Plussaa vapaus. Nyt iski miinukset.
Miten yksinäisyys ja kainalokaverin kaipaus voikaan ajoittain satuttaa. Ei juttelua, ei kuulumisten vaihtelua, ei pusutteluja muusta läheisyydestä puhumattakaan.
Voi että 😢
Onnea teille joilla on onnellinen parisuhde.
Sinkkuuden plussat ja miinukset
82
651
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi ettien että
- Anonyymi00002
Miksi olet sinkku?
Vasten tahtoasi tietysti, mutta mikä on oma analyysisi tilanteestasi?
🦄- Anonyymi00004
Kai liian ujo uuteen suhteeseen.
Eronnut muttei mitään lasten yhteishuoltajuus - tai muita sovitteluja. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kai liian ujo uuteen suhteeseen.
Eronnut muttei mitään lasten yhteishuoltajuus - tai muita sovitteluja.Anna kun arvaan. Annat pakit kaikille naisille, jotka lähestyvät sinua.
Teidät(kin) on niin nähty. 😄
Anteeksi, mutta tietyt asiat toistuvat maailmassa.
🦄 - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Anna kun arvaan. Annat pakit kaikille naisille, jotka lähestyvät sinua.
🦄Ohi, Olen nainen
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ohi, Olen nainen
Ujo nainen?
😬
En voi suositella odottamista. Se on huono strategia, koska yleensä vääränlaiset miehet lähestyvät naisia. Mies ei osaa arvioida yhteensopivuutta niin nopeasti kuin nainen. Poikkeuksia toki on.
Parempi on itse lähestyä. Ujoudessa on se hyvä puoli, että useimmat miehet eivät säiky sinua.
🦄 - Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Anna kun arvaan. Annat pakit kaikille naisille, jotka lähestyvät sinua.
🦄Mitä shaibaa tää ny on? Ite en ole ikinä nolannut ketään naista joka on mua lähestynyt. Naiset tekee tota jatkuvasti alkaen teini-ikäisestä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ujo nainen?
😬
En voi suositella odottamista. Se on huono strategia, koska yleensä vääränlaiset miehet lähestyvät naisia. Mies ei osaa arvioida yhteensopivuutta niin nopeasti kuin nainen. Poikkeuksia toki on.
Parempi on itse lähestyä. Ujoudessa on se hyvä puoli, että useimmat miehet eivät säiky sinua.
🦄Joo kokeile tota miehenä, naiset sanoo sulle 99/100 kertaa
"Vitun noloo"
Tai sitten vaan kääntää selän.
En sano naisista yhtään mitään koska se 1/100 on se meidän ainoa toivo. - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä shaibaa tää ny on? Ite en ole ikinä nolannut ketään naista joka on mua lähestynyt. Naiset tekee tota jatkuvasti alkaen teini-ikäisestä.
Hyvä juttu! 👍
🦄 - Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joo kokeile tota miehenä, naiset sanoo sulle 99/100 kertaa
"Vitun noloo"
Tai sitten vaan kääntää selän.
En sano naisista yhtään mitään koska se 1/100 on se meidän ainoa toivo.Ei se johdu sukupuolesta vaan siitä, että lähestyjä ottaa riskin. Lähestyjällä on silti aina parempi strategia kuin odottajalla.
🦄 - Anonyymi00051
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä shaibaa tää ny on? Ite en ole ikinä nolannut ketään naista joka on mua lähestynyt. Naiset tekee tota jatkuvasti alkaen teini-ikäisestä.
Totta tämäkin 🫣
- Anonyymi00003
Vanhanaikaista ajattelua tuo, että henkilö olisi sinkku, tai parisuhteessa.
Muotoja arkielämään on useita.
Se elämäntapa jossa molemmilla on omat asunnot, siitä huolimatta tukevat toisiaan parisuhteen veroisesti, on jo siitä perinteisestä ajattelumaailmasta poikkeava.
Ihmisillä joilla on luottamusta toiseen ihmiseen, voivat elää noin. Ilman sitoumusta, ja silti molemmat haluavat olla läsnä. Sitoutuminen voi olla jopa korkeammalla tasolla mitä perinteisessä parisuhteessa.
AV- Anonyymi00014
Mitä länkytät? Edustat promillea kansasta jos sitäkään.
Noin meilläkin exän kanssa. Tosin meillä ei ole keskenämme mitään säätöä.
Olemme sitoutuneet perheeseemme ja huolehdimme toisistamme.
Perhe tulee ensin.- Anonyymi00045
Parisuhteeseen on useita muotoja, mutta loppuviimein on kyse kahdesta vaihtoehtoehdosta; sinkkuudesta tai parisuhteesta.
- Sheena
- Anonyymi00006
Yksin parasta. Ei kukaan moiti eikä ilkeile.
- Anonyymi00018
Kaikki on omaa, eikä yhteistä. Ei tarvi jakaa lohta, pullaa, sipsejä, limuja, olutta, viinaksia, saat katsoa tvstä halumiasi kanavia, eikä synny turhia riitoja niistäkään. Voit paremmin olla oma itsesi kotosalla, ei tarvi esittää mitään roolia, jolla tyydyttää toisen mieltä. Eikä tarvi stressaa sillä, onko toisen mieliala hyvä vai huono minäkin päivänä?
