Palstan uv-bileet!

✨💛✨

Sinut on kutsuttu! 🤪

1. Mitä ruokaa tarjoaisit
2. Minkä kappaleen soittaisit ensimmäiseksi ja
3. Minkä luonteenominaisuuden antaisit sädehtiä kanssamme illan ajan (lue: missä olet hyvä)?

Kunnon bileet lähtee tällä kertaa käyntiin klassikolla rock-biisillä.

AC/DC - Thunderstruck

https://youtu.be/v2AC41dglnM?si=_ZZj-8I7eiKCxZjx

Itse tarjoilisin juustoja ja hedelmiä, paria suolaista piirakkaa, salaattia ja lopun kruunaisi herkullinen suklaakakku.

Ruoka huuhdottaisiin alas vissyllä, viinillä tai oluella. Jälkkäriksi kahvit Xantella.

Toisin juhliin iloisen, viinistä hiprakoituneen itseni ja halukkaita voisin halata.

✨💛✨

65

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Yhden ainoan kerran menin joittenkin itselle tuntemattomien sinkkujen kanssa jonnekin mökille ja en taatusti tekisi sellaista enää.

Niin erilaista ja pinnallista sakkia, paitsi ehkä yksi nainen, että tunsin oloni täysin ulkopuoliseksi. Olin tuonut sinne paljun, niin en voinut edes lähteä kesken kaiken pois.

En taatusti toista sitä virhettä, että olisin jossain bileissäkään, mistä en tuntisi edes jotakuta tms.

• No sitten pitää tutustua ihmisiin. 🙃
        Tämä oli tällainen leikkimielinen jutska, kun on tosikoksi(kin) haukuttu.

• Anonyymi00003

1. tarjoaisin ruokana jotain kuollutta eläintä joka olisi viimeistelty polttamalla, ja juomana olisi hieman vedellä laimennettua sinolia.

2. musiikkina huutaisi infant annihilator, täysillä ja jatkuvalla toistolla

3. toisin juhlissa esille oman ilkeyteni, ja vihani, voisin tapella halukkaiden kanssa

• JEEE! Kiitos kutsusta. 😁✨

1. Mitä ruokaa tarjoaisit?
      - Patonkeja, kinkku- ja kalkkunaleikkeleitä, juustoja, tomaatti- ja kurkkuviipaleita, ruohosipuli- ja valkosipuli tuorejuustoa, oliiveja ja hedelmiä. Jokainen saa rakentaa oman mieleisensä patongin.

2. Minkä kappaleen soittaisit ensimmäiseksi?
      - En tiedä ensimmäiseksi biisiksi, mutta tämä lähtee viimeisten joukossa.

~ Kacey Musgraves - What Are You Doing New Year's Eve? ~
      https://youtu.be/GvXpkH-gl3Q?si=bzXwuho94oZWDahk

3. Minkä luonteenominaisuuden antaisit sädehtiä kanssamme illan ajan (lue: missä olet hyvä)?
      - Olen kiitettävän hyvä suunnittelemaan ja delegoimaan. Ideoita on vaikka muille jakaa. Niitä vaan tupsahtaa tyhjästä. Minä suunnittelen, muut toteuttavat.

Kiitos minigallupista! 😃🎆

• Loistava suunnitelma! 😁 Kirjoitustesi perusteella olet varmasti hyvä emännöimään. ✨

• Mu5tasydän kirjoitti:

Loistava suunnitelma! 😁 Kirjoitustesi perusteella olet varmasti hyvä emännöimään. ✨

Sen kerran, kun vieraita vaivautuu ilmaantumaan, pidän heistä hyvää huolta. En pakkaa iltaa liian "tiukasti", vaan jätän tilaa improvisaatiolle ja uusille ideoille.
        Ruokaa ja juomaa on oltava riittävästi, kaiken muun voi sopia illan edetessä (pelejä, seurustelua, tai loppuillasta jopa vierailu paikalliseen kuppilaan). 😊

• tosi.typy kirjoitti:

Sen kerran, kun vieraita vaivautuu ilmaantumaan, pidän heistä hyvää huolta. En pakkaa iltaa liian "tiukasti", vaan jätän tilaa improvisaatiolle ja uusille ideoille.
        Ruokaa ja juomaa on oltava riittävästi, kaiken muun voi sopia illan edetessä (pelejä, seurustelua, tai loppuillasta jopa vierailu paikalliseen kuppilaan). 😊

Kuulostaa reseptiltä onnistuneisiin bileisiin. :)

• Jos kyseessä on UV-bileet, niin mustavalolamppu lienee pakollinen tuotava.
      ;)

• No aivan ehdottomasti ja neontikkuja jaetaan ovella! :)

• Anonyymi00005

Minä muuten oikeasti luulin ensin, että kyseessä on jotkut rave/essobileet, vai mitä ovatkaan, mutta sitten lamppu syttyi.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Minä muuten oikeasti luulin ensin, että kyseessä on jotkut rave/essobileet, vai mitä ovatkaan, mutta sitten lamppu syttyi.

