Nainen voittaa miehen yhdessä asiassa

Anonyymi-ap

joudun nyt julkisesti ja nolona myöntämään olleeni väärässä... kun olen useassa keskustelussa ja usealla palstalla väittänyt ettei nainen pysty voittamaan miestä missään lajissa tai asiassa. niin tajusin nyt jotain, olin ihan unohtanut jotain, ja olin väärässä väittäessäni niin kuin väitin.

tässä toisesta keskustelusta lainaus josta asia selvenee:

"Mutta kun mennään veteen, niin rasva olisi se joka tekisi olon kevyeksi. Melkein kateudella katsonut joskus, kun jotkut lilluvat varpaat, napa ja melkein koko pää samaan aikaan veden pinnalla."

lola odusoga joskus kesällä kuvasi tuon kun kellui järvessä veden pinnalla... julkaisi instagramissa, ja lukijat eivät uskoneet todeksi, vaan luulivat että sen alla on joku tolppa tai vastaava pitämässä sitä pinnalla.... mutta ne oli sen paksut reidet jotka kellutti jalkoja veden pinnalla.. ja "rintakellukkeet" pitivät yläkehon veden yläpuolella. kukaan mies ei pystynyt toistamaan samaa temppua vaikka yrittivät.

ja oikeastaan tämä on aika iso juttu, tämä on nyt se yksi asia missä nainen on selkeästi miestä parempi, kun olen kysellyt palstoilla että osoittakaa yksikin asia minkä nainen osaa paremmin kuin mies.... niin tässähän se nyt on.

mikäli aivan tavalliset ei urheilua harrastavat nainen ja mies (tasan saman painoiset) joutuisivat veden varaan ilman mitään ulkopuolisia kellukkeita, niin se mies hukkuisi aika pian ja painuisi pohjaan, mutta nainen voisi kellua rantaan asti.

ihme juttu, mutta on pakko myöntää että nainen voittaisi miehen 100% sesti tässä "urheilu"lajissa. onhan ne naiset kyllä aika ihmeellisiä sittenkin, ainakin joiltain osin...

75

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Naiset on henkisesti vahvempia.

• Anonyymi00002

haha!.... niinpä.. näkee täältä palstaltakin sen niin hyvin...

tästä ketjusta ei nyt ole tarkoitus tehdä mitään vitsiketjua, vaikka vitsailu on aina suotaavaa toki..

• Anonyymi00003

Niin, miehet on niin heikkoja, ettei kantti kestä itkeä vollottaa silmiä päästään.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Niin, miehet on niin heikkoja, ettei kantti kestä itkeä vollottaa silmiä päästään.

Miehet saa olla heikkoja, ei ole mitään pahaa ja väärää siinä.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00002 kirjoitti:

haha!.... niinpä.. näkee täältä palstaltakin sen niin hyvin...

tästä ketjusta ei nyt ole tarkoitus tehdä mitään vitsiketjua, vaikka vitsailu on aina suotaavaa toki..

No jopa sulla ja parilla nk fanilla tai äänestäjällä eskaloitui pienestä. Sivusta

• Anonyymi00004

Mutta Lolallahan on ”kellukkeet”. Eikös hän ottanut nuoruudessaan silikonit, eli doupattu. Diskattu suoritus!

• Anonyymi00008

silikooni ei tietääkseni kellu.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

silikooni ei tietääkseni kellu.

No voi piru! Siinä meni huono vitsi vieläkin huonommaksi.

• Anonyymi00006

Vihdoinkin

Koko viime vuosi kului mököttäessä, mutta nyt räjähti.

Heti kärkeen hieno aloitus.

Joo siis vaimoni on pieni ja pullukka, joka ei osaa (pysty) dyykkaa edes kylpyläolosuhteissa laatoille asti. Siis tyyliin metri vettä.

Haloo!

Itse taas vajoan botneen kaikki romut päällä vaivatta.

Eli vaimo voitti.

(naurua)

• Anonyymi00007

En tiedä onko olemassa mitään tieteellistä tutkimusta vedessä kellumisesta suhteessa nainen tai mies.

Nyt Joulun alla testasin muistaako tyttäreni opetetun, ja löin kylpylässä vetoa siitä ettei hän voi kellua altaassa 5 minuuttia. No, hän kellui sen ajan kevyesti, ja maksoin vedon. Tärkeintä ei ollut se voitinko tai voisinko voittaa(sillä voitit joka tapauksessa), vaan se, muistaako hän mitään uimaopetuksistaan joita on vuosien varrella paljon kertynyt.

