EN OLIS MENNYT HELSINKIIN OLYMPIA STADIONILLE

Anonyymi-ap

SUOMI 100 VUONNA VANHEMMAN PANOSTAJAN TYÖSSÄ OPPIJAKSOLLA JOS OLISIN TIENNYT, ETTÄ INARIN KUNNAN IRTO KOIRAT JA KAIKKI SUOMEN KOIRAT OVAT KUNNIALLISIA, MUTTA ME IHMISET OLLAAN KUNNIATTOMIA PASKOJA!

TÄMÄ KYSEINEN TIETO TULI VASTA SEN JÄLKEEN, KUN MINÄ OLIN EHTINYT JO SYNTYÄ IVALOON IVALOLAISENA SUOMALAISENA JA PAINELLA TÖIHIN, KUN MINÄ NÄIN SENTÄÄN MAHDOLLISUUDEN PANOSTAJANA PAMAUTTAA IVALOSTA KAIKILLE MEILLE SUOMALAISILLE KUNNIAA JOTKA OVAT YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA SUOMALAISINA MINUN KANSSA!

PETSAMOSSA SYNTYNEET MUMMONI JA VAARINI OLIVAT SUOMALAISIA JA HE OLIVAT SUOMESTA MENNEET PETSAMOON JOKA KUULUI ENSIN VENÄJÄÄN JA SUOMI OLI RUHTISKUNTA TUOLLOIN.

HOVI-OIKEUDEN PÄÄTÖKSESSÄ LUKI, ETTÄ MINÄ OLIN VAIN FACEBOOKISSA LOUKANNUT HEIDÄN KUNNIOITA.
HE EIVÄT EDUSTA MINUA EIVÄTKÄ MINUN MIESTÄNI EIVÄTKÄ MYÖSKÄÄN MEIDÄN PERHETTÄ.
MINÄ SAAN ITSE PÄÄTTÄÄ KEITÄ MEIDÄN PERHEESEEN KUULUU, KOSKA MINÄ OLEN MEIDÄN PERHEEN ÄITI!
KYLLÄ MINÄ MIESTÄNI ISÄNÄ KUNNIOITAN, MUTTA LASTENI KANSSA MINULLA ON ÄITINÄ RIITAA JA KYLLÄ MIEHENI ISÄNÄ TUON TIETÄÄ MISTÄ RIITAA LASTEN KANSSA TULI!

SEHÄN TULI SIITÄ, KUN RASMUS ALKO AKKANA VÄITTÄMÄÄN MEILLE, ETTÄ HÄN ON MIES JA ISÄ!

KYLLÄ ME HOLOT TULTIIN REIPPAASTI SISÄLLE JA ONNEKSI MINUN HOLON ISÄ ISTUI TAPOJENSA MUKAAN KILTISTI SOHVALLA, KUN ME REIPPAAT HOLOT TULTIIN SISÄLLE JA MINÄ ILMOTIN, ETTÄ : MINÄ LÄHDEN VANKILAAN NIIN SINUN EI TARVI LÄHTEÄ!
RASMUS SEISOI HEIDÄN PERHEEN ISÄNÄ JA MIEHENÄ MEIDÄN PERHEEN TALON PIHALLA EDUSTAMASSA HEIDÄN PERHETTÄÄN!

ME HOLOT EI KYLLÄ PUUTUTA RASMUKSEN PERHEEN ISÄ JA MIES ASIOIHIN, MUTTA SE OLI KYLLÄ AIKA TÖRKEÄÄ, ETTÄ RASMUS VIELÄ ISÄNÄ JA MIEHENÄ KOMENSI MINUT VIELÄ POLIISILAITOKSEN PUTKAAN VESSAAN VAIKKA MINUN OMA MIES OLIS VOINUT HERRASMIEHENÄ HUOLEHTIA VAIMONSA VESSASSA KÄYNNIN!

Tuo oli minusta SEKSUAALISTA AHDISTELUA, koska me oltiin HOLON kanssa ennenkin käyty yhdessä vessassa ilman RASMUSTA ja ei me muuta tehty, kuin käytiin vain KILTISTI KUSELLA! Minä kusin kopissa pönttöön ja mieheni kusi pisuaariin. Hän itse sano, että : Saat sinä katsoa. Minä sitten katsoin ja sanoin hänelle, että : Et sinä siinä voi seisoa koko iltaa muna kourassa vaan nyt kyllä alat kusemaan siihen laariin!
Hän alko reippaana miehenä kusemaan joten minä Holona lähdin pois.
Enhän minä silloin edes tiennyt, että ME OLLAAN MOLEMMAT HOLOT YHTÄ AIKAA SAMASSA TILASSA KUSI HOMMISSA!