Kuka sanoo, että reivibileissä on pakko olla huumeissa? Itselle ne ei ole koskaan kuuluneet hyvien reivien repertuaariin.

Tunnelma ja vapaus tanssia, vaikka päällään, on se niiden bileiden juttu. Kukaan ei ole tuomitsemassa, kun muu porukka on enemmän tai vähemmän sekaisin.

• Anonyymi00004

Kaunis ajatus ja kiitos kutsusta, mutta jätän väliin. Jos vaan voin, välttelen kaikkia pippaloita joihin kokoontuu ihmisiä.

Jos on pakko mennä, mietin koko ajan koska kehtaan lähteä.

Mutta pitäkää te hauskaa. Voin seurailla teitä täältä hiukan kauempaa 😊

xLiner

• Voit olla tukijoukoissa taustalla. :)

• Anonyymi00006

Mä oon aika tylsä.

Tarjoisin nakkeja, valkosipuliperunoita, perunasalaattia ja kananan siipiä

Tietysti juomalsi olutta, skumppaa, viiniä ja vodkaa omavalintaisella lantringilla

Mitään kappaleita en soittelisi, koska musiikki hukkuu muutenkin puheensorinaan. Jotain taustamusaa vaan mitä spotyfista löytyy

Unohdin muut kysymykset. Varmaan hyvällä kelillä oltais jossain leirinuotiolla, huonolla kelillä alkuun mökillä ja saunottais yms. Tai sit vaan joku kiva klubi / baari tms.

• Eipä näille ole speksejä laitettu. Varsinkin tuo leirinuotio kuulostaa erittäin hyvältä. Metsässä sitä maadoittuu. :)

• Anonyymi00007

Riippuu ketä kutsuu jos joku kiva neiti niin keitettyi nakkeja lihapullia shipsejä ehkä vois tehdä hamburilaisia tai papusoppaa ja juomaksi kahvia maitoa ja vettä ja musiikiksi vaikka rollareitten satisfaction tai paint in black tai sukkula venukseen ja jos pakko kutsua muita niin kahvii ja kysyy olisko aika jo lähteä haluis nukkumaan juhlat loppu nyt lähdetään lätkimään

• Anonyymi00008

Niin kivalle neidille unohtui vois irtokarkkejakin ostaa ja leivoksia viinereitä munkkeja tai kääretorttuu tai keksejä hankkii kahvin kera tommoset bileet jos itse saan päättää

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Niin kivalle neidille unohtui vois irtokarkkejakin ostaa ja leivoksia viinereitä munkkeja tai kääretorttuu tai keksejä hankkii kahvin kera tommoset bileet jos itse saan päättää

Hyvät tarjottavat ja kaikille avoimet bileet oli ajatuksena. :)

• Anonyymi00017
        Mu5tasydän kirjoitti:

Hyvät tarjottavat ja kaikille avoimet bileet oli ajatuksena. :)

Ei kotini ole mikään yleinen bile paikka

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei kotini ole mikään yleinen bile paikka

Eikä tarvitse ollakaan. Nämä olivat kaikille palstalla kirjoittaville avoimet bileet, johon vuokrataan esim. tila. Nyt Välis vähän mielikuvitusta mukaan. Privabileet on asia erikseen. :)

• Anonyymi00019
        Mu5tasydän kirjoitti:

Eikä tarvitse ollakaan. Nämä olivat kaikille palstalla kirjoittaville avoimet bileet, johon vuokrataan esim. tila. Nyt Välis vähän mielikuvitusta mukaan. Privabileet on asia erikseen. :)

No sitten tilattais joku bändi tai solisti tai jugeboksista soi musiikki et voi tanssia ja viinaa ja erittäin alkoholipitoista boolia ja joku ulkopuolinen grillais makkaraa ja suolaisena ja vatsantäytteeksi hernekeittoo ja tanssit voi muuttua seksibileiksi eli kunnon bileet viinaa ja seksiä ei kai muuta ja tila vuokrattu muutamaksi päiväksi eli ei tarvi juopuneena lähteä kotiin vaan voi bilettää päivän kaksi ja yks päivä nukkumiseen pää selväksi

• Anonyymi00009

Hei vaan ja kiitos kutsusta 😘

- Jotain tosi helppoa.

