Tapailtu jonkun aikaa eikä edes halausta ole tullut .... Itseasiassa kolme eri miestä tullut vastaan tämmöisiä. Savolaisia... Eli eivät edes anna merkkiä mistään lähemmästä. Sitten ihmettelevät,miten nainen blokkaa????
Olenko outo mutta estän miehen jos ei edes halaa
30
314
Vastaukset
Myös nainen voi tehdä aloitteen halaukseen?
- Anonyymi00001
jos ei kosketa sinua ollenkaan eikä tule lähelle, niin ei ole kiinnostunut.
voi ottaa sinut sijaiseksi kyllä jos ei löydä muuta, pitää varalla huonon päivän varalle... Sopimukseton halailu on nykyään ahdistelua ja siksi kiellettyä.
Jännästi tuosta hävisi jonkun viesti, jossa ilmoitti olevansa samaa mieltä.
Sensuuri on muuttunut täysin järjettömäksi.- Anonyymi00009
buddy-love kirjoitti:
Jännästi tuosta hävisi jonkun viesti, jossa ilmoitti olevansa samaa mieltä.
Sensuuri on muuttunut täysin järjettömäksi.Ei se ole mikään sensuuri, vaan huono algoritmi.
No kyllä itse kertoisin miehelle, että kiitos ajastasi, mutta ei meitä ole luotu toisillemme, koska asiat eivät edenneet mihinkään suuntaan.
Nykyään mielestäni liian vähän kommunikoidaan ja se on omiaan jättämään muistijälkiä ihmisiin.
Toisaalta mietin myös sitä, että mikä sinua esti tekemästä aloitteen hänen suuntaan? Vai ajatteletko, että miehen pitää aina tehdä aloite?- Anonyymi00003
Noinko sinä tinderissä tinderipanojen jälkeen toimit eli kiität ajasta ja sanot meitä ei ole luotu toistamiseen eli ei tavata toiste
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Noinko sinä tinderissä tinderipanojen jälkeen toimit eli kiität ajasta ja sanot meitä ei ole luotu toistamiseen eli ei tavata toiste
Minä en ole koskaan ollut tinterissä, enkä tiedä miksi sinne koskaan edes menisin..
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se on Välis semmonen homma, että valehtelepa minun suulla vielä yksikin kerta, niin en anna sulle toista kertaa anteeksi. Kannattaa nyt valita sanansa tosi tarkkaan.
- Anonyymi00004
Kuinka monta miestä aloittaja onkaan tapaillut ei kai vaan tinderityttö miehiä käy kylässä
- Anonyymi00007
Et varmaan outo, mutta käyttäytymisesi olisi outo.
Mies ei ehkä kohteliaisuuttaan kehtaa halata, tai sitten itse ei koe halauksessa mitään ihmeellisen hienoa. Ehkei häntä ole halailtu ikinä?
Hän tuskin menettää mitään, jos sulle on tärkeämpää saada jotain tiettyä käytöstä häneltä, kuin avata suusi ja pyytää sitä halausta. Voihan olla ettei pidä sopivana, jos on vaikka syytetty yli-innokkuudesta halailuun tai ajattelee /kokee sinun olevan ehkä halaamista vastaan? Mikset puhuisi asiasta avoimesti ennen kun häädät hänet pois? Voi olla tulkinta virheitä, ennakkoluuloja mitkä aukeaa helpostikin kun puhut asiasta reilusti.
Mä suosin avointa keskustelua ennen kun heivaa ketään. Koska ei vieraat ihmiset voi mitenkään kenenkään ajatuksia tietää nenän asennosta. Pitää puhua ja kertoa. Rikkoa jää.
Jasu2025 kirjoitti:
Mä suosin avointa keskustelua ennen kun heivaa ketään. Koska ei vieraat ihmiset voi mitenkään kenenkään ajatuksia tietää nenän asennosta. Pitää puhua ja kertoa. Rikkoa jää.
Oon pistänyt merkille, että erityisesti nauset olettaa toisen osaavan lukea automaattisesti kuin avointa kirjaa ja pettyy jos mies ei tee kaikkea automaatiolla, kuten elokuvissa ja saduissa. Ei oo sopiva kun ei toimi automaatiolla oikein. Puhu, suu ei oo koristeena.