Kellumistaito taitaa olla osin uimistaitoa tärkeämpi taito?

AV

• Anonyymi00009

no ei muuta kun vkonloppuna uimahalliin testaamaan sitä. tosin olette varmasti ihan eri kokoisia ja painoisia kuitenkin. ja molemmat ilmeisesti kunto-urheilijoita, ei ihan tavan ihmisiä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

no ei muuta kun vkonloppuna uimahalliin testaamaan sitä. tosin olette varmasti ihan eri kokoisia ja painoisia kuitenkin. ja molemmat ilmeisesti kunto-urheilijoita, ei ihan tavan ihmisiä.

Sepä se, itseen ole harrastanut uimista kuten hänelle on opetettu.
        Häviän jo nyt monessa uimistavassa, saati kellumisessa.
        Tärkeintä tulevaisuuden kannalta ei olekaan se pysyykö isi pinnalla, tulevaisuus on hänen.

AV

• Anonyymi00021

Kyllä

Jos tarkastelee urheilusukeltajien tai normi hupisukeltajien ensimmäisen kurssin vaatimuksia, niin kelluminen tulee ennen uintitaitoa.

Se on pirullinen vaatimus sellaisille, jotka luonnostaan vain vajoavat.

Eli olen äärettömän kateellinen tällaisille ominaisuuksille, sillä itse keplottelin kurssin läpi neopreenipuvussa. Muuten ei pysty.

Asu kannattelee.

(hihitystä)

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kyllä

Jos tarkastelee urheilusukeltajien tai normi hupisukeltajien ensimmäisen kurssin vaatimuksia, niin kelluminen tulee ennen uintitaitoa.

Se on pirullinen vaatimus sellaisille, jotka luonnostaan vain vajoavat.

Eli olen äärettömän kateellinen tällaisille ominaisuuksille, sillä itse keplottelin kurssin läpi neopreenipuvussa. Muuten ei pysty.

Asu kannattelee.

(hihitystä)

Naurettavuuksiin

Jos livahdan altaaseen minut käsketään kellumaan, niin tapahtuu seuraava: Tulisi ottaa rauhallisesti ja hengittää normaalisti. Olla rento. Mutta kun jalat alkavat vajota, niin kuinka otat rennosti ja hengität normaalisti?

Ilman pukua mahdotonta.

Siis kiroileva pääsi on pinnalla ja jalat pohjassa.

(hirn)

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Naurettavuuksiin

Jos livahdan altaaseen minut käsketään kellumaan, niin tapahtuu seuraava: Tulisi ottaa rauhallisesti ja hengittää normaalisti. Olla rento. Mutta kun jalat alkavat vajota, niin kuinka otat rennosti ja hengität normaalisti?

Ilman pukua mahdotonta.

Siis kiroileva pääsi on pinnalla ja jalat pohjassa.

(hirn)

Luonnon muovaamat

Huippuluokan uimarit eivät ole mitään kuikeloita, vaan vahvoja yksilöitä keluntaominaisuuksilla.

He joutuvat tekemään pinnalla pysymisen eteen vähemmän töitä kuin kimpale lihaa ja vettä.

Ei voi kuin valittaa.

(hihitystä)

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Luonnon muovaamat

Huippuluokan uimarit eivät ole mitään kuikeloita, vaan vahvoja yksilöitä keluntaominaisuuksilla.

He joutuvat tekemään pinnalla pysymisen eteen vähemmän töitä kuin kimpale lihaa ja vettä.

Ei voi kuin valittaa.

(hihitystä)

Omakohtainen nolotilanne

Koska olen keskivertoa parempi autoilija, niin olen myös keskivertoa parempi uimari.

Tapiolan uimahallissa oli ekalla kurssilla kaksi kundia ja neljä naista. Kaikki naiset kelluivat kuin kumiankat, mutta me muut olimme pinnan alla purnaamassa.

Sitten haimme varusteemme, sillä se ei ole kiellettyä.

(naurua)

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Omakohtainen nolotilanne

Koska olen keskivertoa parempi autoilija, niin olen myös keskivertoa parempi uimari.

Tapiolan uimahallissa oli ekalla kurssilla kaksi kundia ja neljä naista. Kaikki naiset kelluivat kuin kumiankat, mutta me muut olimme pinnan alla purnaamassa.

Sitten haimme varusteemme, sillä se ei ole kiellettyä.