Nakkeja, bratwurstia, hotwingsejä, salaattia, juustoja, kurkkua, porkkanaa, hedelmiä, - omenat tietysti kuutioina, banaanit paloina, viinirypäleet ja pizzat viipaleina, jos kinkkupiirakkaa ei ehdi leipoa.

Juomaksi varaisin vissyä, viiniä, olutta ja viinimarjanlehtimehua.

Pienissä annoskuppeissa mustikkakeittoa ja turkkilaista jugurttia, bumbulla tai vaahterasiirapilla makeutettuna tai pannukakkupaloja kermalla ja mansikkahillolla ja pannukahvia.

2. Minkä kappaleen soittaisit ensimmäiseksi
      - jotain ikäiselleni nutturapäälle sopivaa rauhallisempaa klassista, jossa viulut ja klarinetti.

- Toisin juhliin oman elämälle uteliaamman puoleni. Nauttisin tunnelmasta ja kuuntelisin muita

Musiikkia maestro 😉

Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
      https://youtu.be/fWNaR-rxAic

😸

• Höh no, arvasin ettei kipale lopu odotetusti
        -sivusta

• Anonyymi00013
        Ex-Lukka kirjoitti:

Höh no, arvasin ettei kipale lopu odotetusti
        -sivusta

Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee 🙄

Ei auta, ei auta, siitä mihin jäi, on jatkettava.

• Nälkä tulee sinunkin listaa lukiessa. :) Kiitos osallistumisesta.

• Anonyymi00010

Tarjolla: Lihiksiä juustotäytteisesti, paahdettuja höpöjä, Nakkeja, Forssan tuunattua perunasalaattia, juustoja hilloilla, mustaviinimarjamehua vichyllä liudennettuna.
      Lastuja, naksuja, pähkinöitä.

Musiikki: Queen

Oma osuus: kälätys ja joraaminen
      Tais tulla lastenjuhlat. Öhöm.
      Vilma

• Anonyymi00015

Linkittäisin kyllä Vimma-neiti Teille Lasten Mehuhetken, mutta viimeksikin se (ehkä) nähtiin niin rajuksi, että koko ketju poistettiin. Toki haluaisin minimi-kokoisen illan kuningattaren nähdä 🙂

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Linkittäisin kyllä Vimma-neiti Teille Lasten Mehuhetken, mutta viimeksikin se (ehkä) nähtiin niin rajuksi, että koko ketju poistettiin. Toki haluaisin minimi-kokoisen illan kuningattaren nähdä 🙂

Voithan sen laittaa. Katson toisella silmällä vaan.
        Vilma

• Sosiaalinen puoleni on sen verran kuihtuneessa tilassa että saisiko sitä henkiin muulla kuin puolikuivalla siiderillä, tokkopa 😄

• Anonyymi00014

Ihan hyvä ehdotus! Mikä ettei 😀Kerran tarjosin tarjosin taskulämmintä (puolikasta) olutta esimiehelle, muttei kelvannut. Ihmeronkeli! 🤣💦

• Voi, siideri unohtui listasta! *kipaisee kauppaan* :)

• Mu5tasydän kirjoitti:

Voi, siideri unohtui listasta! *kipaisee kauppaan* :)

Bulmers puolikuiva kiitos

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Ihan hyvä ehdotus! Mikä ettei 😀Kerran tarjosin tarjosin taskulämmintä (puolikasta) olutta esimiehelle, muttei kelvannut. Ihmeronkeli! 🤣💦

Niinpä, muistuu kyllä mieleen kerta kun joku yritti tarjoilla taskulömmintä olvia festareilla, oli kuseksinut pulloon...sepä pullo oli sitten päätyä ihan muuhun käyttöön kuin juomaksi 😄.
        Joskus kannattaa olla ronkeli

• Anonyymi00011

1. Jokaiselle suurehko Nacho annos salsalla, ja creme fraichella. Vihreitä papuja ja parsakaalia maustevoin kera. Pannulla paistettuja ahvenfileitä. Prinssinakkeja nirsoimmille tyttömäisille naisille, jotka vielä uskovat sateenkaarimaassa asuviin yksisarvisiin. Kevyttä, jää tilaa vielä juomille.

