Tässä kuuntelen musaa ja ryyppään itekseni. Naapurit on ruokittu ja juotettu.. ei mitään vastuita .. eikä mitään tekemistä. Tai olisi jos vaan viittisi. Voisin lukea, tehdä palapeliä, neuloa villasukkaa tai vaikka katsoa töllöä, mutta kun ei inspaa.
Väsyttää jo koko joulu ja pikkuisen semmoinen fiilinki, että huomenna vois mennä vaikka töihin.. sairasta suorastaan. Vielä pari vapaapäivää jäljellä ja mä olisin valmis jo töihin.. mikä mua vaivaa..?
Sitäpaitsi mulla on ensi viikolla vain kaksi työpäivää ja sit taas viikko vapaata. Mähän kuolen tylsyyteen, tai ainakin tähän saamattomuuteen.
Joulun vapaat on hyvää aikaa palautua ja päästää irti arjesta ja mä hullu kaipaan jo töihin. Arki rytmittää elämääni niin reippaasti, etten osaa olla ilman sitä.
Töissä teen ihan sikana hommia ja poltan kynttilääni molemmista päistä ja nyt kun olisi aikaa itselleni ja olla tekemättä mitään - mä kuolen tylsyyteen. Hajoon tähän hidastempoisuuteen, mut en saa aikaiseksi kuitenkaan tehdä mitään proggistakaan.
Onko samaa ongelmaa muilla?
Joko joulu olisi paketissa?
63
411
Vastaukset
Ihmettelin kun linnuille ei riisipuuro kelvannut
Mitäh?? Kyllä se riisipuuro kelpaa varmaankin rotille ja varislinnuille. Tuskin pikkulinnut sitä syöpi. Ja hyvää Tapanin päivää sinulle...
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mitäh?? Kyllä se riisipuuro kelpaa varmaankin rotille ja varislinnuille. Tuskin pikkulinnut sitä syöpi. Ja hyvää Tapanin päivää sinulle...
Kauraa oli samassa paikassa, se kyllä kelpaa närhille, harakoille, ja pikkulinnuille
pujotteIija kirjoitti:
Kauraa oli samassa paikassa, se kyllä kelpaa närhille, harakoille, ja pikkulinnuille
Ennen minäkin ruokin pikkulintuja tuossa pihalla, mutta sit kaupungin järjestyssäännöt kielsi sen rottaongelman takia. Harmi, sillä pikkulintuja oli mukavaa seurailla niiden ruokaillessa. Näin täällä kaapungissa.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin ja....kiitos toivottelusta
pujotteIija kirjoitti:
Niin ja....kiitos toivottelusta
Vieläkö sinulla on jouluvieraita? Meillä on huomenissa suunitteilla ruokaostoksia ja ruoan laittoa. Illalla saunotaan täällä mun luona ja muuten ei ole mitään suunitelmia. Lähinnä olemista.. :(
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ennen minäkin ruokin pikkulintuja tuossa pihalla, mutta sit kaupungin järjestyssäännöt kielsi sen rottaongelman takia. Harmi, sillä pikkulintuja oli mukavaa seurailla niiden ruokaillessa. Näin täällä kaapungissa.
Olen myrkyttänyt rotanryökäleet
Pikku-pirpana kirjoitti:
Vieläkö sinulla on jouluvieraita? Meillä on huomenissa suunitteilla ruokaostoksia ja ruoan laittoa. Illalla saunotaan täällä mun luona ja muuten ei ole mitään suunitelmia. Lähinnä olemista.. :(
Ei oo vieraita enää, veljeni lähti puoliltapäivin, onneks jätti miltei täyden konvehtirasian
pujotteIija kirjoitti:
Olen myrkyttänyt rotanryökäleet
Vai niin. Onnekseni en ole rotta kiinalaiselta horoskoopiltani.. :) olen tiikeri.
pujotteIija kirjoitti:
Tiedät kyllä että tykkään aidosta....hoopeestä
Herkkupeppu kommentti katosi.. oho.. siellä on AI botti töissä tapaninakin.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Herkkupeppu kommentti katosi.. oho.. siellä on AI botti töissä tapaninakin.