- Anonyymi00007
Voihan itsesääli sentään!
- Anonyymi00008
Positiivista on se, että takana on suhde. Kaikkein nirsoimpia ovat ne miehet, jotka eivät ole koskaan olleet suhteessa. Heillä on yleensä paitsi käsitys siitä, että naiset haluavat näyttää hyvältä juuri HEIDÄN vuokseen myös epärealistisia kuvitelmia siitä, millaisia TOIVEITA he voivat esittää näille naisille.
Olen sitä mieltä, että täysin ilman naiskokemuksia elävät miehet voisivat hyötyä nukeista, joiden ulkonäön he voisivat muokata mielensä mukaiseksi. Heidän ei sitten tarvitsisi kuvitella, että suhde elävän naisen kanssa perustuu siihen, missä määrin he voivat modifioida naisen helman pituutta, hiuksen kiharuutta tai kynsilakan väriä. Tai että nainen kovasti nauttisi suhteesta, joka perustuu edellä mainittuihin asioihin.
Mutta aloittajalta siis todennäköisesti puuttuu tämä ongelma. 😃👍
🦄 - Anonyymi00029
Ei mitään itsesääliä vaan mielestäni normaalia läheisyydenkaipuuta.
Eikö ole normaalia haluta oman rakkaan jonka kanssa hassutella, hipsutella, jota halia, jonka kanssa jutella, jonka kainaloon painautua? Jonka kanssa voisi jakaa arjen ja juhlat, ilot ja surut.
En kaipaa mitään luxuselämää enkä seurapiirielämää. Pieni hellyydenele on se mikä lämmittää eniten. - Anonyymi00040
Anonyymi00008 kirjoitti:
Positiivista on se, että takana on suhde. Kaikkein nirsoimpia ovat ne miehet, jotka eivät ole koskaan olleet suhteessa. Heillä on yleensä paitsi käsitys siitä, että naiset haluavat näyttää hyvältä juuri HEIDÄN vuokseen myös epärealistisia kuvitelmia siitä, millaisia TOIVEITA he voivat esittää näille naisille.
Olen sitä mieltä, että täysin ilman naiskokemuksia elävät miehet voisivat hyötyä nukeista, joiden ulkonäön he voisivat muokata mielensä mukaiseksi. Heidän ei sitten tarvitsisi kuvitella, että suhde elävän naisen kanssa perustuu siihen, missä määrin he voivat modifioida naisen helman pituutta, hiuksen kiharuutta tai kynsilakan väriä. Tai että nainen kovasti nauttisi suhteesta, joka perustuu edellä mainittuihin asioihin.
Mutta aloittajalta siis todennäköisesti puuttuu tämä ongelma. 😃👍
🦄Kylläpä kuullostaa niin kovin katkeralta tuo teksti.
- Anonyymi00052
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kylläpä kuullostaa niin kovin katkeralta tuo teksti.
Se oli tarkoituskin. Olen kyllästynyt ihmisiin, jotka väittävät olevansa vastentahtoisesti sinkkuja, mutta sortuvat jompaan kumpaan seuraavista:
- eivät halua tavata uusia ihmisiä
- eivät tee mitään uusien ihmisten tapaamista edistääkseen
Kun itse olin vastentahtoisesti sinkku, en sortunut noihin. Silti kumppanin löytyminen oli vaikeaa.
Osa sinkuista haluaa vain valittaa. He eivät edes kaipaa ratkaisuja. On totta, etten voi sietää sellaisia ihmisiä vieläkään.
🦄
Plussat:
-vapaus
-ei tartte olla huonossa suhteessa.🙏
Miinukset:
-hetkittäinen kainalokaverin kaipuu.
-yksinäisyys (jos sitä kokee)
Parisuhteessa ollessa on kyllä tärkeätä tulla kuulluksi. Tuntea itsensä tärkeäksi.- Anonyymi00011
Suomessa on pilattu ystäväkulttuuri kokonaan somella ja kateudella, kellään sinkulla ei ole normaalilla tavalla ystäviä.
- Anonyymi00019
Parisuhteen löytää lähes kuka tahansa, jos ei tee vaatimuslistoja toiselle etukäteen.
Ei parisuhde ole mikään verkkokaupasta omilla spekseillä tilattava tuote.
Se on jotakin, mihin on vain ryhdyttävä ja joskus tulee paskaa käteen ja ei onnistu.
Mutta auton ostaminen tehdastilauksena on jotain aivan erilaista kuin parisuhteen hakeminen.
Pitää vain ennakkoluulottomasti tutustua toiseen ihmiseen, satoi tai paistoi.
Yhteensopivuus paljastuu vasta ajan mittaan - joskus vasta vuosikymmenten päästä huomataan, että on kasvettu erilleen.
Sitä sanotaan elämäksi.
Täydellistä kumppania tuskin on kenellekään olemassa.
Ja kyllä, itselläni on takana nuoruusajan 8 vuoden suhde ja myöhempi yli 20-vuotinen avioliitto.
Kumpikaan ei päättynyt minun aloitteestani.
Ensimmäinen loppui vastapuolen pettämiseen, toinen vastapuolen mt-ongelmiin ja täydelliseen sekoamiseen hullujenhuoneelle saakka.