2. Kappaleena ja pienenä tetsaamisena laittaisin ohjatun osallistetun uudenvuoden kappaleen. Lämpöä pintaan ja jäykkyys pois. Tulisi samalla hoidettua palstalaisten huonoa omaatuntoa jos jumpat olisi jääneet satunnaisesti väliin. Outoudessaan erilainen.

https://www.youtube.com/watch?v=KgMNj7qxXNw

3. Lähettäisin Uuden Vuoden toivotukset tekstiviestinä osallistujille, kuten olen tehnyt tähänkin saakka. Tarjoilut ilmaisia, nauttikaa antimista.

AV

• Kiitoksia! Eväät kuulostavat herkulta, erityisesti ahven. :) Tanssiminen kuulostaa hyvältä idealta ja biisi oli hauska.

• Anonyymi00012

Kiitos kutsusta 🥰

Tässä minun vastaukset:

Tarjoaisin itsetehtyä perunasalaattia, brie-päärynä-rucola-salaattia, pastasalaaattia, nakkeja, kasvispyöryköitä, pinaatti-feta-piirakkaa, kasvis/tonnikala/kinkku-pizzaa, lohitahnalla täytettyjä ruisnappeja, valkosuklaajuustokakkua mustikoiden kera, suklaata, sipsejä, dippejä, kuoharia (alkoholilla ja ilman), boolia sekä virvoitusjuomia.

2. Minkä kappaleen soittaisit ensimmäiseksi

Tämä sopisi rankan työn raatajille 🤗

https://youtu.be/5dbEhBKGOtY?si=l8kj71UhNQnqatK8

Olisin kaikki huomioiva, kukaan ei jäisi nurkkaan yksin murehtimaan 😊

Aletheias

• Loistava biisivalinta! Tyylikäs ruokakattaus. Sinusta on helppo kuvitella, että kukaan ei jäisi yksin. :)

• Hmm, mä olen huono juhlimisessa. Niiden järjestämisessäkin mielikuvitukseton, ehkä suolaisia salaatteja ja pikkupiirakoita, mutakakkua ja kahvia/teetä ja virvokkeita.

Musiikkina ehkä tämä. Baracuda-A*s up

https://youtu.be/32oU8YSFR8E?si=epXS73jzzKAVx9g3

Juhlaseurana saattaisin olla vähän flegu mutta halit käy. 😃

• Anonyymi00016

Eikös jokainen sais illan päätteksi flegulta oman marsulemmikin kainaloon ja matkaan 😉?

...No ei sitten 😄Hyvää yötä kumminkin 😘

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Eikös jokainen sais illan päätteksi flegulta oman marsulemmikin kainaloon ja matkaan 😉?

...No ei sitten 😄Hyvää yötä kumminkin 😘

Marsuista en luovu. Mielummin annan kaiken irtaimiston, kun eläimistäni yhtäkään. 😅

• Ei se haittaa, jos haluat olla taustajoukoissa. :) Ruokakin "vähän, mutta hyvää" -periaatteella, jossa kaikkea on kuitenkin riittävästi.

• Anonyymi00024
        Jasu2025 kirjoitti:

Ettei ihan mene discoiluksi, niin.. Fiilistellään. 😊

https://youtu.be/a2Cmyq3xVXk?si=9PQ4csRa-2SjDdgG

✌️🙂👍

Tuo kaveri sanoi kommenteissa, että kokeilee erilaisia masterointitekniikoita ja oli linkkikin toiseen masteriin, jota en kuunnellut. Tämä on ainakin aivan perseellään, niin dynaamisesti, kuin taajuuskäyrältään. Meinasi korvat haljeta. Tuli tinnitus jo viiden sekunnin kuuntelusta diskanttipään takia.

