sinkkumiehen parasta pysyä naisista kaukana

Anonyymi-ap

jos haluaa elää omaa elämäänsä niinkun itse parhaaksi näkee
jos haluaa ajatella itse ja pitää omia mielipiteitään
jos haluaa pitää omat rahat itsellään ja käyttää ne omiin harrastuksiinsa

pidemmän päälle se on paljon parempi niin.

20

264

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä. Esim minä puutun harrastuksiin ja myös Kaiken maailman juttuihin piskaan niin kovaa että toivon kiusaajien tulijoukolle pikaista kuolemaa. Kiusaajat katso pääsee helpommin vankilaan. Mutta niiden tukijoukot tarvii toiveet kuolemisesta nopeaan.

• Toivottavasti jumala on niin armollinen että päästää ne nopeasti pahasta 💀🪦 selkeästi nämä henkilöt on läheisilleen vaarallisia. 💀 en ihmettele joku myrkyttäjä palstastuisi omalle äidilleen

• Anonyymi00003
        valtakunta kirjoitti:

Toivottavasti jumala on niin armollinen että päästää ne nopeasti pahasta 💀🪦 selkeästi nämä henkilöt on läheisilleen vaarallisia. 💀 en ihmettele joku myrkyttäjä palstastuisi omalle äidilleen

Luoja miten sairasta juttua sun näppäimistöltä pääsee.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Luoja miten sairasta juttua sun näppäimistöltä pääsee.

ihan tavan nainen, sanoo vaan suoraan ja ilman sensuuria ne asiat mitä mielessä liikkuu

• Anonyymi00005 kirjoitti:

ihan tavan nainen, sanoo vaan suoraan ja ilman sensuuria ne asiat mitä mielessä liikkuu

Kiitos, rehellisyys maan perii. Eikä tuo ole sairasta vaan se kertoo siitä kuinka suojelee henkisenväkivallan tekijöitä.

• Anonyymi00006
        valtakunta kirjoitti:

Kiitos, rehellisyys maan perii. Eikä tuo ole sairasta vaan se kertoo siitä kuinka suojelee henkisenväkivallan tekijöitä.

Toisten kuoleman toivominen on sairasta.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Toisten kuoleman toivominen on sairasta.

Sivusta kyselen, että jos sua olisi vuosia kiusattu joltain tietyltä taholta, niin olisko se ok, sen henkisen kärsimyksen lisäksi, että kiusaaja pääsee kuin koira veräjästä?

Pahimmassa tapauksessa ilkutaan vielä jatkuvasti päälle. Kyllä siinä tilanteessa käy ihan tavallisella tyypillä mielessä, että kuolispa kiusaajat. Teot onkin sitten asia erikseen.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sivusta kyselen, että jos sua olisi vuosia kiusattu joltain tietyltä taholta, niin olisko se ok, sen henkisen kärsimyksen lisäksi, että kiusaaja pääsee kuin koira veräjästä?

Pahimmassa tapauksessa ilkutaan vielä jatkuvasti päälle. Kyllä siinä tilanteessa käy ihan tavallisella tyypillä mielessä, että kuolispa kiusaajat. Teot onkin sitten asia erikseen.

Eri mieltä oleminen ei ole kiusaamista. Kun valtis ei voi hallita muita, siitä tulee tuollainen.

Mun tapauksessani sille oli liikaa, kun Harmis diplomaattina ei suostunut liittoutumaan mua vastaan.

Pirppiksen tapauksessa valtis on mustasukkainen Pujiksesta. Eikä taaskaan onnistu manipuloimaan muiden välejä oman halunsa mukaisesti. Voi mikä raivo.

xLiner

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eri mieltä oleminen ei ole kiusaamista. Kun valtis ei voi hallita muita, siitä tulee tuollainen.

Mun tapauksessani sille oli liikaa, kun Harmis diplomaattina ei suostunut liittoutumaan mua vastaan.

Pirppiksen tapauksessa valtis on mustasukkainen Pujiksesta. Eikä taaskaan onnistu manipuloimaan muiden välejä oman halunsa mukaisesti. Voi mikä raivo.

xLiner

Sivusta jatkan, että en nyt tarkoittanut valtista, vaan yleisesti palstan ulkopuolella tapahtuvaa kiusaamista. Valtiksen palstahistoriaa en edes tunne.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sivusta jatkan, että en nyt tarkoittanut valtista, vaan yleisesti palstan ulkopuolella tapahtuvaa kiusaamista. Valtiksen palstahistoriaa en edes tunne.

