raha?
Niin?
terveisin,
varakas, mutta silti ATM
Miksi sinkkunaisia kiinnostaa vain...
57
641
Vastaukset
- Anonyymi00001
toisinpäin: Entäpä jos nainen on köyhä kuin kirkon rotta?
- Anonyymi00003
silloin se tarvii varakkaan miehen...
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
silloin se tarvii varakkaan miehen...
Ei vaan rakkautta, hellyyttä, haleja........
- Anonyymi00002
Älä jaksa yleistää!
ATM = Automatic Teller Machine = Pankkiautomaatti
Tarvitsetko lisää tarkennuksia? 😂
No ei, get real, ongelma ei ole rahassa tai tulovirrassa, kun rahaa sulla on jo, joten jokin muu mättää, go figure out 🤷♂️- Anonyymi00009
ooks kotona? tuu mun kaa kattoo rakettei :(
- Anonyymi00010
Katsos Randeakin näkyy pitkästä aikaa 😊 Tervetuloa takaisin pimeän puolelle! 😄
Aletheias Anonyymi00009 kirjoitti:
ooks kotona? tuu mun kaa kattoo rakettei :(
Oon, mitäs sitä vanha setämies muutakaan, mut nyt pidän kissan korvia kunnes Suvela Sun Cityn Talvisota v2 on ohi. Ja sitten me kaksi vanhaa äijää mennäänkin jo nukkuun 😂
Anonyymi00010 kirjoitti:
Katsos Randeakin näkyy pitkästä aikaa 😊 Tervetuloa takaisin pimeän puolelle! 😄
AletheiasKatos perhana, Allu, kolmen metrin koikkailainenkin on täällä vaikka pitäis olla bailaamassa ja kiinnostavia yksilöitä vonkaamassa 😂
No pakko sanoa, että alkoi kyllä hiukan villasukkaa kutittamaan, kun kuunteli lääppäriltä diskomusiikkia, niin tuli mieleen, että pitäskö välillä elääkin ja mennä paariin liikuttamaan jalkoja. No vaihdoin sitten heviin 🤗- Anonyymi00012
randombypasser kirjoitti:
Katos perhana, Allu, kolmen metrin koikkailainenkin on täällä vaikka pitäis olla bailaamassa ja kiinnostavia yksilöitä vonkaamassa 😂
No pakko sanoa, että alkoi kyllä hiukan villasukkaa kutittamaan, kun kuunteli lääppäriltä diskomusiikkia, niin tuli mieleen, että pitäskö välillä elääkin ja mennä paariin liikuttamaan jalkoja. No vaihdoin sitten heviin 🤗Täällähän minä koko kolmen metrin komeudessani 😁
Tänä vuonna on jotenkin erikoinen uusivuosi, kaikki on jossain, on töitä tms. Yleensä on edes jotain sosiaalisempaa ollut, mutta tänä vuonna on kyllä ehkä tapahtumaköyhin uusivuosi ikinä 😄 Mutta menee se näinkin 🤗
En ole ollut yökerhossa yli vuoteen, olisi ehkä aika jo. Jospa johonkin sellaiseen k40-diskoon, niin ei ainakaan joutuisi tuntemaan itseään vanhaksi 😅
Aletheias Anonyymi00012 kirjoitti:
Täällähän minä koko kolmen metrin komeudessani 😁
Tänä vuonna on jotenkin erikoinen uusivuosi, kaikki on jossain, on töitä tms. Yleensä on edes jotain sosiaalisempaa ollut, mutta tänä vuonna on kyllä ehkä tapahtumaköyhin uusivuosi ikinä 😄 Mutta menee se näinkin 🤗
En ole ollut yökerhossa yli vuoteen, olisi ehkä aika jo. Jospa johonkin sellaiseen k40-diskoon, niin ei ainakaan joutuisi tuntemaan itseään vanhaksi 😅
AletheiasNooh, eipä oteta lapinlisää, 257cm se on edelleen, been watching you behind the curtains😂
Ehkä se on välivuosi? Joku kyllä eroaa kohta ja sitten on taas ihan tajuton sählinki käynnissä, business as usual 🥳
Mee vaan johonkin mummotunneliin tms. missä on nuoria kolleja, on ainakin tanssikykyistä porukkaa, vaikkei niistä välttämättä pidempään suhteeseen olekaan 😁
Ja muista aina... 🤔😉😂
https://www.youtube.com/watch?v=Lgs9QUtWc3M&list=RDLgs9QUtWc3M&start_radio=1- Anonyymi00013
Oon, mitäs sitä vanha setämies muutakaan, mut nyt pidän kissan korvia kunnes Suvela Sun Cityn Talvisota v2 on ohi. Ja sitten me kaksi vanhaa äijää mennäänkin jo nukkuun 😂
Oli aika upeita siel ne raketit.
Harmi ettet vastaa viestiin. - Anonyymi00014
Nooh, eipä oteta lapinlisää, 257cm se on edelleen, been watching you behind the curtains😂
Ehkä se on välivuosi? Joku kyllä eroaa kohta ja sitten on taas ihan tajuton sählinki käynnissä, business as usual 🥳
Mee vaan johonkin mummotunneliin tms. missä on nuoria kolleja, on ainakin tanssikykyistä porukkaa, vaikkei niistä välttämättä pidempään suhteeseen olekaan 😁
Ja muista aina... 🤔😉😂
https://www.youtube.com/watch?v=Lgs9QUtWc3M&list=RDLgs9QUtWc3M&start_radio=1Älä nyt, kyllä niitä senttejä hyvin voi tulla lisää vielä näin vanhanakin 😂
Mun ystäväpiirissä ei tunnu kukaan eroavan (ja hyvä toki niin), vain jotain kaukaisempia tuttuja on eronnut, mutta kai sitä silti jonkun rouvaihmisen mukaani saan 😁 Paitsi Helsingissä on muuten sinkkuystävä, hänen kanssaan voisi mennä sinne mummotunneliin 😅 Se ilo on nimittäin vielä kokematta, vaikka pienesti epäröin miten siellä viihtyisi. Mutta jos on viiniä ja tanssia, niin kai sitä viihtyy missä vaan 🤗
Ah, klassikkobiisi. Ihan tuli nuoruus mieleen 😁
Aletheias Anonyymi00013 kirjoitti:
Oli aika upeita siel ne raketit.
Harmi ettet vastaa viestiin.Talvisota v2, ei täällä sen kummempia ollut. Enemmän raketteja kuin muuta, niin se on kyllä plussaa menneisiin vuosiin nähden.