Näköjään, nooh, kunhan ei aito katoa
- Anonyymi00003
Pikku-pirpana kirjoitti:
Vai niin. Onnekseni en ole rotta kiinalaiselta horoskoopiltani.. :) olen tiikeri.
74? Mikä etunimi?
- Anonyymi00004
Pikku-pirpana kirjoitti:
Puu.
Huti.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Huti.
Mikä hitsin huti? Ei tää mikään ikävä palsta ole. Olekko ihan tosissasi että mä laittaisin nimeni tänne. Olen vuodattanut palstalle enemmän itsestäni kuin mitä edes lähimmät ihmiset minusta tietää. Anonyymisti.
En koskaan paljastaisi omaa tai muiden henkilöllisyyttä täällä.- Anonyymi00014
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mikä hitsin huti? Ei tää mikään ikävä palsta ole. Olekko ihan tosissasi että mä laittaisin nimeni tänne. Olen vuodattanut palstalle enemmän itsestäni kuin mitä edes lähimmät ihmiset minusta tietää. Anonyymisti.
En koskaan paljastaisi omaa tai muiden henkilöllisyyttä täällä.” En koskaan paljastaisi omaa tai muiden henkilöllisyyttä täällä.” Oot vaan kehitellyt gubbe n kaksi vuosikymmentä jos jonkun näköistä skeidaa alter egoa sekä höpöhöpöhenkilöllisyyksiä täysin arvostelukyvyttömien ihmisten iloksi ns. T
Tämä joulu on tällä taputeltu. Välipäivät on vapaata. Takaisin työn ääreen ma. 5.1.-26.
Nyt otan rennosti vuoden loppuun ja ihmettelen maailman menoa. 😊Mulka ens viikolla ma ja ti töitä sit vasta 07.01.2026 seuraavan kerran töitä. Alkaa jo uuvuttamaan tämä tekemättömyys...
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mulka ens viikolla ma ja ti töitä sit vasta 07.01.2026 seuraavan kerran töitä. Alkaa jo uuvuttamaan tämä tekemättömyys...
Itse keksisin tekemistä, vaan juuri nyt ei huvita. Joskus pitää vaan ladata ja olla. Antaa ajatusten levätä, ettei kuluta kaikkia loppuun.
tosi.typy kirjoitti:
Itse keksisin tekemistä, vaan juuri nyt ei huvita. Joskus pitää vaan ladata ja olla. Antaa ajatusten levätä, ettei kuluta kaikkia loppuun.
Niin.. joku aktiviteetti olisi kai ihan must, mut kun en oikein saa punaisesta langasta kiinni. Kuten Alette tuossa mainitsi, käyn varmaankin ylikierroksilla. Pitäisi ottaa ja rauhoittua. Helpommin sanottu kuin tehty.
- Anonyymi00001
Minä aion nauttia vielä jouluisesta tunnelmasta, rentoilusta, löhöilystä, katson hömppää, luen lahjaksi saatua kirjaa, syön suklaata, polttelen kynttilöitä, välillä raahaudun lenkille tai salille, seuraan nuorten jääkiekon mm-kisoja, huomenna ystävän luo juhliin.. Ihania vapaapäiviä edessä vielä monta 🤗
Pidän välipäivien seesteisestä tunnelmasta. Tässä ajassa on jotain rauhoittavaa, joten haluan ottaa kaiken irti tästä kiireettömyydestä.
AletheiasOih, ihanaa että osaat nauttia. Mulla joku hiton välivaihesessio ja kyrpii kaikki. Joulu ja vapaapäivätkin. Olenkohan menettämässä järkeni..? :)
- Anonyymi00002
Pikku-pirpana kirjoitti:
Oih, ihanaa että osaat nauttia. Mulla joku hiton välivaihesessio ja kyrpii kaikki. Joulu ja vapaapäivätkin. Olenkohan menettämässä järkeni..? :)
Et ole menettämässä järkeäsi 😊 Olet järkesi avulla selvinnyt elämässäsi vaikka mistä ja selviät tästäkin.
