Onko palstalaiset hoikkia vai pulleita

Anonyymi-ap

Kävin aamulla vaa'alla ja vaka näytti 57,3kg
Muutama päivä sitten vaaka näytti 61kg.
En tiedä onko sitten vaikutusta, kun illalla otin teelusikallisen Clorellaa ja Spiruliinaa, jotka poistavat kehosta raskas metalleja ja epäpuhtauksia.
Ovat levävalmisteita ja ensimmäistä kertaa sellaisia otin, maistuvat aika äklölle, kun veteen sekoitin ja join.
Hyvin alkaa käsivarren verisuonet erottuun, kun paino on laskenut.
Onkos palstalaiset hoikkia vai pulleita ja saatteko vatsan alueen ihosta kiinni ja paljonko on etusormen ja peukalon väliin jäävän ihon vahvuus, meikäläisellä se on vajaa 1cm.
Laskin, että painoindeksini on 20. Pituus 170cm.
Pyörällä liikun, kasviksia olen alaknut enemmän syömään, kuten kasvispihvejä.
Pullaa syön joka päivä, täytekakkua olen syönyt viikon verran.
En ole oikein koskan syänyt itseäni kylläiseksi, vaan, että pahin nälkä lähtee.
Hyvä olis, et paino pysyis siinä 57-62kg välissä, niin on kevyt olo.

Mies 55

44

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Spiruliinassa on matoja varmasti alat laihtua🤣

• Anonyymi00003

Kun joskus olin kovemmassa kunnossa, vatsalihakset näkyivät, vyötärön ympärys oli alle 70 cm ja BMI:n mukaan olin ylipainoinen.

Nyt olen ihan oikeasti ylipainoinen, läski on korvannut lihasta.

Mutta ihan hyvä trollaus... Hanki vähän lihasta niin on oikeasti kevyempi olo 😄

xLiner

• Anonyymi00005

Laitas nyt kaulasta alas päin oleva kuva josta näkyy vartalosi niin katsotaan oletko lihava vai laiha vai sopiva

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Laitas nyt kaulasta alas päin oleva kuva josta näkyy vartalosi niin katsotaan oletko lihava vai laiha vai sopiva

Ja saa kasvokuvankin laittaa jotta nähdään onko poskissa pulleutta laihuutta vai sopivuutta

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja saa kasvokuvankin laittaa jotta nähdään onko poskissa pulleutta laihuutta vai sopivuutta

Ja sopiiko hiustesi väriin

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei mua kiinnosta yhtään toisten mielipiteet tässä asiassa, sori.

xLiner

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

xLiner

Minua kiinnostaa nähdä xliner ja hänen vartalonsa ja katsoa sitä bmi tä

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

xLiner

Tässä nyt oikeastaan haen vain motia hyvän olon tavoitteluun.

xLiner

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tässä nyt oikeastaan haen vain motia hyvän olon tavoitteluun.

xLiner

No jos et halua laittaa vartalostasi kuvaa niin laita sit edes pimppisi kuva

• Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

xLiner

Eli olet lihava. Ymmärtäähän sen kun kaiket päivät istuu täällä netis suolistolla.

• Anonyymi00004

Hiukan pidempi, n. 20kg painavampi. Suonet erottuu kyynärvarsissa lämpöisellä ja etenkin fyysisen rasituksen jälkeen. Ei kuitenkaan, kuten nuorena 10-15 kg hoikempana, kimmoisemmilla, sekä terveemmillä ränneillä. Nykyään on kyllä enemmän lihasmassaa. Painoa haluaisin alaspäin n. 5kg.

• Anonyymi00011

Luulis että esim 170cm naisen ihanne paino olis minimissään 70-75kg ja eliihanne paino 70-90kg

• Anonyymi00014

Tuohan nyt on kaukana ihannepainosta. Toki, jos tykkää punkeroista, tai skrodeista, mutta ylipainoa muuten.

• Anonyymi00022

170 cm pitkälle ihmiselle hyvä paino on yleensä noin 54–70 kg, painoindeksin (BMI) ollessa 18,5–25 välillä; tämä vastaa noin 54 kg (BMI 18.7) ja 70 kg (BMI 24.2). Painoindeksi ei kuitenkaan kerro kaikkea, sillä myös lihasmassa, luuntiheys ja vyötärönympärys vaikuttavat terveyteen; esimerkiksi urheilijalla voi olla normaalia korkeampi paino.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

170 cm pitkälle ihmiselle hyvä paino on yleensä noin 54–70 kg, painoindeksin (BMI) ollessa 18,5–25 välillä; tämä vastaa noin 54 kg (BMI 18.7) ja 70 kg (BMI 24.2). Painoindeksi ei kuitenkaan kerro kaikkea, sillä myös lihasmassa, luuntiheys ja vyötärönympärys vaikuttavat terveyteen; esimerkiksi urheilijalla voi olla normaalia korkeampi paino.