Viestit... Mulla on puhelimet äänettömällä, niin en vastaa mihinkään ja sinä ystäväiseni käytät muutenkin numeroa johon en vastaa ellei kyse ole työasiasta.Anonyymi00014 kirjoitti:
Älä nyt, kyllä niitä senttejä hyvin voi tulla lisää vielä näin vanhanakin 😂
Mun ystäväpiirissä ei tunnu kukaan eroavan (ja hyvä toki niin), vain jotain kaukaisempia tuttuja on eronnut, mutta kai sitä silti jonkun rouvaihmisen mukaani saan 😁 Paitsi Helsingissä on muuten sinkkuystävä, hänen kanssaan voisi mennä sinne mummotunneliin 😅 Se ilo on nimittäin vielä kokematta, vaikka pienesti epäröin miten siellä viihtyisi. Mutta jos on viiniä ja tanssia, niin kai sitä viihtyy missä vaan 🤗
Ah, klassikkobiisi. Ihan tuli nuoruus mieleen 😁
AletheiasMind your words girl... 30 jälkeen ne sentit tulee yleensä keskivartaloon, ei muualle (tiedän liiankin hyvin...), niin siinä ei ole mainostettavaa 😁
Liikut jossain kumma-jengissä, get a life girl 😮Mummotunneli ei välttämättä ole elämys, kun skidit on vallaneet sen, mutta kyllä se loppukesästä edelleen toimii. Onko se ilo, on oma kysymyksensä, mutta kokemus se melko varmasti tulee olemaan 🥳 Ja tanssiseuraa löytyy 100% varmasti, riittää että aloitat tanssimisen 😁- Anonyymi00015
Talvisota v2, ei täällä sen kummempia ollut. Enemmän raketteja kuin muuta, niin se on kyllä plussaa menneisiin vuosiin nähden.
Viestit... Mulla on puhelimet äänettömällä, niin en vastaa mihinkään ja sinä ystäväiseni käytät muutenkin numeroa johon en vastaa ellei kyse ole työasiasta.Laita mulle sitten siitä toisesta numerosta viesti.
Jooko? 😔 - Anonyymi00016
Talvisota v2, ei täällä sen kummempia ollut. Enemmän raketteja kuin muuta, niin se on kyllä plussaa menneisiin vuosiin nähden.
Viestit... Mulla on puhelimet äänettömällä, niin en vastaa mihinkään ja sinä ystäväiseni käytät muutenkin numeroa johon en vastaa ellei kyse ole työasiasta.Olisin tullut muutama viikko sitten ovelle mut en päässyt rappuun.
- Anonyymi00018
Mind your words girl... 30 jälkeen ne sentit tulee yleensä keskivartaloon, ei muualle (tiedän liiankin hyvin...), niin siinä ei ole mainostettavaa 😁
Liikut jossain kumma-jengissä, get a life girl 😮Mummotunneli ei välttämättä ole elämys, kun skidit on vallaneet sen, mutta kyllä se loppukesästä edelleen toimii. Onko se ilo, on oma kysymyksensä, mutta kokemus se melko varmasti tulee olemaan 🥳 Ja tanssiseuraa löytyy 100% varmasti, riittää että aloitat tanssimisen 😁Niin siis kuka sanoi, että puhun vertikaalisista senteistä? 🤣
Oon joskus miettinyt, että elän tosiaan jonkinlaisessa kummalandiassa, kun monet ilmiöt tuntuu jotenkin sellaisilla, etten tunnista omasta elinpiiristä lainkaan. No kai se ainakin joissain asioissa on hyväkin asia 😁
En tiedä olisinko kovinkaan hyvä mummotunnelin kävijä, vaikka osaanhan minä tanssia ja pitää hauskaa, mutta nuoremmat miehet on vähän niin ja näin. Eivät siis välttämättä yksilöinä enkä halua ketään dissata, mutta en halua tuntea itseäni miksikään mummoksi miehen rinnalla, en edes tanssiessa 😂
Aletheias Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin siis kuka sanoi, että puhun vertikaalisista senteistä? 🤣
Oon joskus miettinyt, että elän tosiaan jonkinlaisessa kummalandiassa, kun monet ilmiöt tuntuu jotenkin sellaisilla, etten tunnista omasta elinpiiristä lainkaan. No kai se ainakin joissain asioissa on hyväkin asia 😁
En tiedä olisinko kovinkaan hyvä mummotunnelin kävijä, vaikka osaanhan minä tanssia ja pitää hauskaa, mutta nuoremmat miehet on vähän niin ja näin. Eivät siis välttämättä yksilöinä enkä halua ketään dissata, mutta en halua tuntea itseäni miksikään mummoksi miehen rinnalla, en edes tanssiessa 😂
AletheiasEli tarkoitit senttejä egoosi? 😝
Ehkä ensi suvena täytyy piiphtaa taas Mummotunnelissa katsomassa pitääkö se paikkansa, että pennut on vallanneet sen. Jos ovat, saa vanha äijä heilua rauhassa itekseen ja jos eivät, niin puumahyökkäys on väistämätön. Living on a edge...- Anonyymi00027
Eli tarkoitit senttejä egoosi? 😝
Ehkä ensi suvena täytyy piiphtaa taas Mummotunnelissa katsomassa pitääkö se paikkansa, että pennut on vallanneet sen. Jos ovat, saa vanha äijä heilua rauhassa itekseen ja jos eivät, niin puumahyökkäys on väistämätön. Living on a edge...Katsos, täältähän nousi vanhempi keskustelu 🤗
Senttejä egossa on jo riittävästi 😂
Mummotunneli on kyllä aika uhkarohkea veto, mutta ei se pelaa joka pelkää 🤗 Sinne vaan tanssipöksyt jalassa ja suosio on taattu 😅
Mutta tanssimaan pitäisi kyllä jo päästä, ollut poikkeuksellisen pitkä aika siitä, kun viimeksi on kunnolla päässyt tanssimaan 💃
Aletheias Anonyymi00027 kirjoitti:
Katsos, täältähän nousi vanhempi keskustelu 🤗
Senttejä egossa on jo riittävästi 😂
Mummotunneli on kyllä aika uhkarohkea veto, mutta ei se pelaa joka pelkää 🤗 Sinne vaan tanssipöksyt jalassa ja suosio on taattu 😅
Mutta tanssimaan pitäisi kyllä jo päästä, ollut poikkeuksellisen pitkä aika siitä, kun viimeksi on kunnolla päässyt tanssimaan 💃
AletheiasTikulla silmään? Ja sä olet taatusti palstan ainoa muumi, joka saa uusista viesteistä hälärin olemattomaan vellikelloon = mode 🤣
Enemmän senttejä egossa kuin varressa? Se on jo aika paljon sitten, varo ettei tuuli tartu 😁
Uhkarohkea, ehdottomasti. Mutta mummot tunnelissa on aika varmaa riistaa ja kukaties varakkaitakin, ehdin vielä rikkaisiin naimisiin ennen eläkeikää 😂
Tanssimassa voisi kieltämättä käydä, ollut aika hiljaista sillä osastolla. Tai siis silläkin osastolla. Onneksi kohta alkaa kevätpörriäinen heräilemään horroksesta, niin sitä aktivoituu muutenkin kuin töihin 😝- Anonyymi00031
Tikulla silmään? Ja sä olet taatusti palstan ainoa muumi, joka saa uusista viesteistä hälärin olemattomaan vellikelloon = mode 🤣
Enemmän senttejä egossa kuin varressa? Se on jo aika paljon sitten, varo ettei tuuli tartu 😁
Uhkarohkea, ehdottomasti. Mutta mummot tunnelissa on aika varmaa riistaa ja kukaties varakkaitakin, ehdin vielä rikkaisiin naimisiin ennen eläkeikää 😂
Tanssimassa voisi kieltämättä käydä, ollut aika hiljaista sillä osastolla. Tai siis silläkin osastolla. Onneksi kohta alkaa kevätpörriäinen heräilemään horroksesta, niin sitä aktivoituu muutenkin kuin töihin 😝Ei vaan olin utelias, kun huomasin sinut ja keskustelun aihe kalskahti tutulta niin tietenkin kävin heti kurkkimassa 😂
Toimiiko muuten nykyään hämäriä? Sen takia en ole jaksanut uudelleen rekisteröityä, kun jouduin vaiheessa ainakin ei vielä toiminut niin melkein sama pysyä anona.
