Tuosta Valtion virkamiesten viharikoksesta, koska minä olin unohtanut, että Ivalossa poliisit tekee rajavartioston kanssa töitä yhdessä.
Niistä koirista luin, että KOIRAT OVAT LAUMA ELÄIMIÄ ja 2 koiraa enempää EI SAIS PÄÄSTÄÄ TILAAN, koska ne muodostavat lauman.
Tietääkö kukaan oikeesti edes mitä löytöeläintarhan ja koira-hotellin pitäjä edes tekee toisten koirien kanssa.
Hän voi tehdä jotain sellaista millä hän saa koiran ärsyyntymään ja hyökkäämään syyttömän ihmisen kimppuun.
Koiran omistaja joutuu maksamaan, koska hän ei edes tiedä, että HÄNEN KOIRA ÄRSYYNTYY jostain asiasta ja hyökkii kimppuun, mutta omistaja ei edes tiedä mikä sen aiheuttaa.
Ihmisvihaajat toimii noinkin eli he ovat eläin rakkaita, koska koirat on helppo käännyttää IHMISTÄ VASTAAN ja kukaan ei edes huomaa sitä.
Nyt minun pitää kyllä keskittyä lukemaan
11
248
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä olen sentään tavannut ja jutellut näiden 2 pojan ÄIDIN kanssa.
Minä sovin toisen äidin kanssa, että molemmat pidetään omat SAARNAT omille LAPSILLE!
Minä sanoin hänen ÄITINSÄ kuullen hänelle, että : Nuo ihmisoikeus rikoksia ja minä en tuohon lähe, koska minä olen jo käynyt vankilassa kerran tuosta.
Mikähän idea siinä on, että KAIKKI ALKUPERÄISET IVALOLAISET KÄYDÄÄN VUOROTELLEN KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA!
Sehän on jo kerran todettu, että Ivalossa syntyminen ja syntymän jälkeen on KUNNIANLOUKKAUS!
Laki ole kieltänyt ketään syntymästä kotonaan omalla kylällä. Ei se meidän ivalolaisten syy ole, että HE EIVÄT OLE SYNTYNEET KOTONAAN EIVÄTKÄ OLE SAANEET JÄÄDÄ ASUMAAN SYNTYMÄKOTIINSA.
HEIDÄN VANHEMMAT OVAT HEITÄ JOTKA OVAT SYYLLISIÄ SIIHEN.
Minähän olen syntynyt Ivalossa ja minä olen noin 2kuukautta VANHA, kun me ollaan äitini kanssa Ruotsiin.
Minä olen aina ollut kesät Ivalossa mummolassa ja olen minä talvellakin Pääsiäis- ja hiihtolomilla, koska Ruotsissa oli myös peruskoulussa koululaisilla lomia ja siellä oli enemmän arkipyhiä joten meillä saatto olla hiihtoloma 2 viikkoa jos sattu arkipyhiä samaan putkeen.
Tämähän on varmaan ihan uusi tieto, että jos olet alkuperäinen ivalolainen ja muutat pois Ivalosta työn ja opiskelun takia niin sinä ET SAA IKINÄ MUUTTAA IVALOON TAKAISIN ETKÄ SAA KÄYDÄ EDES LOMALLA!
Sekin oli ihan uusi asia minulle, että IVALOSTA EI SAANUT IVALOSSA SYNTYNYT IVALOLAINEN MUUTTAA ENSIN POIS.
Sekin oli ihan uusi asia minulle, että Ivalossa syntyneen ivalolaisen puoliso ei saa muuttaa IVALOON asumaan.
Ivalolaisena Ivalossa kyllä mietin, että MISTÄ NÄMÄ KAIKKI IHMISET OVAT IVALOON TULLEET JOS TÄNNE EI OLE SAANUT SYNTYÄ EIKÄ EDES TULLA!?
Näillä teorioilla Ivalon pitäis olla AUTIO KYLÄ jossa asutaan vain minä ja mieheni.
Sekään tieto ei pidä paikkansa, että Siirtola oli Saariselän ENSIMMÄISIÄ ASUKKAITA, koska HÄN IHAN VARMASTI TUHOSI ENSIMMÄISTEN ASUKKAIDEN KOTEJA ITSEKKYYDELLÄ, koska HÄNEN OLI PAKKO RAKENTAA SIIHEN KITTILÄN KUNNAN KUNNIALLISENA TALO!
MINÄKIN OLEN AINA LUULLUT, ETTÄ KUNNIAT HAETAAN AINA OMALLE KYLÄLLE JOS OLET SYNTYNYT SEKÄ ASUNUT, MUTTA KUNNIAT KUULUUKIN TOISILLE!
MINÄ TULIN KOTIA IVALOON VANHEMPIENI LUO JA KERROIN, ETTÄ : MINÄ LÄHDEN HELSINKIIN JA MINÄ PÄÄSEN OLYMPIA STADIONILLE TÖIHIN.
EI MINULLE SANONUT KUKAAN IVALOSSA, ETTÄ : NYT KUULE HOLO NÄMÄ SINUN HOMMAT PÄIN VITTUA JA ME KAIKKI IVALOLAISET ELETÄÄN LOPPU IKÄ HÄPEÄSSÄ!
EN MINÄ OLLUT KEVITSALLA ENKÄ KITTILÄÄN EDES MENOSSA, KOSKA MINÄ OLIN PÄÄTTÄNYT, ETTÄ MINÄ LÄHDEN ETELÄ SUOMEEN!
SIIRTOLAN RAINERI OLIS VOINU SILLOIN, KUN MINÄ OLIN ÄITINI KANSSA HÄNELLÄ TÖISSÄ, ETTÄ HÄN ON MINUN ISÄ JA HÄN PÄÄTTÄÄ TÄMÄN KUNNAN NAISTEN ASIOISTA!
Ei Siirtola muuta sanonut, kun ; MINÄ SIIVOAN POLIISIT ITTE!
Minä kävin itte työttömänä joutessani pyhkäsemässä Poliisien ja mieheni sotkut ja paskat sieltä vanhalta Poliisilaitokselta.
Minä tarkistin samalla ja sanoin, että : Rakennuksen iän jos ottaa huomioon niin pinnat ovat hyvässä kunnossa, mutta lattian pinnat ovat kuluneet ja sekin on ihan normaalia jos täällä on yli 50vuotta tehty töitä.
En minä ollut tekemässä sitä, mutta me sovittiin että VEDETÄÄN KEVYT VAHA SIIHEN LATTILLE NIIN SAADAAN EDES VÄHÄN KIILTOA TAKAISIN VANHAAN KULUNEESEEN LATTIAAN!
Läpi meni ja lattiasta mainittiin, mutta korjaantui kevyellä vahauksella.
Minä käyn käräjillä ensin ja sen jälkeen voin laittaa kunnalle kyselyn kuntouttavasta työtoiminnasta.
Menen opettelemaan sinne nojailemaan vaikka seinään ja voin sanoa, että : Kuule minun pitää ENSIN OPPIA PITÄMÄÄN TAUKOJA JA SEN JÄLKEEN VASTA VOIDAAN PIKKU HILJAA LISÄILLÄ NIITÄ TÖITÄ!
Sitte, kun aletaan töitä niin annat minulle kellon niin minä tiedän kauanko tätä pitää tehdä niin minä pysyn ajassa enkä tee urakalla koko viikon hommia heti!
Kunnan hommista ei voi lähteä kotia ennen, kuin työpäivä päättyy.