Urheilijat ovat sohvaperunoihin verrattuna pääsääntöisesti aika kevyitä pituuteensa nähden. Riippuu tietysti lajista, mutta jopa nyrkkeilijät.

• Mulla se on välillä heilahdellut ja aika paljonkin. Joskus yli 10 vuotta sitten kun ajoin kilpaa, olin hiukan yli 60kg, kilpa-auton omapaino joku reilut 70kg, ja minimipainoraja kyseisessä luokassa 140kg yhteenlaskettuna.
      Eli pahimmillaan siinä oli lyjyisiä sukelluspainoja 24kg kiinni penkissä (omituinen sääntöjuttu kun sehän on lasikuitua) mutta toisaalta massakeskipisteen näkökulmasta varmaan ihan oikea kohta pultata painoja kiinni.
      Silloin 2018-2020 kun oli se 22kk ryyppyputki, niin painoin pahimmillaan 96kg ja jotkut sen aikaiset vaatteet näyttää nyt aivan naureltavilta, mutta toisaalta uudestaankäytössä on joitakin vaatteita joita hankin hoikempana tuota ennen.
      Henkilövaaka hajosi ja meni maalla kilohintakuormaan viime vuonna, ja muutenkin se oli siis ihan sekaisin kun kerran punnasin erästä ZF.n automaattilootaa, että voiko sen lähettää pakettina vai miten menetellään. Noh, Mersulla mä lähdin Hämeenlinnaan ja asiakas tuli Etelä-Pohjammaalta sinne, niin tuli halvin ratkaisu meille kummallekin. Ja mä tietty bensarahoja, ABC:n lehtipihvin jne.
      Tällä hetkellä olen varmaankin noin 70-75kg hujakoilla, ja 184cm pitkä, eli sinänsä ihan normaaleissa mitoissa.
      Vyötärö ja lantio mulla on itse asiassa tosi kapeita, eli esimerkiksi bokserit pitää yleensä olla S-kokoa ettei valahda alas 😅 Lähinnä sellainen omenavatsa tai etureppu mulle tuli hetkellisesti muutama vuosi sitten.

• Eiku siis 160kg jos erän jälkeen joutui punnitukseen elikkä kuski+auto+jäljellejäänyt bensamäärä.

Kyllähän eräs toinen hoikka kaveri ajoi kerran jonkun joukkuekisan yhdessä erässä järkyttävästi alipainoisena, repäisi tulpanjohdon irti ruutulipun heilahdettua, ja mä tulin huoltokärryn kanssa radan varteen noin 20 lyijyä omassa (samanlaisessa) yksivärisessä valkoisessa kypärässä ja laitettiin se auton penkille ja iso nippu hanskoja yms. päälle peitteeksi 😁

• Ja kuten lähes kaikissa asioissa, niin myös tässäkin on omat kääntöpuolensa. Hoikan kaverin veli sairasti/sairastaa skitsofreniaa, lääkityksenä on olanzapiini, ja voitti psykoosissa Yamaha 100cc aluemestaruuden, jolloin mä olin mekaanikkona. Jeesus yhtä, pyhä henki toista, Sennan henki sitä ja tätä, mutta kyllä kulki 😂
        Joskus kun hänen ja hänen täyspäisemmän veljen kanssa ajettiin kolmistaan kestävyystyylisiä joukkuekisoja, niin hän vakavasti harkitsi jotain ulostuslääkettä apteekista että saisi kevennettyä omaa painoaan. Mä lähinnä neuvoin syömään paahtoleipää tai pastaa aamupäivällä, eikä meidän pahemmin tarvinnut kikkailla sillä kertaa painojen suhteen. Hänellä tosin ajotapa oli aivan erilainen kuin itsellä, eli tankkausten yhteydessä ehdittiin samalla siirtämään esim. raidetankojen kiinnityskohtaa, renkaiden ilmanpainetta jne.
        Lyhyesti sanottuna, tämä toinen mt-ongelmainen kaveri ajoi kuin Verstappen eli mieluiten hiukan yliohjaava ja takapäästään herkkä auto, ja mä taas kuin Alonso, että möhkö runtataan mutkien läpi ratti linkussa ja ulostulossa aikaisin kaasulle.

