Palstan uv-bileet!

✨💛✨

Sinut on kutsuttu! 🤪

1. Mitä ruokaa tarjoaisit
2. Minkä kappaleen soittaisit ensimmäiseksi ja
3. Minkä luonteenominaisuuden antaisit sädehtiä kanssamme illan ajan (lue: missä olet hyvä)?

Kunnon bileet lähtee tällä kertaa käyntiin klassikolla rock-biisillä.

AC/DC - Thunderstruck

https://youtu.be/v2AC41dglnM?si=_ZZj-8I7eiKCxZjx

Itse tarjoilisin juustoja ja hedelmiä, paria suolaista piirakkaa, salaattia ja lopun kruunaisi herkullinen suklaakakku.

Ruoka huuhdottaisiin alas vissyllä, viinillä tai oluella. Jälkkäriksi kahvit Xantella.

Toisin juhliin iloisen, viinistä hiprakoituneen itseni ja halukkaita voisin halata.

✨💛✨

30

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Yhden ainoan kerran menin joittenkin itselle tuntemattomien sinkkujen kanssa jonnekin mökille ja en taatusti tekisi sellaista enää.

Niin erilaista ja pinnallista sakkia, paitsi ehkä yksi nainen, että tunsin oloni täysin ulkopuoliseksi. Olin tuonut sinne paljun, niin en voinut edes lähteä kesken kaiken pois.

En taatusti toista sitä virhettä, että olisin jossain bileissäkään, mistä en tuntisi edes jotakuta tms.

• UUSI

No sitten pitää tutustua ihmisiin. 🙃
        Tämä oli tällainen leikkimielinen jutska, kun on tosikoksi(kin) haukuttu.

• Anonyymi00003
      UUSI

1. tarjoaisin ruokana jotain kuollutta eläintä joka olisi viimeistelty polttamalla, ja juomana olisi hieman vedellä laimennettua sinolia.

2. musiikkina huutaisi infant annihilator, täysillä ja jatkuvalla toistolla

3. toisin juhlissa esille oman ilkeyteni, ja vihani, voisin tapella halukkaiden kanssa

• UUSI

JEEE! Kiitos kutsusta. 😁✨

1. Mitä ruokaa tarjoaisit?
      - Patonkeja, kinkku- ja kalkkunaleikkeleitä, juustoja, tomaatti- ja kurkkuviipaleita, ruohosipuli- ja valkosipuli tuorejuustoa, oliiveja ja hedelmiä. Jokainen saa rakentaa oman mieleisensä patongin.

2. Minkä kappaleen soittaisit ensimmäiseksi?
      - En tiedä ensimmäiseksi biisiksi, mutta tämä lähtee viimeisten joukossa.

~ Kacey Musgraves - What Are You Doing New Year's Eve? ~
      https://youtu.be/GvXpkH-gl3Q?si=bzXwuho94oZWDahk

3. Minkä luonteenominaisuuden antaisit sädehtiä kanssamme illan ajan (lue: missä olet hyvä)?
      - Olen kiitettävän hyvä suunnittelemaan ja delegoimaan. Ideoita on vaikka muille jakaa. Niitä vaan tupsahtaa tyhjästä. Minä suunnittelen, muut toteuttavat.

Kiitos minigallupista! 😃🎆

• Mu5tasydän
        UUSI

Loistava suunnitelma! 😁 Kirjoitustesi perusteella olet varmasti hyvä emännöimään. ✨

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Loistava suunnitelma! 😁 Kirjoitustesi perusteella olet varmasti hyvä emännöimään. ✨

Sen kerran, kun vieraita vaivautuu ilmaantumaan, pidän heistä hyvää huolta. En pakkaa iltaa liian "tiukasti", vaan jätän tilaa improvisaatiolle ja uusille ideoille.
        Ruokaa ja juomaa on oltava riittävästi, kaiken muun voi sopia illan edetessä (pelejä, seurustelua, tai loppuillasta jopa vierailu paikalliseen kuppilaan). 😊

• UUSI
        tosi.typy kirjoitti:

Sen kerran, kun vieraita vaivautuu ilmaantumaan, pidän heistä hyvää huolta. En pakkaa iltaa liian "tiukasti", vaan jätän tilaa improvisaatiolle ja uusille ideoille.
        Ruokaa ja juomaa on oltava riittävästi, kaiken muun voi sopia illan edetessä (pelejä, seurustelua, tai loppuillasta jopa vierailu paikalliseen kuppilaan). 😊

Kuulostaa reseptiltä onnistuneisiin bileisiin. :)

• UUSI

Jos kyseessä on UV-bileet, niin mustavalolamppu lienee pakollinen tuotava.
      ;)

• UUSI

No aivan ehdottomasti ja neontikkuja jaetaan ovella! :)

• Anonyymi00005
        UUSI

Minä muuten oikeasti luulin ensin, että kyseessä on jotkut rave/essobileet, vai mitä ovatkaan, mutta sitten lamppu syttyi.

• UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minä muuten oikeasti luulin ensin, että kyseessä on jotkut rave/essobileet, vai mitä ovatkaan, mutta sitten lamppu syttyi.

Kuka sanoo, että reivibileissä on pakko olla huumeissa? Itselle ne ei ole koskaan kuuluneet hyvien reivien repertuaariin.

Tunnelma ja vapaus tanssia, vaikka päällään, on se niiden bileiden juttu. Kukaan ei ole tuomitsemassa, kun muu porukka on enemmän tai vähemmän sekaisin.

• Anonyymi00004
      UUSI

Kaunis ajatus ja kiitos kutsusta, mutta jätän väliin. Jos vaan voin, välttelen kaikkia pippaloita joihin kokoontuu ihmisiä.

Jos on pakko mennä, mietin koko ajan koska kehtaan lähteä.

Mutta pitäkää te hauskaa. Voin seurailla teitä täältä hiukan kauempaa 😊

xLiner

• UUSI

Voit olla tukijoukoissa taustalla. :)

• Anonyymi00006
      UUSI

Mä oon aika tylsä.

Tarjoisin nakkeja, valkosipuliperunoita, perunasalaattia ja kananan siipiä

Tietysti juomalsi olutta, skumppaa, viiniä ja vodkaa omavalintaisella lantringilla

Mitään kappaleita en soittelisi, koska musiikki hukkuu muutenkin puheensorinaan. Jotain taustamusaa vaan mitä spotyfista löytyy

Unohdin muut kysymykset. Varmaan hyvällä kelillä oltais jossain leirinuotiolla, huonolla kelillä alkuun mökillä ja saunottais yms. Tai sit vaan joku kiva klubi / baari tms.

• UUSI
    • Anonyymi00007
      UUSI

Riippuu ketä kutsuu jos joku kiva neiti niin keitettyi nakkeja lihapullia shipsejä ehkä vois tehdä hamburilaisia tai papusoppaa ja juomaksi kahvia maitoa ja vettä ja musiikiksi vaikka rollareitten satisfaction tai paint in black tai sukkula venukseen ja jos pakko kutsua muita niin kahvii ja kysyy olisko aika jo lähteä haluis nukkumaan juhlat loppu nyt lähdetään lätkimään

• Anonyymi00008
        UUSI

Niin kivalle neidille unohtui vois irtokarkkejakin ostaa ja leivoksia viinereitä munkkeja tai kääretorttuu tai keksejä hankkii kahvin kera tommoset bileet jos itse saan päättää

• Anonyymi00009
      UUSI

Hei vaan ja kiitos kutsusta 😘

- Jotain tosi helppoa.

Nakkeja, bratwurstia, hotwingsejä, salaattia, juustoja, kurkkua, porkkanaa, hedelmiä, - omenat tietysti kuutioina, banaanit paloina, viinirypäleet ja pizzat viipaleina, jos kinkkupiirakkaa ei ehdi leipoa.

Juomaksi varaisin vissyä, viiniä, olutta ja viinimarjanlehtimehua.

Pienissä annoskuppeissa mustikkakeittoa ja turkkilaista jugurttia, bumbulla tai vaahterasiirapilla makeutettuna tai pannukakkupaloja kermalla ja mansikkahillolla ja pannukahvia.

2. Minkä kappaleen soittaisit ensimmäiseksi
      - jotain ikäiselleni nutturapäälle sopivaa rauhallisempaa klassista, jossa viulut ja klarinetti.

- Toisin juhliin oman elämälle uteliaamman puoleni. Nauttisin tunnelmasta ja kuuntelisin muita

Musiikkia maestro 😉

Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
      https://youtu.be/fWNaR-rxAic

😸

• UUSI

Höh no, arvasin ettei kipale lopu odotetusti
        -sivusta

• Anonyymi00013
        UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Höh no, arvasin ettei kipale lopu odotetusti
        -sivusta

Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee 🙄

Ei auta, ei auta, siitä mihin jäi, on jatkettava.