Ei tuuli tartu, älä huoli. Joku palstalainen on saanut päähänsä, että minulla on tynnyrivartalo ja tarvitsen 6,5 metrisen kylpytynnyrivanteen pitämään housujani ylhäällä, niin ei tällä koolla lähdetä minkään tuulen mukana 😂
Sinä aktivoidut muuhunkin kuin töihin? Jo olisi aikakin!! 😅 Kevät on hyvää aikaa pörrätä ja kerätä energiaa kesän pirskeisiin. Jaksaa sitten laittaa jalalla koreasti siellä tunnelissa ja hurmata joku leppoisa vaimoehdokas 😁
Aletheias - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei vaan olin utelias, kun huomasin sinut ja keskustelun aihe kalskahti tutulta niin tietenkin kävin heti kurkkimassa 😂
Toimiiko muuten nykyään hämäriä? Sen takia en ole jaksanut uudelleen rekisteröityä, kun jouduin vaiheessa ainakin ei vielä toiminut niin melkein sama pysyä anona.
Ei tuuli tartu, älä huoli. Joku palstalainen on saanut päähänsä, että minulla on tynnyrivartalo ja tarvitsen 6,5 metrisen kylpytynnyrivanteen pitämään housujani ylhäällä, niin ei tällä koolla lähdetä minkään tuulen mukana 😂
Sinä aktivoidut muuhunkin kuin töihin? Jo olisi aikakin!! 😅 Kevät on hyvää aikaa pörrätä ja kerätä energiaa kesän pirskeisiin. Jaksaa sitten laittaa jalalla koreasti siellä tunnelissa ja hurmata joku leppoisa vaimoehdokas 😁
AletheiasÄrsyttävä tämä automaattinen korjaus, muuttaa sanoja miten sattuu. Koita saada selvää. Sinä jos joku pystyt siihen 😅
Aletheias Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei vaan olin utelias, kun huomasin sinut ja keskustelun aihe kalskahti tutulta niin tietenkin kävin heti kurkkimassa 😂
AletheiasTuon tyypin uteliaisuutta kutsutaan stalkkaukseksi 😂
Hämäriä? Juu, hommat on palstala edelleen hämäriä, business as usual 😁
Ja ne hälärit nyt toimii hiukan, ei entiseen malliin, mutta hiukan. Tyyliin pari ekaa kommenttia aiheutta flägin velikelloon, mutta ei myöhemmät. Eli jos vastaat tähän, niin luultavasti en saa enää flägiä vellikelloon.
Ai sä olet laajentunut horisontalisti enemmän kuin vertikaalisti, palstalla? Aika mielenkiintoista, että osuu yhdelle hahmolle nuo venähtämiset 😂
Ehkä täytyy vaihteeksi aktivoitua elämässäkin, ollut vähän laiska sillä sektorilla, pitäis varmaa käydä lekurilla tarkistuttamassa testot 😇 Määrää sitten sinisiä pillereitä ja Rande on aina yöelämässä 😂
Mutta ei noita töitäkään ole tullut pahemmin urakoitua, mitä nyt satunnaisesti, ei nyt vaan ole sellaista motia, että huvittaisi revitellä, tehdään mitä tarttee ja joku muu voi sitten venyä. Enemmän tässä on tullut muristua sisäisistä käytännöistä tai oikeastaan niiden puutteesta, mutta sitä se on kun mikään ei ole ikinä hyvin 😁- Anonyymi00034
Tuon tyypin uteliaisuutta kutsutaan stalkkaukseksi 😂
Hämäriä? Juu, hommat on palstala edelleen hämäriä, business as usual 😁
Ja ne hälärit nyt toimii hiukan, ei entiseen malliin, mutta hiukan. Tyyliin pari ekaa kommenttia aiheutta flägin velikelloon, mutta ei myöhemmät. Eli jos vastaat tähän, niin luultavasti en saa enää flägiä vellikelloon.
