Juoksumatto käytössä,ja talvipyöräilyä.

Anonyymi-ap

Otin nyt käyttöön noin 1,5 vuotta sitten ostamani juoksumaton,ja olen alkanut nyt vihdoinkin laihtumaan "SENKIN " ansiosta.Paino laskenut kahdessa päivässä kilon ja pihtimitta ylävatsasta 2 mm.

Se SYY miksi en sitä käyttänyt johtuu siitä että se oli niin huonosti käytettävissä.😧
Sitä piti aina nostella ja siirrellä aina ennen käyttöä huonekalujen takia.
Poistin niitä ja tein niihin muutoksia sohvan rahia lyhensin 70 cm niin että matto mahtuu olohuoneen nurkkaan.Sillä on nyt kiinteä paikka joten se on helposti käytettävissä,ja kävelen siinä vain kevyesti,enkä tee siinä mitään raskaita reenejä.
Raskaamman reenin teen nyt pyöräilemällä.

VAIHTOEHTO SOHVALLA MAKAAMISEEN 😲
Juoksumatto toimii VAIN lisäliikuntana,olen kävellyt sillä nyt yhteensä kaksi tuntia kahdessa erässä illan aikana telkkaria ja nettiä katsoessa.
Voi olla että lisään sitä vielä.
Päälaji on nyt ollut talvipyöräily.Pakkasta oli nytkin 23 astetta ja ei palellut yhtään koko aikana.Sitä tarkenee erittäin hyvin kun osaa hyvin pukeutua.Suojaan myös kasvot ja kengissä käytän laadukkaita akkukäyttöisiä lämmittimiä.Kengät lämmitän sähkökäyttöisillä lämmittimillä ennen lähtöä.

Kalorit olleet noin 2300 päivässä.Kulutukseni on varmasti nyt noin 3300 eli kalorivajetta tulee päivässä noin 1000 mikä tarkoittaa kolmen kilon laihtumista kuukaudessa.
Laihdun nyt siis aivan itsestään VAIKKA syön aika hyvin 😳

18

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Juoksumatto toimii nyt niinkuin alunpitäen olin suunnitellutkin.Toinen virhe siinä oli tilanpuutteen lisäksi silloin alussa liian kovat treenit,voin niitä ehkä joskus ehkä tehdäkin mutta nyt vain kävelen kevyesti.
      Se on laadukas saksalainen laite jossa pystyy sähköisesti säätämään kallistuskulmaa .Tein siihen vielä 30 centin lisäkorokkeen eli sillä pystyisi tekemään hyvin tehokkaita ylämäkireenejä.
      Kevyessä kävelyssä kuluu vain 150 kaloria tunnissa,eli kaksi tuntia on 300 kal.Vaikutus on laskureiden mukaan siitä kilon kuukaudessa.

• Anonyymi00002

Tämän ostin,maksoi silloin 800 euroa ja piti tilata eestistä koska maksaminen onnistui vain sieltä,nyt sen saman saa tarjouksesta 450 eurolla

Juoksumatto Christopeit Treadmill TM 3000S hinta | hobbyhall.fi https://share.google/Y4UVMgzIfBMxQYAQc

• Anonyymi00005

Ilman liikuntaa saisi syödä vain vaivaiset 1200-1500 kaloria päivässä että laihtuisi,tuon tietää kaikki jotka on vähänkään joskus laihduttanut.

Liikunnalla laihduttaminen vaatii paljon aikaa,mitä minulla ei ole ollut,mutta nyt sitä sattuu olemaan.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ilman liikuntaa saisi syödä vain vaivaiset 1200-1500 kaloria päivässä että laihtuisi,tuon tietää kaikki jotka on vähänkään joskus laihduttanut.

Liikunnalla laihduttaminen vaatii paljon aikaa,mitä minulla ei ole ollut,mutta nyt sitä sattuu olemaan.

Lihomiseen on KAKSI syytä

1Joko syöt LIIKAA herkkuja😂 ensim täyttämällä mahan pullukka,nakkaroilka,pitsoilla yms jolloin lihominen on ERITTÄIN nopeaa 😳☹️

2 Syö aivan normaalia vähäkalorista ruokaa ja EI yhtään liiku lihoo liikunnan puutteen takia 🫤

• Anonyymi00003

Estrogeenit ihan sekaisin matolla.