(naurua)

tuntuu nyt jotenkin hieman nololta että miehet tarvitsevat apuvälineitä johonkin sellaiseen minkä naiset pystyvät tekemään ihan luonnostaan, ilman mitään vaikeuksia. enpä ole tälläistä tunnetta koskaan aiemmin tuntenut.

itse olen äärimmäisen huono uimari, uppoan heti ja teettää valtavasti töitä että pysyn edes pinnalla ollenkaan. siksi välttelen vettä enkä milloinkaan altista itseäni tilanteeseen jossa joutuisin veden varaan.

• Anonyymi00033 kirjoitti:

tuntuu nyt jotenkin hieman nololta että miehet tarvitsevat apuvälineitä johonkin sellaiseen minkä naiset pystyvät tekemään ihan luonnostaan, ilman mitään vaikeuksia. enpä ole tälläistä tunnetta koskaan aiemmin tuntenut.

itse olen äärimmäisen huono uimari, uppoan heti ja teettää valtavasti töitä että pysyn edes pinnalla ollenkaan. siksi välttelen vettä enkä milloinkaan altista itseäni tilanteeseen jossa joutuisin veden varaan.

Sääli paljastaa, mutta meillä miehillä kulkee mukana apuvälineitä joilla pysymme pinnalla, kutsutaan keuhkoiksi, käsiksi ja jaloiksi. 98% kropasta saa olla veden alla, riittää että nenä tai suu pysyy pinnalla ja siihen riittää varsin mitätön liike. Hurjimmat kyllä pysyy pinnalla pelkän helikopterin avulla.

Veden varaan joutuessa tietty pelkkä pinnalla pysyminen ei riitö, jos vesi on kylmää ja hypotermia uhkaa tai aallokossa hengityksen ajoitus ei onnustu niin että sisään menisi vain ilmaa.

• Anonyymi00056
        scrg kirjoitti:

Sääli paljastaa, mutta meillä miehillä kulkee mukana apuvälineitä joilla pysymme pinnalla, kutsutaan keuhkoiksi, käsiksi ja jaloiksi. 98% kropasta saa olla veden alla, riittää että nenä tai suu pysyy pinnalla ja siihen riittää varsin mitätön liike. Hurjimmat kyllä pysyy pinnalla pelkän helikopterin avulla.

Veden varaan joutuessa tietty pelkkä pinnalla pysyminen ei riitö, jos vesi on kylmää ja hypotermia uhkaa tai aallokossa hengityksen ajoitus ei onnustu niin että sisään menisi vain ilmaa.

meinaat siis että voittaisit naisen pinnalla pysyttelyssä ihan vaan räpiköimällä ympäriinsä? enpä oikein tiedä tuota. kuitenkin jossain vaiheessa voimasi loppuisivat, ja entäs jos ja kun saat krampin lihaksiisi, mites sitten pysyttelet pinnalla?

ehkä tuossa olisi nyt näytön paikka, niin ei olisi pelkkiä puheita jutut.

• Anonyymi00056 kirjoitti:

meinaat siis että voittaisit naisen pinnalla pysyttelyssä ihan vaan räpiköimällä ympäriinsä? enpä oikein tiedä tuota. kuitenkin jossain vaiheessa voimasi loppuisivat, ja entäs jos ja kun saat krampin lihaksiisi, mites sitten pysyttelet pinnalla?

ehkä tuossa olisi nyt näytön paikka, niin ei olisi pelkkiä puheita jutut.

En muista että edes selällään hiljaa uidessa varsinaisesti väsymys olisi koskaan iskenyt. Ei tarvitse räpiköidä ympäriinsä, pelkillä pienillä käsien sivuttaisliikkeellä pysyn pinnalla, mutta ilman sitä vajoan asentoon, jossa vain päälaki olisi pinnalla. Luulen että kehon jäähtyminen olisi suurempi haaste kuin pinnalla pysyminen. Mut joo, varmasti häviän paikallaankellumiskisan naiselle, jpka voi köllötellä vedessä kuin norppa kivellä. Mut kai sille naisellekin jossain vaiheessa nälkä tulisi.