S-marketin sentään pyhkäsin 45 minuutissa ja kauppa oli täynnä asiakkaita perjantaisin. Ei ollut kiire juopottelemaan, mutta perjantaisin ” NYT VEDETÄÄN TÄYSILLÄ PÄIVÄ JA UUSI ENNÄTYS AIKA!”
Kyllä asiakkaat väisti, koska he olivat jo tottuneet siihen, että KOHTA TULEE HOLO! He odottivat, että minä jysäytän koneen johonkin hyllyyn.
Iso kone tuli silloin, kun minä olin siivouksista vastuussa.
Se oli luja kone vaikka minä roikuin ohjaustangossa. Siitä koneesta loppu akku ja sinne oli tullu uus kone sillä aikaa, kun minä olin etelässä asumassa. Olivat onnistuneet hajottamaan sen heti uutena.
Siellä on nyt semmonen pikkunen kone jolla minäkin opettelin ensin konettamaan.
Nykyistä S-markettia en lähtis siivoamaan enkä kyllä menis töihinkään sinne.
Onneksi siellä on lentokentän turvallisuuskokeen läpäissyt henkilö vastuussa enkä minä joka olen myös aikoinaan monta kertaa läpäissyt ja suorittanut kyseisen turvallisuuskokeen, koska muuten ei saanut kulkulupia jos EI LÄPÄISSYT KOETTA!- Anonyymi00002
Minulla on onneksi jossain täällä vakuutusyhtiön paperi jossa kunniallinen oli kirjoittanut minun nimen väärin.
Sillä pystyn todistamaan, että hän HALVEKSUU SUORAAN MINUA SEKÄ MIESTÄNI JOKA TOIMII POLIISINA.
Me päästään muuttamaan pois, koska hänellä on 4 facebook profiilia eli hän täyttää vainoajan kriteerit ja hän täyttää myös IHMISVIHAAJAN KRITEERIT joka kohdistuu minun mieheeni, koska mieheni on poliisi.
Mieheni voi kyllä lopettaa nuo POLIISIN työt, kun me muutetaan pois täältä ja VALTIO voi keksiä meille työn jota me voidaan kahdestaan VAINOTTUINA niin ei käy samalla tavalla niin, kuin naapurissa asuneelle vainotulle että hän asui tuossa naapurissa ja hänkin joutui muuttamaan pois.
Toisaalta ottaen tilanteen huomioon niin minullahan on sentään useampi mies josta voin valikoida ITSELLENI MIEHEN. Minun mieshän voi olosuhteiden pakosta asua jonku toisen naisen kanssa ja hänellä saattaa toki olla lapsiakin, mutta hänen vaimonsa on tietenkin vainoaja joka vahtii ettei me vaan päästä yhteen!
Vainoajat toimii myös noin eli tunkeutuvat suhteeseen miehen kanssa ja alkavat vainoamaan.
Minähän en ole ollut kenenkään miehen kanssa sen jälkeen, kun VAINOAJAT HYÖKKÄSIVÄT KIMPPUUN.
Eihän tämä mikään huono tilanne ole, koska jos minä vahingossa valikoin VÄÄRÄN Holon niin oikeahan voi ilmottaa, että : Minä arvasin, että vaimoni muisti pätkii ja hän EI TODELLAKAAN MUISTA EDES OMAN MIEHENSÄ NÄKÖÄ!
Minä olen heistä 2 nähnyt ja nimetkin osaan yhdistää oikeaan mieheen.
Jos minä kirjoitan 2 lappua ja laitan ne PIPON sisälle ja arvon, että KUMPI hän on.
Jätän sen verran rakoa, että minä VOIN VIELÄ PERUA PÄÄTÖKSEN.
Koska jos he ovat jo VAINOAJA VAIMOJENSA KANSSA TÄÄLLÄ SUHTEESSA niin EIHÄN MINUN KANNATA HEIDÄN SUHTEISIIN PUUTTUA, koska sieltä voi toki vielä tulla HERRASMIES vastaan joka sanoo, että : Minä kyllä mielelläni autan sinua vaikka sinä ET APUA HALUAKKAAN. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minulla on onneksi jossain täällä vakuutusyhtiön paperi jossa kunniallinen oli kirjoittanut minun nimen väärin.
Sillä pystyn todistamaan, että hän HALVEKSUU SUORAAN MINUA SEKÄ MIESTÄNI JOKA TOIMII POLIISINA.
Me päästään muuttamaan pois, koska hänellä on 4 facebook profiilia eli hän täyttää vainoajan kriteerit ja hän täyttää myös IHMISVIHAAJAN KRITEERIT joka kohdistuu minun mieheeni, koska mieheni on poliisi.
Mieheni voi kyllä lopettaa nuo POLIISIN työt, kun me muutetaan pois täältä ja VALTIO voi keksiä meille työn jota me voidaan kahdestaan VAINOTTUINA niin ei käy samalla tavalla niin, kuin naapurissa asuneelle vainotulle että hän asui tuossa naapurissa ja hänkin joutui muuttamaan pois.
Toisaalta ottaen tilanteen huomioon niin minullahan on sentään useampi mies josta voin valikoida ITSELLENI MIEHEN. Minun mieshän voi olosuhteiden pakosta asua jonku toisen naisen kanssa ja hänellä saattaa toki olla lapsiakin, mutta hänen vaimonsa on tietenkin vainoaja joka vahtii ettei me vaan päästä yhteen!
Vainoajat toimii myös noin eli tunkeutuvat suhteeseen miehen kanssa ja alkavat vainoamaan.
Minähän en ole ollut kenenkään miehen kanssa sen jälkeen, kun VAINOAJAT HYÖKKÄSIVÄT KIMPPUUN.
Eihän tämä mikään huono tilanne ole, koska jos minä vahingossa valikoin VÄÄRÄN Holon niin oikeahan voi ilmottaa, että : Minä arvasin, että vaimoni muisti pätkii ja hän EI TODELLAKAAN MUISTA EDES OMAN MIEHENSÄ NÄKÖÄ!
Minä olen heistä 2 nähnyt ja nimetkin osaan yhdistää oikeaan mieheen.
Jos minä kirjoitan 2 lappua ja laitan ne PIPON sisälle ja arvon, että KUMPI hän on.
Jätän sen verran rakoa, että minä VOIN VIELÄ PERUA PÄÄTÖKSEN.
Koska jos he ovat jo VAINOAJA VAIMOJENSA KANSSA TÄÄLLÄ SUHTEESSA niin EIHÄN MINUN KANNATA HEIDÄN SUHTEISIIN PUUTTUA, koska sieltä voi toki vielä tulla HERRASMIES vastaan joka sanoo, että : Minä kyllä mielelläni autan sinua vaikka sinä ET APUA HALUAKKAAN.Toisaalta jos minä pysyn tässä poliisissa niin hänessä on sentään hyviä puolia.
Hänellä saa sentään VAPAASTI HUUTAA KOTONA, mutta hän on varmaan samanlainen, kuin minun velipoika eli hän kumartuu sekä sanoo, että : Saat lyödä minua, mutta ET LYÖ NISKAAN!
Minusta vähän tuntuu, että hän on miehenäni ujuttautunut meidän perheeseen ovelasti ja hän on päässyt suosioon.
Minulle on mainittu aiemmin jo, että meidän sukulainen on ollut jossain töissä ja hän ei sais olla siinä tehtävässä.