Ai sä olet laajentunut horisontalisti enemmän kuin vertikaalisti, palstalla? Aika mielenkiintoista, että osuu yhdelle hahmolle nuo venähtämiset 😂
Ehkä täytyy vaihteeksi aktivoitua elämässäkin, ollut vähän laiska sillä sektorilla, pitäis varmaa käydä lekurilla tarkistuttamassa testot 😇 Määrää sitten sinisiä pillereitä ja Rande on aina yöelämässä 😂
Mutta ei noita töitäkään ole tullut pahemmin urakoitua, mitä nyt satunnaisesti, ei nyt vaan ole sellaista motia, että huvittaisi revitellä, tehdään mitä tarttee ja joku muu voi sitten venyä. Enemmän tässä on tullut muristua sisäisistä käytännöistä tai oikeastaan niiden puutteesta, mutta sitä se on kun mikään ei ole ikinä hyvin 😁Onko musta tullut sun henkilökohtainen stalkkeri? Jaiks, täytyy opetella jotain uusia toimintatapoja ja lukea joku stalkkaajan abc, et osaa hoitaa tämän roolin kunnialla 😅
Höh, ehkä mietin vielä rekkautuako vaiko eikö rekkautua uudelleen.. 🤔 Kun täällä tämä AI -innostus on nyt kasvanut, niin ehkä jätän jatkossa koko nimimerkin pois. Mut kuulemma tunnistaa tyylistä muutenkin aika hyvin 😁
Juu siis jostain syystä mun kokoa arvuutellaan, milloin olen 257xm pitkä ja milloin 6,5 metriä leveä 😂 Sä taidat olla ainoa, kuka on musta kokovartalokuvan nähnyt (jos muistan oikein 🤔) niin voit sen pohjalta arvioida osuuko nuo mitat kohdilleen.
Jokaisen miehen on hyvä mittauttaa testot jossain vaiheessa ja eritoten, jos alkaa tuntua jotain "laimeutta" elämässä. Vaikuttaa kuitenkin miehen kokonaisterveyteen niin merkittävästi, mutta hoito onneksi on yleensä aika simppeli. Mutta älä liikaa innostu mistään sinisistä pillereistä, menee munmotunnelin mimmien pasmat ihan sekaisin 😂
Sisäistä käytännöt.. miten ne voikin niin usein tökkiä 😁
Aletheias Anonyymi00034 kirjoitti:
Onko musta tullut sun henkilökohtainen stalkkeri? Jaiks, täytyy opetella jotain uusia toimintatapoja ja lukea joku stalkkaajan abc, et osaa hoitaa tämän roolin kunnialla 😅
Höh, ehkä mietin vielä rekkautuako vaiko eikö rekkautua uudelleen.. 🤔 Kun täällä tämä AI -innostus on nyt kasvanut, niin ehkä jätän jatkossa koko nimimerkin pois. Mut kuulemma tunnistaa tyylistä muutenkin aika hyvin 😁
Juu siis jostain syystä mun kokoa arvuutellaan, milloin olen 257xm pitkä ja milloin 6,5 metriä leveä 😂 Sä taidat olla ainoa, kuka on musta kokovartalokuvan nähnyt (jos muistan oikein 🤔) niin voit sen pohjalta arvioida osuuko nuo mitat kohdilleen.
Jokaisen miehen on hyvä mittauttaa testot jossain vaiheessa ja eritoten, jos alkaa tuntua jotain "laimeutta" elämässä. Vaikuttaa kuitenkin miehen kokonaisterveyteen niin merkittävästi, mutta hoito onneksi on yleensä aika simppeli. Mutta älä liikaa innostu mistään sinisistä pillereistä, menee munmotunnelin mimmien pasmat ihan sekaisin 😂
Sisäistä käytännöt.. miten ne voikin niin usein tökkiä 😁
AletheiasTullut? Ainahan sä oot ollut ja hyvin on mennyt ilman stalkkerin abc:täkin 😂
En tiedä maksaako vaivaa rekkautua, ehkä juuri ja juuri, mutta hyöty on kyllä pieni nykyään. AI kyllä kerää tiedot nopeasti ja tunnistaa aika hyvin jo ihan tyyiistälin, niin sen osalta ainoa keino on lopettaa kokonaan. Toisaalta tuo panee miettimään, että siinäkö on ihmiskunnan kliimaksi, kysytään AI-boteilta analyysiä jonkun hahmon sanomisista? Joo'o, kyllä se huippu varmaan siinä on, loppu on alamäkeä.
Ekstoottista, että kokoarvailu osuu yhdelle 😝 Tai no mähän en arvaile, kun tiedän että olet 257 pitkä 😁
En tiedä olenko ainoa, mutta kaikki ne pari sataa kuvaa on nähtynä ja voi veljet että niillä tekisi rahaa Onlyfansissa, jos olisi niihin tekijänoikeudet 😂
Voisihan sitä lekurissakin käydä, mutta testojen osalta voi aloittaa ihan oma-aloittisesti hoidon, kun se on hyivn helppoa. Jos "perushoito" ei auta, niin sitten tohtorilta apuja. Mutta oottelen nyt eka tota aurinkoa, niin kattoo sit.
Sisäiset käytännöt... Huoh... Tilanne olisi hyvä, jos niitä ei olisi, mutta kun niitä on yhtä paljon kuin käytäntöjen hyödyntäjiä, niin tilanne on ajoittain hiukan rasittava.
Nyt taas yötä hyvää, ammeunia 😁- Anonyymi00035
Tullut? Ainahan sä oot ollut ja hyvin on mennyt ilman stalkkerin abc:täkin 😂
En tiedä maksaako vaivaa rekkautua, ehkä juuri ja juuri, mutta hyöty on kyllä pieni nykyään. AI kyllä kerää tiedot nopeasti ja tunnistaa aika hyvin jo ihan tyyiistälin, niin sen osalta ainoa keino on lopettaa kokonaan. Toisaalta tuo panee miettimään, että siinäkö on ihmiskunnan kliimaksi, kysytään AI-boteilta analyysiä jonkun hahmon sanomisista? Joo'o, kyllä se huippu varmaan siinä on, loppu on alamäkeä.
Ekstoottista, että kokoarvailu osuu yhdelle 😝 Tai no mähän en arvaile, kun tiedän että olet 257 pitkä 😁
En tiedä olenko ainoa, mutta kaikki ne pari sataa kuvaa on nähtynä ja voi veljet että niillä tekisi rahaa Onlyfansissa, jos olisi niihin tekijänoikeudet 😂
Voisihan sitä lekurissakin käydä, mutta testojen osalta voi aloittaa ihan oma-aloittisesti hoidon, kun se on hyivn helppoa. Jos "perushoito" ei auta, niin sitten tohtorilta apuja. Mutta oottelen nyt eka tota aurinkoa, niin kattoo sit.
Sisäiset käytännöt... Huoh... Tilanne olisi hyvä, jos niitä ei olisi, mutta kun niitä on yhtä paljon kuin käytäntöjen hyödyntäjiä, niin tilanne on ajoittain hiukan rasittava.