• Anonyymi00063
        scrg kirjoitti:

En muista että edes selällään hiljaa uidessa varsinaisesti väsymys olisi koskaan iskenyt. Ei tarvitse räpiköidä ympäriinsä, pelkillä pienillä käsien sivuttaisliikkeellä pysyn pinnalla, mutta ilman sitä vajoan asentoon, jossa vain päälaki olisi pinnalla. Luulen että kehon jäähtyminen olisi suurempi haaste kuin pinnalla pysyminen. Mut joo, varmasti häviän paikallaankellumiskisan naiselle, jpka voi köllötellä vedessä kuin norppa kivellä. Mut kai sille naisellekin jossain vaiheessa nälkä tulisi.

se nainen voi pyydystää särkiä järvestä ja syödä niitä... tai mitä ny meressä sitten onkaan. sillä kun on aikaa kun ei tarvi räpiköidä ympäriinstä.

epäilen tuota pientä käsien sivuttaisliikettä jolla pysyisit pinnalla. järvi/meri olosuhteet on aika erillaiset kuin uimahallissa 5 min kokeilu.
        tai ehkä olet jotenkin erikoisen kelluvaa sorttia, minä ainakin menen pohjaan kuin kivi, ei tarvi edes kokeilla.

• Anonyymi00011

Itseasiassa pitkän matkan, siis oikeasti pitkien maratonluokan matkojen uintin on juurikin se laji, jossa naiset voittavat. Naisten ennätysajat ovat parempia kuin miesten. Ihan hyvin haarukoitu.

• Anonyymi00018

Ja tuo korostuu erityisesti avovesiuinnissa.

Toki myös kun puhutaan ultrajuoksusta, niin ero sukupuolten välillä on marginaalinen.

Täytynee myös mainita ammunta, jota tosin en ehkä itse ihan laske urheiluksi. Naiset ovat keskimäärin parempia ampumaan kuin miehet.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Toki myös kun puhutaan ultrajuoksusta, niin ero sukupuolten välillä on marginaalinen.

Täytynee myös mainita ammunta, jota tosin en ehkä itse ihan laske urheiluksi. Naiset ovat keskimäärin parempia ampumaan kuin miehet.

johtuu siitä että lyhyemmät kädet, ja ehkä tukevampi asento.

entäs jousiammunta, naiset olleet aika hyviä siinäkin ilmeisesti. epäilen silti että mies voittaa kun vaatii voimaa kuitenkin.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

johtuu siitä että lyhyemmät kädet, ja ehkä tukevampi asento.

entäs jousiammunta, naiset olleet aika hyviä siinäkin ilmeisesti. epäilen silti että mies voittaa kun vaatii voimaa kuitenkin.

Ehkä joku pikkutarkkuus ja mahdollisesti se kehon rasva auttaa tuossakin. Vähän vakaampi, kun on ”staattista” massaa:))

• Anonyymi00052
        Anonyymi00018 kirjoitti:

tuo ammunta-väite oli ihan tuulesta temmattu.
        oikeasti vain muutamia naisia on voittanut mitaleita yhdistetyissä kilpailuissa koko historian aikana. ja kilpailut eivät enää ole yhdistettyjä, hyvästä syystä. kun naisia ei olisi voittajina kuin vain poikkeuksellisesti silloin tällöin.

wikipedia olympic medalists:

From 1972 to 1980, this event was mixed (open to both men and women shooters), although only one medal was won by a woman at these Games – Margaret Murdock's silver medal in 1976.

From 1972 to 1992, this event was mixed (open to both men and women shooters), although only one medal was won by a woman at these Games – Zhang Shan's gold medal in 1992.

In addition to this list, Margaret Murdock (USA) won a silver medal in this event in 1976, when it was a mixed event (open to both men and women).

In addition to this list, Zhang Shan (CHN) won a gold medal in this event in 1992, when it was a mixed event (open to both men and women).

• Anonyymi00053
        Anonyymi00018 kirjoitti:

nyt pitää ottaa huomioon feministinen propaganda joka vääristelee tietoa.

amerikkalaiset vertaavat miesten voittamia kultamitaleita naisten voittamiin kultamitaleihin, siis kumpikin omissa sarjoissaan. tietenkin vastus miehillä on valtavan paljon suurempi ja vaikeampi voittaa kultaa. naiset saattavat voittaa ihan pelkän sattuman avulla.

mikäli naiset ja miehet olisivat tasa-arvoisia, niin ei olisi miesten luokkaa ja naisten sarjaa erikseen, vaan kaikki kilpailisivat samalla viivalla. tälläisiä lajeja ei taida olla? edes ping-pongissa, tai shakissa tms?

sellaisia lajeja kyllä on missä on nainen sekä mies joukkueita, joissa se nainen on pakollinen rasite, kummallakin puolella pitää olla yhtä monta naista mukana.