Minulta jos kysyttäis niin minä olisin sitä mieltä, että hän saa olla koska se helpottaa minun asioiden hoitamista. Meillä ei käytetä hyväksi, koska MINÄ ALAN HUUTAMAAN, että : Joku raja se näissäkin asioissa on ja jos tässä auttaa pitää niin asioita hoidetaan vähän toisella tavalla EIKÄ LOMPSITA MITEN SATTUU JOKA HELVETIN PIKKU ASIAN TAKIA TÄNNE VINKUMAAN! Sen jälkeen aletaan soittelemaan ja kylillä huudetaan, että SILLÄ ON VITUMAINEN AKKA, että minä en voi käydä enkä soittaa ku se HULLU AKKA ALKAA HUUTAMAAN JA KAIKKI KUULEE, kun se huutaa!
Minä olen HUUTANUT puhelimeen telemarkkinoijille, että : Olen minäkin tuolla alalla HÄIRIKKÖNÄ ja ASIAKKAAT OVAT KALTOINKOHDELLEET MINUA HUUTAMALLA SUORAAN KORVAAN JOTEN MINULLE EI TARVI SOITELLA JA JAUHATTAA PASKAA!
Joku soitti ja väitti, että minun puhelin on rikki, koska minä kuulen mutta hän ei kuule mitä minä sanon.
Minä sanoin, että : VITTU MINUN PUHELIN EI OLE RIKKI, KOSKA MINÄ EN EDES SOITTELE SILLÄ JA MISTÄ VITUSTA SINÄ TIEDÄT NOIN VARMASTI, ETTÄ TOIMIIKO MINUN PUHELIN SILLOIN KUN MINÄ SOITAN ASIASTA JOHONKIN!
Paskan jauhattajat soittavat POLIISILLE ja tekevät KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA PUHELIMEN KÄYTÖSTÄ!
Minä olen ollut töissä TELEMARKKINOIJANA eli tein myyntiä työtä TIETOKONEEN KAUTTA SOITTELEMALLA ASIAKKAILLE JOIDEN TIEDOT OLIVAT TIETOKONEELLA SOITTOLISTALLA!
Tuo TYÖ ON MYÖS KUNNIANLOUKKAUS JA SOMET TOIMII IHAN SAMALLA TAVALLA JOTEN KUNNIANSA LOUKKAANNEET SYRJIVÄT SUORAAN TELEMARKKINOIJIA JA PUHELINOPERAATTORIT TOIMIVAT MYÖS TELEMARKKINOIJINA.
Ei sillä ole mitään merkitystä vaikka minä en olekkaan enään alalla töissä vaan sillä on merkitystä, että MINÄ OLEN OLLUT ALALLA TÖISSÄ!
En minä jaksanut päivästä toiseen olla siellä töissä, koska minä ehkä sain 1-3 tilausta päivässä ja muu työaika meni siihen, kun minä kuuntelin asiakkaiden huutoja ja valituksia. Minä jouduin välillä huutamaan heille, että : Rauhotu ja kuuntele minua niin minä autan sinua, mutta EN MINÄ VOI AUTTAA SINUA JOS SINÄ ET SUOSTU EDES KUUNTELEMAAN!
Sain hänet kuuntelemaan ja kysyin häneltä : Oletko sinä yleensäkään edes kiinnostunut tilamaan lehteä kotiin, koska ei tässä ole pakko myynnistä vaan minä poistan sinut tältä listalta niin sinulle ei enään soiteta ja markkinoida tätä tuotetta.
Asiakkailta sain tietenkin hyvää palautetta ja he kiittivät sekä pyysivät anteeksi, mutta minähän jouduin lopettamaan koska minä olin ollut leikkauksessa.
Minusta piti tulla esimies, mutta leikkaus vaikutti niin paljon että minä en jaksanut enään kuunnella edes työkavereita.
Kyllä minä tulin työkavereiden kanssa toimeen myös, koska minä sanoin heille, että : Kyllä minä voin jäädä töihin nuorison kanssa ja mennä viimisellä bussilla kotiin.
Ei siitä mitään palkkaa saanut jos ei saanut myyntiä tehtyä. Minä välillä kysyin nuorilta, että : Onko joku ongelma, koska vaikutat vähän oudon oloiselta?
Kävin näyttämässä miten toimii jos noin sattuu.
Minähän olin reipas, että minähän olin ehtinyt tietenkin ENSIMMÄISENÄ, kun menin töihin tutkimaan sekä tonkimaan koko tietokoneen ohjelman jolta niitä soittoja tehtiin.
Sehän oli minun työkalu joten pitihän minun TIETÄÄ MITÄ KAIKKEA MINUN KONEELLA ON.
Mikä sellainen työntekijä on joka ei käy edes omaa työkonettaan läpi sekä tutki mitä kaikkea siihen ohjelmaan sekä työhön liittyy.
Eihän työnantaja tietenkään tykännyt, kun minä aina puhelun lopuksi kysyin jos tilausta ei tullut, että : Oletko yleensäkään edes kiinnostunut koko tuotteesta?
Jos ei ollut niin HOLO painoi kohtaa josta asiakas poistettiin SOITTOLISTALTA!
Esimies kutsui minua ” EPÄLUOTTAMUS NAISEKSI”, mutta hän myös mainitsi minulle, että hänen vaimonsa oli käynyt samassa leikkauksessa!
Nyt, kun aloin miettimään niin tuohan on ollut HOLO ihan itte, mutta kenet hän oli saanut tulemaan töihin miehenä HEHKEÄNÄ AMAZONI BLONDINA TÖRKY MINI HAME PÄÄLLÄ!?
Hän soitti minut takaisin töihin, koska hän oli jäämässä eläkkeelle. Minä sitten pitkän suostuin ja minä menin töihin niin muutaman päivän päästä tuli HEHKEÄ BLONDI NAINEN TÖIHIN joka oli vielä yh-äiti.
Me istuttiin hänen kanssa vierekkäin, mutta hän lähti aina oudosti pois töistä. Ei hän ollut edes mitenkään sosiaalinen eli hän ei edes suostunut juttelemaan minun kanssa. Katso minua hyvin halveksuvasti vaikka minä aina juttelin toisten työkavereiden kanssa.
Esimies anto meille aina suklaata, kun AMAZONI SEXY-BLONDI ei ollut töissä. Kyllä minäkin tykkäsin hänestä, mutta hän oli niin vanha ja hänellä oli se vaimo joka käynyt samassa leikkauksessa missä minä. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Toisaalta jos minä pysyn tässä poliisissa niin hänessä on sentään hyviä puolia.
Hänellä saa sentään VAPAASTI HUUTAA KOTONA, mutta hän on varmaan samanlainen, kuin minun velipoika eli hän kumartuu sekä sanoo, että : Saat lyödä minua, mutta ET LYÖ NISKAAN!
Minusta vähän tuntuu, että hän on miehenäni ujuttautunut meidän perheeseen ovelasti ja hän on päässyt suosioon.
Minulle on mainittu aiemmin jo, että meidän sukulainen on ollut jossain töissä ja hän ei sais olla siinä tehtävässä.
Minulta jos kysyttäis niin minä olisin sitä mieltä, että hän saa olla koska se helpottaa minun asioiden hoitamista. Meillä ei käytetä hyväksi, koska MINÄ ALAN HUUTAMAAN, että : Joku raja se näissäkin asioissa on ja jos tässä auttaa pitää niin asioita hoidetaan vähän toisella tavalla EIKÄ LOMPSITA MITEN SATTUU JOKA HELVETIN PIKKU ASIAN TAKIA TÄNNE VINKUMAAN! Sen jälkeen aletaan soittelemaan ja kylillä huudetaan, että SILLÄ ON VITUMAINEN AKKA, että minä en voi käydä enkä soittaa ku se HULLU AKKA ALKAA HUUTAMAAN JA KAIKKI KUULEE, kun se huutaa!