Nyt taas yötä hyvää, ammeunia 😁What, aina ollut?? Ehkä sekoitat nyt itseesi 😂
Hälärit oli melkeinpä ainoa syy rekkautua, niin pysyy keskusteluissa edes vähän kartalla. Harmittaa joskus, kun hukkaa keskustelun/kommentin, mutta ehkä jatkan toistaiseksi näin. Ja AI tosiaan pystyy jo aika moneen. Eipä musta kummoista analyysiä saa, että ei se sinänsä huoleta, mutta onhan tuo aika tympeää, jos se menee tuohon, että ihan kaikki analysoidaan AI:n kautta. Jää ihmisen intuitiolle ja tunteelle vähemmän tilaa..
Hetkinen, mitkä pari sataa kuvaa?? Mistä sä oot sellaisia käynyt imuroimassa? 🤣 Onlyfanissa tekee rahaa nyt vaikka miten tylsillä kuvilla, mutta jos nyt jätetään se idea 😅
Auringolla voi olla kummia vaikutuksia, joten se saattaa hyvinkin ratkaista tilanteen 🤗
Tell me about sisäiset käytännöt.. ne toimii aina paperilla mutta käytännössä ilmenee variaatioita 😁
Hyvää yötä ja levollisia unia sinne!
Aletheias Anonyymi00035 kirjoitti:
What, aina ollut?? Ehkä sekoitat nyt itseesi 😂
Hälärit oli melkeinpä ainoa syy rekkautua, niin pysyy keskusteluissa edes vähän kartalla. Harmittaa joskus, kun hukkaa keskustelun/kommentin, mutta ehkä jatkan toistaiseksi näin. Ja AI tosiaan pystyy jo aika moneen. Eipä musta kummoista analyysiä saa, että ei se sinänsä huoleta, mutta onhan tuo aika tympeää, jos se menee tuohon, että ihan kaikki analysoidaan AI:n kautta. Jää ihmisen intuitiolle ja tunteelle vähemmän tilaa..
Hetkinen, mitkä pari sataa kuvaa?? Mistä sä oot sellaisia käynyt imuroimassa? 🤣 Onlyfanissa tekee rahaa nyt vaikka miten tylsillä kuvilla, mutta jos nyt jätetään se idea 😅
Auringolla voi olla kummia vaikutuksia, joten se saattaa hyvinkin ratkaista tilanteen 🤗
Tell me about sisäiset käytännöt.. ne toimii aina paperilla mutta käytännössä ilmenee variaatioita 😁
Hyvää yötä ja levollisia unia sinne!
AletheiasNo siis enhän mä ole stalkannut, mutta sä poimit mut muun tauhkan seasta vaikka kirjoittaisin muumina ja antaisin vielä AI:n editoida teksini ennen sen droppaamista kommenttiin. Joka ikinen kerta. 😂
Joo, syyt rekkautumiselle on aika pienet nykyisellään, hälärit tulee miten sattuu, mutta ainakin vellikellon viestien lukeminen onnistuu pääosin hyvin. Ei jatkoon 😁
Imuroimassa? Sähän itte lähetit niitä tolkuttomasti, pari sataa voi olla alakanttiin arvioitukin 😏🙄😮😱😇🤣🤣🤣
Ulkoilu, aurinko, parempi nukkuminen, jo yksin niistä voi olla paljon apua mielenkiinnon viriämiseen ja se oli vasta alku itsehoidolle. Höhöö, itsehoidolle, tirsk 🫢🤣
Meillä on noussut vähän enemmänkin haloo sisäisistä käytännöistä nyt bout viikon sisällä, ja joo, jotain tarttis teherä, vaan kun ei kukaan oikein tee ja sitten kun joku älähtää, niin palaverissa kaikki nyökkäilee ja on samaa mieltä, mutta mikään muutu. Ei jaksais, mutta lienee pakko kaivaa pari pientä asiaa ja selittää miksi niissä on oltava yhteinen käytäntö, odottaa muiden nyökkäilyä ja sitten pamauttaa nyrkkiä että vittu nyt sitten suoritatte. Alkaa taas rasittamaan päiväkotitouhu, mutta kuten yksi aiemmista esihenkilöistäni sanoi, jos ei kukaan suutu, ei mikään muutu. No ei välttämättä muutu sittenkään, mutta siinä kohden voi sitten sammuttaa valot ja laittaa oven kiinni, itse ei voi tilanteelle enää mitään. Ja niin pitkä urputus, että turhautuminen lienee helposti luettavissa ilman suurennuslasiakin 🤣- Anonyymi00036
No siis enhän mä ole stalkannut, mutta sä poimit mut muun tauhkan seasta vaikka kirjoittaisin muumina ja antaisin vielä AI:n editoida teksini ennen sen droppaamista kommenttiin. Joka ikinen kerta. 😂
Joo, syyt rekkautumiselle on aika pienet nykyisellään, hälärit tulee miten sattuu, mutta ainakin vellikellon viestien lukeminen onnistuu pääosin hyvin. Ei jatkoon 😁
Imuroimassa? Sähän itte lähetit niitä tolkuttomasti, pari sataa voi olla alakanttiin arvioitukin 😏🙄😮😱😇🤣🤣🤣
Ulkoilu, aurinko, parempi nukkuminen, jo yksin niistä voi olla paljon apua mielenkiinnon viriämiseen ja se oli vasta alku itsehoidolle. Höhöö, itsehoidolle, tirsk 🫢🤣
Meillä on noussut vähän enemmänkin haloo sisäisistä käytännöistä nyt bout viikon sisällä, ja joo, jotain tarttis teherä, vaan kun ei kukaan oikein tee ja sitten kun joku älähtää, niin palaverissa kaikki nyökkäilee ja on samaa mieltä, mutta mikään muutu. Ei jaksais, mutta lienee pakko kaivaa pari pientä asiaa ja selittää miksi niissä on oltava yhteinen käytäntö, odottaa muiden nyökkäilyä ja sitten pamauttaa nyrkkiä että vittu nyt sitten suoritatte. Alkaa taas rasittamaan päiväkotitouhu, mutta kuten yksi aiemmista esihenkilöistäni sanoi, jos ei kukaan suutu, ei mikään muutu. No ei välttämättä muutu sittenkään, mutta siinä kohden voi sitten sammuttaa valot ja laittaa oven kiinni, itse ei voi tilanteelle enää mitään. Ja niin pitkä urputus, että turhautuminen lienee helposti luettavissa ilman suurennuslasiakin 🤣You can run but you can't hide 👀 Kuulostaapa creepyltä, ei musta taida oikein olla tähän stalkkeritouhuun 😂
Pari sataa kuvaa lähetin? Sä oot nyt nähnyt kyllä unta 😅 Toivottavasti oli silti edes hyviä kuvia, minä kun en oikein ole kuvissa parhaimmillani. Livenä paljon parempi 😁
Tuossa oli jo monta hyvää itsehoidon keinoa. Aurinko toimii aina 🌞 Kerro silti, jollei ne toimi, niin voin antaa pari lisäehdotusta 😁
Joskus täytyy iskeä vähän nyrkkiä pöytään. Sisäiset käytännöt tuntuuu olevan monelle vähän sellainen epämieluisa alue, niin ehkä siksi ne herkästi jää sinne to-do-listan häntäpäähän. Myös se, että usein on hyvin eriäciä mielipiteitä siitä, mikä olisi paras käytäntö saattaa aiheuttaa hieman keskustelua, mutta silloin sitä vastaan jonkun täytyykin se nyrkki lyödä pöytään ja tehdä päätös. Muuten niitä vitkutetaan ikuisesti 😅
Aletheias Anonyymi00036 kirjoitti:
You can run but you can't hide 👀 Kuulostaapa creepyltä, ei musta taida oikein olla tähän stalkkeritouhuun 😂
Pari sataa kuvaa lähetin? Sä oot nyt nähnyt kyllä unta 😅 Toivottavasti oli silti edes hyviä kuvia, minä kun en oikein ole kuvissa parhaimmillani. Livenä paljon parempi 😁
Tuossa oli jo monta hyvää itsehoidon keinoa. Aurinko toimii aina 🌞 Kerro silti, jollei ne toimi, niin voin antaa pari lisäehdotusta 😁
Joskus täytyy iskeä vähän nyrkkiä pöytään. Sisäiset käytännöt tuntuuu olevan monelle vähän sellainen epämieluisa alue, niin ehkä siksi ne herkästi jää sinne to-do-listan häntäpäähän. Myös se, että usein on hyvin eriäciä mielipiteitä siitä, mikä olisi paras käytäntö saattaa aiheuttaa hieman keskustelua, mutta silloin sitä vastaan jonkun täytyykin se nyrkki lyödä pöytään ja tehdä päätös. Muuten niitä vitkutetaan ikuisesti 😅
Aletheias🤣🤣🤣 Creepyltä? Nope, kuulosti ihan Allulta, määrätietoiselta 😁
No voi olla, että lukumäärässä oli "pikkasen" Lapin lisää, mutta kuvat oli hyvät, niin hyvät että välillä oli tukiside oikeassa ranteessa 🤣
Lisäehdotuksia? Ne taitaa olla niitä naisten tyypillisiä itsehoitovinkkejä, niitä mitkä alkaa kultaisen rinkulan hankkimisella jne.? Ne on vähän hasardeja kyllä, varmuudella toimii hetken, mutta pidemmän päälle tutkimusnäyttö hajonnutta ja tieteellisesti pätevää johtopäätöstä ei ole voitu tehdä 😂
Mä luulen, että noiden sisäisten käytäntöjen se epämieluisuus johtuu eniten siitä, että joutuu muuttamaan omia tottumuksia ja samalla pelkää, että työmäärä kasvaa. Mutta pohjimmiltaan kyse on vain aivoen uudelleen ohjelmoinnista, siitä että luo itselleen uudenlaisen rutiinin toimia jonkin asian parissa tietyiltä osin. Toki voi tulla jotain Apotti-juttuja ja ne nyt on sellaisia, että mikään oman mielen uudelleen ohjelmointi ei auta, mutta enimmäkseen kyse lienee muutoksesta ja pelosta.
Koska olen m*u*l*k*k*u, niin saatan ehdotella joitain pieniä muutoksia käytäntöihin sekä niiden seurantaa, kunhan yhdessä sovitaan että homma on kaikille ok jollain määritteillä ja jos se ei toimi, niin aika tyynesti droppaan joitain työtehtäviä pois käsistäni. Saa joku muu hoitaa ne sitten jatkossa, ikiomilla käytännöillään, miten vain tykkää. Jos ei hyvällä, niin sitten toisella tavalla. Vai oliko se my way or highway 🤔😂- Anonyymi00037
🤣🤣🤣 Creepyltä? Nope, kuulosti ihan Allulta, määrätietoiselta 😁
No voi olla, että lukumäärässä oli "pikkasen" Lapin lisää, mutta kuvat oli hyvät, niin hyvät että välillä oli tukiside oikeassa ranteessa 🤣
Lisäehdotuksia? Ne taitaa olla niitä naisten tyypillisiä itsehoitovinkkejä, niitä mitkä alkaa kultaisen rinkulan hankkimisella jne.? Ne on vähän hasardeja kyllä, varmuudella toimii hetken, mutta pidemmän päälle tutkimusnäyttö hajonnutta ja tieteellisesti pätevää johtopäätöstä ei ole voitu tehdä 😂
Mä luulen, että noiden sisäisten käytäntöjen se epämieluisuus johtuu eniten siitä, että joutuu muuttamaan omia tottumuksia ja samalla pelkää, että työmäärä kasvaa. Mutta pohjimmiltaan kyse on vain aivoen uudelleen ohjelmoinnista, siitä että luo itselleen uudenlaisen rutiinin toimia jonkin asian parissa tietyiltä osin. Toki voi tulla jotain Apotti-juttuja ja ne nyt on sellaisia, että mikään oman mielen uudelleen ohjelmointi ei auta, mutta enimmäkseen kyse lienee muutoksesta ja pelosta.
Koska olen m*u*l*k*k*u, niin saatan ehdotella joitain pieniä muutoksia käytäntöihin sekä niiden seurantaa, kunhan yhdessä sovitaan että homma on kaikille ok jollain määritteillä ja jos se ei toimi, niin aika tyynesti droppaan joitain työtehtäviä pois käsistäni. Saa joku muu hoitaa ne sitten jatkossa, ikiomilla käytännöillään, miten vain tykkää. Jos ei hyvällä, niin sitten toisella tavalla. Vai oliko se my way or highway 🤔😂Määrätietoisuushan on hyve, vaikka sitten creeoy sellainen 😅
Nyt taas Rande jää vähän ritisee 😂 Äkkiä vedät sanasi takaisin, tai joku vielä aidosti luulee, että olen lähetellyt jotain vihjailevia kuvia 😱 Pois tuollainen minusta 😇
Ei kun mulla on paljon kaikenlaisia lempeitä itsehoitovinkkejä, joilla on todistetusti hoitava vaikutus hyvään oloon. Sitä en tiedä toimiiko ne miehellä, mutta aina kannattaa kokeilla 😅
Muutosvastarintaan törmää aina. Se on väistämätöntä, kun vähänkin jotain muuttuu. Eikä kaikkea aina purematta tarvitse niellä, mutta sellainen periaatteellinen vastustaminen on aika raskasta. Onneksi on paljon myös sellaisia, joille muutos on normaali osa jokapäiväistä tekemistä, mutta valitettavasti joskus se pienikin vastustus saattaa kasvaa kuormittavaksi. Sitten vaan se "your way" käyttöön, niin eiköhän se siitä 😁
Aletheias Anonyymi00037 kirjoitti:
Määrätietoisuushan on hyve, vaikka sitten creeoy sellainen 😅
Nyt taas Rande jää vähän ritisee 😂 Äkkiä vedät sanasi takaisin, tai joku vielä aidosti luulee, että olen lähetellyt jotain vihjailevia kuvia 😱 Pois tuollainen minusta 😇
Ei kun mulla on paljon kaikenlaisia lempeitä itsehoitovinkkejä, joilla on todistetusti hoitava vaikutus hyvään oloon. Sitä en tiedä toimiiko ne miehellä, mutta aina kannattaa kokeilla 😅
Muutosvastarintaan törmää aina. Se on väistämätöntä, kun vähänkin jotain muuttuu. Eikä kaikkea aina purematta tarvitse niellä, mutta sellainen periaatteellinen vastustaminen on aika raskasta. Onneksi on paljon myös sellaisia, joille muutos on normaali osa jokapäiväistä tekemistä, mutta valitettavasti joskus se pienikin vastustus saattaa kasvaa kuormittavaksi. Sitten vaan se "your way" käyttöön, niin eiköhän se siitä 😁
AletheiasNo ehkä menee niin, että Allu = määrätietoinen = creepy ja siis nimenomaan Allun tapauksessa 😁
Ai vähän ritisee? Kuin bensaa liekkeihin 😏 Kuvat oli hyvät ja jos ne aiheuttivat tukisiteen ranteeseen, niin eihän se vielä kerro mitä kuvat sisälsivät, koska häiriintynyt vanha espoolainen ukkeli voi villiintyä vaikka hyvin trimmatusta pensasaidasta, eikö? Ja nimenomaan espoolainen 😂
Mä edelleen vähän epäilen, että toimiiko naisille toimivat itsehoidot miehille, mutta olen avoin kuulemaan lisää niistä 🤔
Meillä taitaa suunnilleen kolmannnes firmasta olla mallia "kaikkia paitsi itse valittuja muutoksia vastustetaan graniitin lailla kunnes vastarinta murtuu, olkoonkin ettei hommassa ole mitään järkeä ja lopputulos on huonompi kuin muutos" ja sitten on tietty osuus, jotka kertovat avoimesti, että ovat x ja y ja samalla myös muutosvastarintaisia, mutta sopeutuvaisia (huomattavaa itsetuntemusta!) ja loput on tuulellakäypiä, kuten minä, eli rationaaliset tai sen oloiset muutokset voidaan pilotoida. Mutta vähän on raskasta, joo, pitää vaan jaksaa yrittää. No nyt ei jaksa, ihan sama, kunhan kukaan ei asetu poikkiteloin eteeni, niin kaikki on hyvin 😂- Anonyymi00040
No ehkä menee niin, että Allu = määrätietoinen = creepy ja siis nimenomaan Allun tapauksessa 😁
Ai vähän ritisee? Kuin bensaa liekkeihin 😏 Kuvat oli hyvät ja jos ne aiheuttivat tukisiteen ranteeseen, niin eihän se vielä kerro mitä kuvat sisälsivät, koska häiriintynyt vanha espoolainen ukkeli voi villiintyä vaikka hyvin trimmatusta pensasaidasta, eikö? Ja nimenomaan espoolainen 😂
Mä edelleen vähän epäilen, että toimiiko naisille toimivat itsehoidot miehille, mutta olen avoin kuulemaan lisää niistä 🤔
Meillä taitaa suunnilleen kolmannnes firmasta olla mallia "kaikkia paitsi itse valittuja muutoksia vastustetaan graniitin lailla kunnes vastarinta murtuu, olkoonkin ettei hommassa ole mitään järkeä ja lopputulos on huonompi kuin muutos" ja sitten on tietty osuus, jotka kertovat avoimesti, että ovat x ja y ja samalla myös muutosvastarintaisia, mutta sopeutuvaisia (huomattavaa itsetuntemusta!) ja loput on tuulellakäypiä, kuten minä, eli rationaaliset tai sen oloiset muutokset voidaan pilotoida. Mutta vähän on raskasta, joo, pitää vaan jaksaa yrittää. No nyt ei jaksa, ihan sama, kunhan kukaan ei asetu poikkiteloin eteeni, niin kaikki on hyvin 😂Eli ihan sama miten pyörittelee, niin lopputulemana minä oon creepy? 😂 Mutta sehän voi olla ihan hauskaakin olla vähän creepy. Ehkä pysyy oikeat creepyt loitolla 😁
Hyvä, sovitaan sitten, että kuvat oli trimmatusta pensasaidasta vaikkei mulla edes ole pensasaitaa 😂 Mulla on vaan puskia. Siis oikeita vihreitä puskia. Mä en saa tästä nyt väännettyä enää mitään kunnollista, mutta ei ole lähtenyt mitään kuvia mistään trimmatuista asioista. Eikä trimmaamattomista. Voi jestas, ei tästä tule mitään. Mä en lähetä sulle kuvia enää koskaan 🫣😅
Itsehoitomenetelmiä on lukuisia. Usein niihin liittyy suklaa ja kasvonaamio. Toisinaan taas jotain hikoiluttavampaa. Kuten vaikka lenkkeilyä. Ei mitään kaksimielistä siis 😇
Tuo on hyvä asenne. Pois tieltä männyt, kävyt ja muutosvastarintaiset tai muuten Randella menee nenä tukkoon herneistä 😁 Mutta juu, ymmärrän tuskan, tuohon törmää aika usein ja se on hieman raskasta jos on siinä roolissa, että joutuu puskemaan sitä muutosta.
Aletheias
- Anonyymi00005
Onpa heikkoa logiikkaa. Jos niitä kiinnostaisi vain raha, niin silloinhan et olisi atm.
- Anonyymi00021
Juuri näin!
- Sheena
- Anonyymi00006
Rahan oletetaan tekevän onnelliseksi
- Anonyymi00007
Ei ole miesten rahat aiemmin oikein kiinnostaneet, omat pitkät suhteet ovat aina olleet suunnilleen saman tulotason omaaviin.