Valitettavasti avioliitto ja pitkä yhteiselo ei tee minusta(kaan) psykiatrian erikoislääkäriä.
Ja minä en ollut se, joka suhteen lopetti.- Anonyymi00023
Minulla ainoa suhde oli pitempi kuin sun pisin suhde.
Ei muita suhteita ja irtonumeroita eronkin jälkeen zero, pyöreä 0. Kuulostan ihan uskovaiselta mutten todellakaan ole sitä. Huumori lähellä ja härskitikin ajatukset pyörii mielessä. Voi jestas niitä juttuja oikean porukan kesken... 😏
Kun tuntematon mies tulee juttusille pyrin tilanteesta pois mahdollisimman nopeasti, viimeksi viime viikolla.
Mitä miehet ajattelevat ujosta naisesta? Miten saisin rohkeutta lähestyä jotain miestä? Eräs on johon haluaisin tutustua mutta... Kai pitäisi olla enemmän kokemusta iskemisistä.
Olisiko miehillä jotain vinkkejä? Ei sitä viinamiehen viinan juomista vaikken absolutisti olekaan. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei muita suhteita ja irtonumeroita eronkin jälkeen zero, pyöreä 0. Kuulostan ihan uskovaiselta mutten todellakaan ole sitä. Huumori lähellä ja härskitikin ajatukset pyörii mielessä. Voi jestas niitä juttuja oikean porukan kesken... 😏
Kun tuntematon mies tulee juttusille pyrin tilanteesta pois mahdollisimman nopeasti, viimeksi viime viikolla.
Mitä miehet ajattelevat ujosta naisesta? Miten saisin rohkeutta lähestyä jotain miestä? Eräs on johon haluaisin tutustua mutta... Kai pitäisi olla enemmän kokemusta iskemisistä.
Olisiko miehillä jotain vinkkejä? Ei sitä viinamiehen viinan juomista vaikken absolutisti olekaan.-ap
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olisiko miehillä jotain vinkkejä? Ei sitä viinamiehen viinan juomista vaikken absolutisti olekaan.Ujo henkilö herätti saalistusvietin. Ainakin minulla.
Sellaisen "saalistaminen" vaatii suurta taitoa ja tarkkuutta.
Jossain vaiheessa elämääni huomasin kuitenkin, että monet ujoilta vaikuttavat olivat todellisuudessa vain huonosti käyttäytyviä. Tuollainen kertomasi juttutuokioista pakeneminen on huonoa käytöstä eikä sitä sovi perustella ujoudella. Asialliset keskustelut lopetetaan asiallisesti persoonasta riippumatta.
🦄 - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ujo henkilö herätti saalistusvietin. Ainakin minulla.
Sellaisen "saalistaminen" vaatii suurta taitoa ja tarkkuutta.
Jossain vaiheessa elämääni huomasin kuitenkin, että monet ujoilta vaikuttavat olivat todellisuudessa vain huonosti käyttäytyviä. Tuollainen kertomasi juttutuokioista pakeneminen on huonoa käytöstä eikä sitä sovi perustella ujoudella. Asialliset keskustelut lopetetaan asiallisesti persoonasta riippumatta.
🦄Nyt vedit yli, en tietenkään pakoon juossut. Mies vedätti liian läpinäkyvällä iskuyrityksellä , siksi vastasin aika lyhyesti ja siirryin sivuun.
Aika karkea yleistäminen. Käänteisesti ajatellen iholle pyrkivät ovat hyväkäytöksisiä, niinkö? En allekirjoita.
-ap - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Nyt vedit yli, en tietenkään pakoon juossut. Mies vedätti liian läpinäkyvällä iskuyrityksellä , siksi vastasin aika lyhyesti ja siirryin sivuun.
Aika karkea yleistäminen. Käänteisesti ajatellen iholle pyrkivät ovat hyväkäytöksisiä, niinkö? En allekirjoita.
-apPahoittelut, luen kaiken hyvin kirjaimellisesti. Puhuit pois pyrkimisestä.
Lähestyjät eivät ole hyväkäytöksisiä läheskään aina. Mutta vain pieni osa heistä pyrkii iholle. Suurin osa aloittaa juttelemalla.
Kun kyse on ihmisiin tutustumisesta, yhteyden muodostaminen on rakentavampaa kuin yhteyden katkaiseminen.
🦄 - Anonyymi00041
"itselläni on takana nuoruusajan 8 vuoden suhde ja myöhempi yli 20-vuotinen avioliitto.
Ensimmäinen loppui vastapuolen pettämiseen, toinen vastapuolen mt-ongelmiin ja täydelliseen sekoamiseen hullujenhuoneelle saakka."
tsiisus! tuossa nyt on sitä realismia kerrakseen, tuollaista se on kun yrittää elää suomalaisten naisten kanssa..... - Anonyymi00043
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olisiko miehillä jotain vinkkejä? Ei sitä viinamiehen viinan juomista vaikken absolutisti olekaan."Kun tuntematon mies tulee juttusille pyrin tilanteesta pois mahdollisimman nopeasti, viimeksi viime viikolla"
kun se oikea tulee juttelemaan sinulle niin et lähde pois, usko pois.
et halua lähteä pois, haluat olla sen seurassa, sen lähellä.
mutta voi olla että se oikea ei ole sinusta niin kiinnostunut sillä tavoin kuin ne muut ovat, se ei välttämättä tule sinua mitenkään iskemään. ja silloin sinun pitää itse toimia, tai muuten menetät sen mahdollisuuden. kohtaat sen ehkä vain yhden kerran elämäsi aikana, jos edes sitäkään. - Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
"itselläni on takana nuoruusajan 8 vuoden suhde ja myöhempi yli 20-vuotinen avioliitto.
Ensimmäinen loppui vastapuolen pettämiseen, toinen vastapuolen mt-ongelmiin ja täydelliseen sekoamiseen hullujenhuoneelle saakka."
tsiisus! tuossa nyt on sitä realismia kerrakseen, tuollaista se on kun yrittää elää suomalaisten naisten kanssa.....Itse näen tuon hieman eri tavalla.
Mielenterveyden ongelmat eivät yhtäkkiä vain tipahda kenenkään päälle suoraan taivaalta. Läheinen ihminen huomaa kyllä niiden puhkeamisen jo ennen kuin ne ovat täydessä vauhdissa.
Itseäni mietityttää kovasti, miten tämä mieshenkilö suhtautui kumppaniinsa siinä vaiheessa, kun hän huomasi orastavia ongelmia kumppaninsa mielenterveydessä:
- Eikö hän huomannut tilanteen huononemista?
- Pyrkikö hän omalta osaltaan huolehtimaan, että kumppanilla on hyvät olosuhteet mielenterveyden säilyttämiselle?
- Ohjasiko hän kumppaniaan apuun?
Anteeksi mutta minulle ei mene läpi tuollainen tarina, että "vaimo vain yhtäkkiä sekosi ja sitten lähti". 😄
🦄 - Anonyymi00050
Anonyymi00043 kirjoitti:
"Kun tuntematon mies tulee juttusille pyrin tilanteesta pois mahdollisimman nopeasti, viimeksi viime viikolla"
kun se oikea tulee juttelemaan sinulle niin et lähde pois, usko pois.
et halua lähteä pois, haluat olla sen seurassa, sen lähellä.
mutta voi olla että se oikea ei ole sinusta niin kiinnostunut sillä tavoin kuin ne muut ovat, se ei välttämättä tule sinua mitenkään iskemään. ja silloin sinun pitää itse toimia, tai muuten menetät sen mahdollisuuden. kohtaat sen ehkä vain yhden kerran elämäsi aikana, jos edes sitäkään.Kiitos rohkaisevista sanoista. Näin kävi, oli tilanteita joissa oli molemmin puolista sähköä ja vihjailua ilmassa. En olisi halunnut pois eikä hänkään. En avaa enempää.
Tuli jotain, ja toinen otti sen ilmeisesti rukkasina. - Anonyymi00062
Anonyymi00044 kirjoitti:
Itse näen tuon hieman eri tavalla.
Mielenterveyden ongelmat eivät yhtäkkiä vain tipahda kenenkään päälle suoraan taivaalta. Läheinen ihminen huomaa kyllä niiden puhkeamisen jo ennen kuin ne ovat täydessä vauhdissa.
Itseäni mietityttää kovasti, miten tämä mieshenkilö suhtautui kumppaniinsa siinä vaiheessa, kun hän huomasi orastavia ongelmia kumppaninsa mielenterveydessä:
- Eikö hän huomannut tilanteen huononemista?
- Pyrkikö hän omalta osaltaan huolehtimaan, että kumppanilla on hyvät olosuhteet mielenterveyden säilyttämiselle?
- Ohjasiko hän kumppaniaan apuun?
Anteeksi mutta minulle ei mene läpi tuollainen tarina, että "vaimo vain yhtäkkiä sekosi ja sitten lähti". 😄
🦄Ehkä sinä et ole oikea henkilö analysoimaan näillä lähtötiedoilla toisten parisuhteita ja niiden päättymistä?
Jos nainen on alun alkujaan mt-ongelmainen, mutta sitten jossain vaiheessa "ystävät" ovat ohjeistaneet kaikilla naistenlehtien jutuilla toimimaan jotenkin.
Yhtäkkiä mies on psykopaatti, narsisti, perhesurmaaja ja mitä kaikkea....
Ihan vinkkinä, olin sitoutunut rakastamaan hautaan saakka, kunnes kuolema meidät erottaa.
Eropäätös oli naisen, suhteessa ei ollut koskaan väkivaltaa, alistamista, puhumattomuutta eikä puutetta läheisyyden tarjoamisesta.
Valitettavasti tarjous ei mennyt viimeisinä vuosina enää läpi, koska harhaisessa mielessään alkoi kuvitella minun olevan hirviö.
Minullakin on elämäni, sydämeni ja sieluni.
Ei mikään mahti maailmassa voi vaatia minua hylkäämään lapsiani ja tuhoamaan itseäni siksi, että vaimon mielenterveys petti.
Kiitos ja koeta kestää.
Älä kuitenkaan diagnosoi sellaisia asioita, joista et mitään tiedä.
Huomenta. Tunnistan tunteen. Jotenkin sitä oppii luovimaan ja onhan se tärkeää oppia olemaan yksin, niin on ehjempi mahdollista tulevaa parisuhdetta varten.
Itselläni on kuitenkin "vakkari" jolta saan tarvittaessa kainaloa. Oletko harkinnut sellaista vaihtoehtoa vai onko parisuhde ainoa tavoitteesi? Noh, voimia joka tapauksessa tilanteeseesi. 🙏- Anonyymi00021
En voisi kuvitella itselleni tuollaista vakkarisysteemiä. Tarvitsen oikean tunteen ja luottamuksen... Ja koen tulevani sidotuksi siihen ihmiseen jonka kanssa pääsen tuon rajan yli. Niin parempi etten ala leikkimään yhtään mitään tuollaisia. Mulle ei tee liian tiukkaa olla vuosikausiakin ilman toisen ihoa vaikka sitä joskus ehkä kaipaisinkin. Henkisesti helpompaa hoitaa sellaiset asiat ihan vaan itsekseen.
Saatan olla sulle vähän kateellinen tuosta..
xLiner Anonyymi00021 kirjoitti:
En voisi kuvitella itselleni tuollaista vakkarisysteemiä. Tarvitsen oikean tunteen ja luottamuksen... Ja koen tulevani sidotuksi siihen ihmiseen jonka kanssa pääsen tuon rajan yli. Niin parempi etten ala leikkimään yhtään mitään tuollaisia. Mulle ei tee liian tiukkaa olla vuosikausiakin ilman toisen ihoa vaikka sitä joskus ehkä kaipaisinkin. Henkisesti helpompaa hoitaa sellaiset asiat ihan vaan itsekseen.
Saatan olla sulle vähän kateellinen tuosta..
xLinerEi tämä ole mikään unelmatilanne pidemmän päälle, mutta toimii tällä hetkellä.
Erittäin toimivalla keskusteluyhteydellä kulkeva jonkinlainen parisuhde olisi mun unelma.
Siinä olsi turvallista yhteistä mukavaa olemista, kokkailua, liikuntaa, hengailua, mökkeilyä ja matkustelua..
En kaipaa välttämättä enää saman katon alle edes.. Toimiva henkinen yhteys ja luottamus, siinä olisi jo tosi hyvin asiat.
Harmi kun tämän hengailukumppanin kanssa ei pysty tulemaan mitään vakavampaa.- Anonyymi00022
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei tämä ole mikään unelmatilanne pidemmän päälle, mutta toimii tällä hetkellä.
Erittäin toimivalla keskusteluyhteydellä kulkeva jonkinlainen parisuhde olisi mun unelma.
Siinä olsi turvallista yhteistä mukavaa olemista, kokkailua, liikuntaa, hengailua, mökkeilyä ja matkustelua..
En kaipaa välttämättä enää saman katon alle edes.. Toimiva henkinen yhteys ja luottamus, siinä olisi jo tosi hyvin asiat.
Harmi kun tämän hengailukumppanin kanssa ei pysty tulemaan mitään vakavampaa.Mun ajatukseni toimivasta suhteesta ei liity tekemiseen vaan olemiseen. Jos voisi olla toisen seurassa niin rauhassa kuin mitä on yksinäänkin... 😬
Lapsuuden ystäväni kanssa mulla oli sellainen suhde. Ystävyyssuhde. Olimme fyysisesti yhdessä, mutta saatoimme olla tuntikausia omissa ajatuksissamme. Toki teimmekin kaikenlaista yhdessä ja keskustelimme mistä vaan, mutta juuri se "vain oleminen" ... Se on mulle _se juttu_.
xLiner
- Anonyymi00020
En usko onnellisiin parisuhteisiin, ainakaan omalla kohdallani.
Kaikenlaista ihmiset näyttävät sietävän voidakseen asua jonkun kanssa. Mietin että onko se yksin jäämisen pelko niin kova että siksi alistuu tai jaksaa tai mitä se sitten onkaan.
En tule koskaan asumaan kenenkään kanssa yhdessä. Mun hermostoni ei yksinkertaisesti kestä sellaista rasitusta. Tarvitsen sen ajan, jossa olen vain ihan itsekseni, omituisuuksineni, vapaasti. Omassa kuplassani. Niin että henki kulkee vapaasti ja syke laskee.
xLiner Plussaa kaikki muu, paitsi tuo jos kaipaa kaveria elämään jakamaan taakat ja juhlat. Joskus se parusuhde taas voi olla nimenomaan se raskain taakka, riippuu ihan mimmoiset on yhteen päätyneet. Kaksi hölmöä pilaa toistensa elämän ja elämänhalunkin äkkiä.
- Anonyymi00026
Mikä ihmeen Petteri Orpo -kuva sulla on profiilissa? 😄
xLiner Anonyymi00026 kirjoitti:
Mikä ihmeen Petteri Orpo -kuva sulla on profiilissa? 😄
xLinerTekoäly teki minusta ministerin mulkun, salkku jäi kuvasta. 😂
- Anonyymi00031
Voi varjele miten älytöntä tulkintaa aloituksesta.
- Anonyymi00032
Parisuhteessa ei saa näyttää jos jokin painaa mieltä tai on iloista? Tunteet kielletty??