• Anonyymi00010
      UUSI

Tarjolla: Lihiksiä juustotäytteisesti, paahdettuja höpöjä, Nakkeja, Forssan tuunattua perunasalaattia, juustoja hilloilla, mustaviinimarjamehua vichyllä liudennettuna.
      Lastuja, naksuja, pähkinöitä.

Musiikki: Queen

Oma osuus: kälätys ja joraaminen
      Tais tulla lastenjuhlat. Öhöm.
      Vilma

• Anonyymi00015
        UUSI

Linkittäisin kyllä Vimma-neiti Teille Lasten Mehuhetken, mutta viimeksikin se (ehkä) nähtiin niin rajuksi, että koko ketju poistettiin. Toki haluaisin minimi-kokoisen illan kuningattaren nähdä 🙂

• UUSI

Sosiaalinen puoleni on sen verran kuihtuneessa tilassa että saisiko sitä henkiin muulla kuin puolikuivalla siiderillä, tokkopa 😄

• Anonyymi00014
        UUSI

Ihan hyvä ehdotus! Mikä ettei 😀Kerran tarjosin tarjosin taskulämmintä (puolikasta) olutta esimiehelle, muttei kelvannut. Ihmeronkeli! 🤣💦

• Anonyymi00011
      UUSI

1. Jokaiselle suurehko Nacho annos salsalla, ja creme fraichella. Vihreitä papuja ja parsakaalia maustevoin kera. Pannulla paistettuja ahvenfileitä. Prinssinakkeja nirsoimmille tyttömäisille naisille, jotka vielä uskovat sateenkaarimaassa asuviin yksisarvisiin. Kevyttä, jää tilaa vielä juomille.

2. Kappaleena ja pienenä tetsaamisena laittaisin ohjatun osallistetun uudenvuoden kappaleen. Lämpöä pintaan ja jäykkyys pois. Tulisi samalla hoidettua palstalaisten huonoa omaatuntoa jos jumpat olisi jääneet satunnaisesti väliin. Outoudessaan erilainen.

https://www.youtube.com/watch?v=KgMNj7qxXNw

3. Lähettäisin Uuden Vuoden toivotukset tekstiviestinä osallistujille, kuten olen tehnyt tähänkin saakka. Tarjoilut ilmaisia, nauttikaa antimista.

AV

• Anonyymi00012
      UUSI

Kiitos kutsusta 🥰

Tässä minun vastaukset:

Tarjoaisin itsetehtyä perunasalaattia, brie-päärynä-rucola-salaattia, pastasalaaattia, nakkeja, kasvispyöryköitä, pinaatti-feta-piirakkaa, kasvis/tonnikala/kinkku-pizzaa, lohitahnalla täytettyjä ruisnappeja, valkosuklaajuustokakkua mustikoiden kera, suklaata, sipsejä, dippejä, kuoharia (alkoholilla ja ilman), boolia sekä virvoitusjuomia.

2. Minkä kappaleen soittaisit ensimmäiseksi

Tämä sopisi rankan työn raatajille 🤗

https://youtu.be/5dbEhBKGOtY?si=l8kj71UhNQnqatK8

Olisin kaikki huomioiva, kukaan ei jäisi nurkkaan yksin murehtimaan 😊

Aletheias

• UUSI

Hmm, mä olen huono juhlimisessa. Niiden järjestämisessäkin mielikuvitukseton, ehkä suolaisia salaatteja ja pikkupiirakoita, mutakakkua ja kahvia/teetä ja virvokkeita.

Musiikkina ehkä tämä. Baracuda-A*s up

https://youtu.be/32oU8YSFR8E?si=epXS73jzzKAVx9g3

Juhlaseurana saattaisin olla vähän flegu mutta halit käy. 😃

• UUSI

• UUSI

• Anonyymi00016
        UUSI

Eikös jokainen sais illan päätteksi flegulta oman marsulemmikin kainaloon ja matkaan 😉?

...No ei sitten 😄Hyvää yötä kumminkin 😘

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      84
      6435
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      446
      4492
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      63
      3664
    4. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      117
      2379
    5. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2309
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      22
      1046
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      990
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      52
      936
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      91
      832
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59