Ihmispolo kuulemma tarvitsee pari litraa vettä päivässä. Noh, ei äkkiseltään kuulosta mahdottomalta.
Mutta. Aina tulee se se mutta. Esim. kahvi, alkoholi ja tee poistavat vettä elimistöstä. Toki myös ruoasta saa yleensä nestettä, joten ei syytä paniikkiin.
Mutta tämän tiedon kuultuani olen siirtynyt keittoruokiin ja aamupuuronkin sekaan laitan kiisseliä.
Loppuu se nestevajaus, varsinkin kun alkoa ottaessa ottaa välillä kivan kalkkipitoista vettä. Se ehkäisee myös krapulaa.
Noh joo vakavasti. En minä hirveästi ole juomista ajatellut, mutta helteellä ei sitä ainakaan sopisi unohtaa.
Mitä seuraavaksi? Oletko aina hengittänyt väärin?
>simiti<
Paljonko juotte päivässä?
14
151
Vastaukset
Juu, pitäisi tosiaan muistaa, että kaikki ruoankin mukana tuleva nesteytys on hyvästä.
Jos juo aina aterialla esim. lasin vettä tai maitoa ja syö sen 5 krt / pvä, niin uskon tuon pakollisen nestemäärän tulevan täyteen. Siihen sitten ylimääiset vesilasit päälle.- Anonyymi00001
minulla on jotain niin jättejä cokis- puteleita toinenkin 1,5 litrainen jääkaapissa jos jano yllättää oikeasti niin oli joskus pepsiäkin noita suuria 1,5l puteleita
- Anonyymi00008
pepsi on boikotissa. cokis on muutenkin parempaa.
Juon aivan liian paljon teetä (vihreää) ja todennäköisesti saan sen kautta liikaa Fluoria.
(japanilaisessa teessä ei ole Fluoria juuri lainkaan, mutta vaikka pussin päällä lukee Nippon green, niin tuskin se sieltä on silti kotoisin)- Anonyymi00002
kokis-paroni kuin joku kokaiini-lord crime lord Isogul oikein
- Anonyymi00003
Jos muistan ja ehdin, juon tarpeeksi. Eli ainakin 3-4 päivänä viikossa.
- Sheena- Anonyymi00004
Ja n 1,5 päivässä
- Sheena
Kiinalaiset perinteisesti lipittävät kuumalla ilmalla vihreää teetä litratolkulla, eivätkä kärsi nestehukasta.
Vähän epäilen teen (ja kahvin) olevan niin mietoja diureetteja, että näiden mukana juotu vesi riittää hyvinkin kattamaan y.o. virvokkeiden aiheuttaman nestekierron kiihtymisen.- Anonyymi00009
Kiinalaisen kaa juomassa, hik.
Minulla on usein vesipullo vieressä/ mukana. Tulee juotua noin 1.5 litraa päivässä.
- Anonyymi00006
Täytyy myöntää että tulee huonosti juotua ehkä 2-3 lasillista vettä ja 9-12 kuppia kahvia eli täytyis juoda enemmän vettä
- Anonyymi00007
Tai mukia ei kuppia
- Anonyymi00010
Huonosti juon. Heti aamusta teki mieli mutta ei voinut mitään, vasta äsken korkkasin.
- Anonyymi00011
suora letku pippelistä suuhun niin ei edes tarvitse käydä vessakaan, kierrätystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353