Minä olen HUUTANUT puhelimeen telemarkkinoijille, että : Olen minäkin tuolla alalla HÄIRIKKÖNÄ ja ASIAKKAAT OVAT KALTOINKOHDELLEET MINUA HUUTAMALLA SUORAAN KORVAAN JOTEN MINULLE EI TARVI SOITELLA JA JAUHATTAA PASKAA!
Joku soitti ja väitti, että minun puhelin on rikki, koska minä kuulen mutta hän ei kuule mitä minä sanon.
Minä sanoin, että : VITTU MINUN PUHELIN EI OLE RIKKI, KOSKA MINÄ EN EDES SOITTELE SILLÄ JA MISTÄ VITUSTA SINÄ TIEDÄT NOIN VARMASTI, ETTÄ TOIMIIKO MINUN PUHELIN SILLOIN KUN MINÄ SOITAN ASIASTA JOHONKIN!
Paskan jauhattajat soittavat POLIISILLE ja tekevät KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA PUHELIMEN KÄYTÖSTÄ!
Minä olen ollut töissä TELEMARKKINOIJANA eli tein myyntiä työtä TIETOKONEEN KAUTTA SOITTELEMALLA ASIAKKAILLE JOIDEN TIEDOT OLIVAT TIETOKONEELLA SOITTOLISTALLA!
Tuo TYÖ ON MYÖS KUNNIANLOUKKAUS JA SOMET TOIMII IHAN SAMALLA TAVALLA JOTEN KUNNIANSA LOUKKAANNEET SYRJIVÄT SUORAAN TELEMARKKINOIJIA JA PUHELINOPERAATTORIT TOIMIVAT MYÖS TELEMARKKINOIJINA.
Ei sillä ole mitään merkitystä vaikka minä en olekkaan enään alalla töissä vaan sillä on merkitystä, että MINÄ OLEN OLLUT ALALLA TÖISSÄ!
En minä jaksanut päivästä toiseen olla siellä töissä, koska minä ehkä sain 1-3 tilausta päivässä ja muu työaika meni siihen, kun minä kuuntelin asiakkaiden huutoja ja valituksia. Minä jouduin välillä huutamaan heille, että : Rauhotu ja kuuntele minua niin minä autan sinua, mutta EN MINÄ VOI AUTTAA SINUA JOS SINÄ ET SUOSTU EDES KUUNTELEMAAN!
Sain hänet kuuntelemaan ja kysyin häneltä : Oletko sinä yleensäkään edes kiinnostunut tilamaan lehteä kotiin, koska ei tässä ole pakko myynnistä vaan minä poistan sinut tältä listalta niin sinulle ei enään soiteta ja markkinoida tätä tuotetta.
Asiakkailta sain tietenkin hyvää palautetta ja he kiittivät sekä pyysivät anteeksi, mutta minähän jouduin lopettamaan koska minä olin ollut leikkauksessa.
Minusta piti tulla esimies, mutta leikkaus vaikutti niin paljon että minä en jaksanut enään kuunnella edes työkavereita.
Kyllä minä tulin työkavereiden kanssa toimeen myös, koska minä sanoin heille, että : Kyllä minä voin jäädä töihin nuorison kanssa ja mennä viimisellä bussilla kotiin.
Ei siitä mitään palkkaa saanut jos ei saanut myyntiä tehtyä. Minä välillä kysyin nuorilta, että : Onko joku ongelma, koska vaikutat vähän oudon oloiselta?
Kävin näyttämässä miten toimii jos noin sattuu.
Minähän olin reipas, että minähän olin ehtinyt tietenkin ENSIMMÄISENÄ, kun menin töihin tutkimaan sekä tonkimaan koko tietokoneen ohjelman jolta niitä soittoja tehtiin.
Sehän oli minun työkalu joten pitihän minun TIETÄÄ MITÄ KAIKKEA MINUN KONEELLA ON.
Mikä sellainen työntekijä on joka ei käy edes omaa työkonettaan läpi sekä tutki mitä kaikkea siihen ohjelmaan sekä työhön liittyy.
Eihän työnantaja tietenkään tykännyt, kun minä aina puhelun lopuksi kysyin jos tilausta ei tullut, että : Oletko yleensäkään edes kiinnostunut koko tuotteesta?
Jos ei ollut niin HOLO painoi kohtaa josta asiakas poistettiin SOITTOLISTALTA!
Esimies kutsui minua ” EPÄLUOTTAMUS NAISEKSI”, mutta hän myös mainitsi minulle, että hänen vaimonsa oli käynyt samassa leikkauksessa!
Nyt, kun aloin miettimään niin tuohan on ollut HOLO ihan itte, mutta kenet hän oli saanut tulemaan töihin miehenä HEHKEÄNÄ AMAZONI BLONDINA TÖRKY MINI HAME PÄÄLLÄ!?
Hän soitti minut takaisin töihin, koska hän oli jäämässä eläkkeelle. Minä sitten pitkän suostuin ja minä menin töihin niin muutaman päivän päästä tuli HEHKEÄ BLONDI NAINEN TÖIHIN joka oli vielä yh-äiti.
Me istuttiin hänen kanssa vierekkäin, mutta hän lähti aina oudosti pois töistä. Ei hän ollut edes mitenkään sosiaalinen eli hän ei edes suostunut juttelemaan minun kanssa. Katso minua hyvin halveksuvasti vaikka minä aina juttelin toisten työkavereiden kanssa.
Esimies anto meille aina suklaata, kun AMAZONI SEXY-BLONDI ei ollut töissä. Kyllä minäkin tykkäsin hänestä, mutta hän oli niin vanha ja hänellä oli se vaimo joka käynyt samassa leikkauksessa missä minä.Pitää jatkaa tähän, koska mieheni MUSTASUKKAISENA lukee tätä…
Minä menin leikkauksen jälkeen töihin niin esimies oli saanut sillä aikaa VYÖRUUSUN KORVAAN.
Minä sanoin hänelle, että : Tuohan hengenvaarallista, koska sehän voi levitä aivoihinkin.
Hänellä oli kuulemma lääkkeet siihen, mutta minä olin sitä mieltä, että : HÄNEN VAIMONSA EI KYLLÄ KÄYNYT IHAN JOKA PYTYLLÄ!
Me oltiin kaks puoli kuntoista siellä töissä ja toinen on jäämässä eläkkeelle ja toisen pitäis hypätä hänelle.
Onneksi HEHKEÄ AMAZONI BLONDI oli kiinnostunut myös siitä esimiehen paikasta. Hän tuli yks aamu töihin ja hän oli pukeutunut työhaastattelua varten.
Hän sai sen työpaikan, koska MINÄ EN SUOSTUNUT MENEMÄÄN ENÄÄN TÖIHIN.
Oli vetassu kunnon TÖRKY MINI-HAMEEN TYÖHAASTATTELUUN PÄÄLLE joten minä päätin, että : SAAT KYLLÄ PITÄÄ SEN PAIKAN!
Minun työsuhde olisi muutenkin päättynyt, koska meillä oli jo heti ensi näkemältä asenne toisiamme kohtaan, että hän olis ottanut lopputilin jos minusta olis tullut esimies, mutta hänelle olis tullut ongelmia jos hänestä olis tullut esimies.
