...tuumaisivat siitä, että miehenne kutsuisi teitä äidiksi?
Missä iässä mies voi tällaisen aloittaa ja vaatiiko se sen, että niitä yhteisiä lapsia olisi ainakin joskus ollut siinä jaloissa pyörimässä?
Entäs jos käytössä jatkuu siten kun lapset ovat jo muuttaneet kotoa?
-keinovaginamies-
Mitäs palstan rouvat...
51
448
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siis käytös.
Prkleen väärinlukija.
-keinovaginamies- Ei helvattu.. ei koskaan. Minua saa exä puhutella äidiksi kun keskustelee poikani kanssa. Ei muuten.
Minä en miehelle äiteenkorvikkeeksi ala.- Anonyymi00004
Mutta jos se on vain kutsumatapa, eikä mikään korvike?
-keinovaginamies- Anonyymi00004 kirjoitti:
Mutta jos se on vain kutsumatapa, eikä mikään korvike?
-keinovaginamies-Jos pujis alkaisi kutsumaan minua äidiksi, jäisi suhde siihen paikkaan.
Muori, eukko ja emäntäkin menisi, mutta ei äiti.- Anonyymi00007
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jos pujis alkaisi kutsumaan minua äidiksi, jäisi suhde siihen paikkaan.
Muori, eukko ja emäntäkin menisi, mutta ei äiti.Arvasin :))
-keinovaginamies-
Kyllähän tuo kutsuukin. Lasten äiti, eläinten äiti. Äiti kun äiti.
Ja siis ei haittaa kun ymmärrän yhtälön mikä meillä täällä kotona on. Sanonhan minäkin iskäksi, vaikka kutsun kyllä etunimelläänkin. Meillä se viittaa juurikin meidän vanhemmuuteen, läheisyyteen asian tiimoilta.
- Anonyymi00006
Jasu2025 kirjoitti:
Ja siis ei haittaa kun ymmärrän yhtälön mikä meillä täällä kotona on. Sanonhan minäkin iskäksi, vaikka kutsun kyllä etunimelläänkin. Meillä se viittaa juurikin meidän vanhemmuuteen, läheisyyteen asian tiimoilta.
Itsellä vaan särähtää niin korvaan, kun tuossa lähimaastossa 65-70 vuotias pariskunta ja mies puhuttelee vaimoaan minullekin äidiksi.
Nuorin lapsi muuttanut pois kotoaan n. 10-15 vuotta sitten. Käy kyllä aika usein. Yksi lemmikki heillä.
En voi mitenkään kuvitella, että heillä olisi mitään seksielämää, kun kuulen termin.
-keinovaginamies- Anonyymi00006 kirjoitti:
Itsellä vaan särähtää niin korvaan, kun tuossa lähimaastossa 65-70 vuotias pariskunta ja mies puhuttelee vaimoaan minullekin äidiksi.
Nuorin lapsi muuttanut pois kotoaan n. 10-15 vuotta sitten. Käy kyllä aika usein. Yksi lemmikki heillä.
En voi mitenkään kuvitella, että heillä olisi mitään seksielämää, kun kuulen termin.
-keinovaginamies-Nojoo. Tuo on ehkä vähän outoa muille puhua äitinä vaimosta, kutsuen. Mutta perheessä ymmärrän, jos näin puhutaan perheen kesken.
Jasu2025 kirjoitti:
Nojoo. Tuo on ehkä vähän outoa muille puhua äitinä vaimosta, kutsuen. Mutta perheessä ymmärrän, jos näin puhutaan perheen kesken.
En tiiä, kun mietin niin kyllähän meistä taisi ekan lapsen myötä tulla enimmäkseen se äiti ja iskä. Se on jotenkin niin oleellinen asia, että se muokkaa dynamiikkaa ja jää helposti puheeseen.
- Anonyymi00002
Sinusta rekkautumaton ei jää mitään muistikuvaa, vaikka kuinka huokailisit äitiä korvaan. Ettäs tiedät. Ole hyvä :)
- Anonyymi00003
Kiitos.
Mutta oliko sinulla asiaan mitään?
-keinovaginamies- - Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiitos.
Mutta oliko sinulla asiaan mitään?
-keinovaginamies-Ei ole. Ehkäpä hän muutaman kerran kyynelehdittyään pääsisi äidistäänkin yli :)
https://youtu.be/7lXH0nwirio
- Anonyymi00005
Minua tuskin kukaan tulee kutsumaan äidiksi, koska haluan vain ystävyyssuhteen noin 70v miehen kanssa.
- Anonyymi00021
Pistäisitkö pahaksi jos uusi ystävä järjestyisi ja tällainen piirre ilmenisi?
-keinovaginamies-
- Anonyymi00008
Sanoin eksääni välillä daddyksi.
God bless him.
🦄- Anonyymi00011
Ja ihan oli oikean yxärin kommentti.
🦄 - Anonyymi00012
Anteeksi, se taisi olla 'papa' eikä daddy.
🦄 - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja ihan oli oikean yxärin kommentti.
🦄Oliko teillä oikein roolileikkivarusteitakin?
Entäs Rehtori?
-keinovaginamies- - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Anteeksi, se taisi olla 'papa' eikä daddy.
🦄Kohta sä vielä sanot, että sulla on telekineettisiä kykyjä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kohta sä vielä sanot, että sulla on telekineettisiä kykyjä.
Yllättävä aasinsilta! 🤔
Enkä viittaa aasilla sinuun.
🦄 - Anonyymi00026
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oliko teillä oikein roolileikkivarusteitakin?
Entäs Rehtori?
-keinovaginamies-Ei, kyllä se oli vain verbaliikkaa.
🦄 - Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Yllättävä aasinsilta! 🤔
Enkä viittaa aasilla sinuun.
🦄Se oli Netflixin sarjasta Stranger Things, josta on juuri ilmestynyt viimeinen jakso. Sattumalta aloin katsomaan sitä, vaikkakin mielestäni sarja on enemmän lapsille ja nuorille suunnattu. Autenttinen kasarifiilis vain kolahti ja jatkoin katsomista, vaikka 3. tuotantokausi olikin pääasiassa täyttä shaibulia. Loppuun asti mennään, vaikka hampaita narskutellen.
- Anonyymi00031
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kohta sä vielä sanot, että sulla on telekineettisiä kykyjä.
Oletko dorka siinä uskossa, että tämä figuuri on T nainen? Ei olee. T naiselta
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Oletko dorka siinä uskossa, että tämä figuuri on T nainen? Ei olee. T naiselta
No kuule en ole. Ei voisi vähempää kiinnostaa T-naisesi dorka!
- Anonyymi00009
Palstan "rouvat" ovan tyttöjä joita olen houkuttanut tälle palstalle keskustelemaan.
Jota yksinäiset sinkutkin kuulevat joskus nuorten naisten juttuja.
Kauniisi tehty, vai mitä? - Anonyymi00015
Tuohon on kai vaikea vastata missä iässä naistaan voisi vielä kutsua äidiksi.
Tänään soitin vanhemmalle pojalleni tarvitseeko hän mastaherukkamehua tai muuta kaupasta kun hän on nyt kovassa kuumeessa. Poika vastasi ettei tavitse, kun äiti oli jo hänelle mehua antanut.
Ja mies on vieläkin poikani 32 vuotiaana, ja poika myös äidilleen 32 vuotiaana...
Ainakin ex-naisista ajattelen äitinä, en enää muuna nimikkeenä.
Tässä uudessa suhteessa meillä on tapana puhutella äiti ja isä, lapsi on vielä 10 vuotia eikä tuo nimittely ole kumpaakaan haitannut. Ehkä se on nimike jostain ylemmästä asiasta, mitä pelkästään nimikkeestä, mieheni tai naiseni?
AV - Anonyymi00016
En voisi sietää tuollaista. Mä en ole mieheni äiti. Muksulle toki saa puhua minusta äitinä, mutta hänen oma äitinsä en ole.
- Anonyymi00017
Ja siis kaikki äidit, (meidän) mammat, muorit, eukkot, emännät, muijat on nou thänks. Mulla on nimi, jolla voi puhutella, jollei voi rakkaaksi tai kullaksi sanoa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja siis kaikki äidit, (meidän) mammat, muorit, eukkot, emännät, muijat on nou thänks. Mulla on nimi, jolla voi puhutella, jollei voi rakkaaksi tai kullaksi sanoa.
Samainen tyyppi sanoo meidän mummukoiksi kun puhuu minulle vaimostaan ja tyttärestään, jopa tyttärenkin kuullen.
Tyttö on jotain 35v ja sinkku.
Mitähän tekee tytön itsetunnolle?
-keinovaginamies- - Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Samainen tyyppi sanoo meidän mummukoiksi kun puhuu minulle vaimostaan ja tyttärestään, jopa tyttärenkin kuullen.
-keinovaginamies-Tuollainen saisi varautua siihen, että keksisin hänelle jonkin maan mainion "lempinimen", tai luultavasti useamman, jolla kutsuisin häntä sitten kaikkialla, missä se olisi ei toivottavaa. Mitäs meidän kakkelille ja pikkupippelille tänään kuuluu ja onko jarruraitapeppulia näkynyt. No riippuu ihan miehestä mitä sille keksisi.
- Anonyymi00034
Anonyymi00020 kirjoitti:
-keinovaginamies-Jösses! Puuttuisin asiaan, ihan vain tyttären ja äitinsä vuoksi.
