Onko palsta ollut rikki.. taas?

Yhdellä vilkaisulla siltä vaikuttaisi.

53

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännä.. tämä eilinen aloitus jäi muisiin omaan profiiliini, vaikka ei koskaan pompsahtanut listoille.

Illalla piipahdin palstalle ja se oli oi voi.. olisiko niin jopa, että olisivat yrittäneet korjata joitakin ominaisuuksia..? Oisko?

Tai sitten tuli taas jotakin uutta..
      Ehkä olen vain turhan toiveikas.

• Juu, ei onnistunut tallentaa uutta aloitusta eilen, vaan palsta ilmoitti palvelinvirheestä. Myös kommentointi tökki, mutta sitten kommentti olikin tuplana.

• Tää sun viesti yllättäin tuli jopa vellikelloon..

Eilen piipahdin tosiaankin iltasella ja huomasin ettei uusia aloituksia sitten aamupäivän ollut tullut. Yestasin tällä aloituksella ja ilmoitti palvelin virheestä.

Siitä huolimatta tämä aloitus jäi mun profiiliin josta nostin sen ylös.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Tää sun viesti yllättäin tuli jopa vellikelloon..

Eilen piipahdin tosiaankin iltasella ja huomasin ettei uusia aloituksia sitten aamupäivän ollut tullut. Yestasin tällä aloituksella ja ilmoitti palvelin virheestä.

Siitä huolimatta tämä aloitus jäi mun profiiliin josta nostin sen ylös.

Myöskin tästä viestistäsi nyt ilmoitti. Olen itsekin varovaisen toiveikas. 🙏

• Mu5tasydän kirjoitti:

Myöskin tästä viestistäsi nyt ilmoitti. Olen itsekin varovaisen toiveikas. 🙏

Juu.. ois aika kiva jos jotakin parannuksia saataisiin toimivuuteen.

• Moiskis!

• Anonyymi00001

oli rikki jooh näkee milloin toimii taas katsomalla aloitusten ajankohtia... varsinkin joku niin no ikävä-palsta näyttää hiljaiselle yleensä tulee todella ikävä-palstalla juttua.

• Juu, eiköhän koko saitti ollut rikki.

• Anonyymi00010
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu, eiköhän koko saitti ollut rikki.

suomen ainoa sivusto joka toimii ja sekin vaihtelevasti

• Anonyymi00002

mutta niin chattaamaan googelin tietopBotin kanssa ja keksimällä asille mitä erikoisempia kysymyksiä. Hyvin kyllä vastailee.

• Oho.. toinen viesti joka tuli vellikellooni..

• Anonyymi00011

netti yleisesti on vaikea, joten rummuttamaan sormilla ajan kuluksi

• Anonyymi00003

Huomasin kans eilen.

• Kas kas. Sinunkin viestisi tuli vellikellooni.

Oiskos niillä ollut päivitysajo eilen..?

• Anonyymi00008
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kas kas. Sinunkin viestisi tuli vellikellooni.

Oiskos niillä ollut päivitysajo eilen..?

Voi olla.

• Anonyymi00004

Olen enemmän ihmeissäni häiriköistä; aikuisista jotka viitsivät.
      Osoittaa vähäistä työkokemusta ja opiskelua.

• En nyt ymmärrä aasinsiltaa häiriköinnin ja työkokemuksen sekä opiskelun kanssa.

Minun nähdäkseni sillä ei ole yhteyttä. Mutta toki voin olla väärässäkin.

Mielipiteeni onkin että häiriköinti on ennemminkin luonnevikaisuutta kuin liittyvä työkokemukseen tai opiskelemiseen.

• Anonyymi00012
        Pikku-pirpana kirjoitti:

En nyt ymmärrä aasinsiltaa häiriköinnin ja työkokemuksen sekä opiskelun kanssa.

Minun nähdäkseni sillä ei ole yhteyttä. Mutta toki voin olla väärässäkin.

Mielipiteeni onkin että häiriköinti on ennemminkin luonnevikaisuutta kuin liittyvä työkokemukseen tai opiskelemiseen.

Oletko käynyt valittamisen peruskurssin osallistuakseen S25:een?

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Yhden valitusviestin olen lähettänyt, koskien vellikellon toimintaa. Muuten olen jättänyt palautteen antamusen muille.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ai tämä palstasetä vai? No minä vastaan täältä välistä sen puolesta, että aina yritän käyttää ylläpitoa hyväksi luritella palstasedän kirjoituksista, että ovat xxxn kirjoittamia, näin ei voi enää jatkua ja tähän on tultava muutos ja pyydän täten teitä juhlallisesti ottamaan yhteyttä viranomaisiin tahi pakkohoitolaitokseen

• Anonyymi00005

Etusivulle ei päivittynyt mikään. Klo 02:00 taisi olla viimeiset. Ja sitten taas ennen puolta yötä lähti toimimaan. Jumittaviin aloituksiin pystyi kuitenkin kirjoittamaan.