• Anonyymi00018
    • En usko, että uutenavuotena on erityisen isoja bileitä, mutta voi olla että puoliltaöin menen ulos katsomaan raketteja. Itse en ole koskaan ostanut yhtään ilotulitetta, mutta joskus tuttavaporukassa sytyttänyt joitain tikkuja. Joko olen yksin kotosalla, mahdollisesti naapurin röllipeikon kanssa, tai pitää nyt katsoa mikä meininki itse bossladylla on.
      Hullu kissatäti jäi ilman vara-avainta naapurin äijän kämppään kun tässä talossa sarjoitettiin lukot uudestaan joulukuun alussa. Narsissia taitaa ottaa oikein kunnolla päähän, kun multa hän on saanut imurin lainaan, hänen tytär on siivonnut siellä todella paljon, ollaan toisinaan ostettu ruokaa puoliksi ja mä touhunnut hänen keittiössä. Yhtäkkiä hän ei olekaan se ainoa "pelastava enkeli" joka saa menemään kauppareissulla useita kymppejä, ja mä taasen saan hänen jääkaapin täyteen helposti 15 eurolla, mutta eipä mulla toisaalta ole peliriippuvuutta yms.

1. Jos täällä olisi bileet niin tekisin tortilloja. Kanan jauhelihaa, herne-maissi-paprika-sekoitusta, kidneypapuja, jäävuorisalaattia, suolakurkkuja, säilyke-pepperoneja, tomaattimurskaa jne.

2. Kyllä se varmaankin olisi Top Gun leffasta Danger Zone. https://youtu.be/f8Hx4SElAkI?si=POHDuAzFb-Q5Hn9K
      Intro on kovin pitkä, mutta noin 1.10 kohdalla alkaa varsinainen biisi. Tämähän on mun ja tällä hetkellä vähintään hyvän ystävän ellei jopa sielunkumppanin biisi. Kerran hän näytti miten T5 Volvo kulkee ja Radio Cityltä tuli juuri silloin tämä 😅

3, Vaikea kysymys. Omalta osaltani voin sanoa sen verran, että multa voi kysyä lähes mitä tahansa autoihin tai kilpa-autoiluun liittyen, niin todennäköisesti osaan vastata ilman Wikipedian apua. Ja poislukien kissatäti, niin mä olen käsittääkseni luonut rehellisen tyypin maineen paikallisten tuttujen kanssa, joilla ei myöskään ole keskellä päivää kiire ainakaan töihin.
      Ja mitä muista ihmisistä ajattelen, niin tämän kissatädin tietynlainen kiitollisuudenpuute ottaa eniten päähän. "Onksul tupakkaa, onksul makaroonii, onksul vessapaperii, onksul pyykinpesuainetta etc." Ja kiitoksena tulee turpiin.
      Ei naapurin mieskään mua halaile, enkä mä sitä odotakaan, mutta rivien välistä hahmotan että hän pohjimmiltaan arvostaa pientä apua jos mä pidempijalkaisena ja nuorempana miehenä käyn kaupassa tms.
      Tämä huomattavan paljon parempituloinen ja mukavempi nainen on ollut lähinnä huolissaan mun voinnista nyt kun noi lääkkeet ajettiin alas, ja pari-kolme viikkoa sitten lipsautti ekana sanan "kulta pieni" kun tarvitsin häneltä pientä apua käytännön juttuihin jne.

• Tortillat maistuu kyllä ja Danger zone myös. Pistän takaisin tällä, sitten kun lähtee viimeiset hitaat.

Berlin / Take my breath away

https://youtu.be/Bx51eegLTY8?si=-Ca8nAEIc4iVP9uG

Tsemppiä sinne jääkaapin täyttämiseen. Itse ehkä jättäisin toksisen narsistin lopullisesti taakseni, mutta sinun elämähän se on. :)

• Mu5tasydän kirjoitti:

Tortillat maistuu kyllä ja Danger zone myös. Pistän takaisin tällä, sitten kun lähtee viimeiset hitaat.

Berlin / Take my breath away

https://youtu.be/Bx51eegLTY8?si=-Ca8nAEIc4iVP9uG

Tsemppiä sinne jääkaapin täyttämiseen. Itse ehkä jättäisin toksisen narsistin lopullisesti taakseni, mutta sinun elämähän se on. :)

No mä olen hänet jättänyt ekan ja omasta mielestäni ainoan kerran viime vuoden joulukuussa, kun en hyväksynyt sitä turpasaunaa, mikä aiheutui siitä että mulla ei ollut tupakkaa mutta noita valkoisia pusseja.
        Naapurin äijä on ikänsä puolesta eläkeikäinen, hullu kissatäti on Alonson ikäinen, ja mä kahta edellämainittua 10 vuotta nuorempi. He ovat aiemmin olleet yhdessä, ja käsitykseni mukaan siinä kesti parisen vuotta että naapurin äijä oppi tunnistamaan tämän luonteenpiirteet. Itsellä siihen meni kaksi kuukautta, kun toissa lokakuussa ekan kerran kohdattiin ja joulukuussa tuli jälkiä naamaan ja yritettiin kuristaa hengiltä.
        Siinä mielessä olen hiukan puun ja kuoren välissä, että en varsinaisesti halua katkaista välejä naapurin mieheen tai vältellä paikkaa jossa on arkisin ilmainen lounas, mutta niissä ympyröissä siihen törmää toisinaan.

