Olen nelikymppinen nainen. Jostain syystä haluaisin päästä katselemaan miehiä yhdessä. Mielellään pariskuntaa, jolla jonkinlaista hellyyttäkin mukana. En siis osallistua fyysisesti mitenkään, vaikka uskon että aitokin tilanne kiihottaisi minua. Saattaisin kosketella kyllä itseäni. Onko outo toive vai jotenkin mahdollista? Mietin vaan että eihän tuossa asetelmassa parille varmaan mitään mielenkiintoista olisi joten miksi näyttäytyä jollekin random-naiselle
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
- Anonyymi00002
Hyi vittu näitä lepakoita
- Anonyymi00003
Otahan lääkkeesi eiköhön ne auta tuohon lepakko ongelmaas. Ehjä kannattas kumminkin mennä niuvanniemeen speden seuraksi.
- Anonyymi00004
Otahan lääkkeesi eiköhön ne auta tuohon lepakko ongelmaas. Ehjä kannattas kumminkin mennä niuvanniemeen speden seuraksi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Spedellä paloi käämit buaahaa
- Anonyymi00005
Kokeile as tai xu... Molemmista voisi löytyä tuohon sopivia kaveruksia.
- Anonyymi00006
Moi
Olen 37v eksibitionisti bi-mies Espoosta. Voisin mielelläni järjestää sinulle jonkun tämän tapaisen esityksen. Missäpäin asut ja miten sinut saa kiinni?
Kik jokku87- Anonyymi00011
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
olisihan se jännää olla miehen panopuuna ja siinä olisi nainen katselemassa
- Anonyymi00008
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi00009
Mistäpäin neitonen on? Siitä olisi hyvä aloittaa.
- Anonyymi00012
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi00013
015 alueella liikun
- Anonyymi00014
Mikkelissä ois kyllä ainankin bi mies valmiina
- Anonyymi00016
Kuinka naiseen saa yhteyden? Mli mies kyselee.
- Anonyymi00017
Olisiko mikkelin miehellä siis kaveri jonka kanssa voisitte ajatella tällaista? Pitää tuumata keinoa yhteydeksi
- Anonyymi00018
Luulisin että kaverin löydän. Yhteyttä on helppo pitää cruisingmap.net kautta. Teet profiilin itsellesi niin voidaan yv:llä keskustella. Ja julkiset voi poistaa muilta piiloon.
- Anonyymi00020
Did that
- Anonyymi00021
Laita vaikka porras-salmen täpälle joku merkki niin saan sut kiinni. Vaikka piste...
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Laita vaikka porras-salmen täpälle joku merkki niin saan sut kiinni. Vaikka piste...
Oota nyt kun opettelen toimii tuol..
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oota nyt kun opettelen toimii tuol..
Löyty.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741624Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää971143- 161087
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as301050- 164997
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30923Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105914Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks56854Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu130831- 30818
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.188792Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64684
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48668Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.13627Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191597On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 86580
- 41530
- 48518