Odotan rekkujen kertovan miten hienosti kaikki alkoi toimimaan..?

xLiner

• Varovaisen pessimistisen optimistisesti sanottuna, vellikello toimii ehkä paremmin. Sinunkin viestisi pelmahti vellikellooni. Näin hyvin vellikello ei ole minulla toiminut kuukausiin.. mutta otanta on vielä hyvin pieni.

• Anonyymi00013

luen ja raavin kainaloa

• Kyllä. Vaadimme rahat takaisin.

• Juu.. ja sinunkin viestisi tuli vellikelloon..
        Jokos se vihdoin alkaisi pelittämään..? Olisi korkea aika. Niin sanoakseni.

• Anonyymi00006

Eilen oli sellainen hassu vika että kun kommentoi jotain ja painoi "Lähetä" niin tuli teksti "Jokin meni pieleen - yritä hetken kuluttua uudelleen", niin silti kommentti lähti.

• Juu tuota ollut ennenkin. Syypää noihin tupla ja tripla viesteihin. Sen viestin lähettämiseksi voi käyttää päivitystä, niin ei mene viestit tuplana.

Huomasinkin, että ketjuissa omi moninkertaisia kopioita samasta viestistä.

• Ja sinunkin viestisi tuli vellikellooni.

• Anonyymi00014
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ja sinunkin viestisi tuli vellikellooni.

kun puristaa tissejä, se vapauttaa jännitystä

• Suomi24:lle aina välillä sattuu ja tapahtuu. Tämä eilinen hämminki, missä mm. viestiketjut eivät päivittyneet, vaan samat keskusteluavaukset pysyivät etusivulla koko päivän ei ollut ensimmäinen kerta ja lyömmekö vetoa, ettei ollut viimeinen? 😋

• No, mutta vellikello tuntuisi pelittävän paremmin. Aloittamassani keskustelussa kaikista viesteistä on tullut ilmoitus tänään. Voi olla että kuvittelen vain. Ehkä se loppuu,jos alan kiukuttelemaan.. :)

No, mutta vellikello tuntuisi pelittävän paremmin. Aloittamassani keskustelussa kaikista viesteistä on tullut ilmoitus tänään. Voi olla että kuvittelen vain. Ehkä se loppuu,jos alan kiukuttelemaan.. :)

Ilmeisesti Suomi24:n vika oli sellainen, että myös vastausilmoitukset aloittajalle jäivät jumiin. Eivät näköjään kuitenkaan kadonneet bittiavaruuteen, vaan vian korjautuessa koko suma purkautui kerralla.

Jätä kiukuttelu suosiolla Suomi24:lle: se osaa homman ja sen kiukuttelu vaikuttaa tuhansien suomalaisten somen käyttöön. Jäät kiukuttelussa toiseksi. 😁

• kollimaattori kirjoitti:

Ilmeisesti Suomi24:n vika oli sellainen, että myös vastausilmoitukset aloittajalle jäivät jumiin. Eivät näköjään kuitenkaan kadonneet bittiavaruuteen, vaan vian korjautuessa koko suma purkautui kerralla.

Jätä kiukuttelu suosiolla Suomi24:lle: se osaa homman ja sen kiukuttelu vaikuttaa tuhansien suomalaisten somen käyttöön. Jäät kiukuttelussa toiseksi. 😁

Höh.. jatosi vastaukseni bittiavaruuteen.

Totesin, että oldn huono kiukuttelemaan ja sen, että tämän saitin kiukuttelu kiukuttaa monia.

Myös siihen päätelmään olen päätynyt, että eilinen oli kai jonkin sortin vikatilanne, eikä päivitysajo, sillä mikään ei ole muuttunut.

• Anonyymi00015
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Höh.. jatosi vastaukseni bittiavaruuteen.

Totesin, että oldn huono kiukuttelemaan ja sen, että tämän saitin kiukuttelu kiukuttaa monia.

Myös siihen päätelmään olen päätynyt, että eilinen oli kai jonkin sortin vikatilanne, eikä päivitysajo, sillä mikään ei ole muuttunut.

jumala ja mooses tahtoivat taukoa S23

• Anonyymi00015 kirjoitti:

jumala ja mooses tahtoivat taukoa S23

Eläs jeesustele siinä.. :)
        Palstan tarttisi toimia 24/7. Aina. Siten kuin vanhanajan junan vessa.

Toimii siis kuin nämä nykyisten junien vessat. Eli satunnaisesti.