Sinulla on tainnut olla ymmärtämäni mukaan aika kuormittava vuosi takana? Olisiko mahdollista, että käyt ylikierroksilla eikä mielesi osaa rauhoittua?
Aletheias Anonyymi00002 kirjoitti:
Et ole menettämässä järkeäsi 😊 Olet järkesi avulla selvinnyt elämässäsi vaikka mistä ja selviät tästäkin.
Sinulla on tainnut olla ymmärtämäni mukaan aika kuormittava vuosi takana? Olisiko mahdollista, että käyt ylikierroksilla eikä mielesi osaa rauhoittua?
AletheiasJuu. Viisautesi on käsinkosketeltavaa. Jälleen kerran..
On ollut sellainen suvantovaihe, kun mikään ei oikein nappaa ja vedän kasia saamatta oikein mitään aikaiseksi. Koordinaatit kateissa omasta elämästä, mut eiköhän ne löytyne kunhan saan taas järkeni töihin.
Töissä on helppoa kun tulee päivän tilaukset ja niitä suorittaa robottimaisesti, mut ny on vaikeaa rauhoittua vaan olemaan.- Anonyymi00010
Pikku-pirpana kirjoitti:
Oih, ihanaa että osaat nauttia. Mulla joku hiton välivaihesessio ja kyrpii kaikki. Joulu ja vapaapäivätkin. Olenkohan menettämässä järkeni..? :)
Sitä vain välillä kyllästyy vähän kaikkeen, mitään erillistä syytä ei edes tarvita. Oli samanlainen jakso tuossa pari kuukautta päällä, nyt olen pikku hiljaa pääsemässä yli.
Taisi lähinnä raivostuttaa tunne siitä että joutuu pitämään itseään jatkuvalla säästöliekillä koko ajan jarrut päällä ilman mitään purkukeinoa ja kasaantuuhan se kakkeli sitten kasoihin, halusi tai ei :)
E-lukka Anonyymi00010 kirjoitti:
Sitä vain välillä kyllästyy vähän kaikkeen, mitään erillistä syytä ei edes tarvita. Oli samanlainen jakso tuossa pari kuukautta päällä, nyt olen pikku hiljaa pääsemässä yli.
Taisi lähinnä raivostuttaa tunne siitä että joutuu pitämään itseään jatkuvalla säästöliekillä koko ajan jarrut päällä ilman mitään purkukeinoa ja kasaantuuhan se kakkeli sitten kasoihin, halusi tai ei :)
E-lukkaTotta hitossa kasautuu. Siks mä olen räiskäyttänyt yleensä kaiken aina tuutista ulos kun siltä tuntuu.
Randen kanssa juteltiin pikaisesti asiasta ja hää kuttui sitä suvantovaiheeksi. Jotain sellaista kai mulla on nyt. Ei oikein saa kiinni mistään ja mikään ei huvita. Kyrsii.
Oliko hyvä joulu?- Anonyymi00017
Pikku-pirpana kirjoitti:
Totta hitossa kasautuu. Siks mä olen räiskäyttänyt yleensä kaiken aina tuutista ulos kun siltä tuntuu.
Randen kanssa juteltiin pikaisesti asiasta ja hää kuttui sitä suvantovaiheeksi. Jotain sellaista kai mulla on nyt. Ei oikein saa kiinni mistään ja mikään ei huvita. Kyrsii.
Oliko hyvä joulu?Siinähän tuo meni, kilo pari lisää papalle jne. Normi perhejoulu, paitsi yksi likoista vietti merry christmasia amerikoissa.