Niin vähän arvelinkin ettet tunne, siksi vähän selvensin. V katsoo nyt kirjoituksesi tueksi jatkaa huonoa käytöstään.

Kaikkia on kiusattu ja osa on keksinyt keinot selvitä eteenpäin. Mulla ei olisi mitään intoa tuppautua väkisin paikkoihin, joissa mulla olisi paha olo, vuosikausia. Jos tietää vaikka että opiskelut päättyvät muutaman vuoden päästä, niin kyllä sen olen jaksanut, sitten sellaisesta pääsee eroon. Työpaikkaa voi vaihtaa. Seuransa saa valita. Ihmisiä ei voi muuttaa.

Oman mielensä myrkyttäminen on tosi tyhmää.

xLiner

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei ole ok, jos kiusaajat pääsevät kuin koira veräjästä. Kiusaaminen on aina väärin ja tietenkin se herättää kiusatussa kaikenlaisia tunteita, jotkabovat ihan oikeutettuja, mutta kuten liner tuossa jo valaisi, tässä tapauksessa kyse on lähinnä eri mieltä olemisesta ja todennäköisesti väärinymmärryksistä. Toisen henkilön kuoleman toivominen tällaisessa tilanteessa on todella huolestuttavaa.

• Anonyymi00001

On ihmisiä (lue miehiä) joista ei ole parisuhteeseen. Itse kuulun tähän joukkoon.Nuorempana olisi ehkä ollut joitain mahd. tai halua. Nyt ei ole kumpaakaan.

• Se on ymmärrettävää

• Anonyymi00002

No onhan se niinkin, että jos haluaa vain hyötyä ja ottaa eikä näe ettei mikään toimi yksisuuntaisesti.
      Toisen huomioiminen ja joustaminen on molemminpuolin tärkeää. Vastineeksi molemmat saa erilaisia asioita kunhan vain itse ne tunnistaa.
      Olen törmännyt miehiin jotka haluavat seksiä, kosketusta, läheisyyttä, yhteistä ajanviettoa mutta eivät seurustella. Kuitenkin seksi, läheisyys, yhteinen ajanvietto lähentää ja luonnollisesti normaalin tunne-elämän omaava ihminen myös alkaa välittämään eli kiintymään. Se on evoluution tuoma tapa joka auttaa huolehtimaan myös jälkeläisistä. Moni mies kuitenkin järkyttyy kiintymisvaiheessa huomatessaan ettei nainen olekaan seksirobotti vaan oikea ihminen jolla on tunteet ja tarpeet niin kuin jokaisella. Hän ansaitsee tulla kohdelluksi ihmisenä eikä tarvikkeena omille tarpeille. Sillon yleensä mies perääntyy. Tälläinen toiminta on syvästi haavoittavaa naisia kohtaan ja halventaa koko äidillisyyden olemassaolon. Ei ole olemassa robottinaisia omia tarpeita varten. On olemassa tuntevia ihmisiä jotka ansaitsevat tulla kohdelluiksi ihmisinä.

• Anonyymi00004

sellaiset naiset voi olla tuntevia ihmisiä ja kohdella itseään ihmisenä, yksin.

• Anonyymi00008

Päättäkööt jokainen sinkkumies tekemisistään ja suhteistaan. Omia rahojaan ne liikuttelee ja siinä ei ohjaamista tarvita! Mutta onko niinkin, että sinne lompsalle olisi muitakin pyrkijöitä?

• Puhut asiaa, miehiset tarpeet voi tyydyttää satasella,tai kahdelle, ja taas omiin touhuihin ilman ulkopuolisia.

• Naiseen kumminkin lastisi lykkäät?

• Mu5tasydän kirjoitti:

Naiseen kumminkin lastisi lykkäät?

Paljaalla ja syvään

• Anonyymi00013

ei sitä ole kaikki kuten ohjaaja harlin ym, ketä panettaa koko ajan ja vaihtavat tyttöä kun sukkia, kunnes ikä tulee vastaan, sitten se yksi riittää jo...
      sale pressakin vaihtoi akkoja ku sukkia kunnes ikä tuli vastaan. teki täysin samoin sitten kun harlin, nuori tyttö paksuksi ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      225
      18717
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      96
      4114
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      71
      2595
    4. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      48
      2153
    5. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      186
      1737
    6. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      1612
    7. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      71
      1553
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      134
      1512
    9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      168
      1484
    10. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1374
    Aihe