Minä en olis joustanut yhtään vaan vittuilut suoraan, koska hän oli yksinhuoltaja-äiti ja hän oli just se joka jää töihin iltaan asti jos opiskelijoita tulee illalla töihin.
Minähän olin jo jäänyt, koska kukaan muu ei voinut jäädä. Minulla on työkokemusta yrittäjänä ja esimiehenä niin minähän jään luonnostaan töihin, koska se on työnantajan etu. Jos sulla on lapsia niin et pysty jäämään vaikka olis mieskin kotona joka vois olla lasten kanssa.
Mies ei tue vaimoaan esimies työssä tuollaisella alalla vaan hän sanoo, että : Nyt voit valita ja se on joko työ tai perhe, mutta MINÄ ISTU LASTEN KANSSA SEN TAKIA KOTONA, että SINÄ ISTUT TÖISSÄ AAMUSTA ILTAAN JA PUHUT PUHELIMESSA!
Alue-päällikkö oli niin viisas mies, että hän ilmoitti minulle, että : EI TARVI TULLA TÖIHIN ENÄÄN!
Holokin varmaan sai sen korva vyöruusunsa hoidettua vaikka hän tietenkin sai jonku lievän aivovammankin.
Me oltiin sentään molemmat puoli kuntoisia yhtä aikaa ja se oli meidän molempien etujen mukaisesti toimittu, että minua otettu esimieheksi ja Holo pääsi eläkkeelle vaikka hän ei kyllä ELÄKKEELLÄ TAIDA OLLA VIELÄKÄÄN.
Meillä oli niin mukavaa siellä töissä, että ei me siitä työnteosta edes välitetty. Se harrastus toimintaa vain!
Me oltiin sentään alalla töissä!
Minä olin sentään urani huipulla Ivalosta ja minä olin sentään LOHJALLA POHJANTÄHTENÄ HOLONA! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pitää jatkaa tähän, koska mieheni MUSTASUKKAISENA lukee tätä…
Minä menin leikkauksen jälkeen töihin niin esimies oli saanut sillä aikaa VYÖRUUSUN KORVAAN.
Minä sanoin hänelle, että : Tuohan hengenvaarallista, koska sehän voi levitä aivoihinkin.
Hänellä oli kuulemma lääkkeet siihen, mutta minä olin sitä mieltä, että : HÄNEN VAIMONSA EI KYLLÄ KÄYNYT IHAN JOKA PYTYLLÄ!
Me oltiin kaks puoli kuntoista siellä töissä ja toinen on jäämässä eläkkeelle ja toisen pitäis hypätä hänelle.
Onneksi HEHKEÄ AMAZONI BLONDI oli kiinnostunut myös siitä esimiehen paikasta. Hän tuli yks aamu töihin ja hän oli pukeutunut työhaastattelua varten.
Hän sai sen työpaikan, koska MINÄ EN SUOSTUNUT MENEMÄÄN ENÄÄN TÖIHIN.
Oli vetassu kunnon TÖRKY MINI-HAMEEN TYÖHAASTATTELUUN PÄÄLLE joten minä päätin, että : SAAT KYLLÄ PITÄÄ SEN PAIKAN!
Minun työsuhde olisi muutenkin päättynyt, koska meillä oli jo heti ensi näkemältä asenne toisiamme kohtaan, että hän olis ottanut lopputilin jos minusta olis tullut esimies, mutta hänelle olis tullut ongelmia jos hänestä olis tullut esimies.
Minä en olis joustanut yhtään vaan vittuilut suoraan, koska hän oli yksinhuoltaja-äiti ja hän oli just se joka jää töihin iltaan asti jos opiskelijoita tulee illalla töihin.
Minähän olin jo jäänyt, koska kukaan muu ei voinut jäädä. Minulla on työkokemusta yrittäjänä ja esimiehenä niin minähän jään luonnostaan töihin, koska se on työnantajan etu. Jos sulla on lapsia niin et pysty jäämään vaikka olis mieskin kotona joka vois olla lasten kanssa.
Mies ei tue vaimoaan esimies työssä tuollaisella alalla vaan hän sanoo, että : Nyt voit valita ja se on joko työ tai perhe, mutta MINÄ ISTU LASTEN KANSSA SEN TAKIA KOTONA, että SINÄ ISTUT TÖISSÄ AAMUSTA ILTAAN JA PUHUT PUHELIMESSA!
Alue-päällikkö oli niin viisas mies, että hän ilmoitti minulle, että : EI TARVI TULLA TÖIHIN ENÄÄN!
Holokin varmaan sai sen korva vyöruusunsa hoidettua vaikka hän tietenkin sai jonku lievän aivovammankin.
Me oltiin sentään molemmat puoli kuntoisia yhtä aikaa ja se oli meidän molempien etujen mukaisesti toimittu, että minua otettu esimieheksi ja Holo pääsi eläkkeelle vaikka hän ei kyllä ELÄKKEELLÄ TAIDA OLLA VIELÄKÄÄN.
Meillä oli niin mukavaa siellä töissä, että ei me siitä työnteosta edes välitetty. Se harrastus toimintaa vain!
Me oltiin sentään alalla töissä!
Minä olin sentään urani huipulla Ivalosta ja minä olin sentään LOHJALLA POHJANTÄHTENÄ HOLONA!Minä kävin vanhemman panostajan koulutuksen vasta tuon jälkeen.
Markkinointi on maailman vanhin työ, koska sitä on tehty aina ja ihmiset ovat sanoneet, että : Tuo on hyvä tekemään joten kysäseppä häntä jos hän ehtis tekemään!
Tämä oli näin pieni asia, mutta yllättävän suuri, koska enhän minä voi edes hakea töihin enkä alkaa yrittäjäksi, koska KUNNIANSA LOUKANNEET OVAT SAANEET AIKAAN MARKKINOINTI KIELLON JA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KUKAAN SUOMESSA EI OLE SAANUT MARKKINOIDA EIKÄ MYYDÄ TUOTTEITA/PALVELUITA KOKO AIKANA, KOSKA SE ON OLLUT KUNNIAN LOUKKAUS!
Asiakkaat räkyttää puhelimessa TELEMARKKINOINTI ALAN TYÖNTEKIJÖILLE JA HE HUUTAVAT MYÖS.
Kyllä minullekin huudettiin ja se oli syy miksi minä aloin toimimaan itseäni vastaan eli minä nappasin asiakkaan kiinni sekä aloitin keskustelun uudelleen.
Asiakas kaltoinkohteli huutamalla suoraan korvaan minua ja minä sovittelin, mutta en saanut siitä mitään korvausta. Minä möin noin 20euron tuotetta ja minä sain kiitoksena huutoa ja kuulla olevani PASKA!
Asiakkaat ovat loukanneet minun kunniaa.
Anna-Kaisa Hermunen on ainut asiakas joka jäi minun mieleen. Minä näin hänen nimen listalla ja minä jäin vielä miettimään hänen kohdalla, että kehtaanko edes soittaa vai plokkaanko sen puhelun ovelasti syrjään.
Minä sitten päätin, että minä soitan hänelle.
Möin yleensä Avotakkaa, Kotiliettä tai Seuraa, mutta me saatiin työntekijöinä ottaa lehtiä kotia. Minä ainakin luin kotona niitä ja Eeva lehteä olin lueskellut joutessani kotona.
Menin töihin aamulla ja ensin möin niitä mitä piti myydä.