Kyllä se suvanto siitä katoaa pikkuhiljaa, seuraavaksi tulee sitten avantokelit...katsotaan miten niistä selvitään :) Anonyymi00017 kirjoitti:
Siinähän tuo meni, kilo pari lisää papalle jne. Normi perhejoulu, paitsi yksi likoista vietti merry christmasia amerikoissa.
Kyllä se suvanto siitä katoaa pikkuhiljaa, seuraavaksi tulee sitten avantokelit...katsotaan miten niistä selvitään :)Auts! Suvannosta avantoon.. kylmää kyytiä luvassa jos avaan jäisen ulkokuoreni. Voip olla paha, paha paikka sillä mustakin tuntuu kakkelia nauttineena, että voisin vaikka vähän purkautua.. avantoon.
Eihän täällä kyllä ole edes pakkastakaan.. ;)- Anonyymi00018
Pikku-pirpana kirjoitti:
Auts! Suvannosta avantoon.. kylmää kyytiä luvassa jos avaan jäisen ulkokuoreni. Voip olla paha, paha paikka sillä mustakin tuntuu kakkelia nauttineena, että voisin vaikka vähän purkautua.. avantoon.
Eihän täällä kyllä ole edes pakkastakaan.. ;)Kyllä suvannosta avantoon meno kuulostaa paljon paremmalta kuin meno ojasta allikkoon :).
Myrskykelit on kuulemma tulossa lauantaina, katsotaan nyt.
Pirpanolia sitten hillitysti, hyvät yöt :) Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä suvannosta avantoon meno kuulostaa paljon paremmalta kuin meno ojasta allikkoon :).
Myrskykelit on kuulemma tulossa lauantaina, katsotaan nyt.
Pirpanolia sitten hillitysti, hyvät yöt :)Juu.. kyllä kultaseni. Tässä juuri itsekkin kävin iltapesulla ja nyt nukkumaan. Hyvää yötä!
- Anonyymi00020
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu. Viisautesi on käsinkosketeltavaa. Jälleen kerran..
On ollut sellainen suvantovaihe, kun mikään ei oikein nappaa ja vedän kasia saamatta oikein mitään aikaiseksi. Koordinaatit kateissa omasta elämästä, mut eiköhän ne löytyne kunhan saan taas järkeni töihin.
Töissä on helppoa kun tulee päivän tilaukset ja niitä suorittaa robottimaisesti, mut ny on vaikeaa rauhoittua vaan olemaan.Anna itsellesi aikaa saada taas lankojen päästä kiinni. Se on todella vaikeaa, koska siinä joutuu sietämään epämääräistä oloa jonkin aikaa, mutta kyllä ne koordinaatit sieltä vielä löytyy ❤️
Omakin vuosi on ollut monella tapaa kuormittava ja olen ajoittain tuntenut olevani vähän hukassa. Paljon kaikenlaisia isoja ajatuksia elämästä, kuolemasta, minuudesta.. Haluan uskoa siihen että vuosi 2026 tuo tullessaan jotain lempeämpää. Toivottavasti myös sinulle 🥰
Aletheias Anonyymi00020 kirjoitti:
Anna itsellesi aikaa saada taas lankojen päästä kiinni. Se on todella vaikeaa, koska siinä joutuu sietämään epämääräistä oloa jonkin aikaa, mutta kyllä ne koordinaatit sieltä vielä löytyy ❤️
Omakin vuosi on ollut monella tapaa kuormittava ja olen ajoittain tuntenut olevani vähän hukassa. Paljon kaikenlaisia isoja ajatuksia elämästä, kuolemasta, minuudesta.. Haluan uskoa siihen että vuosi 2026 tuo tullessaan jotain lempeämpää. Toivottavasti myös sinulle 🥰
AletheiasTänään jo sellainen kyrpiintymätön fiilis. Kiva oikeastaan. En halua kantaa negaa muassani, mutta ei toi hymistely vieläkään oikein nappaa.
Kiitos Aletheias! Olet ehdottomasti nimimerkkisi veroinen.