• Anonyymi00004

Kuka pöljä sinäkin olet 😂

• Anonyymi00006

Kyllä se estrogeenigeeli tai suihke voi olla matolla jos sitä siihen laittaa.Yleensä se laitetaa iholle eikä matolle. Koska siinä matolla se estrogeeni ei vaikuta elimistössä

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kyllä se estrogeenigeeli tai suihke voi olla matolla jos sitä siihen laittaa.Yleensä se laitetaa iholle eikä matolle. Koska siinä matolla se estrogeeni ei vaikuta elimistössä

Jos liukastuu siihen geeliin matolla?

• Anonyymi00009

Siinä kävi niin että tuota juoksumattoa ei pystykään käyttämään koska matto kuumuu liikaa.

Jo 15 minutin käytön jälkeen jalanpohjat on niin kuumana ja jalkoja hiostaa niin paljon että pitää lopettaa.

Sitä pystyisi käyttämään vain niin että pitää koko ajan pakastimessa vaihtokenkiä ja ne pitäisi sitten vaihtaa 5 minutin jälkeen.
      Tuota teininkin,mutta en aio tehdä enään.Käytin myös pieniä pakastettuja vesipulloja jotka työnsin kenkien sisään.
      Pitää alkaa nyt kävelemään ulkona.

Voi olla että isolla rahalla voisi saada juoksumaton minkä matto ei kuumu,mutta minä en ala pistämään siihen niin paljon rahaa.

Tuotakaan asiaa ette ole tienneet näistä halvoista juoksumatoista.Niihin menee siis raha aivan hukkaan.😕

Tämä ei ole ensimmäinen totuus mistä olen tänne kirjoitellut

• Anonyymi00010

Hyvä juoksumatto millä jotakin tekee maksaa vähintään 2000-3000 euroa ja ne on niin isoja ettei niitä voi ostaa pieniin tiloihin.

• Anonyymi00011

Niitä on olemassa vaikka mitä muitakin kotikuntoilulaitteita,mutta tykkään eniten kävelystä,
        eikä minua kiinnosta mitkään muutkaan kotijumpat.

• Anonyymi00012

Täytynee tehdä nyt vähän monipuolisempi reeni, koska matolla pystyy kävelemään kerralla vain 15 minuttia.
        Minullahan on myös soutulaite,käsipainoja,kahvakuulat,leveä tanko kolmen metrin korkeudella,voimistelurenkaat eli pystyn tekemään kotona aivan täydellisen kuntosalireenin.
        Näillä voimistelurenkailla pystyy tekemään aivan kaikki liikkeet mitä on olemassa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Täytynee tehdä nyt vähän monipuolisempi reeni, koska matolla pystyy kävelemään kerralla vain 15 minuttia.
        Minullahan on myös soutulaite,käsipainoja,kahvakuulat,leveä tanko kolmen metrin korkeudella,voimistelurenkaat eli pystyn tekemään kotona aivan täydellisen kuntosalireenin.
        Näillä voimistelurenkailla pystyy tekemään aivan kaikki liikkeet mitä on olemassa.

Soutulaite on niin kevyt liikuteltava ettei se ainakaan yhtään haittaa.

• Anonyymi00014

Pakasteet kuumuu liikaa jos ne laittaa matolle.

• Anonyymi00015

Ne huijaa rahaa juoksumatoilla👈.Sitä ei ole sanottu yhdessäkään juoksumattomainoksessa että käyttöaika on vain 15 minuttia.Se ei riitä mihinkään,se pitäisi olla vähintään tunti.
      Jalkoja ei saa yhtään hiostaa koska siitä tulee
      jalkasieni ☹️ ja jos pistää kengät aina välillä pakastimeen,ne menee niin koppuraan että varpaat alkaa hankaamaan toisiaan vasten.

Eihän mikään kauppa kävisi ollenkaan jos asiat sanottaisiin aivan rehellisesti niinkuin ne on. 🤔

• Anonyymi00016

Jalkasienen voi pakastaa ja syödä myöhemmin kastikkeessa tai pizzassa.

Hiihtää voi yhdelläkin kädellä jos on paras työntekijä.

• Anonyymi00017

Itse olen lihonut kaalilla ja sipulilla,niitä on vähennettävä valiossa.

• Anonyymi00018

En kyllä ostaisi kaikista huolimatta kalliimpaa juoksumattoa. 😧

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      172
      8451
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      452
      7620
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3880
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      161
      3685
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      118
      3054
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      55
      2825
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      43
      2060
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2056
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1893
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1801
    Aihe