Iltapäivällä minä vaihdoin Eeva lehteen ja Hermuska tuli vastaan. Minä yllätyin, koska hän oli naisena julkisuudessa hyvin miehekkään oloinen. Puhelimessa hän kuulosti niin NAISELLISELTA NAISELTA, että minä hämmästyin ja hän oli Postissa käymässä ja hän sanoi minulle, että odota niin minä hoidan tämän posti asian.
Minä sanoin aina sukunimen ensin, kun esittelin itseni.
Minä jäin odottamaan ja mietin samalla, että Hermuska kyllä saattaa hermostua ja minä saan kuulla vielä kunniani tästä, kun hänelle selviää millä asialla Holo soittaa. Jätin koko spiikin pois ja sanoin, kun hän kysyi mitä asiaa minulla on. Minä sanoin, että : Mie olin vain kyselemässä, että kiinnostasko tilata Eeva lehti?
Ei suuttunut vaan minusta häntä alko naurattamaan.
Kyllä hän tilasi Eevan ja hän sanoi vielä, että : Eeva lehti on muuttunut.
Minä sanoin hänelle, että minustakin tuo lehti oli sellainen jota viitsi lukea ja en minäkään ole Eeva lehdestä aiemmin tykännyt.
Anna-Kaisa Hermunen kuoli, mutta EI HÄN SEN PUHELUN AIKANA KUOLLUT.
Hän oli sentään YKSI MINUN ASIAKKAISTA ja hän oli hyvin tunnettu MEDIA PERSOONA.
Tapio Vestinen oli myös minun vanhoja asiakkaita, kun minä olin äitini yrityksessä työntekijänä.
Hän joi itsensä hengiltä, mutta hän tiesi kuolevansa jos hän alkaa juomaan.
Minun piti mennä HOLONA PAPPINA terveyskeskuskeen kuuntelemaan, kun Vestisen Tapio tunnustaa syntinsä. Holo on tietenkin ite ollut lääkärinä.
Hämärässä istuttiin ja Vestinen sanoi minulle, että : Minä olen alkoholisti ja minä olen juonut 120 tölkkiä lonkeroa ja minä en pysty edes puhumaan.
Minulle sanottiin, että minä saa jos Vestinen soittaa ja pyytää terveyskeskukseen käymään hänen luona.
Minä sanoin, että : Minä kyllä menen jos hän minulle soittaa.
Kukaan muu ei ollut kuulemma suostunut menemään, mutta minä menin, koska hän oli äitini asiakkaita ja hänen mökin siivous sekä huolto oli minun töitä.
Minä sanoin, että : Hän on asiakas joka soittaa sekä pyytää käymään joten eihän asiakasta voi jättää tuolla tavalla ja laskuttaa häntä siivouksesta.
Minusta hyvään asiakaspalveluun kuului myös kuunnella asiakasta vaikka hän olikin alkoholisti joka joi itsensä hengiltä.
Ei minustakaan ollut kiva kuunnella, kun aikuinen vieras mies itkee sekä pyytää minulta anteeksi sitä, että hän on ratkennut ryyppämään ja hän ei olisi saanut juoda yhtään alkoholia.
Hän ei ollut loukannut minua vaan hän oli aiheuttanut itselleen paskaa sillä, että hän ratkesi ryyppäämään.
En tietenkään kysynyt häneltä, että : Miksi aloit juomaan vaikka tiesit, että sinä kuolet? Ja miksi sinä minulle soitit ja pyysit tänne kuuntelemaan sinua sekä katsomaan, kun sinä istut ja itket itse aiheutettua kurjaa kohtaloasi?
Jos minä olisin tiennyt, että TUOKIN OLI KUNNIAN LOUKKAUS mennä Tapio Vestistä tapaamaan Ivalon terveyskeskukseen, kun hän oli ihmisenä paskimillaan ja tiesi kuolevansa, mutta minulle ei saanut kertoa tuota, koska hän ei itsekään pystynyt tuota minulle sanomaan.
Hän ei ollut koskaan nähnyt minua vaan me oltiin puhelimessa hoidettu asiat.
Kyllähän minä olisin hänet haukkunut sekä vaatinut LASKUTTAMAAN ROIMASTI, että hänen omaiset olisivat muistaneet ketä Tapio Vestinen nöyryytti ja kuka hänen jälkensä siivoosi viimeisen RYYPPY PUTKEN JÄLKEEN!
En nähnyt tarpeelliseksi, koska minä olin hänen kanssa silloin, kun KUKAAN EI HALUNNUT ENÄÄN OLLA TEKEMISSÄ. Silitin häntä olkapäästä ja sanoi, että : Kyllä sie saat itkeä jos siltä tuntuu. Minä ymmärrän, että tuntuu pahalta - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä kävin vanhemman panostajan koulutuksen vasta tuon jälkeen.
Markkinointi on maailman vanhin työ, koska sitä on tehty aina ja ihmiset ovat sanoneet, että : Tuo on hyvä tekemään joten kysäseppä häntä jos hän ehtis tekemään!
Tämä oli näin pieni asia, mutta yllättävän suuri, koska enhän minä voi edes hakea töihin enkä alkaa yrittäjäksi, koska KUNNIANSA LOUKANNEET OVAT SAANEET AIKAAN MARKKINOINTI KIELLON JA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KUKAAN SUOMESSA EI OLE SAANUT MARKKINOIDA EIKÄ MYYDÄ TUOTTEITA/PALVELUITA KOKO AIKANA, KOSKA SE ON OLLUT KUNNIAN LOUKKAUS!
Asiakkaat räkyttää puhelimessa TELEMARKKINOINTI ALAN TYÖNTEKIJÖILLE JA HE HUUTAVAT MYÖS.
Kyllä minullekin huudettiin ja se oli syy miksi minä aloin toimimaan itseäni vastaan eli minä nappasin asiakkaan kiinni sekä aloitin keskustelun uudelleen.
Asiakas kaltoinkohteli huutamalla suoraan korvaan minua ja minä sovittelin, mutta en saanut siitä mitään korvausta. Minä möin noin 20euron tuotetta ja minä sain kiitoksena huutoa ja kuulla olevani PASKA!
Asiakkaat ovat loukanneet minun kunniaa.
Anna-Kaisa Hermunen on ainut asiakas joka jäi minun mieleen. Minä näin hänen nimen listalla ja minä jäin vielä miettimään hänen kohdalla, että kehtaanko edes soittaa vai plokkaanko sen puhelun ovelasti syrjään.
Minä sitten päätin, että minä soitan hänelle.
Möin yleensä Avotakkaa, Kotiliettä tai Seuraa, mutta me saatiin työntekijöinä ottaa lehtiä kotia. Minä ainakin luin kotona niitä ja Eeva lehteä olin lueskellut joutessani kotona.
Menin töihin aamulla ja ensin möin niitä mitä piti myydä.
Iltapäivällä minä vaihdoin Eeva lehteen ja Hermuska tuli vastaan. Minä yllätyin, koska hän oli naisena julkisuudessa hyvin miehekkään oloinen. Puhelimessa hän kuulosti niin NAISELLISELTA NAISELTA, että minä hämmästyin ja hän oli Postissa käymässä ja hän sanoi minulle, että odota niin minä hoidan tämän posti asian.
Minä sanoin aina sukunimen ensin, kun esittelin itseni.
Minä jäin odottamaan ja mietin samalla, että Hermuska kyllä saattaa hermostua ja minä saan kuulla vielä kunniani tästä, kun hänelle selviää millä asialla Holo soittaa. Jätin koko spiikin pois ja sanoin, kun hän kysyi mitä asiaa minulla on. Minä sanoin, että : Mie olin vain kyselemässä, että kiinnostasko tilata Eeva lehti?