Ja ainoat jotka ovat saaneet tasapainoisen suhteen olet sä ja sun mies, muut ovat "hölmöjä" eivätkä voi onnistua. Anonyymi00032 kirjoitti:
Parisuhteessa ei saa näyttää jos jokin painaa mieltä tai on iloista? Tunteet kielletty??
Ja ainoat jotka ovat saaneet tasapainoisen suhteen olet sä ja sun mies, muut ovat "hölmöjä" eivätkä voi onnistua.En mä noin sanonut. Mutta joskus valinnut varsin huonostikin kumppanin.
Sinulle sen sijaan täti joka tekee noin, kun mä en pääse tekee.
https://youtube.com/shorts/ywjQypFfx-I?si=jUDG8tNfHExCp03NAnonyymi00031 kirjoitti:
Voi varjele miten älytöntä tulkintaa aloituksesta.
Sinulle myös täti. Joka puolestani tekee tämän sulle.
https://youtube.com/shorts/ywjQypFfx-I?si=jUDG8tNfHExCp03NJasu2025 kirjoitti:
En mä noin sanonut. Mutta joskus valinnut varsin huonostikin kumppanin.
Sinulle sen sijaan täti joka tekee noin, kun mä en pääse tekee.
https://youtube.com/shorts/ywjQypFfx-I?si=jUDG8tNfHExCp03NJos joskus nähdään irl, teen tuon itse muutamalle nillittäjälle henkilökohtaisesti.
- Anonyymi00035
Jasu2025 kirjoitti:
Sinulle myös täti. Joka puolestani tekee tämän sulle.
https://youtube.com/shorts/ywjQypFfx-I?si=jUDG8tNfHExCp03Njaa ei nyt varsinaisesti mikään diplomaatti tai neuvottelija 😂
-sivusta Anonyymi00035 kirjoitti:
jaa ei nyt varsinaisesti mikään diplomaatti tai neuvottelija 😂
-sivustaEi tarvi ollakkaan. Suomessakin menee tuollee kaikki parhaiten perille. 😊
- Anonyymi00037
Jasu2025 kirjoitti:
Ei tarvi ollakkaan. Suomessakin menee tuollee kaikki parhaiten perille. 😊
Ainakin sulle. 😂
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ainakin sulle. 😂
Tai mun jalan kautta pikemminkin. Olen entisenä diplomaatikkona väsynyt diplomatiaan, joka ei täällä aasi maassa yksinkertaisesti vaan toimi.
Omalla kohdalla jollen olisi ollut niin romantikko nuorena ja rakkauden kaipuu työntänyt lähestymään ketään. Olisin varmasti saanut ollakin yksin aina. Mutta olisin sitten tehnyt kaikkea sellausta mistä luovuin rakkauden vuoksi. Kuten.
https://youtube.com/shorts/ejkum96jHcs?si=x5siZ8_M8D3746HN
Moottoriurheilusta. Ei ole aikaa kaikkeen äitinä varsinkaan.Mutta kiva oli ostaa ja nikkaroida oma omakotitalokin, vaikka mehut se vei ja olin luu ja nahka. Koirakin nautti maalla elämisestä ja meidän metsäretkistä. 😀
Koiria hassuja sellaisia. ❤️😅
https://youtube.com/shorts/3Hl8Vt0AbsE?si=_aF1vU7r-9D9VY5aJasu2025 kirjoitti:
Mutta kiva oli ostaa ja nikkaroida oma omakotitalokin, vaikka mehut se vei ja olin luu ja nahka. Koirakin nautti maalla elämisestä ja meidän metsäretkistä. 😀
Koiria hassuja sellaisia. ❤️😅
https://youtube.com/shorts/3Hl8Vt0AbsE?si=_aF1vU7r-9D9VY5aVähän huumoria lopuksi. Kaikki me hurjat moottoripyöräilijät todellisuudessa siinä... Malta katsoa. 😝
https://youtube.com/shorts/KpBPuR786dA?si=R2vqJakBlSJi0rBMJasu2025 kirjoitti:
Vähän huumoria lopuksi. Kaikki me hurjat moottoripyöräilijät todellisuudessa siinä... Malta katsoa. 😝
https://youtube.com/shorts/KpBPuR786dA?si=R2vqJakBlSJi0rBMPakko vielä yksi kun naurattaa niin helvetisti, että suupielet reoesim🤣
Nyt on kyytivä on on haipakkajaa!
https://youtube.com/shorts/Cn4f_acJoa0?si=xciZUYsWQ-DSGdUT- Anonyymi00036
Jasu2025 kirjoitti:
Vähän huumoria lopuksi. Kaikki me hurjat moottoripyöräilijät todellisuudessa siinä... Malta katsoa. 😝
https://youtube.com/shorts/KpBPuR786dA?si=R2vqJakBlSJi0rBMNo juu, mielikuvitukselle on hyvä antaa sijaa :)
- Anonyymi00047
Jasu2025 kirjoitti:
Pakko vielä yksi kun naurattaa niin helvetisti, että suupielet reoesim🤣
Nyt on kyytivä on on haipakkajaa!
https://youtube.com/shorts/Cn4f_acJoa0?si=xciZUYsWQ-DSGdUTtuon kyydin minä kyllä jättäisin väliin..... vaikka olisi miten upean näköine nainen ajamassa motoa...
