https://imgur.com/a/bAQgRdd
Tällaisen miehen seksuaalisten ehdotusten edessä käytännössä yksikään nainen maailmassa ei kykene sanomaan "ei".
Tuo mies ehdottelee rantalomakohteen rantabulevardilla vastaantuleville naisille kasuaaleja pikapanoja ja vieläpä varsin hyvällä menestyksellä.
Promptasin tekoälyllä kuvan miehestä, joka vastaa kaikkien naisten ihannemiestä ulkonäöllisesti
42
480
Vastaukset
- Anonyymi00001
entä sitten?
- Anonyymi00002
Mitä sitten?
Tosin ei ole mitään ällömpää kuin miesten seksiehdotukset tuntemattomille naisille. Harmi, että Jasu meni poistoon.
- Anonyymi00003
Sano oma mielipiteesi älä jasun mielipiteitä eli mitä mieltä sinä olet
- Anonyymi00004
En ole tehnyt aloitusta mutta luin viestisi niin me palstalaiset halutaan kuulla sinun oman mielipiteesi eikä jasujen ja josujen mielipiteitä vaan sinun
Anonyymi00004 kirjoitti:
En ole tehnyt aloitusta mutta luin viestisi niin me palstalaiset halutaan kuulla sinun oman mielipiteesi eikä jasujen ja josujen mielipiteitä vaan sinun
Tuo tekoälyn ääliömäinen kuva miehestä on ällöttävin asia mihin olen törmännyt aikoihin. Tekoälysi on tyhmä. Tai siis parametrit ovat ihan viturallaan.
Hyi hitto sanoisin jos tuommoinen tulisi ehdottelemaan. Ja jälkeenpäin olisi ällöttävän limainen olo ja puistattaisi yökötyksestä!
Siinäpä mielipidettä!- Anonyymi00006
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tuo tekoälyn ääliömäinen kuva miehestä on ällöttävin asia mihin olen törmännyt aikoihin. Tekoälysi on tyhmä. Tai siis parametrit ovat ihan viturallaan.
Hyi hitto sanoisin jos tuommoinen tulisi ehdottelemaan. Ja jälkeenpäin olisi ällöttävän limainen olo ja puistattaisi yökötyksestä!
Siinäpä mielipidettä!Mut leiki että on oikea mies eli et tietäisi että on tekoäly kuva mut jos olis oikea mies niin menisitkö oitin miehen kainaloon
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mut leiki että on oikea mies eli et tietäisi että on tekoäly kuva mut jos olis oikea mies niin menisitkö oitin miehen kainaloon
No en. Ikuna!
- Anonyymi00009
Pikku-pirpana kirjoitti:
No en. Ikuna!
Eli jos olis oikea mies niin tuo mies pääsisi pöksyihisi
- Anonyymi00010
Pikku-pirpana kirjoitti:
No en. Ikuna!
Älä välitä se on jokaisen naisen unelmien miehen kuva
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eli jos olis oikea mies niin tuo mies pääsisi pöksyihisi
Höpsis pöpsis. Ei pääsisi.
- Anonyymi00011
Pikku-pirpana kirjoitti:
Höpsis pöpsis. Ei pääsisi.
Siin se nyt on herra täydellinen
- Anonyymi00005
Ei mun makuun. 🤮
- Anonyymi00007
Yökötys sentään. Kuvassa taitaa olla aloittajan miesihanne. Ap lähtisi heti mukaan, jos tuollainen äijä tulisi ehdottelemaan.
- Anonyymi00012
Sanoisin ehdottomasti ei. Monella tavalla todella etovan oloinen ukkeli kuvassa.
- Anonyymi00015
Vastenmielinen sanoisin. Jos tuommonen tulis jotain ehdottelee niin pötkisin äkkiä pakoon.
- Anonyymi00013
Hah joo, leopardipökät antaa viimeisen silauksen ja tuplarolexit ranteissa eivät tosiaankaan jätä yhtäkään naista kylmäksi 😁
- Anonyymi00014
Se on totta, että ei todellakaan jättäisi kylmäksi. Kyllähän siinä nauraisi kippurassa ja pissat housuissa, jos tuollainen tulisi jotain ehdottelemaan. Lopuksi toteaisi, että kiitos päivän nauruista ja poispäin kävellessään kääntyisi uudestaan katsomaan tuota näkyä ja purskahtaisi jälleen räkänauruun.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se on totta, että ei todellakaan jättäisi kylmäksi. Kyllähän siinä nauraisi kippurassa ja pissat housuissa, jos tuollainen tulisi jotain ehdottelemaan. Lopuksi toteaisi, että kiitos päivän nauruista ja poispäin kävellessään kääntyisi uudestaan katsomaan tuota näkyä ja purskahtaisi jälleen räkänauruun.
Ei noin saa tehdä, tosin kaverin massiivinen itsetunto ei moisesta luultavasti paljon osumaa ottaisi 😛
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei noin saa tehdä, tosin kaverin massiivinen itsetunto ei moisesta luultavasti paljon osumaa ottaisi 😛
Henkilö, joka kulkee tuollaisissa kuteissa ihmisten ilmoilla lienee nauttii kanssaihmisten spontaaneista nauruntyrskähdyksistä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Henkilö, joka kulkee tuollaisissa kuteissa ihmisten ilmoilla lienee nauttii kanssaihmisten spontaaneista nauruntyrskähdyksistä.
ilman muuta, amerikan mallin mukaan kaikki julkisuus on positiivista 😄
Palautteen perusteella tuollainen kissakuosi ei taida olla muodissa. Tai sitten lahkeen pituus on väärä.
