Minulla on nyt 'himoja'

Anonyymi-ap

Mulla on tällä hetkellä vastustamaton himo mennä alasti ulos ja painaa kostea ja lämmin kieleni vasten metallista valopylvästä ja kietoutua sen ympäri koko vartalon voimin vain kokeakseni, miltä se tuntuu...kuulostaako hyvältä ajatukselta?

12

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuva, tai sitä ei ole tapahtunut!

• Anonyymi00002

Etköhän nyt vähän liioittele. En minä mikään lumikuningatar ole, mutta nuo jäätyneet kahvat pystyssä ihmetyttävät.

• Anonyymi00003

Sitä kutsutaan marxilaisuudeksi. Kesäkurpitsan käyttö on vielä vapaaehtoista kunnes valta on siirretty.

• Anonyymi00004

Ilman muuta tuo on suositeltavaa, häipyy kaikki ikävät asiat mielestä , eikun pylvään juureen vaan.

• Anonyymi00005

elä hyvä ihminen mee, iso ja pienempi poika paleltuu

• Anonyymi00006

Olishan tuo tietenkin näky.
      Äkkiseltään välähti mielessä lähellä olevat pihavalot.
      Jos mäkin?
      Vilma
      Villi ilmestys.

• Onko kyse pakkoajatuksesta? Niitä harva toteuttaa oikeasti. Toivottavasti saat tästä ajatuksesta jonknilaista helpotusta.

• Anonyymi00007

Mulla on ylivilkas mielikuvitus (en tiedä, onko siihen olemassa virallista tautiluokitusta) mutta saan koko ajan crazyjä ajatuksia, mieleyhtymiä, tarinoita, juttuja jne. ja sen lisäksi höpisen itseni kanssa ja naureskelen omiani. Välillä en saa edes nukuttua sen tähden. Muiden ihmisten kanssa tosielämässä olenkin sitten enemmänkin ujo ja arka...että sellainen varjopuoli siinä on!

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Mulla on ylivilkas mielikuvitus (en tiedä, onko siihen olemassa virallista tautiluokitusta) mutta saan koko ajan crazyjä ajatuksia, mieleyhtymiä, tarinoita, juttuja jne. ja sen lisäksi höpisen itseni kanssa ja naureskelen omiani. Välillä en saa edes nukuttua sen tähden. Muiden ihmisten kanssa tosielämässä olenkin sitten enemmänkin ujo ja arka...että sellainen varjopuoli siinä on!

No kyllä tähän maailmaan persoonia mahtuu :)

• Onneks täällä valopylväät on puuta. Ei tuu tommosia ajatuksia. Ootteko muuten huomannu, että kun siirrytte taajamasta reunemmalle, niin valopylväät muuttuu tietyssä pisteessä puisiksi.

• Kyllä se on huomattu kuin liukuisi ajassa taaksepäin.

• Jätä himot syrjään tai ota lämmintä vettä ja sulata kielesi pois siitä tolpasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      184
      5131
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3666
    3. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      7
      3405
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      61
      3097
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      35
      3095
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2316
    7. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      104
      2275
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      29
      2127
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      76
      2110
    10. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      92
      2059
    Aihe