- Anonyymi00030
Sinkkuna saa tehdä mitä ja miten huvittaa ja ei tarvitse huolehtia mistään
- Anonyymi00033
Mielummin yksin kun paskassa suhteessa.
- Anonyymi00053
Jasu2025 kirjoitti:
No sitähän minäkin yritin sanoa, muttei noi pari mulkkua ymmärtäneet lukemaansa.
Luuletko ettei muut sitä tajua ilman sun besserwisseröintiäsi?
Suhde alkaa ja elää, jotkut kaatuu kun suhde tuntuu paskalta.
Sun kommentti oli tökerö, sai kuvan että vähättelet muita.
Vain SINÄ tiedät kaikesta kaiken. Anonyymi00053 kirjoitti:
Vain SINÄ tiedät kaikesta kaiken.Pidä nyt jo turpasi kiinni. Itse tulkitset tekstini päin vittua, syy on siellä päässä. Ei täällä.
Jasu2025 kirjoitti:
Pidä nyt jo turpasi kiinni. Itse tulkitset tekstini päin vittua, syy on siellä päässä. Ei täällä.
Minä sanoin oman kokemukseni ja se ei ole niin tökeröä kuin oma vammainen tulkintasi.
Anonyymi00053 kirjoitti:
Vain SINÄ tiedät kaikesta kaiken.Ja hommaa tuohon alemmuuskompleksiisi jostain apua, hoitoa. Et ole ihan terve, kun hyökit päälle tajuamatta ihmisen tekstejä edes oikein.
- Anonyymi00034
Juup, oli ja meni eikä ole uutta löytynyt. Lähinnä tuntuu siltä että kohtalo vittuilee meikäläiselle...se ei ole vielä selvinnyt että tekeekö tarkoituksella niin vai huvitteleeko pelkästään :D
- Anonyymi00038
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän kaipaan "kainalokaveria". Itseasiassa en näe sinkkuudessa mitään miinusta, jos/kun on hyviä ystävyyssuhteita, harrastuksia ja sen sellaista.
- Anonyymi00039
" joilla on onnellinen parisuhde "
hah!... tuo on kait tarkoitus olla vitsi, sarkasmia?
varmasti tiedät ettei tuollaisia oikeasti ole olemassa.- Anonyymi00042
Onnellisia parisuhteita ON olemassa.
- Sheena - Anonyymi00046
Ehkä sekoitat onnellisuuden jonkinlaiseen täydellisyyteen.
Ihmissuhteet eivät koskaan voi olla täydellisiä, koska ihmiset eivät ole täydellisiä. Onnellisia ne voivat silti olla!
🦄 - Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ehkä sekoitat onnellisuuden jonkinlaiseen täydellisyyteen.
Ihmissuhteet eivät koskaan voi olla täydellisiä, koska ihmiset eivät ole täydellisiä. Onnellisia ne voivat silti olla!
🦄jos vetää lääkkeitä/huumeita alkoholia niin sitten, ehkä, ajoittain.
ei muuten. - Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
jos vetää lääkkeitä/huumeita alkoholia niin sitten, ehkä, ajoittain.
ei muuten.Jos vetää alkoholia ja huumeita (käyttää väärin lääkkeitä) , ei varmasti ole onnellinen. Joten jos ihminen ei ole onnellinen yksin, hän ei ole parisuhteessakaan onnellinen.
- Sheena - Anonyymi00054
Anonyymi00049 kirjoitti:
Jos vetää alkoholia ja huumeita (käyttää väärin lääkkeitä) , ei varmasti ole onnellinen. Joten jos ihminen ei ole onnellinen yksin, hän ei ole parisuhteessakaan onnellinen.
- Sheenamiksi ihmeessä sitten lääkkeitä käytetään niin paljon jos ne ei tee onnelliseksi?
onnellisuupillereitä vetää 600 000 suomalaista, lisäksi kaikki laittomien lääkkeiden käyttäjät ja alkoholit ja huumeet päälle. ihmettelen että miksi niitä käytetään jos ne ei onnellisuutta ollenkaan tuota.
- Anonyymi00055
Hyvällä tuurilla yhdellä kymmenestä tuhannesta ehkä on tuo kuvailemassa onnellinen parisuhde
- Anonyymi00056
Mulle on myös tullut uniin kivasti sellainen ihokosketuksen fiilis, että se on vaan niin kiva.
Mutta kaiken kivan, mitä joku suhde voi antaa, vastapainona ainakin itsellä on ollut lopulta se helkatinmoinen riutuminen kun tulee ero.
Suhdekiemurat ja niissä vellominen lopulta, sekä sitten se ero on sama juttu kuin jollain kissalla on joku saakelinmoinen vimma kiivetä puuhun, mutta sitten se kököttää siellä pari vuorokautta, kun ei pääse alas. Pakkasella housuun kuseminen lämmitysmielessä...jne.
Ne on niitä hupsuja tunne-elämän aivopieruja ja kun etsii itsestään rationaalisuutta, voi naureskella, että empähän muuten sorru enää samaan koukkuun. Varaa vaikka hierojan, parturiajan tms. missä saa läheisyyttä ja huomioo. Ei kannata sortua elon tiellä.- Anonyymi00057
Luulen että olet kuin oletkin rationaalinen.