Mutta niin… Usko & luottamus miehiin ja siihen, että heidän kanssaan voisi olla aitoa kumppanuutta ja uskollista rakkautta, on ollut kadoksissa pitkään. En oikein tiedä enää muuta syytä, miksi lähtisin parisuhteeseen, kuin parempi taloudellinen tilanne -> jos sen myötä voisi tehdä vähemmän töitä ja saada mukavia kokemuksia vapaa-ajalle. Mutta omillakin tuloilla saa eleltyä, joten motivaatio deittailuun on aika heikko. - Anonyymi00008
En ole kiinnostunut varakkaista miehistä. Olen lahjomaton. Valitsen aina ne aidoimmat ja kivoimmat miehet joilla muuta mielessä kuin raha.
- Anonyymi00011
Sinkkunaisia kiinnostaa hyvin monet muut asiat ennen rahaa, mutta on rahalla sen verran merkitystä, että en minä ainakaan jaksaisi katsella keski-ikäistä miestä, joka kamppailee pikavippien kanssa ja olisi koko ajan minulta lainailemassa. Ymmärrän, että aina rahavaikeudet eivät ole tulosta omasta holtittomasta käyttäytymisestä, mutta jos se on ihan elämäntapa, että otetaan vain velkaa, vippaillaan, pelaillaan, jätetään laskut maksamatta jne niin ei kiitos.
Aletheias Ei pidä paikkansa. Rahalla ei loppupeleissä ole paljonkaan väliä, jos ei ole rakkautta. Kokemusta on.
- Anonyymi00017
Minulle kelpaisi köyhäkin nainen, jos olisi söpö ja pitäisimme toisistamme.
Jostain syystä kirjainyhdistelmä ATM ei tuo mieleeni pankkiautomaattia, vaan pornosivustojen "from AssToMouth" -jutut. (joo en tykkää niistä hyh hyh).
Itselläni on kapitaalia ns. riittävästi, mutta en arvota ihmisiä omaisuuden perusteella.
Raha ei ole itsetarkoitus eikä päämäärä, enkä voisi olla naisen kanssa, joka rakastaisi rahojaan.
En rakasta omianikaan, raha on pelkästään vaihdon väline.
Kun sitä on sen verran, ettei velkaa tarvitse ikinä ottaa mihinkään tarkoitukseen, sitä on riittävästi.
Jos voin tarjota jollekin ihanalle, söpölle naiselle rahoillani jotakin, hyvä.
Mutta jos tuo nainen haluaa minut vain saadakseen jotain rahoillani, heippa.
Sielunkumppania ei voi saada rahalla. Mutta jos löydän sellaisen, se mikä on minun, olkoon myös hänen.... No kyllä muakin kiinnostaa sen verran, että elämä olisi sujuvaa. Ei mitään tarvitse yllin kyllin, muttei myöskään itkeä itseään uneen kun ei rahat riitä peruselintasoon. No mun ei tarvi itkeä tuota, mutta monen tarvii. Kamalaa.
- Anonyymi00019
Rahalla saa naamaa ja tissejä kuntoon kun jokaisella on mielestään kuitenkin korjattavaa. Suomi tyttärillä on niin surkea itsetunto ja käsitys kauneudesta ja siitä, että se on kaikki kaikessa, mutta voi kertoa, että luonne, käyttäytyminen ja muiden huomioiminen on paljon tärkeämpää ja niitä asioita mieskin joka on liikkeellä tositarkoituksella arvostaa. Kerta panoksi nuo muovinaamat ja kumitissi kelpaa, mutta siihen se tahtoo jäädä kun päässä ei ole mitään aitoa ja normaali.
- Anonyymi00020
Kiitos mutta ei kyllä mikään huulitäytteinen silaritissi todellakaan kelpaa edes kertapanoksi.
Hyi helvetti.
- Anonyymi00022
Eikö se ole luonnollista silloin kun tutustuu maksuautomaattiin :)
- Anonyymi00023
Eräällä kaverillani on reilu 25 senttinen ase jalkojen välissä! Naisia riittää, vaikka miehellä ei ole kun tuulen huuhtoma perse! Eli muutama vaate repussa! Mitään muuta ei omista.
- Anonyymi00024
Mu5tasydän kirjoitti:
Toimiva yläpää ja suu on mielestäni paljon tärkeämpää kuin iso mna.
Tulkitsinko oikein, että pidät suuhoidoista :)?
Olen siinä palautteen perusteella aika hyvä. Anonyymi00024 kirjoitti:
Tulkitsinko oikein, että pidät suuhoidoista :)?
Olen siinä palautteen perusteella aika hyvä.Pidän keskustelutaitoisista ihmisistä. 😁
- Anonyymi00030
Tuollainen nyt ei kelpaa, kuin naisille, joilla on hissikuilu jalkojen välissä.
Höpö höpö. Ei tuo nyt kaikkiin päde monelta olisi jäänyt kumppani ”ottamatta” jos pelkästä rahasta olisi kyse. Onnenonkijat onkin sitten toinen juttu..
Haastetta saatta tulla jos toinen on tottunut johonkin tiettyyn elintasoon.. Heille voi olla vaikeampi mennä sen ei, niin varakkaan ”ehdoilla” .. koska heidän täytyy muistaa ettei voi vaan, niin mennä (lomamatkat) ja treffeilläkin tehdään kaikkea mihin sillä toisella on taloudellisesti varaa. Eli ihan hyvin myös asetelma voi olla niin, että naisella on varaa ja mies on varaton.- Anonyymi00028
Suvaita jäädä heidän ongelmakseen.
- Anonyymi00029
Etsi eri naisia. MIksi itse kuolaat kullankaivajien perään? Varmaan siksi, kun itsellesikin näkyy tuo varallisuutesi olevan niin iso juttu.
t. nainen, joka ei ole kiinnostunut rahasta - Anonyymi00033
Varakkaan dilemma...
Kyllä ihmiseen ptäisi tutustua kunnolla, eikä varauksella, olipa mikä tahaansa.... atm, ytmi tai kroisos... Ei kiinnosta raha. Veikkaan, että aika moni antaisi palasen sielustaan löytääkseen aidon rakkauden.
- Anonyymi00038
Jos sinussa ei ole muuta, vaikka naisia kiinnostaisi myös komea ulkonäkö, status ja supliikki.
- Anonyymi00039
varallisia yksinäisiä miehiä kiinnostaa vain tuo tonni-kilonnimääeä paljonko kultaharkkoja tipi tuopi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794