Ei suuttunut vaan minusta häntä alko naurattamaan.
Kyllä hän tilasi Eevan ja hän sanoi vielä, että : Eeva lehti on muuttunut.
Minä sanoin hänelle, että minustakin tuo lehti oli sellainen jota viitsi lukea ja en minäkään ole Eeva lehdestä aiemmin tykännyt.
Anna-Kaisa Hermunen kuoli, mutta EI HÄN SEN PUHELUN AIKANA KUOLLUT.
Hän oli sentään YKSI MINUN ASIAKKAISTA ja hän oli hyvin tunnettu MEDIA PERSOONA.
Tapio Vestinen oli myös minun vanhoja asiakkaita, kun minä olin äitini yrityksessä työntekijänä.
Hän joi itsensä hengiltä, mutta hän tiesi kuolevansa jos hän alkaa juomaan.
Minun piti mennä HOLONA PAPPINA terveyskeskuskeen kuuntelemaan, kun Vestisen Tapio tunnustaa syntinsä. Holo on tietenkin ite ollut lääkärinä.
Hämärässä istuttiin ja Vestinen sanoi minulle, että : Minä olen alkoholisti ja minä olen juonut 120 tölkkiä lonkeroa ja minä en pysty edes puhumaan.
Minulle sanottiin, että minä saa jos Vestinen soittaa ja pyytää terveyskeskukseen käymään hänen luona.
Minä sanoin, että : Minä kyllä menen jos hän minulle soittaa.
Kukaan muu ei ollut kuulemma suostunut menemään, mutta minä menin, koska hän oli äitini asiakkaita ja hänen mökin siivous sekä huolto oli minun töitä.
Minä sanoin, että : Hän on asiakas joka soittaa sekä pyytää käymään joten eihän asiakasta voi jättää tuolla tavalla ja laskuttaa häntä siivouksesta.
Minusta hyvään asiakaspalveluun kuului myös kuunnella asiakasta vaikka hän olikin alkoholisti joka joi itsensä hengiltä.
Ei minustakaan ollut kiva kuunnella, kun aikuinen vieras mies itkee sekä pyytää minulta anteeksi sitä, että hän on ratkennut ryyppämään ja hän ei olisi saanut juoda yhtään alkoholia.
Hän ei ollut loukannut minua vaan hän oli aiheuttanut itselleen paskaa sillä, että hän ratkesi ryyppäämään.
En tietenkään kysynyt häneltä, että : Miksi aloit juomaan vaikka tiesit, että sinä kuolet? Ja miksi sinä minulle soitit ja pyysit tänne kuuntelemaan sinua sekä katsomaan, kun sinä istut ja itket itse aiheutettua kurjaa kohtaloasi?
Jos minä olisin tiennyt, että TUOKIN OLI KUNNIAN LOUKKAUS mennä Tapio Vestistä tapaamaan Ivalon terveyskeskukseen, kun hän oli ihmisenä paskimillaan ja tiesi kuolevansa, mutta minulle ei saanut kertoa tuota, koska hän ei itsekään pystynyt tuota minulle sanomaan.
Hän ei ollut koskaan nähnyt minua vaan me oltiin puhelimessa hoidettu asiat.
Kyllähän minä olisin hänet haukkunut sekä vaatinut LASKUTTAMAAN ROIMASTI, että hänen omaiset olisivat muistaneet ketä Tapio Vestinen nöyryytti ja kuka hänen jälkensä siivoosi viimeisen RYYPPY PUTKEN JÄLKEEN!
En nähnyt tarpeelliseksi, koska minä olin hänen kanssa silloin, kun KUKAAN EI HALUNNUT ENÄÄN OLLA TEKEMISSÄ. Silitin häntä olkapäästä ja sanoi, että : Kyllä sie saat itkeä jos siltä tuntuu. Minä ymmärrän, että tuntuu pahaltaNiin, että EI SE ALKOHOLIN MYYNTI JA KÄYTTÖ OLE INARIN KUNNASSA LOPPUNUT VAIKKA TÄÄLLÄ ON KUOLLUT VAIKKA, KUINKA PALJON ALKOHOLISTEJA!
Vestisen Tapio ja Vesa-Matti Loiri olivat molemmat tunnettuja JULKISUUDEN HENKILÖITÄ jotka olivat myös ALKOHOLISTEJA ja he MÖKKEILIVÄT MOLEMMAT INARIJÄRVEN RANNALLA.
Vesa-Matti Loirin minä tapasin Kulta Hipussa ja siellä hän istui juomassa olutta erään minun tutun kanssa.
Kävin vaihtamassa kuulumiset tuttavani kanssa, koska hän sattui huomaamaan minut.
En minä Veskulle puhunut mitään, koska ei minua esitelty hänelle joten miksi minä olisi hänelle alkanut itseäni esittelemään.
Kostinin Aino istui Veskun vieressä EDUSTAMASSA SEVETIN JA KEVÄJÄRVEN KOLTANSAAMELAISIA.
Minä vain katsoin, että ehkäpä minä vain IVALOLAISENA siirryn tuonne nurkkapöytään syömään niin en häiriköi KOSTININ AINON SEVETIN JA KEVÄJÄRVEN KOLTANSAAMELAISTEN EDUSTUSTILAISUUTTA INARIN KUNTALAISENA!
Kostinin Aino on sentään minua vanhempikin joten en minä sentään KOLTANSAAMELAISTA ALA SYRJIMÄÄN JOKA EDUSTAA INARIN KUNNASSA KAIKKIA KUNTALAISIA!
Olin ex-mies Holon kanssa tuolloin ja hän halusi viedä minut Kulta Hippuun syömään. Me oltiin autolla selvinpäin tuolloin.
Mieheni Holon kanssa me oltiin selvinpäin myös syömässä Kulta Hipussa, mutta EI OLTU SAMASSA SEURASSA.
Kunnialliset naiset EIVÄT ruokaile vieraiden miesten kanssa samassa seurassa ja TYÖKAVERIT OVAT MYÖS VIERAITA MIEHIÄ.
Kunnialliset naiset istuvat ERI PÖYDÄSSÄ TAI JÄTTÄVÄT RUOKAILUN VÄLIIN. Sama koskee kahvilla käyntiä.
Minähän osasin hoitaa asian niin, kuin kunniallisen naisen kuuluu. Kävin hillassa perhe tutun kanssa joka oli mies, mutta minun vanhemmat olivat paikalla ja he antoivat luvan.
Äitini on yleensä ollut mukana joten kunniallisen naisen tavoilla olen toiminut. - Anonyymi00008
Nyt kun aloin muistelemaan niin eräs sukulainen oli hän joka SOITTI MINULLE ja sanoi minulle, että : SINUN MIES KÄVI TÄÄLLÄ POLIISINA VIRANTOIMITUKSESSA!
Minä sain kuulla hänen vanhemmiltaan, että oli ollut HOLO ja minä sanoin tuohon asiaan mielessäni ” Voi vittu ja eikö helvetin tösserö muuta enään keksinyt!”
Minä en suostu edes puhumaan hänen kanssa, koska HÄN AIKO ALKAA PANOSTAMAAN MIEHENSÄ KANSSA.
Minä sanoin hänelle, että : Ihan vapaasti jos rahkeet riittää!
Hänen miehensä on Kemissä KATSASTUSMIEHENÄ kuulemma töissä.
Minun mieheni on VAIN POLIISI.