Tuntematta tilannettasi yhtään enempää väitän, että olet vain sortunut liian tunteellisiin henkilöihin.
Sellaisista on enemmän surua kuin iloa. Empaattinen, oikeudenmukainen henkilö rinnalla on paljon vähemmän bummeli edellä puuhun kiipeämistä kuin sellainen viuhuva tuuliviiri, josta ei ole kuin haittaa.
🦄 - Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Luulen että olet kuin oletkin rationaalinen.
Tuntematta tilannettasi yhtään enempää väitän, että olet vain sortunut liian tunteellisiin henkilöihin.
Sellaisista on enemmän surua kuin iloa. Empaattinen, oikeudenmukainen henkilö rinnalla on paljon vähemmän bummeli edellä puuhun kiipeämistä kuin sellainen viuhuva tuuliviiri, josta ei ole kuin haittaa.
🦄Olen rationaalinen ja tunteellinen.
Eikä ne toisetkaan, kenestä olen eronnut, ole ollut mitään tuuliviirejä. Ehkä saatan olla jopa itse sitä.
Mutta summana suhteet on ottanut enempi kuin on antaneet. Siksi kannattaa miettiä, että onko wörthiä.... Minusta ei.
Kannattaa ennemmin nielaista sellaiset tunteet ja halut massuun ja elää ihan sinkkuelämää, koska niin vain kannattaa. - Anonyymi00060
Anonyymi00058 kirjoitti:
Olen rationaalinen ja tunteellinen.
Eikä ne toisetkaan, kenestä olen eronnut, ole ollut mitään tuuliviirejä. Ehkä saatan olla jopa itse sitä.
Mutta summana suhteet on ottanut enempi kuin on antaneet. Siksi kannattaa miettiä, että onko wörthiä.... Minusta ei.
Kannattaa ennemmin nielaista sellaiset tunteet ja halut massuun ja elää ihan sinkkuelämää, koska niin vain kannattaa.Kaikella kunnioituksella ja arvostuksella sinua kohtaan:
Tuuliviireillä koko ELÄMÄ ottaa enemmän kuin antaa. Vain sopiva määrä suunnittelua ja johdonmukaisuutta voi johtaa onnellisuuteen.
Havainto on henkilökohtainen ja siitä tehty johtopäätös voi olla myös väärä.
🦄 - Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella ja arvostuksella sinua kohtaan:
Tuuliviireillä koko ELÄMÄ ottaa enemmän kuin antaa. Vain sopiva määrä suunnittelua ja johdonmukaisuutta voi johtaa onnellisuuteen.
Havainto on henkilökohtainen ja siitä tehty johtopäätös voi olla myös väärä.
🦄Suunnittelun tappaa aina sattumien kolona.
Jos tykkää elää pienessä kuplassa ja koittaa siten saada maailmaa ympärillään hallintaansa, niin ei ehkä huomaakaan, miten pienestä se kupla voi puhjeta.
Mutta kyllä maailma aikanaan sen järjestää, että jokin pienikin kupla puhkeaa.... Voi sitten ehkä lukea jostain Hesarin lifrstyle-osastolta, kun joku prinsessa tilittää, kun herne onkin ollut patjan alla. - Anonyymi00063
Anonyymi00061 kirjoitti:
Suunnittelun tappaa aina sattumien kolona.
Jos tykkää elää pienessä kuplassa ja koittaa siten saada maailmaa ympärillään hallintaansa, niin ei ehkä huomaakaan, miten pienestä se kupla voi puhjeta.
Mutta kyllä maailma aikanaan sen järjestää, että jokin pienikin kupla puhkeaa.... Voi sitten ehkä lukea jostain Hesarin lifrstyle-osastolta, kun joku prinsessa tilittää, kun herne onkin ollut patjan alla.Luulenpa, ettei sinulla ole tarkoituksena kirjoittaa minulle yhtä ystävällisen motiivin innoittamana kuin itselläni oli sinulle kirjoittaessani.
Siltä varalta että jotakuta muuta kiinnostaa hyvinvointini, kerron mielelläni, että voin hyvin perustein pitää itseäni kohtuullisen resilienttinä.
Suunnitelmat auttavat yllätysten edessä, eivät hankaloita asioita.
Kiitos keskustelusta.
🦄
- Anonyymi00059
Miinus, ei saa pillua eikä lämpöä
Plussa, ei tarvi pitää avioliittoa eikä perhettä
t neitsytpoika 42 Mutta voi miten surullinen aloitus.
En ehdi tätä pitkää ketjua lukea, onhan tässä 59 kirjottajaa. (Toi järjestelmä taitaa antaa viestille uuden numeron, vaikka kirjottaja onkin sama). Mutta oisko ratkaisuksi, joku kisuli. Sellanen hyvä luontoinen kisuli, joka tykkää silityksistä, eikä raavi. Mulla on kokemusta sekä silitettävistä, että raapivista. Koirista ei niin paljoo. Mutta niissäkin on sellasia, joita saa rapsutella ja sellasia, jotka puree.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi355255Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2875104Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä634505Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692435Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt471877Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu281824Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont241782Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi801728Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva161672- 1051496