ja sitten on nämä surullisenkuuluisat transvestiittikilpailijat, miehet jotka ovat yllättäen keksineet muuttua naisiksi, ja menevät kilpailemaan naisten sarjaan, ja osaamatta juurikaan mitään voittavat koko sarjan helposti parin vuoden harjoittelulla.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

nyt pitää ottaa huomioon feministinen propaganda joka vääristelee tietoa.

amerikkalaiset vertaavat miesten voittamia kultamitaleita naisten voittamiin kultamitaleihin, siis kumpikin omissa sarjoissaan. tietenkin vastus miehillä on valtavan paljon suurempi ja vaikeampi voittaa kultaa. naiset saattavat voittaa ihan pelkän sattuman avulla.

mikäli naiset ja miehet olisivat tasa-arvoisia, niin ei olisi miesten luokkaa ja naisten sarjaa erikseen, vaan kaikki kilpailisivat samalla viivalla. tälläisiä lajeja ei taida olla? edes ping-pongissa, tai shakissa tms?

sellaisia lajeja kyllä on missä on nainen sekä mies joukkueita, joissa se nainen on pakollinen rasite, kummallakin puolella pitää olla yhtä monta naista mukana.

ja sitten on nämä surullisenkuuluisat transvestiittikilpailijat, miehet jotka ovat yllättäen keksineet muuttua naisiksi, ja menevät kilpailemaan naisten sarjaan, ja osaamatta juurikaan mitään voittavat koko sarjan helposti parin vuoden harjoittelulla.

ja lisään vielä että mielestäni kaikkien pitäisi olla samalla viivalla, tänä tasaarvon aikakautena...

naisten tulokset vaan alkaisivat jostain sijalta 50. eteenpäin.. jos joku haluaisi ykkössijalle niin ihan vapaasti vaan parantamaan tulostaan, niinkuin muutkin tekevät jos haluavat olla parhaita.

• Anonyymi00012
    • Anonyymi00013

Palsta on siitä hyvä kun täällä voi vähän vitsailla mut sit kun on parisuhteessa niin huomaa äkkiä että naiselle häviää kaikessa

• Anonyymi00014

esim missä, kälkättämisessä, huutamisessa, äänenvoimakkuudessa?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kaikissa asioissa

• Anonyymi00023
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minulla ei ollut tapana huutaa, eikä jatkuvasti kälkättää kauan kestäneessä parisuhteessa ollessani.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kaikissa asioissa

No sitten huijaamisessa etenkin, koska kovia ovat pyytämään apua erinäisissä askareissa ja jopa henkiseksi tueksi.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kaikissa asioissa

eli siis missä tarkalleen ottaen?

astioiden pesemisessä? pyykin pesemisessä? ok, totta nämä myönnän kyllä...

• Anonyymi00017

hiukan ihmettelen sitä ettei kukaan nainen osannut itse tätä sanoa kun on usein ollut puhetta siitä ettei naiset pärjää miehelle missään lajissa....

onneksi kukaan nainen ei osannut tätä sanoa, vaan keksin sen ihan itse.
      olisin ollut erittäin häpeissäni jos joku nainen olisi osoittanut suurempaa älykkyyttä, tai selkämpää ajattelukykyä, tai omannut laajemman alan tiedoiltaan kuin minä. nyt voin hieman ylistää itseäni siitä hyvästä että tiedän naisten asioista enemmän kuin naiset itse.

silti yhä on erittäin hämmentävää että nainen tosiaan voi olla jossain selkeästi parempi kuin mies. ja vieläpä jopa noinkin tärkeässä asiassa, joka suorastaan ratkaisee selviytymisen ja hengissä säilymisen.
      toinen mikä tulee mieleen on se että nainen myös erittäin todennäköisesti kestää kylmää paremmin, tai pidempään kuin mies. siis selviytymisolosuhteissa.

• Anonyymi00019

Todennäköisesti kyllä, siitä onko sillä mitään merkitystä ääriolosuhteissa ei ole tieteellistä näyttöä. Jo naisen rasvaprosentti edistäisi selviytymistä, tämä vain teoreettisesti ajateltuna.

AV

• Anonyymi00034
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Todennäköisesti kyllä, siitä onko sillä mitään merkitystä ääriolosuhteissa ei ole tieteellistä näyttöä. Jo naisen rasvaprosentti edistäisi selviytymistä, tämä vain teoreettisesti ajateltuna.

AV

niinno, ainakin näissä selvitymiskilpailuissa naiset aina häviävät, mutta todennäköisesti vain kun eivät kestä huonoja olosuhteita, nälkää jne. ja heidän älynsä ei riitä toimimaan vaikeassa ympäristössä ja ratkaisemaan selvitymisen ongelmia.

ainakin sen rasvaprosentin ja pienemmän koon, sekä vähempien lihasten takia naisen tulisi selviytyä paremmin ja pitempään ilman ravintoa. ja kestää kylmyyttä paremmin ja pitempään.
        jos sekin kun menee suihkuun naisen jälkeen niin vesi on käännetty polttavan kuumalle, niin että meinaa kuolla siihen kiehuvaan veteen... naisten ruumiinlämpökin on ilmeisesti korkeampi kuin miehillä.

• Anonyymi00026

Ei ole painosta kiinni, että osaa kellua.
      Pitää luottaa itseensä. Pitää osata rentoutua. Pitää osata luottaa siihen, että vesi kannattelee. On veden syleilyssä.
      Voisin itse melkein nukkua veden pinnalla. Tämä taito vain on ollut.
      Olen huonompi uimaan kuin kellumaan.
      Vilma

• Anonyymi00029

Kyse olikin kehon koostumuksesta: naisilla on luontaisesti enemmän laardia.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Naiset ovat tunnetusti rasvaisempia. Lisäksi heillä on huokoisemmat luut ja pienempi lihasprosentti.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

No ei tuo kyllä pidä paikkaansa.
        Lapsena olin kukkakeppi ja kelluuhan tikkukin.
        Onhan isoja pyllerö miehiä.
        Vilma

• Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

No ei tuo kyllä pidä paikkaansa.
        Lapsena olin kukkakeppi ja kelluuhan tikkukin.
        Onhan isoja pyllerö miehiä.
        Vilma

Kyllä pitää: se on tieteellinen fakta.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kyllä pitää: se on tieteellinen fakta.

Mennäänkö testaamaan tiedettä?
        Vilma
        Mot mot mot

• Ai meinaat että painovoiman voi voittaa jollain psykologisella tempulla. Jos kehossa on suhteessa paljon luita, lihaksia ja verta ja vähän rasvaa niin ainoa kunnolla kelluttava elemwntti on keuhloissa oleva ilma.

• Anonyymi00061
        scrg kirjoitti:

Ai meinaat että painovoiman voi voittaa jollain psykologisella tempulla. Jos kehossa on suhteessa paljon luita, lihaksia ja verta ja vähän rasvaa niin ainoa kunnolla kelluttava elemwntti on keuhloissa oleva ilma.

Ei psykologialla vaan osaamisella.
        Vilma

• Anonyymi00065
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Ei psykologialla vaan osaamisella.
        Vilma

Vilma on oikeassa. Kelluminen on tekniikkalaji. Olen lapsesta asti osannut ja minäkin olin kukkakeppi.

Toinen myytti on se, että siitä olisi jotain hyötyä pelastautuessa. Ei kukaan missään kylmässä vedessä ja aallokossa, märät vaatteet päällä kauaa kellu odottelemassa pelastajaa. Eikä kellumalla voi edetä rantaan tai haluamaansa suuntaan. Selkäuinti toimii siihen paremmin. Olisiko kuitenkin jotain yhteyttä siinä, että kun osaa uida selkää, niin oppii helpommin kellumaan?

• Anonyymi00065 kirjoitti:

Vilma on oikeassa. Kelluminen on tekniikkalaji. Olen lapsesta asti osannut ja minäkin olin kukkakeppi.

Toinen myytti on se, että siitä olisi jotain hyötyä pelastautuessa. Ei kukaan missään kylmässä vedessä ja aallokossa, märät vaatteet päällä kauaa kellu odottelemassa pelastajaa. Eikä kellumalla voi edetä rantaan tai haluamaansa suuntaan. Selkäuinti toimii siihen paremmin. Olisiko kuitenkin jotain yhteyttä siinä, että kun osaa uida selkää, niin oppii helpommin kellumaan?

Minun pitää sitten tulla sinun tai vilman uima- ja kelluntakouluun. Mutta olisi aika paljon vakuuttavampaa jos teillä olisi kokemusta siitä miten joku "muka ei-kelluva" opetetaan kellumaan paikallaan kuin pelkästään että on lapsia. Olen sen verran naisten perseitäkin kokeillut, että jokseenkin pehmeitä ne ovst hoikallakin ihmisellä. Minun perseeni on terästä ja pallit kultaa.

Kysymys ei ole siitä ettenkö keuhkot täynnä pysyisi paikallani pinnalla. Mutta kun pitäisi pysyä niin että vähintään nenä olisi pinnalla. Keuhkot on se kannattavin osa ja raskaat jalat se ongelma, niin taito kai olisi saada painopiste lähemmäs keuhkoja. Varmaan onnistuisi jos saisin jalat spagaatiin tai edes lähelle sitä.

• Anonyymi00068
        UUSI
        scrg kirjoitti:

Minun pitää sitten tulla sinun tai vilman uima- ja kelluntakouluun. Mutta olisi aika paljon vakuuttavampaa jos teillä olisi kokemusta siitä miten joku "muka ei-kelluva" opetetaan kellumaan paikallaan kuin pelkästään että on lapsia. Olen sen verran naisten perseitäkin kokeillut, että jokseenkin pehmeitä ne ovst hoikallakin ihmisellä. Minun perseeni on terästä ja pallit kultaa.

Kysymys ei ole siitä ettenkö keuhkot täynnä pysyisi paikallani pinnalla. Mutta kun pitäisi pysyä niin että vähintään nenä olisi pinnalla. Keuhkot on se kannattavin osa ja raskaat jalat se ongelma, niin taito kai olisi saada painopiste lähemmäs keuhkoja. Varmaan onnistuisi jos saisin jalat spagaatiin tai edes lähelle sitä.

jos nostat jalat ylös niin hukut...

ei noitten naisten puheita kannata tosissaan ottaa, ne pistää vaan pääsi sekaisin niillä hölmöillä jutuillaan. kohta oikea on vasen ja ylös on alas jos niitä alat kuuntelemaan....

• Anonyymi00031

Juu voittaa siinä epätoivosille antamisessa helposti

• Anonyymi00043

Epäiletkö ettet itse olisi osa tällaisia epätoivoisia kuten mainitsit, betapoika?

• Tarviiko aina voittaa? Yksi on hyvä yhdessä, toinen toisessa, yhdessä ne on hyviä kahdessa asiassa. Yhdessä, esimerkiksi mies ja nainen, täydentävät toisiaan ja ovat enemmän kuin osiensa summa, mutta vain jos eivät taistele keskenään näennäisestä valta-asemasta.

• Anonyymi00037

Juuri näin, täydellinen vastaus 👌🏻

Aletheias

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Juuri näin, täydellinen vastaus 👌🏻

Aletheias

tarviiko tämän multinikkinaisen nyt tulla pätemään tähänkin keskusteluun, taas uuden kuollesta herätetyn nikkinsä kanssa...

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

tarviiko tämän multinikkinaisen nyt tulla pätemään tähänkin keskusteluun, taas uuden kuollesta herätetyn nikkinsä kanssa...

Eikös täällä jotkut kannusta omia kommenttejaan ja se näkyy.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Jaa tämäkin ns nikki eli palstaäijän maneeri on nyt sen multinikkinaisen tekele. Yllätys. Kyllä se on kuule mies arvon vihamarsu. TT

• Anonyymi00044
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Pitäiskö sin virallistaa nainen se typerä taikaponitunnisteesi ja ikäänkuin kilpailla huomiosta tämän multinikkimiehen kanssa tekemällä ihan oma profiili? Jospa siitä tuskasta sillä pääsee. Olethan sinä kirjottelut jopa itsestäsi gallupeita aikoinaan

• Anonyymi00048
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Pitäiskö sin virallistaa nainen se typerä taikaponitunnisteesi ja ikäänkuin kilpailla huomiosta tämän multinikkimiehen kanssa tekemällä ihan oma profiili? Jospa siitä tuskasta sillä pääsee. Olethan sinä kirjottelut jopa itsestäsi gallupeita aikoinaan

ehkä :D
        terveisin multinikkimies

• Anonyymi00045

Suomalainen nainen voittaa ainakin sen rasvaprosentin suuruudessa kaikki eurooppalaiset naiset.

• Anonyymi00050

Olen tehnyt havainnon, että varsinkin kaupan työntekijöissä on nykyään valtavia naisia. Saako ne palkan ruokana?

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Olen tehnyt havainnon, että varsinkin kaupan työntekijöissä on nykyään valtavia naisia. Saako ne palkan ruokana?

ehkäpä... mutta niillä on ainakin henkilökunta-alennus kassalla, tiedä miten suuri se onkaan. ja lisäksi henkilökunta pääsee ensimmäisenä apajille kun laputetaan alennustuotteita. lisäksi varmasti saavat poistotuotteita päivän lopuksi ilmaiseksi. varmaan noin puoleen hintaan saavat syödä asiakkaaseen verrattuna.. ja se näkyy päällepäin..

