Olisi sopiva fwb vuodelle 2026?
-flowersreally-
Kuka palstalainen
27
463
Vastaukset
Top tier, ehdottomasti Allu 🤘
- Anonyymi00003
Allut on aina erinomaisia valintoja 😅
Aletheias
- Anonyymi00002
En tiedä kuka olisi sopiva tuollaiseen suhteeseen, mutta naisista ainakin nimimerkin Aletheias kanssa mies saisi tyytyväisenä unta.
Tasapainoinen suhtautuminen asioihin on tässä maailmanmyllerryksessä ihmisessä ihailtava piirre.
AV- Anonyymi00004
Kiitos, olipa kauniisti sanottu 🥰
Aletheias
Tarkoittaako tuo, että jaossa on suklaakakkua, eli että se on se etu?
- Anonyymi00009
FriendsWithBrownies
👩🏻❤️💋👨🏻🫶🏻🍫🍰
🤗 - Anonyymi00014
Minä valitsen sinut!
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä valitsen sinut!
Erakoitumisasteeni ehkäisee moisten haaveiden toteutumismahdollisuutta.
- Anonyymi00017
buddy-love kirjoitti:
Suklaakakkua vähän ovenraosta?
Anonyymi00017 kirjoitti:
Suklaakakkua vähän ovenraosta?
Vetoaa aliminäni ylläpitämiin vaistotoimintoihin, mutta ei silti aiheuta oletettua tulosta.
- Anonyymi00019
buddy-love kirjoitti:
Joku toinen tuli jo väliin ja valitsi sut,
ja houkutteli suklaakakulla sua. 😔
Jaa-a, enpä tunne ketään niin hyvin, mutta varmaan joku, joka kanssa onnistuu puhua aiheesta kuin aiheesta vähän syvällisemmin (pl. politiikka).
- Anonyymi00005
Yöks miehet, joille kelpaa fwb.
- Anonyymi00006
Entäs naiset, joillekelpaa fwb?
- Anonyymi00007
Se älykäs ja luova persoona täällä kiinnostaa. Hänen vastausta täällä ei olekaan…
- Anonyymi00008
No kai se suhteeksi äkkiä muuttuisi jos seksiäkin haluaa eli se olis paras kaveri niin kyllä siihen rakastuis ja haluais sen kanssa olla
- Anonyymi00010
Ei sitä voi tänne kirjoittaa kait.....
- Anonyymi00011
fwd on fast forward vai forwar and backward?
- Anonyymi00012
Tee reikä patjan molemmin puolin....
Mun friends without bullshit kamuja palstalla on useita. ❤️
- Anonyymi00013
mutta niin joku very extremely dangerous people thos will burn down your whole familys all if irritate them.. .some KKKK Dragon... they WILL take down your family.
- Anonyymi00016
Joko käsitit että Sinä olet Minä?, really
- Anonyymi00018
No oh hoh. Miltä niissä nailoneissa nyt tuntuu?
Voisin ottaa neitsyen fwb suhteeseen.
Myös parisuhde kiinostaa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen123620Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1673291Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172262850Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina702457Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3101742Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.91500Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät261376Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31271Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala31042Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin104931