Eilen, juuri ennen nukahtamista, mies silitti minua ja sanoi että olet söpö. 😍
Kysyin häneltä, enkö ole jästipää. Hän nauroi ja sanoi, että kyllä, olet myös hieman jästipää.
Mukavaa sunnuntaita! Silittäkää toisianne, lemmikkejänne tai itseänne.
💕🦄💕
Yxäri on söpö
22
352
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kissanpennut ovat söpöjä, tutulla oli kissa jonka nimi oli söpö.
AV - Anonyymi00002
Näytät hänelle vain kirjoituksiasi, niin eiköhän se siitä.
- Anonyymi00003
Niin, mielestäni olen oikeudentuntoinen henkilö, ja se näkyy teksteissäni.
Mieheni on sellainen myös.
🦄
- Anonyymi00004
Huomionkipeä, palstaviisas, teiniangstia poteva nelikymppinen sateenkaarifanaatikko, joka olettaa voivansa "Mein Kampf -opein päättää, mitä me muut haluamme!
- Anonyymi00005
En ota nyt noita kehujasi vastaan, kiitos.
Pidin enemmän siitä, että minua sanottiin söpöksi. 😛
🦄
Minusta parisuhteessa on parasta, jos kumpikin vuorotellen silittelee toista ja saa olla kainalossa.
- Anonyymi00007
Kyllä. Minä olen ollut useammin hänen kainalossaan, mutta välillä pyydän häntä ystävällisesti asettamaan päänsä rintakehääni vasten, koska pidän siitä tunteesta.
Aivan kamalaahan on sellainen tilanne, että toinen kävelee asunnossa ohi silittämättä. 😵 Se on suuttumisen merkki. Ohi kulkiessa kuuluu silittää!
🦄 Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä. Minä olen ollut useammin hänen kainalossaan, mutta välillä pyydän häntä ystävällisesti asettamaan päänsä rintakehääni vasten, koska pidän siitä tunteesta.
Aivan kamalaahan on sellainen tilanne, että toinen kävelee asunnossa ohi silittämättä. 😵 Se on suuttumisen merkki. Ohi kulkiessa kuuluu silittää!
🦄Jotkut ovat sitä mieltä, ettei mies saisi näin toimia, vaan naisen pitäisi aina olla miehen kainalossa.
- Anonyymi00011
Palstakamu kirjoitti:
Jotkut ovat sitä mieltä, ettei mies saisi näin toimia, vaan naisen pitäisi aina olla miehen kainalossa.
Jotkut saavat aivan vapaasti ajatella niin. ☺️
Mikäs minä olen heitä tuomitsemaan. 🤭
🦄
- Anonyymi00006
no jos se pääsee pan e maan sinua niin kait se sanoo mitä tahansa älytöntä.
se yksinkertaisin selitys on taas kerran oikea..- Anonyymi00008
Taidat nyt hieman aliarvioida hänen persoonaansa ja yliarvioida minun seksuaalista viehätysvoimaani.
🦄 - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Taidat nyt hieman aliarvioida hänen persoonaansa ja yliarvioida minun seksuaalista viehätysvoimaani.
🦄no toinen selitys tilanteelle on se että se yrittää päästä pane maan sinua..
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
no toinen selitys tilanteelle on se että se yrittää päästä pane maan sinua..
Voitko lopettaa tuon ihmisvihasi tai mennä jonnekin muualle? Olet vain ilkeä kiusaaja, jonka myrkkyä ei kaipaa kukaan. Et ole tervetullut tähän keskusteluun ja tiedät sen.
🦄 - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voitko lopettaa tuon ihmisvihasi tai mennä jonnekin muualle? Olet vain ilkeä kiusaaja, jonka myrkkyä ei kaipaa kukaan. Et ole tervetullut tähän keskusteluun ja tiedät sen.
🦄ok, pidä keskustelusi sitten.
(ts. osuin oikeaan..) - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
ok, pidä keskustelusi sitten.
(ts. osuin oikeaan..)Sinä et osunut oikeaan. Olet kiusaaja.
🦄 - Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
no toinen selitys tilanteelle on se että se yrittää päästä pane maan sinua..
Sanoisin, että hyvin erikoinen valinta. Yksikään mies, joka on yrittänyt päästä panemaan minua, ei ole koskaan valinnut tuota taktiikkaa. Toimiiko tuo muka joskus?
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sanoisin, että hyvin erikoinen valinta. Yksikään mies, joka on yrittänyt päästä panemaan minua, ei ole koskaan valinnut tuota taktiikkaa. Toimiiko tuo muka joskus?
Ai sängyssä silittely ja ulkonäön kehuminen ei toimisi?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ai sängyssä silittely ja ulkonäön kehuminen ei toimisi?
Mitäs toimivuutta täällä nyt haetaan?
🦄
- Anonyymi00017
No niin! Nyt vähän positiivisuutta tälle palstalle. 😄
🦄- Anonyymi00020
No hyvä on, minä uskon että yksäri on söpö :)
- Anonyymi00021
No niin, tämä ketju todisti, että s€nsuuur1 kohdistui tiettyyn aiheeseen palstalla, ei minuun henkilönä.
Olen hieman baffled, koska on outoa, että tällä palstalla voi keskustella lähes mistä tahansa, mutta ei siitä aiheesta, josta yritin tänään tehdä 3 aloitusta. 😮
🦄 - Anonyymi00023
Mulla ei ole yksäriä kotona, enkä meinannut hommata kumppaniakaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1494473Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1842984Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis182715Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi872697Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1262347Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu531956Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos321898En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131805Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat91500Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381059