• hondakuski125 kirjoitti:

No mä olen hänet jättänyt ekan ja omasta mielestäni ainoan kerran viime vuoden joulukuussa, kun en hyväksynyt sitä turpasaunaa, mikä aiheutui siitä että mulla ei ollut tupakkaa mutta noita valkoisia pusseja.
        Naapurin äijä on ikänsä puolesta eläkeikäinen, hullu kissatäti on Alonson ikäinen, ja mä kahta edellämainittua 10 vuotta nuorempi. He ovat aiemmin olleet yhdessä, ja käsitykseni mukaan siinä kesti parisen vuotta että naapurin äijä oppi tunnistamaan tämän luonteenpiirteet. Itsellä siihen meni kaksi kuukautta, kun toissa lokakuussa ekan kerran kohdattiin ja joulukuussa tuli jälkiä naamaan ja yritettiin kuristaa hengiltä.
        Siinä mielessä olen hiukan puun ja kuoren välissä, että en varsinaisesti halua katkaista välejä naapurin mieheen tai vältellä paikkaa jossa on arkisin ilmainen lounas, mutta niissä ympyröissä siihen törmää toisinaan.

Naapurin eläkeikäisen miehen kanssa hengailtiin alkuillasta tunti tai pari, mutta hän meni hiljattain nukkumaan. Jos hän joutuu toisinaan lepuuttamaan selkää ja keuhkoja erilaisten fyysisten sairauksien takia, niin itse pitää aina välillä pitää lepuuttaa aivoja koneella Spotify aukinaisena.
        Hullulla kissatädillä ei ole mitään asiaa kummankaan meidän kämppään, ja tämä kiltti hyvätuloinen bosslady on ilmeisesti yövuorossa, niin taitaa mennä uudenvuodenyö melko lailla omassa rauhassa.
        En oikein tiedä miten häneen pitäisi suhtautua. Joskus viime keväänä kun tavattiin ensi kerran, niin hän oli aivan tietämätön mitä maalla oli meneillään. Ensivaikutelma musta oli varmaankin aivan PA tölkkien keräilijä, joka käy samassa paikassa ilmaisella ruualla kuin hänen alivuokralainen kenellä on myöskin ollut elämänhallinnan haasteita aikuisiällä. Mutta mielestäni hän ei ole ihmisenä muuttunut yhtään mihinkään tässä reilun puolen vuoden aikana. 🤔
        Käsitykseni mukaan se on aika harvinaista, että naisella on jotain "mommy issues" eli yleensä naiset etsii kumppaniksi miestä joka muistuttaa esimerkiksi väkivaltaista isää. En tiedä lukeeko hän mua kuin avointa kirjaa ja on huomannut että mulla on äitisuhteeseen liittyviä traumoja, mutta siinä oli jotain todella söpöä kun kesällä hänen kanssaan halattiin tiukasti ja toinen kuiskasi vain että "sä voit aina kutsua mua mamiksi, mami on tässä.." 😁

• Anonyymi00023
        hondakuski125 kirjoitti:

Naapurin eläkeikäisen miehen kanssa hengailtiin alkuillasta tunti tai pari, mutta hän meni hiljattain nukkumaan. Jos hän joutuu toisinaan lepuuttamaan selkää ja keuhkoja erilaisten fyysisten sairauksien takia, niin itse pitää aina välillä pitää lepuuttaa aivoja koneella Spotify aukinaisena.
        Hullulla kissatädillä ei ole mitään asiaa kummankaan meidän kämppään, ja tämä kiltti hyvätuloinen bosslady on ilmeisesti yövuorossa, niin taitaa mennä uudenvuodenyö melko lailla omassa rauhassa.
        En oikein tiedä miten häneen pitäisi suhtautua. Joskus viime keväänä kun tavattiin ensi kerran, niin hän oli aivan tietämätön mitä maalla oli meneillään. Ensivaikutelma musta oli varmaankin aivan PA tölkkien keräilijä, joka käy samassa paikassa ilmaisella ruualla kuin hänen alivuokralainen kenellä on myöskin ollut elämänhallinnan haasteita aikuisiällä. Mutta mielestäni hän ei ole ihmisenä muuttunut yhtään mihinkään tässä reilun puolen vuoden aikana. 🤔
        Käsitykseni mukaan se on aika harvinaista, että naisella on jotain "mommy issues" eli yleensä naiset etsii kumppaniksi miestä joka muistuttaa esimerkiksi väkivaltaista isää. En tiedä lukeeko hän mua kuin avointa kirjaa ja on huomannut että mulla on äitisuhteeseen liittyviä traumoja, mutta siinä oli jotain todella söpöä kun kesällä hänen kanssaan halattiin tiukasti ja toinen kuiskasi vain että "sä voit aina kutsua mua mamiksi, mami on tässä.." 😁

- sivusta

hei söpöliini :) tajusin joku viikko sitten miksi tunnen sympatiaa sua kohtaan. Se oli kevyen ironinen kommenttisi "idyllistä". Olen menettänyt myöskin sellaisen kaiken. Romuttunut mainosmiesten rummutuksessa lopullisesti.

Haluan toivottaa hyvää uutta vuotta sinulle ja minulle. Ehkä me löydämme se aidon ja oikea joskus tulevaisuudessa. Sinä varmasti, näin uskon.

• Anonyymi00023 kirjoitti:

- sivusta

hei söpöliini :) tajusin joku viikko sitten miksi tunnen sympatiaa sua kohtaan. Se oli kevyen ironinen kommenttisi "idyllistä". Olen menettänyt myöskin sellaisen kaiken. Romuttunut mainosmiesten rummutuksessa lopullisesti.

Haluan toivottaa hyvää uutta vuotta sinulle ja minulle. Ehkä me löydämme se aidon ja oikea joskus tulevaisuudessa. Sinä varmasti, näin uskon.

Joo, näiden sukulaisten äärikeskiluokkaiseen idyliin en taida oikein mahtua, taikka sitten ne pelkää mua enemmän tätä mun ja naapurin miehen hullua exää taikka tämän nykyisen mukavan naisen exää kenellä on jotain kontakteja prätkäporukkoihin, vaikkakaan mulla ei ole hajuakaan tai mielipidettä suuntaan tai toiseen, että mihin porukkaan tai että ketkä tekee yhteistöitä tai ketkä ovat vihollisia keskenään.
        Penetratorsin tiimin/jengin pomo ja mun kartanlukija Bicky on lähtökohtaisesti kaikkien kaveri, lahjoittanut paljon mun ajamia palkintorahoja hyväntekeväisyyteen esim. eläintensuojeluun, autismisäätiölle, Vasemmistoliitolle jne.

Itse koitan asennoitua, kuten Ferrari-fanit vuodesta 2007 alkaen jolloin Kimi voitti mestaruuden. "Next year will be our year" tai että "Ensi vuonna kaikki on aina paremmin" 😂

Kuten toisessa ketjussa mainitsin, niin mun tilanne muutamaa nollaa vähemmän, muistuttaa jotenkin Latvalan pitkäaikaista vääntöä verohallinnon kanssa. En usko, että kyseinen henkilö tekisi koskaan mitään pahaa kenellekään, kuten en mäkään, mutta samaan aikaan esimerkiksi nämä Koskelan 2020 teinimurhaajat ovat vapaalla jalalla kaikki jo nyt.

Naapurin miehen kanssa meillä on rehelliset välit, ja hänkin on vähitellen alkanut menettämään hermot tähän räyhähenkeen liittyen. Hänen yläkerran naapurilla hajosi akvaario, eli sinne tulee joku kosteusvaurio-saneeraus ja se on siltä äijältä todella kova temppu, että hän yrittää lopettaa tupakoinnin ja mieluummin menee tyttärensä luo evakkoon kuin tämän kissatädin (meidän kumpien exä) luokse.

• Anonyymi00021

Poistiko joku unohtuneet Bengalitikut!?
      Vilma

• Ehkä soittaisin Cris Reaa, kun olen viime aikoina kuunnellut hänen musiikkiaan. En ollut pitkään aikaan kuunnellut herran musiikkia, mutta kun luin hänen kuolemastaan aloin taas kuuntelemaan. Yks mun lempiartisteista.