- Anonyymi00017
😁 todellakin, sama kuosi bokserimallisena saattaisi toimia paremmin...vai olisiko sittenkin perinteiset tangat enemmän yleisön mieleen?
-sivusta
- Anonyymi00019
Kyselisin heti missä se piilokamera oikein on. Ei tuollaista ilmestystä voisi mikään muu selittää. Vai onko tuo karannut sirkuksesta?
Ei tuo minun mielestä suomalaisiin naisiin vetoa. Hiusten väri on väärä ja naamavärkki? Minusta suomalaisiin naisiin vetoaa Richard Gere nuorena elokuvassa American Gigolo tai sitten myöhemmin elokuvassa Pretty Woman. Ei tietysti kaikkiin nuori Gerekään vetoa, mutta ehkä moneen? Myös nuori Brad Pitt pesee ilmeisesti kuvan tekoälyn teoksen miehen menen tullen?
- Anonyymi00024
Arvelisin kyllä niin että vanha George Clooney olisi se joka tekisi vaikutuksen. On arvokkaampi olemus kuin nuorilla pojilla.
- Anonyymi00022
Pääsi pieni naurahdus, kun kuvittelin, että tuon näköinen mieshenkilö lähestyisi. Ei toimisi minuun enkä usko toimivan valtaosaan naisista 😁
Aletheias - Anonyymi00023
Väärin.
Katsoin eilen elokuvan Drive. Pidin Ryan Goslingista paljon. Pidin siitä, että hän näytti ajattelevan paljon ja naisia ja lapsia ensin.- Anonyymi00025
heh, minäkin katsoin sen, ja ajattelin että tuohan näyttää ja vaikuttaa ihan kuin suomalaiselta maatilan pojalta joka asustelee vintillä ja rassaa autoja pihalla. ei se edes puhunut kuin pari sanaa koko elokuvan aikana. luulin ettei naiset pidä tuommoisista miehistä ollenkaan, näköjään olin väärässä..
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
heh, minäkin katsoin sen, ja ajattelin että tuohan näyttää ja vaikuttaa ihan kuin suomalaiselta maatilan pojalta joka asustelee vintillä ja rassaa autoja pihalla. ei se edes puhunut kuin pari sanaa koko elokuvan aikana. luulin ettei naiset pidä tuommoisista miehistä ollenkaan, näköjään olin väärässä..
Olit väärässä. Ajattelin, tai paremminkin tunnistin jotain.
Pidin hänen hiljaisesta tyylistä, hänen ajatuksista ja tavasta olla. En ole aikoihin tavoittanut mistään elokuvasta mitään sellaista, mikä olisi jotain herättänyt.
Se oli enemmän kuin lähellä sitä, mitä olen joskus kokenut. - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Olit väärässä. Ajattelin, tai paremminkin tunnistin jotain.
Pidin hänen hiljaisesta tyylistä, hänen ajatuksista ja tavasta olla. En ole aikoihin tavoittanut mistään elokuvasta mitään sellaista, mikä olisi jotain herättänyt.
Se oli enemmän kuin lähellä sitä, mitä olen joskus kokenut.Siis miehistä. Ja huvitti hieman se, ettei juuri mitään vuorosanoja. Mutta se keskustelu ja vuoropuhelu ei vaan aina niin hyvin onnistu, kuin jossain elokuvissa 😅
Ainoa selitys, joka tuli mieleen, oli että haisevassa liemessään marinoituva sovinistisika yritti aloituksellaan pilkata naisia.
- Anonyymi00026
"KARZAN"!!!
Minä ainakin sanoisin tuolle ei. Seksuaaliset ehdotukset kuten pikapanot saisivat minut kuvotuksen partaalle.
- Anonyymi00029
minä olen kehitellyt tekoälyjuttuja, nyt on sellainen sovellus jossa tekoäly tekee jonkin taulun tai taideteoksen maalauksenkin perustuen aivan täysin ajasta riippumattomiin asioihin.
Mielenkiintoisia kuvia piirtelee kyllä, jos siis kaikista fysiikan yhtälöistäkin poistettaisiin aika kokonaan arvaamattomaksi asiaksi, mitä se tekisi kaikille tunnetuukke fysiikan yhtälöille jos t=time, ajan arvo onkin yhtä kuin 0 eli nolla? - Anonyymi00030
voin sanoa että vaikka luulen olevani aika kohtuullinen C/C++ kielen ohjelmoija niin silti tuollainen sovellus vie jo tuhansia koodirivejä ja päiviä tehdä.
- Anonyymi00031
kovaa koodatessa niin näppäimistöt ja hiiret ovat kertakäyttötavaraa... oikeastikin piti juuriin vaihtaa hiiri, oli varastossani Cherry-merkkinen optinen rullahiiri, laatikossaoleva, varalla... työnteko kun loppuu jos joku nappula ei toimi kunnolla näppäimistössä tai hiiressä, peli poikki heti.
- Anonyymi00032
Olisi kuin kirvesmies ilman kirvestä ja vasaraa, yövälineet puuttuvat.
Joo en ehdota Logitechin hiiriä ollenkaan Cherry-merkkistä voin ehdoittaa. - Anonyymi00033
linkki Cherryn tuoteisiin: https://www.cherry.de/en-gb/product/mp-1000
- Anonyymi00034
https://generated.photos/humans/front-view/overweight/women/big-fat-women Tuollakin ohjelamlla saa ihan hyviä kuvia. Alkaa heti heppi heräillä, oikeastaan yksikään ei näytäluotaantyöntäväiseltä. Mutta olenhan toki impipoika 42
- Anonyymi00035
https://generated.photos/humans/woman/woman-bodybuilder nyd zykkii
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään915194Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen533336Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,732705Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621368Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3041288Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?241219Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121096- 461040
- 411036
Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2311017