- Sheena
No jos oletetaan, että mahdollinen tuleva mies sanoisi äidiksi, niin ei se oikein istu.
Lasten isä puhutteli lapsille sellaisena aikanaan, koska mielestäni etunimellä kutsuminen olisi tuolloin ollut hassua, ehkä jopa kylmää.- Anonyymi00019
Lapsille puhuttelussahan se on selvää, mutta muille?
Meidän äiti sitä ja tätä...
-keinovaginamies- Anonyymi00019 kirjoitti:
Lapsille puhuttelussahan se on selvää, mutta muille?
Meidän äiti sitä ja tätä...
-keinovaginamies-Muille mentiin etunimellä, kotona toimi "mussukka".
Äidittely jäi joskus vahingossa päälle kun puhui ensin nappuloille ja sitten vaimolle, ei tahallisesti. Tosin huutelin joskus mamin ja mamman perään 🤔.
Siinä tapauksessa se vielä menee jos puhuttelee lapsille tyyliin kysykää äidiltä. Muuten en sitä hirveen hyvällä ota. On kyllä jokunen mamma nimitys tullut kuultua, mikä ärsytti mua aluksi aivan suunnattomasti. Tähänkin tottui silloin aikoinaan. Mutta siis mieslapsia tullut elämän aikana hyysättyä joten enää ei kiitos (mieslapsiäitiydelle)…
Se varsinkin on paha, jos mies heittäytyy sängyssä mieslapseksi. Tappaa erotiikan ihan täysin. 😁
Mu5tasydän kirjoitti:
Se varsinkin on paha, jos mies heittäytyy sängyssä mieslapseksi. Tappaa erotiikan ihan täysin. 😁
Niin teeppäs sinä kaikki työt. 🙈 äiti opettaa😵💫😂
- Anonyymi00035
Miehen pitää sanoa lapsilleen, että kysykää vaimoltani. Lapset ovat sitten ihmeissään ja kysyvät: kuka se on?
Anonyymi00035 kirjoitti:
Miehen pitää sanoa lapsilleen, että kysykää vaimoltani. Lapset ovat sitten ihmeissään ja kysyvät: kuka se on?
Varsinkin jos ei sitä vaimoa ole.🤔
- Anonyymi00022
Ei se ole mahdollista koskaan siksi että tuskin minua kukaan kutsuisi äidiksi, koska haluan elämääni vain ystäväksi ikäiseni vanhemman miehen!
- Anonyymi00023
Jahas,
Asiallisesta keskustelusta häviää asillisia kommentteja ja jatkokysymyksiä.
Mielenkiintoni aihepiiriin loppui.
-keinovaginamies- - Anonyymi00027
Jos kyseessä on tilanne, jossa lapseni isä kutsuisi minua äidiksi lapsen kuullen, niin asia olisi ok, mutta muuten kyllä vähän irvistelen ajatukselle että kumppani säännöllisesti kutsuisi minua äidiksi. Se antaa aivan väärän näkökulman. En minä halua olla miehen kutsumana äiti, vaikka olenkin äiti-ihminen, mutta miehelle haluan olla nainen, kumppani.
Aletheias - Anonyymi00029
Yhtä outoa lapsettomassa taloudessa (lapset muuttaneet omilleen) puhutella vaimoaan äidiksi kuin missä tahansa taloudessa puhutella naista lemmikkieläimen äidiksi tai miestä isäksi
- Anonyymi00030
Yksi pari kutsui toisiaan lempinimellä mamma ja iskä. Puistattavaa
- Anonyymi00033
Mies voi kutsua äidikseen omaa äitiään. Tai puhua lapsilleen lastensa äidistä.
Mistä tällainen aloitus tuli mieleen?
- Sheena Juuei,
Mää olen "äiti" vaan kissoille, ne ei toki ite sitä sanaa käytä, vaan niinku kissoihin liittyvissä puheissa jne.. tai sit oon joku "mamma" tai "akka", vähä riippuu tilanteesta,
Tässä on esimerkki tilanteesta et "akka anna ruokaa"😃
https://imgur.com/a/UAdwdEX- Anonyymi00036
Manasin kyllä jo, etten tähän keskusteluun enää puutu, mutta sulle on pakko kehua jotta nätti mirri. Ihan täysmusta.
-keinovaginamies- Anonyymi00036 kirjoitti:
Manasin kyllä jo, etten tähän keskusteluun enää puutu, mutta sulle on pakko kehua jotta nätti mirri. Ihan täysmusta.
-keinovaginamies-Niin on, ja pitkäkarvainen😃
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1203089Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171912730Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina622166Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2471464Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.41454Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät231326Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31181Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3912Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115900Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103883