Jasu2025 kirjoitti:
Oon pistänyt merkille, että erityisesti nauset olettaa toisen osaavan lukea automaattisesti kuin avointa kirjaa ja pettyy jos mies ei tee kaikkea automaatiolla, kuten elokuvissa ja saduissa. Ei oo sopiva kun ei toimi automaatiolla oikein. Puhu, suu ei oo koristeena.
Hyville miehillekin joutuu kertomaan toiveistaan. 👍
Jasu2025 kirjoitti:
Jasulle 10 pistettä 👍 , kyllästyttää tuo ikuinen oletus automaattisesta huomioimisesta ja lukemisesta. Ei ne sensorit 24/7 ole käytössä vaikka lukea osaisikin jossain määrin.
Pari sanaa oikeaan kohtaan...
- Anonyymi00008
On kohteliasta kertoa ongelman syy. Sitten vain etsit sellaisen ihmisen, joka halaa.
Blokkaaminen ei ole asiallista, ellei toinen ole häiriköinyt.
🦄- Anonyymi00013
Kerrankin olen samaa mieltä kanssasi.
- Anonyymi00010
Miehet olivat omituisia, kun eivät kulkeneet omia polkujaan ja keskittyneet omiin juttuihinsa. Ei tuollainen mihinkään tyytymättömien ja sietämättömien heitukoiden deittailu ole enää nykypäivää. Halaa itseäsi jos tahdot halailla.
- Anonyymi00011
Jos ei anna halata, ni ei muuta ku seuraavaa.
- Anonyymi00014
Toinen lähestyy uhkaavasti kädet levällään, niin jopa saa mies jalat alleen ja lähtee litomasn.
- Anonyymi00012
Mitä sitten treffeillä olette tehneet? Niillä monilla treffeillä, joilla ei edes halausta ole syntynyt. Onko edes käsipäivää annettu?
- Anonyymi00018
Naitu
- Anonyymi00015
Jaa?
Eihän naisiin saa koskea ilman erillistä lupaa ja yhteiset treffit eivät ole yleinen kosketuslupa. Minusta tähän pätee sama kuin suutelemiseen. Aloitteen on tultava naiselta. Koska me too.
- Anonyymi00016
Pidän passiivisagressiivista käytöksenä blokata ihmiset, jotka eivät halaa sinua ensitapaamalta.
Enemmän riippuisi itselläni siitä, miten lämpimissä väleissä olisin mieheen ennen tapaamista. Sanotaan nyt niin, että viestinvaihtoa olisi pitänyt olla useampi vuosi, ennen kuin kävisin itse halamaan ketään spontaanisti.
Toisaalta kun halaaminen on sinulle noin tärkeää, on käytöksesi tuloksellista ja takaa tavoitteidesi saavuttamisen. Ääh savolaisia, joo blokkiin vain kaikki 😛
- Anonyymi00017
Juu. Savossa katsotaan kieroon etelän auervaaroja ja kaiken maailman vempula naisia 😂
- Anonyymi00019
Kyse voi olla monesta asiasta. Ehkä olet vain törmännyt miehiin, joille fyysinen huomionosoitus ei ole luontevaa. Ehkä he ovat odottaneet aloitetta sinun suunnaltasi ja pyrkineet kunnioittamaan sitä, etteivät tee itseään liian innokkaasti tykö, jollet sinä ole antanut merkkejä siihen. Jollei asiasta ole keskusteltu kenenkään kanssa, on mahdotonta tietää syytä tälle. Aina kannattaa keskustella.
Tässä asiassa tuntuu olevan paljon eroja. Jokainen mies, jonka kanssa olen viime vuosina käynyt treffeille on halannut sekä tullessa että mennessä. Miehet ovat kyllä muistaakseni kysyneet, että saako halata.. 🤔 Olen itse halailijatyyppiä, niin en pidä halaamista mitenkään erikoisena enkä ole siis kiinnittänyt siihen een erityisempää huomiota.
Blokkaaminen ilman minkäänlaista selitystä on todella tylyä. Ei tarvitse sivukaupalla selitellä, mutta aina on silti kohteliasta ilmoittaa että ei näe syytä jatkaa tutustumista ja toivotella hyvät jatkot.
Aletheias - Anonyymi00020
Olet outo, miksi ihmeessä blokkaat? Syyksi ei kelpaa tuo "ei edes halaa". Pyydä itse saada lupaa halata, tai ota miestä vaikka kädestä kiinni.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1736534Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa793680"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1133570Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma762868Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.442430Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni602251- 1201815
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3761303- 541298
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a521095