Me kyllä hävitään heille, koska ME OLLAAN IHAN PASKOJA ja hän on vielä itse saanut päättää, että me HOLOT OLLAAN HEITÄ VASTAAN TÄSSÄ PANOSTUS KISASSA!
He edustavat Kemiä ja Utsjoen kuntaa ja me HOLOT edustetaan Torniota ja Inarin kuntaa!
Hän asunut Espanjassa ja Norjassa.
Minä olen ONNEKSI ASUNUT RUOTSISSA niin EI TARVI SENTÄÄN ESPANJAAN ASTI LÄHTEÄ PANOSTAMAAN!
Holothan hyviä silloin, kun pitää alkaa Suomi 100vuotta vanhemman panostajan kanssa KUNNIOISTA PANOSTAMAAN Torniosta Haaparannan puolella, mutta Kemistä pitää KUNNIAA PANOSTAA ESPANJAAN, koska Norja EI KUULU EU:hun!
Minun mummoni oli hänen vaarinsa sisko ja minun mummokin oli asunut Ruotsissa! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nyt kun aloin muistelemaan niin eräs sukulainen oli hän joka SOITTI MINULLE ja sanoi minulle, että : SINUN MIES KÄVI TÄÄLLÄ POLIISINA VIRANTOIMITUKSESSA!
Minä sain kuulla hänen vanhemmiltaan, että oli ollut HOLO ja minä sanoin tuohon asiaan mielessäni ” Voi vittu ja eikö helvetin tösserö muuta enään keksinyt!”
Minä en suostu edes puhumaan hänen kanssa, koska HÄN AIKO ALKAA PANOSTAMAAN MIEHENSÄ KANSSA.
Minä sanoin hänelle, että : Ihan vapaasti jos rahkeet riittää!
Hänen miehensä on Kemissä KATSASTUSMIEHENÄ kuulemma töissä.
Minun mieheni on VAIN POLIISI.
Me kyllä hävitään heille, koska ME OLLAAN IHAN PASKOJA ja hän on vielä itse saanut päättää, että me HOLOT OLLAAN HEITÄ VASTAAN TÄSSÄ PANOSTUS KISASSA!
He edustavat Kemiä ja Utsjoen kuntaa ja me HOLOT edustetaan Torniota ja Inarin kuntaa!
Hän asunut Espanjassa ja Norjassa.
Minä olen ONNEKSI ASUNUT RUOTSISSA niin EI TARVI SENTÄÄN ESPANJAAN ASTI LÄHTEÄ PANOSTAMAAN!
Holothan hyviä silloin, kun pitää alkaa Suomi 100vuotta vanhemman panostajan kanssa KUNNIOISTA PANOSTAMAAN Torniosta Haaparannan puolella, mutta Kemistä pitää KUNNIAA PANOSTAA ESPANJAAN, koska Norja EI KUULU EU:hun!
Minun mummoni oli hänen vaarinsa sisko ja minun mummokin oli asunut Ruotsissa!Tämän jälkeen tuli kielto, että minä en saanut enään mennä Utsjoen vanhalle Poliisiasemalle sisälle, kun äitini siivoos sitä.
Minä menin Giisaan ja kävin siellä kirppu-torilla jonka jälkeen ostin ne kahvit sekä jouduin väkisin kuuntelemaan, kun MIEHENI HOLOSTA nousi esiin ihan uusi piirre. Minä käännyin sekä katsoin, että KUKAS TÄÄLLÄ TUOLLAINEN POLITIIKKO ON!?
Holohan se siellä niin viisaana oli ja hän yritti vielä muuttua pieneksi.
En suuttunut ja en sanonut mitään vaikka teki mieli sanoa, että : Minä pidän kyllä sinun tavasta ajatella vaikka tuo ajatus on kylläkin alunperin minun.
Minä poistuin paikalta, koska hänhän oli sentään MIEHENI joka oli oppinut VAIMOLTAAN KESKUSTELEMAAN MIEHEKKÄÄSTI POLITIIKKA JA KOI ONNISTUNEENI JOSSAIN, koska politiikka on YKSI MAAILMAN VAIKEIMMISTA AIHEISTA JOISSA KUKAAN EI OLE KOSKAAN TYYTYVÄINEN.
Syy on se, että puolueet aiheuttaa riitaa ja monet EI LÄHDE POLITIIKKAAN MUKAAN, koska seassa on ihmisiä jotka eivät edes tee mitään muuta, kuin nostaa rahaa.
SOMETTAJIEN ON VAIKEA MÄÄRÄTÄ KETÄÄN TÖIHIN, KOSKA EI HE OLE ITSEKKÄÄN TEHNEET TÖITÄ. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tämän jälkeen tuli kielto, että minä en saanut enään mennä Utsjoen vanhalle Poliisiasemalle sisälle, kun äitini siivoos sitä.
Minä menin Giisaan ja kävin siellä kirppu-torilla jonka jälkeen ostin ne kahvit sekä jouduin väkisin kuuntelemaan, kun MIEHENI HOLOSTA nousi esiin ihan uusi piirre. Minä käännyin sekä katsoin, että KUKAS TÄÄLLÄ TUOLLAINEN POLITIIKKO ON!?
Holohan se siellä niin viisaana oli ja hän yritti vielä muuttua pieneksi.
En suuttunut ja en sanonut mitään vaikka teki mieli sanoa, että : Minä pidän kyllä sinun tavasta ajatella vaikka tuo ajatus on kylläkin alunperin minun.
Minä poistuin paikalta, koska hänhän oli sentään MIEHENI joka oli oppinut VAIMOLTAAN KESKUSTELEMAAN MIEHEKKÄÄSTI POLITIIKKA JA KOI ONNISTUNEENI JOSSAIN, koska politiikka on YKSI MAAILMAN VAIKEIMMISTA AIHEISTA JOISSA KUKAAN EI OLE KOSKAAN TYYTYVÄINEN.
Syy on se, että puolueet aiheuttaa riitaa ja monet EI LÄHDE POLITIIKKAAN MUKAAN, koska seassa on ihmisiä jotka eivät edes tee mitään muuta, kuin nostaa rahaa.
SOMETTAJIEN ON VAIKEA MÄÄRÄTÄ KETÄÄN TÖIHIN, KOSKA EI HE OLE ITSEKKÄÄN TEHNEET TÖITÄ.Mutta MIEHENI HOLO ON SENTÄÄN YLLÄTTÄVÄN NOPEA OPPIMAAN!
HÄN ON SENTÄÄN NIIN ÄLYKÄS, ETTÄ HÄN ON KIINNOSTUNUT KEHITTÄMÄÄN ITSEÄÄN.
MINUN EX-MIEHET EIVÄT OLE OPPINEET VIELÄKÄÄN, MUTTA HEIDÄN VAIMOT OPETTAA HEITÄ NYKYISIN. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mutta MIEHENI HOLO ON SENTÄÄN YLLÄTTÄVÄN NOPEA OPPIMAAN!
HÄN ON SENTÄÄN NIIN ÄLYKÄS, ETTÄ HÄN ON KIINNOSTUNUT KEHITTÄMÄÄN ITSEÄÄN.
MINUN EX-MIEHET EIVÄT OLE OPPINEET VIELÄKÄÄN, MUTTA HEIDÄN VAIMOT OPETTAA HEITÄ NYKYISIN.Ivaloon Helkku kyllä sopii mieheksi, koska täällä voi sentään kaupassa kailottaa samalla tavalla niin, kuin Torniossa, että : KUULEPPAKO MEIJÄN HELKKU…
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414628Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532514Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh68889- 113868
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70844- 137795
- 48790
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736