• Anonyymi00046

Miksi pitäisi edes määritellä, että miten joku (vaika nainen) pärjää paremmin/huonommin jossain (vaikka) miehelle..???

Kaikkia ihmisiä rajoittaa erilaiset asiat..

Voisin vaikka vannoa, että osa miehistä ei pärjää painonnostossa naiselle. Jos nainrn tykkää kehonrakennuksesta ja joku mies ei yhtään pidä liikunnasta... rajoittuu mies ulos vertailusta.

Samoin kuin tietyt liikuntavammaiset....

Kilpailu on jees kun kumpikin haluaa kilpailua... mutta se on aina aiks paikallista...

• Anonyymi00047

ai, siis mielestäsi se todistaa naisen paremmuudesta kun se pärjää liikuntavammaiselle miehelle painonnostossa? ok. melko feministinen asenne....

jos luet aloituksen niin siinä määritellään mitä vertaillaan, tavallista liikuntaa harrastamatonta naista sekä miestä, jotka molemmat ovat samanpainoisia. mies voittaa naisen kaikessa muussa, paitsi veden varaan joutuessaan mies hukkuu ja nainen kelluu rantaan.
        ei kuullosta kovin kummoiselta mutta on oikeasti erittäin ratkaiseva ero, kun toinen selviytyy ja toinen hukkuu.

• Minä kyllä kellun oikein hyvin.
      :)

• Anonyymi00049

oletkin oikeasti läski nainen....

• Anonyymi00055

Miksi koet naiset noin suurena uhkana?

• Anonyymi00057

millä tapaa uhkana?

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

millä tapaa uhkana?

Jos miehellä on tarve jatkuvasti todistaa "peremmuuttaan", kertoo se heikosta itsetunnosta ja epävarmuudesta.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Jos miehellä on tarve jatkuvasti todistaa "peremmuuttaan", kertoo se heikosta itsetunnosta ja epävarmuudesta.

en nyt oikein tiedä kuinka tuo paremmuus nyt liittyy tähän aiheeseen?

• Anonyymi00060
        Anonyymi00058 kirjoitti:

oletko yleensä lukenut aloitusta? siinähän juuri myönsin että nainen pystyy tekemään jotain sellaista mitä minä en pysty, perin yksinkertainen asia vieläpä.

• Anonyymi00066

edelleen kiinnostaisi kuulla että kuinka voi pitää uhkana jotain minkä kokee olevan kaikin tavoin heikompi ja osaamattomampi kuin itse on? kiinnostaisi kuulla se järkeily mikä tuossa on taustalla... on naisten logiikkaa taas varmasti..

• Anonyymi00062

ei lue aloitusta vaan aina viimeisimmän tiedoksiannon, jolloin "ajatus juoksee" eteenpäin kuin pikajuoksija Usain Bolt jo konsanaan...

konsanaan sanastakin voi tulla mieleen juosta erilainen asia kuin joku huvituselokuva, jossa teini hommaa väärennetyn henkilökortin, jossa nimeksi tulee joku.... Konstanstant Nopolisis.. Las Vegasissa ja ihmeellinen tuuri peleissä

https://en.wikipedia.org/wiki/Vegas_Vacation

Herra Konstantinopolis asuu täällä jossain High Rollers sviitissä.

• Anonyymi00064

tuo joo nainen voittaa aivan hetikin kyliluiden määrässä kun miehillä yksi vähemmän jo synyessän kai koska Eeva varasti sen mieheltä paratiisissa :D:D:D

• Anonyymi00067

niin ja se eeva syötti adamille sen myrkkyomenan vai mikä kielletty omena se olikaan. eikun kilelletyn tiedon omena. ja vissiin sen takia miehestä tuli huippuälykäs ja osaava, ja nainen vaan seuraa sivusta ja ottaa siitä miehestä kaiken hyödyn irti.

• Anonyymi00069
      UUSI

minkätasoinen neuvotelija voi olla sitten jos on kkkk oppeja kuin joku zelensi aina alushousuissaan neuvotteuis...

kysyin jotain google-botilta what would mean some people like KKKK meaning harsh level of kind of negotiator from Ku Klux Klan..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      208
      18055
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3845
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      39
      2145
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1562
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      71
      1533
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      166
      1456
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      122
      1385
    8. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      134
      1376
    9. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1334
    10. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1121
    Aihe