Tai suunnitellut jo meneväsi katsomaan tähdenlentoja jossain luki et lauantaina klo 23 runsaasti tähdenlentoja muutaman tunnin ajan ja perjantaista sunnuntaihin näkee yksittäisiä tähden lentoja ja joku lämmin filtti ja sen päälle makaamaan on parhain kuulemma nähdä ja kuumaa juotavaa niin pärjää pakkasella ehkä makuupussi olis hyvä
Aiotko mennä lauantaina
11
181
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pitääkö tuossa olla suojalasit ja kypärä?
- Anonyymi00002
Kyl ne hyvä olis pitää päässä
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyl ne hyvä olis pitää päässä
-👍-
"Talo paloi. Vaimo lähti. Ja auto räjähti.
Pienehkö pyrstötähti koiraani mäjähti"
- Eppu Normaali -
Voi olla. Hyvä pimeys joka tapauksessa luultavasti ympäröi itseäni silloin. Yritän keksiä toivottavaa.
Siitäpä joillekin hyvä treffi-idea, jos vain lämpimät varusteet löytyvät. Mikäs sen romanttisempaa kuin hörppiä kaakaota viltin mutkassa ja pongailla tähdenlentoja. Siihen vielä hyvät eväät, niin avot! ✨
- Anonyymi00004
Niin on ja eikö myydä sellaisiakin makuupusseja joita voi yhdistää eli kaksi makuupussia yhdistää niin tulee yksi makuupussi johon mahtuu kaksi mutta ehkä parempi kotona sängyssä saman peiton alla katsella ikkunasta tähtiä
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin on ja eikö myydä sellaisiakin makuupusseja joita voi yhdistää eli kaksi makuupussia yhdistää niin tulee yksi makuupussi johon mahtuu kaksi mutta ehkä parempi kotona sängyssä saman peiton alla katsella ikkunasta tähtiä
Nykyään varmaan myydään kaikenlaista. :)
- Anonyymi00005
Mu5tasydän kirjoitti:
Nykyään varmaan myydään kaikenlaista. :)
Mutta kummassa kiva olla alasti pakkasessa talvella makuupussissa vai kotona lämpimässä sängyssä ja tehdä temput no kesällä teltassa olis kiva lempiä
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta kummassa kiva olla alasti pakkasessa talvella makuupussissa vai kotona lämpimässä sängyssä ja tehdä temput no kesällä teltassa olis kiva lempiä
En minä pakkasessa alkaisi mitään temppuja tekemään. Olen sen verran kylmälle "allerginen".
- Anonyymi00006
Mu5tasydän kirjoitti:
En minä pakkasessa alkaisi mitään temppuja tekemään. Olen sen verran kylmälle "allerginen".
No ei se kivaa olis ja miltä se tuntuis mies voisi olla makuupussin sisässä mut ainakin miehen pää ja kädet jäätyis ja nainen ei voi olla makuupussissa ja kylmä olis ja miehen kylmät posket osuis kylmiin reisiin mutta lämmin kieli osuis naisen sinne myöskin miehen kylmät sormet olis siellä
- Anonyymi00007
No jos saa kotikummitukset messiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13713144Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823619Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952894Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361369Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2731354Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441289Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151254Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121157- 811051
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923