Ruokana vois olla jotain pientä naposteltavaa, kuten jotain voileipiä tai jotain mitä voi dippailla ja erilaisia salaatteja. Jotain boolia tai kuohujuomaa vois olla tai siideriä ja ehkä jotain makeaa syötävääkin, vaikka kakkua tai kääretorttua.

• Chrisillä on kans tosi tunnistettava ääni, kuten monella vanhan ajan laulajalla. :)
        Hyvältä kuulostaa sinunkin sapuskat.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Chrisillä on kans tosi tunnistettava ääni, kuten monella vanhan ajan laulajalla. :)
        Hyvältä kuulostaa sinunkin sapuskat.

Jep. Ennen oli paljon laulajia, joilla tunnistettava ääni. Nykyäänkin löytyy joitain, mutta tuntuu, että nykyään aika monesti laulajan ääni hukkuu muiden samanlaisten sekaan. Tai johtuuko se kappaleista, kun tuntuu, että nykyään moni laulaja laulaa aika samantyylisiä kappaleita ja sellaisia, joissa ääni ei pääse oikein oikeuksiinsa? Kun olen katsonut Vain elämää -ohjelmaa, niin olen välillä hämmästynyt miten joku laulaja osaa laulaa niin hyvin, varsinkin joidenkin nuoremman polven laulajien kohdalla. Ehkä jojtuu juuri siitä, että laulavat sellaisia kappaleita, jotka sopivat omalle äänelle paremmin kuin oma tuotanto tai osa omasta tuotannosta.Tuntuu myös etteivät monetkaan laulajat näytä koko osaamistaan lavalla ja levyillä.

• Norppa83 kirjoitti:

Jep. Ennen oli paljon laulajia, joilla tunnistettava ääni. Nykyäänkin löytyy joitain, mutta tuntuu, että nykyään aika monesti laulajan ääni hukkuu muiden samanlaisten sekaan. Tai johtuuko se kappaleista, kun tuntuu, että nykyään moni laulaja laulaa aika samantyylisiä kappaleita ja sellaisia, joissa ääni ei pääse oikein oikeuksiinsa? Kun olen katsonut Vain elämää -ohjelmaa, niin olen välillä hämmästynyt miten joku laulaja osaa laulaa niin hyvin, varsinkin joidenkin nuoremman polven laulajien kohdalla. Ehkä jojtuu juuri siitä, että laulavat sellaisia kappaleita, jotka sopivat omalle äänelle paremmin kuin oma tuotanto tai osa omasta tuotannosta.Tuntuu myös etteivät monetkaan laulajat näytä koko osaamistaan lavalla ja levyillä.

Joo, eivät tavallaan anna kaikkeaan kummassakaan.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Joo, eivät tavallaan anna kaikkeaan kummassakaan.

Mutta ajat muuttuu ja voihan yhä kuunnella vanhempaa musiikkia ja niitä omia suosikkeja.

• Anonyymi00025
        Norppa83 kirjoitti:

Vain elämää on aivan feikki. Ne ”livevedot” ovat jälkikäsiteltyjä. Eihän sieltä mitään ambienssia edes kuulu. Tosin en ole ohjelmaa katsonut, mutta niiden pätkien perusteella, joita olen nähnyt.

• uv-bileet... iv-bileet on kutsuvammat (ilmainen viina, voi tietty olla myös intravenous, mikä vähän herättää kysymyksiä...)

1. nestedieetti, eli mitä ikinä talosta löytyy tai BYOB (jälkimmäinen on myös hyvä biisi)
      2. Vaikkapa tämän https://www.youtube.com/watch?v=DnMT_fswZZY
      3. Pöljyyden

• No käyhän se niinkin. Loistava biisivalinta. Ehkä sinun kohdallasi vaihtaisin sanan "pöljä" sanaan "pöljäily". :)

• Anonyymi00026

UV-UltraViolence, Kellopeliappelsiini, ei saa mainostaa mainostaa väkivaltaa.

MakkaranakkiOmena.

• Höpsistä. Uv=uusivuosi tai uv-valojen bileet, kuten buddy tuossa kiikutti lamppua paikalle

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      115
      6677
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      369
      6089
    3. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      44
      4450
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3825
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      72
      3617
    6. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      111
      2826
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      26
      2442
    8. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      24
      2349
    9. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1846
    10. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1644
    Aihe