Mieheni Holo varmaan tiesi, mutta minä en tiennyt, koska minä en ollut niin utelias että kyselin nimeä.
Ei me olla koskaan esitelty itseämme toisillemme, mutta ehkä meillä on hyvät keskustelut niin nimillä ei ole ollut mitään merkitystä.

Mustiolla, kun asuin ja käytiin jossain naapuri kylissä baarissa niin minä inarilainen, lappalainen, Inari tai Lapin tyttö. Inarilaisesta korjasin aina ja sanoin, että : Anteeksi vaan, mutta minä olen IVALOLAINEN ENKÄ INARILAINEN ja IVALOLLA SEKÄ INARILLA ON KYLINÄ AIKA ISO ERO, mutta Inarin kuntalainen kyllä olen syntyjäni vaikka Ivalossa minä olen syntynyt!

Tuon jälkeen olen kertonut, että INARIN KUNNASSA KYLÄLÄISET OVAT AINA TAPELLEET AIHEESTA MISSÄ KYLÄSSÄ ASUU PARHAAT IHMISET!

IVALOSSA HE OVAT TAPELLEET, MUTTA EI IVALOLAISET OLE OLLEET SIELLÄ TAPPELUISSA MUKANA.
HE OVAT OLLEET MUISTA KYLISTÄ JA HE OVAT PÄISSÄÄN ALKANEET TAPPELEMAAN KESKENÄÄN.

SAARIKOSKEN LAVAN JUHANNUS JUHLA OLI JA MINÄ OLIN MYÖS SIELLÄ, MUTTA MINÄ OLIN SELVINPÄIN. Olin 15-16 vuotias ja Lantto Eetu oli elossa vielä silloin. Minä näin kun hän kuritti naista jonka kanssa hän oli silloin ja nainen oli minun tuttu.
Kukaan ei mennyt väliin niin minä menin ja Eetu lopetti sen, mutta hän tulikin vähän ajan päästä minun kimppuun. Kaikki vain katsoi, kun Eetu tappeli minun kanssa aiheesta NAISIA EI LÖYDÄ!
Se loppu siihen, kun minä nousin autosta ja vedin Eetua TYTTÖNÄ AVO KÄMMELLÄ KORVILLE!
Minä kyllä näin Eetua tuon jälkeen, mutta MINÄ EN SUOSTUNUT KESKUSTELEMAAN HÄNEN KANSSA ENÄÄN MISTÄÄN ASIASTA!

Hän oli AIKUINEN MIES joten MIKSI AIKUINEN MIES ALKAA PÄISSÄÄN HAASTAMAAN ALAIKÄISEN TYTÖN KANSSA RIITAA AIHEESTA NAISIA EI LYÖDÄ EIKÄ TARVI LYÖDÄ MUITAKAAN!

LANTTO EETU TAPPOI ITSENSÄ, MUTTA ANGELILAISET LOPETTIVAT MYÖS TAPPELUN.
Tuskin minun ja hänen välinen riita syy siihen oli, koska meillä tuli aina hänen kanssa riitaa ja hän riiteli kaikki kanssa.
Hänen elämästä ehkä tuli vaikeaa, koska minä TYTTÖNÄ PIKKUSEN SAIN TARPEEKSENI LANTTO EETUN TURHASTA RIIDAN HAASTAMISESTA.
Tuo nainen sattu olemaan minun serkku ja jos en olis mennyt väliin niin minä olisin saanut kuulla kunniani siitäkin, kun minä olen katsonut vierestä kun Lantto Eetu antaa aiheesta selekään serkulleni!

Angelilaiset olivat luulleet, että Eetun nainen on minun sisko. Näin siinä käy, kun LUULLAAN EIKÄ KYSYTÄ VAAN TEHDÄÄN OMIA PÄÄTELMIÄ!

Me ollaan sentään Lantto Eetunkin kanssa saatu RIITAMME SOVITTUA, koska minä olin niin KILTTI JA KOULUTTAUDUIN ENKELIKSI!
LANTTO EETU OLI TIETENKIN ENSIMMÄISENÄ PYYTÄMÄSSÄ ANTEEKSI JA HÄN ILMOITTI, ETTÄ : OLIT KYLLÄ ROHKEA TYTTÖÄ JA AIHEESTA VETELIT KORVILLE!

3

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lantto Eetuhan LEGENDA josta kukaan ei koskaan pahemmin mainitse!
      Kukaan ei halunnut tapella Eetun kanssa, koska hän oli kunnon TULISIELU!
      Hänellä oli HAULIKKO/ KIVÄÄRI ladattuna autonsa peräkontissa. Kyllähän tuo oli ihan julkisessa tiedossa, mutta tuo oli ihan YLEISTÄ vuonna 1985, 1986 ja vielä 1987 Inarin kunnassa pojat lähtivät Ivaloon juopottelemaan!

• Anonyymi00003

Panostajana panosta elämään eikä sekoiluun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2147
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1023
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe