Uudeksi vuodeksi jaxuhalirinki?
Perustetaanko palstalle
20
257
Vastaukset
Perustetaan vaan. *halaa*
- Anonyymi00002UUSI
Käykö Jasuhalirinki?
Anonyymi00002 kirjoitti:
Käykö Jasuhalirinki?
Aivan varmasti halaisin Jasua, jos vastaan tulisi. :)
- Anonyymi00003UUSI
Minä halaan kaikkia. Just tänään ei enää yskitä. Ja olo ok. muutenkin. Toissa päivänä oli vielä keuhkot karrella. Alan miettiä minne rientäisi iltaa viettämään. Jippii..
- Anonyymi00004UUSI
🤗🤗🤗🤗 💖
No en minä teitä kaikkia halaa. Mu5tasydäntä ja muutamaa muuta herttaisempaa ihmistä voin halata. 🙂
- Anonyymi00005UUSI
No mutta aattele äiti ammaakin. Kaikki halataan. Nyt pihtailet kyllä.
Anonyymi00005 kirjoitti:
No mutta aattele äiti ammaakin. Kaikki halataan. Nyt pihtailet kyllä.
Minä oon nyt kaikessa rauhassa masentunut eli vittuuntunut, joten saan valita ketä halaan. Sain valita yhytterapiankin joko netistä tai irl hoitajalta nenätysten. Valitsin nenätysten, muuten laistan koko homman.
Minäminäminä?!?!?!? Mä voin ihan yksin järjestää jasuhaliringin, usko pois 😁😉
Hyvää Uutta Vuotta Jaxulle 🥳😂
Osallistun piiriin ja täältä tulee kaikille, maailmoja syleilevä, uuden vuoden hali! 😃🤗✨
- Anonyymi00006UUSI
Ennemmin sellainen "perseellepotkurinki". Jokainen potkii edessään olevaa persiille ja itsekin saa hanuriinsa potkuja...
Loppuu se joutava mariseminen, kun alkaa oikeesti v.tuttaa se potkujen saaminen niin, ettei veri kierrä päässä.- Anonyymi00011UUSI
Joo, tähän voisin osallistua!
xLiner - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joo, tähän voisin osallistua!
xLinerArvasin...
Tuli mieleen Aku Ankasta karhukopla, kun ne vankilassa sitten potki toisiaan hanuriin....
Sellainen olisi kiva nähdä livenä.
- Anonyymi00008UUSI
Inhottava sana.
- Anonyymi00010UUSI
Meinasinkin vastata aloitukseen, että ”ei kai ole vaaraa saada oikeesti, niinku masuasukki, kun on kehorauha ja sillai”
- Anonyymi00013UUSI
Tässä ketjussa ovat n e.
- Anonyymi00014UUSI
Ja sinä olet Vilma.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja sinä olet Vilma.
19:43
Ja Sinä olet selvän näkijä. Hih.
V...a
- Anonyymi00016UUSI
Matinko se taas on palannut s24:n sivuille voi kun ei noi kaxuhalit auta ketään mu joillekin nekin on tyhjää parempia mä olen taas ai todennut et tyhjän saa pyytämättäkin
- Anonyymi00017UUSI
Perustetaan vaan, haliminen on kivaa 🤗 Se myös kuulemma parantaa ihmisen terveyttä, joten koskaan ei ole liikaa haleja.
Aletheias
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1783600Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512512- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101129Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741070- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741