Eikö mieheni ollutkaan töissä yhtä KOMEA mitä vapaalla ollessaan.

Anonyymi-ap

Ajattelin vaan, koska KOIRA MUUTTUI NARTUKSI, kun mieheni oli tietenkin POLIISINA ollut töissä ja sattunut bongaamaan KYLÄN AINOAN IRTO KOIRAN ja tapojensa mukaan KILTTINÄ SEKÄ TUNNOLLISENA MIEHENÄ OTTANUT SEN KIINNI JA VIENYT LÖYTÖELÄINTARHALLE!

Minä melkein arvasin, että tässä käy näin kun minä ja mieheni tavataan varatulla AJALLA ja minä mainitsen hänelle IHMISOIKEUDET!

En minä ole valittanut mieheni ulkonäöstä, koska hän on alusta asti sanonut minulle, että minä en tykkää hänen ulkonäöstään!
EI HÄNKÄÄN TYKKÄÄ MINUN ULKONÄÖSTÄ.

Meidän tapaamisella hän teki jotain ja minä lähdin toiseen tapaamiseen KÄVELLEN.
Minusta oli ihan kiva kävellä, mutta mieheni EI ILMEISESTI OLLUT SAMAA MIELTÄ!

Sain RAKON KANTAPÄÄHÄN JA MINULTA KYSYTTIIN, että : Miten olet voinut saada RAKON KANTAPÄÄHÄN JOS OLET KÄVELLYT PÄIVÄN NOILLA SAAPPAILLA JA NIILLÄ TOISILLA JOISSA ON VIELÄ KORKEAT KOROT?
Minä sanoin, että minulla oli väärät sukat jalassa!

En viitsinyt sanoa, että : NOITA-TOHTORIN TEKOSIA, MUTTA KYLLÄ SE PARANEE SIIHEN MENNESSÄ, KUN SEURAAVA KORKKARI KAUPPA-MARATONI REISSU ON AJANKOHTAINEN!

Ei saatu lähteä korkkari kauppa-maratonille tässä kuussa, koska ONNETTOMUUS RISKI OLI LIIAN SUURI.
Kyllä meille sattui vaikka ei lähdetty mihinkään, mutta nuo oli pieniä siihen verrattuna mitä aiemmin joulukuussa on sattunut.
Minä jäin hevosen alle joulukuussa samoihin aikoihin ja siinä oli hengen lähtö lähellä, mutta äitini sairastui ja hänen henki oli myös vaarassa. Minun piti olla meistä vahva just silloin, kun minä olin kaikista paskimmassa tilassa.
Ex-mieheni ja vaimonsa ilmoittivat minulle silloin, että : Olisit kuollut ja hoida huoxa itse pentus!
Siihen päälle tuli vielä naapurin lortto yh-äiti vinkumaan, koska hän joutui tekemään abortin. Hän ei tiennyt kuka hänen lapsensa isä olisi ollut ja olis sentään ollut SUOMEN jos EI PERÄTI MAAILMAN SUURIMMAT ISYYS SELVITYKSET!
Yhdenvertaisuuslain mukaan kyseessä oli minuun liittyvä asia, koska SANNA TULI MINUN KOTIA KERTOMAAN YH-ÄITINÄ JUTTUJA!
Hän ei saa puhua minun koti asioista, koska NE OVAT YKSITYIS ASIOITA MITÄ MINUN KOTONA ON TAPAHTUNUT!
Minä saan omaan kotiini liittyvistä asioista KERTOA JOS MINÄ HALUAN!
Minun kotona oleminen oli vapaehtoista ja eihän SANNA MAKSANUT edes hänen lapsen hoidosta joten hänen lapselleen sai huutaa, koska HÄNEN VANHEMMAT KALTOINKOHTELIVAT HÄNTÄ!
Pojan kautta he syrjivät minua sekä unohtamatta sitä, että Sanna ja hänen ystävänsä Karoliina joka asui Norjassa silloin vielä FIKSUINA LOUKKASIVAT MINUN JA MIEHENI KUNNIAA!
Mieheni hoiteli Sannan isän putkaan ja poika pukattiin minulle, koska HEISTÄ VIINA EI OLLUT ONGELMA vaan Sannan isä ja poika olivat VAIN ONGELMIA!

0

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
        Maailman menoa
        19
        2557
      2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
        Maailman menoa
        36
        1530
      3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
        Ikävä
        58
        1243
      4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
        Maailman menoa
        298
        1182
      5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
        Ikävä
        41
        946
      6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
        Ikävä
        42
        917
      7. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
        Sinkut
        175
        763
      8. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
        Ikävä
        58
        743
      9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
        Maailman menoa
        90
        712
      10. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
        Ikävä
        60
        696
      Aihe