- Anonyymi00005
Parin rentouttavan ottaminen ei ole pahasta(kunhan pysyy välillä 2-4), olipa Joulu mennyt sitten miten tahansa.
Joo, tuli ajeltua autolla kolmeen päivään rapiat 1600 kilometriä. Siihen päälle vielä menevät touhut, "Once in the life time" tyylillä.
En ole rikki mutta kuitenkin, lepohetki sohvalla tekee nyt hyvää.
Onnistunut reissu kaiken kaikkiaan. Muistorikas sellainen, jokaisen ollessa vieläpä iloisin mielin loppuun saakka.
AV- Anonyymi00006
Pikku-pirpana kirjoitti:
Lepäile ihmeessä. 1600 on jo aikasta paljon. Kävittekö joulupukkia moikkaamassa?
Mentiin laajan kaavan kautta, siellä sun täällä.
Huomasi muuten sen miten Keski-Suomessa asuvat ovat varmaan keskimääräisesti Suomen rikkaimmat kansalaiset, ainakin jos ottaa "polttoaine indeksin" arviointipohjaksi.
Etelä-Suomessa polttiaine halvinta, Napapiirillä 5 % halvempaa mitä Keski-Suomessa.
Matkailu avartaa.
Pohjois-Suomi kyllä näivettyy, lukuunottamatta keskuksia.
Tiestö kauheassa kunnossa, ei ihme että Joulupukki käyttää lentäviä poroja:)
AV Anonyymi00006 kirjoitti:
Mentiin laajan kaavan kautta, siellä sun täällä.
Huomasi muuten sen miten Keski-Suomessa asuvat ovat varmaan keskimääräisesti Suomen rikkaimmat kansalaiset, ainakin jos ottaa "polttoaine indeksin" arviointipohjaksi.
Etelä-Suomessa polttiaine halvinta, Napapiirillä 5 % halvempaa mitä Keski-Suomessa.
Matkailu avartaa.
Pohjois-Suomi kyllä näivettyy, lukuunottamatta keskuksia.
Tiestö kauheassa kunnossa, ei ihme että Joulupukki käyttää lentäviä poroja:)
AVLoppukaneettisi oli hauska.
Tytär taisi olla ihan innoissaan. Joulupukkia tapaamassa. Vieläkös hän uskoo pukkiin?- Anonyymi00007
Pikku-pirpana kirjoitti:
Loppukaneettisi oli hauska.
Tytär taisi olla ihan innoissaan. Joulupukkia tapaamassa. Vieläkös hän uskoo pukkiin?Olihan se, mutta pukki on kyllä maailman ainut mies jonka luokse äidit lapsineen jonottavat 2-3 tuntia. Jonon ohi pääsee jos maksaa 300 euroa(Pukista on tullut ahne vanha Gubbe).
AV Anonyymi00007 kirjoitti:
Olihan se, mutta pukki on kyllä maailman ainut mies jonka luokse äidit lapsineen jonottavat 2-3 tuntia. Jonon ohi pääsee jos maksaa 300 euroa(Pukista on tullut ahne vanha Gubbe).
AVAika kallis pariminuuttinen ahneen guben kanssa. Mutta rikkaat turistit maksavat kyllä. Se on sitä joulun taikaa.
- Anonyymi00009
Pikku-pirpana kirjoitti:
Aika kallis pariminuuttinen ahneen guben kanssa. Mutta rikkaat turistit maksavat kyllä. Se on sitä joulun taikaa.
Kyllä, ja Suomessa ei rikkaita ilmeisesti paljon ole koska pukki sanoi tyttären olleen ainut suomalainen iltapäivällä. Suurin osa niistä jotka maksavat Lapin matkailun hyvinvoinnin tulee Aasiasta. Yhdysvalloista ja Englannista porukkaa oli myös kohtalaisesti.
Huomaa ettei Suomella, ja suomalaisilla vanhemmilla mene nyt taloudellisesti enää hyvin.
AV - Anonyymi00013
Pikku-pirpana kirjoitti:
Loppukaneettisi oli hauska.
Tytär taisi olla ihan innoissaan. Joulupukkia tapaamassa. Vieläkös hän uskoo pukkiin?Joo on on ja joskus saattaa jopa itse tilata sellaisen, siis ehkä joku päivä. Olipa naista esittävä psykedeelinen vuoropuhelu ittes kanssa taas. Onpa mukavaa saagaa, eikö lukijat
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joo on on ja joskus saattaa jopa itse tilata sellaisen, siis ehkä joku päivä. Olipa naista esittävä psykedeelinen vuoropuhelu ittes kanssa taas. Onpa mukavaa saagaa, eikö lukijat
"Joo on on ja joskus saattaa jopa itse tilata sellaisen, siis ehkä joku päivä. Olipa naista esittävä psykedeelinen vuoropuhelu ittes kanssa taas. Onpa mukavaa saagaa, eikö lukijat"
Odotatko jonkun kommentoivan idioottimaisuuteesi?
No, nyt se tuli mitä odotit. Ei tainnut Joulu sinulle paljon lisälahjoja antaa?
AV Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä, ja Suomessa ei rikkaita ilmeisesti paljon ole koska pukki sanoi tyttären olleen ainut suomalainen iltapäivällä. Suurin osa niistä jotka maksavat Lapin matkailun hyvinvoinnin tulee Aasiasta. Yhdysvalloista ja Englannista porukkaa oli myös kohtalaisesti.
Huomaa ettei Suomella, ja suomalaisilla vanhemmilla mene nyt taloudellisesti enää hyvin.
AVEi mene ei. Joulupukki on vain varakkaiden juttu. Ja suomesta on varakkuus loppuunkulutettu...
- Anonyymi00008
Sit voi tai on tylsää jos ei yhtään rahaa eli joutuu pakosti olla kotona ja syödä näkkileipää ja makaroonia mut jos rahaa niin mene johonkin autolla ja ota puhelinkamerallasi maisema tai luontokuvia ym tai menet ajan kanssa shoppailemaan ja kahvilaan kahville tai mene autoliikkeisiin katselemaan autoja ja hintoja tai menet autolla ajelemaan ja teet tai ostat kaupoista eväitä tai menet johonkin tanssimaan ja iskemään omaa miestä eli tee jotain rentoa ja kivaa mitä vapaa ajalla voi tehdä tai mennä
Hyviä ideoita, mutku, mutku ja mutku. Ei oo rahaa, ei autoa, ei edes ajokorttia .. enkä voi lähteä kun olen naapurien apuna. Kyllä tämä tästä.
- Anonyymi00012
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hyviä ideoita, mutku, mutku ja mutku. Ei oo rahaa, ei autoa, ei edes ajokorttia .. enkä voi lähteä kun olen naapurien apuna. Kyllä tämä tästä.
No joo tuo on kyllä aika rajoittava tekijä jos ei ole rahaa mutta onko bussilippuihin rahaa tai polkupyörällä no ei kovin kiva tällä ilmalla mutta pääsisit johonkin esim tavarataloihin ja ostoskeskuksiin shoppailemaan mut älä osta mitään tai etsit lähi alueeltasi maisema kuvaus paikkoja tai etsit tietokoneelta lähialueiden kuvauspaikkoja joihin voit mennä kun saat rahaa mut joo rahattomana vaikea keksiä mitään kivaa no onko sinulla mitään mitä haluaisit tehdä tai mennä
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
No joo tuo on kyllä aika rajoittava tekijä jos ei ole rahaa mutta onko bussilippuihin rahaa tai polkupyörällä no ei kovin kiva tällä ilmalla mutta pääsisit johonkin esim tavarataloihin ja ostoskeskuksiin shoppailemaan mut älä osta mitään tai etsit lähi alueeltasi maisema kuvaus paikkoja tai etsit tietokoneelta lähialueiden kuvauspaikkoja joihin voit mennä kun saat rahaa mut joo rahattomana vaikea keksiä mitään kivaa no onko sinulla mitään mitä haluaisit tehdä tai mennä
Tai pyydät pujista hakemaan sinut luokseen ja vietät siellä lomasi tai pyydät sen luoksesi loman ajaksi ja teette yhdessä kaikkea kivaa
Joo, saishan tuon jo paketoida varastoon. Mulla kans vapaata ja töihin vasta tammikuussa. Ajattelin eka, että jes, lepoa, mutta nyt se tulee jo korvista.