Eläs jeesustele siinä.. :)
        Palstan tarttisi toimia 24/7. Aina. Siten kuin vanhanajan junan vessa.

Toimii siis kuin nämä nykyisten junien vessat. Eli satunnaisesti.

Kun vanhan pikajunan vessan pytyn kannen oli avannut, vilistivät siellä alhaalla ratapölkyt. Vessan seinällä oli kyltti, jossa kiellettiin vessan käyttö junan seistessä asemalla.

Vikatilanteet olivat tosiaan melko epätodennäköisiä, mutta tämänkinpäiväisessä kelissä koko junan vessa oli lumipöllyä täynnä ja toimituksen joutui suorittamaan istuen käytännöllisesti katsoen kinoksessa. 🚽🥶

• kollimaattori kirjoitti:

Kun vanhan pikajunan vessan pytyn kannen oli avannut, vilistivät siellä alhaalla ratapölkyt. Vessan seinällä oli kyltti, jossa kiellettiin vessan käyttö junan seistessä asemalla.

Vikatilanteet olivat tosiaan melko epätodennäköisiä, mutta tämänkinpäiväisessä kelissä koko junan vessa oli lumipöllyä täynnä ja toimituksen joutui suorittamaan istuen käytännöllisesti katsoen kinoksessa. 🚽🥶

Juu .. siitähän tuo sanontakin tulee, toimii kuin junan vessa. Vaan eivätpä toimi nykyiset vessat enää junissa, aina on joku häiriö, säiliö täynnä tai vesi loppu tai joku anturi keturallaan.

• Anonyymi00007

joo oli vika HEL2 ja eunet2 vika kun treissain huviksi vikaa, nuo servut.

tuo ikävä-palstalaisten kanssa joku hpöttely..on aika noniin mutta pitää silloin asea kuin.. pienen ihmisen asemaan..

• Ainakin tuplia lähetti eilen kun käväisin. Muuten en tiiä, kun en ennättänyt seurailla. Eiköhän tää ole aika usein jumissa ja bukita.

• Taitaa olla noinkin. Bugaa ja jumittaa ja me tyhmät silti jatketaan tän käyttämistä.

• Anonyymi00016
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Taitaa olla noinkin. Bugaa ja jumittaa ja me tyhmät silti jatketaan tän käyttämistä.

ei oo minne mennä elämässä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

ei oo minne mennä elämässä

Olis kyllä, muttei kiinnosta liikkua minnekkään. Masennus taitaa voimistaa tuota puolta minussa ainakin. Teistä muista en tiiä. Ite tiiätte syynne.

• Nykytilanne on käytäntö jo. Skaala vain heittelee siitä että miten paljon ollaan metsässä 😁

• Ja skaalalla metsässä ollaan suurinpiirten sysimustassa aarniometsässä. Tää jo aiheutti pienen toivonkipinän, että vellikello alkaisi taas toimimaan. Pjaskan marjat!

Ja skaalalla metsässä ollaan suurinpiirten sysimustassa aarniometsässä. Tää jo aiheutti pienen toivonkipinän, että vellikello alkaisi taas toimimaan. Pjaskan marjat!

Ja siellä aarniometsässäkin ollaan eksyksissä.
        😅

Ja siellä aarniometsässäkin ollaan eksyksissä.
        😅

Kyllä vellikello näyttäis nyt hiukan paremmin pelittävän kuin tähän asti, pientä valon välkähtelyä sieltä latvuston seasta, vähän vielä säätämistä kaipaa

• Anonyymi00018

Tää mesta kun junttautuu viikonloppuna jumiin, se on jumissa sit koko viikonlopun. Ei kai tuolla montaa tyyppiä töissä ole?

Ihme ettei ole jo konkassa...

• Juu. Tällä tavalla tää kuolee kyllä pystyyn ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi00022
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu. Tällä tavalla tää kuolee kyllä pystyyn ennemmin tai myöhemmin.

Sitä toiveekkaasti odotellen.

Tässä on hyvääkin, mutta todellisuudessa monelle enempi pahaa. Elämä on oikeasti ihan muualla kuin täällä...

• Anonyymi00019

Siellä on ollut palstasetä kuulehan oikeat aidot Suomen ajokoirat hommissa, ei mitään päänaukomista tai sutkauttelua netissä ym jonnin joutavaa elimiin puhaltelua, vaan oikeita töitä

• Anonyymi00021

Vai pitikö just minun olla erityisen ns eläinvastainen? No ei pidä paikkaansa sekään nääs

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2760
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2417
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2202
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      37
      2166
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1778
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1312
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1309
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      66
      1165
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1160
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      4
      1125
    Aihe