiehiksi, ammattisotilaiksi, poliisiksi, vartioiksi, rekkakuskeiksi, rakennusmiehiksi, kaivinkoneenkuljettajiksi, nosturikuskeiksi, lentokapteeneiksi, laivan kapteeniksi, sukeltajiksi-vedenalaisiksi hitsaajiksi, öljylauttamiehiksi. jne.
näissä on erittäin vähän naisia maailmanlaajuisesti. (halusit että puhutaan globaalisti niin puhutaan nyt sitten)- Anonyymi00033
Naisilla on mm. Yhdysvaltojen armeijassa eri kriteerit pääsykokeissa. Ei tarvitse vetää esim. leukoja yhtä montaa kertaa, kuin miesten saadakseen maksimipisteet. Ovat joutuneen alentamaan rajoja, kun naiset raakkautuivat liian helposti.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Naisilla on mm. Yhdysvaltojen armeijassa eri kriteerit pääsykokeissa. Ei tarvitse vetää esim. leukoja yhtä montaa kertaa, kuin miesten saadakseen maksimipisteet. Ovat joutuneen alentamaan rajoja, kun naiset raakkautuivat liian helposti.
siis eivät kelpaa etulinjaan?
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
muistan kun täällä yrittävät alentaa palomiehen pääsykokeiden tasoa, mutta palomiehet älähtivät siitä kovaan ääneen. eivät varmaan halua mennä palavaan rakennukseen "kumppanin" kanssa joka ei pysty tajutonta miestä raahaamaan pois rakennuksesta. nainen jättäisi tajuttomaksi menneen palomiehen kuolemaan ja pelastaisi vain itsensä. tai sitten molemmat kuolisivat.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
siis eivät kelpaa etulinjaan?
Tottakai kelpaa etulinjaan, sen veran on oltava tasa-arvoa ja kuunneltava femmareita.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tottakai kelpaa etulinjaan, sen veran on oltava tasa-arvoa ja kuunneltava femmareita.
usan armeijassa naiset eivät koskaan taistele etulinjassa, eivät näe todelista taistelua ollenkaan.
- Anonyymi00039
Voin ollakin jos näen häirikön vielä kyttäävän minua! Potku munille niin johan tokenee ja ymmärtää pysyä kaukana!
- Anonyymi00041
Kauhean väkivaltaisia naisia täällä! Ihan pelottavia.
- Anonyymi00040
naiset vs. miehet
tavalliset miehet vs. naiset jotka eivät ole harjoitelleet mitään lajeja:
todennäk. mies voittaa.
kamppailulajeihin erikoistuneet miehet vs. naiset:
todennäk. mies voittaa.
the end. (of debate) - Anonyymi00042
Mistä nuo edes taistelivat?
- Anonyymi00043
Mjaa-a
Tuo oli hyvä kysymys.
Itse vastaan että katselukerroista.
(hirn)
- Anonyymi00044
https://www.youtube.com/shorts/ccEteXY4F1A
Käsihermoon hauiksen alueelle, nopea isku lamauttaa.
Sellainen sähköiskumainen shokkiaalto, kun kokelin kyseiseen kohtaan pienellä lyönnillä, kirpaisi.- Anonyymi00045
Ihan pienenä vinkkinä: vaikka ihmisessä on kaikenlaisia hermopisteitä, niin ne elokuvien ja itämaisten taistelulajien hermopistejutut on pääasiassa täyttä hevosen ulostetta. Eihän niitä kukaan käytä missään tosi taistelussa ja kaikki nuo kunfupellet yms. ottaa selkäänsä oikeissa tappeluissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143