Lisäksi on huono taloudellinen tilanne, niin mitä sillä vapaalla tekee silloin, kun ei ole rahaa?
Noh, onneksi liikkuminen on ilmaista. Ei muuta kuin päivittäin lenkille ja jos treenais. Koitetaan nauttia kuitenkin, vaikka työnteko on meille molemmille tärkeä asia. 😊Ps. Taidan kaataa itselleni lasillisen viiniä, jos toisenkin, eli voitte odotella taas musaketjua. 😝
Meinasin lähteä sauvakävelylenkille tänään, mutta en saanut aikaiseksi. Sää oli upea ja aurinko paistoi ja mä möhnötin kotona. No ehkä sit sunnuntaina. Huomenna on myrskysää niin pitääkin möhnöttää kotona.
- Anonyymi00011
Rakastelukin voi olla ilmaista ja kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin antavaa, ja elämässä kantavaa.
Parasta "urheilua" jossa on ilmeinen loukkaantumisriski:)
AV Pikku-pirpana kirjoitti:
Meinasin lähteä sauvakävelylenkille tänään, mutta en saanut aikaiseksi. Sää oli upea ja aurinko paistoi ja mä möhnötin kotona. No ehkä sit sunnuntaina. Huomenna on myrskysää niin pitääkin möhnöttää kotona.
Joo, ei sitä myrskyyn kannata suunnistaa.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Rakastelukin voi olla ilmaista ja kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin antavaa, ja elämässä kantavaa.
Parasta "urheilua" jossa on ilmeinen loukkaantumisriski:)
AVTotta. Laitoinkin itseasiassa vakkarille viestiä... 😄
Kyllä se taisi olla paketissa ennenkuin alkoikaan. Aattoaamusta tulin viimeisestä yövuorosta ja koko aatto meni vuorokausirytmiä kääntäessä.
Joulupäivänä oli jo tune että eiköhän joulu jo mennyt joten kävin salilla jonka jälkeen poistin tapetit yhdestä huoneestä. Tämä tapaninpäivä meni aika kopiona eilisestä päivästä. Ainoa ero että sali oli aikalailla täynnä porukkaa.
Katsotaan mitä huomiselle ja ylihuomiselle keksii mutta voisin oikeastaan ehdottaa tuolle kumppanikandidaatille että haluaisiko hän päästä vaikuttamaan uusiin tapetteihin.Loistava idea. Kandille vastuuta mahdollisen yhteisen kodin sisustuksesta. Aivan paras idea. Saatte yhdessä pähkylöidä asiaa.. siis niitä tapetteja.
- Anonyymi00019
Ei terve sielu terveessä ruumiissa mitään palkkatöitä kaipaa.
Nyt jonnekin yhteyttä, mistä valkotakkiset paikalle!
-keinovaginamies- - Anonyymi00021
Sävelsi joulun pikkutunneilla musiikkia, sitten kinkun kimppuun ja juoman voimalla kurlasin itseni nukkumaan
Oliko sulla ees räpylää? :)
Lievää ottalohkon jomotusta mikä korjaantui aamukavilla. En ottanut montaa. Sen verran kuitenkin, että rehellisesti pystyin sanovani että ryypiskelen.. :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
Lievää ottalohkon jomotusta mikä korjaantui aamukavilla. En ottanut montaa. Sen verran kuitenkin, että rehellisesti pystyin sanovani että ryypiskelen.. :D
Joo sama, kahvilla selvittiin. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217216Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965358Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1493298Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152631Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t412324Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681248Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143