On mulla yksi pokaali ja muutamia mitaleja, mutta eipä noita muistoja kukaan pois vie 😁 Puhumattakaan tietotaidosta, yhdistettynä mun aiempaan duuniin, niin se antaa noissa simupeleissä pienen etulyöntiaseman jos/kun ei välttämättä ole raa'assa nopeudessa mikään huippu.

• Anonyymi00015

"Jos posket ei näy takaapäin, niin missä vika on. No ..."

Alle kaks metriä.
      Yli sata kiloa.

Siis painoindeksi on 59 kg/metri.

Ohimojen verisuonet havaittavissa, kun yläpaine nousee yli kahdensadan!

Mies 65

• Anonyymi00023

"Siis painoindeksi on 59 kg/metri."

Heh, toi oli kiva 🤣

• Mä olen vyötärölihava. Muuten ei läskiä ole liikaa. Käsivarret ja jalat kerää lihasta. Vatsan seutu läskiä. Tainnu jäädä pyykkilauta treenit tekemättä. 😆

On joskus ollu kyllä pyykkilautavatsa ja lihakset tuntuu kyllä läskipatterin alla.

• Anonyymi00017

Eli sulla on sixfat. Onhan sekin parempi, kuin talipallo.

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Nii, en ole kunnolla enää kahden pystysektion jälkeen kyenny tekee vatsalihaksia. Mutta pääsin vielä perinteisellä selälleen makuu ja jalousta kiinni tyylillä niukin naukin 30 vatsalihasta. Tytär ei päässy yhtään ja epäili ettei kuulukkaan päästä. Niin näytin miten niitä ennen tehtiin.

On vaan ikään kuin holtti pois osasta vatsalihaksia pystyviiltojen myötä. Yhteys poikki tjn.

• Jasu2025 kirjoitti:

Nii, en ole kunnolla enää kahden pystysektion jälkeen kyenny tekee vatsalihaksia. Mutta pääsin vielä perinteisellä selälleen makuu ja jalousta kiinni tyylillä niukin naukin 30 vatsalihasta. Tytär ei päässy yhtään ja epäili ettei kuulukkaan päästä. Niin näytin miten niitä ennen tehtiin.

On vaan ikään kuin holtti pois osasta vatsalihaksia pystyviiltojen myötä. Yhteys poikki tjn.

Sillee ihan tyytyväinen, kun ei kaikki viisikymppiset pääse välttis ainuttakaan vatsalihasliikettä ylös lattiasta. Ettei ne nyt ihan kadonneet ole multakaan.

• Jasu2025 kirjoitti:

Sillee ihan tyytyväinen, kun ei kaikki viisikymppiset pääse välttis ainuttakaan vatsalihasliikettä ylös lattiasta. Ettei ne nyt ihan kadonneet ole multakaan.

Yks lääkäri kyllä sanoi, että kun nyt ees 10 pääset viiskymppisenä.

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Mulle jäi aika näyttävä erkaumakin sektiouden jälkeen. Hätä ja kiireellinen sektio. Kiva muumimamman maha, mikä ei korjaannu ilman leikkausta. Siinä sitten rasvaa, löysää venynyttä nahkaa ja IBS ilmaa niin on komia vatsa. 😂

• Jasu2025 kirjoitti:

Mulle jäi aika näyttävä erkaumakin sektiouden jälkeen. Hätä ja kiireellinen sektio. Kiva muumimamman maha, mikä ei korjaannu ilman leikkausta. Siinä sitten rasvaa, löysää venynyttä nahkaa ja IBS ilmaa niin on komia vatsa. 😂

Ja jos vatsalihasten erkauma on uus asia jollekin, niin siinä kuvien kera asiaa.

https://www.reettatuominen.fi/milta-nayttaa-vatsalihasten-erkauma

Aika moni meidtä äiti ihmisistä siitä "kärsii". Lasten myötä ei ole kuin ennen.

• Minulle kerääntyy ylimääräistä aina pyrstöön ja reisiin. Helposti huomaa, kun housut alkavat kiristämään. On taas aika aloittaa kevyempi linja. 😊

Vuoden alussa aloitin karkki- ja herkkulakon. Toivottavasti se tällä kertaa onnistuu paremmin. Viime kerralla (loka-, marraskuu) lipsuin liian aikaisin. 🤔

• Anonyymi00018

Normaaleja.

- Sheena

• Anonyymi00019

matoja mahaan ja verenimijöitä iilimatoja iholle, sekin keventää kun veri vähenee elimistössä.

ja ruoka, kyllähän raavas mies elää kuukaudenkin kraanavedellä ja yhdellä pakastemustikalla. Muuten ei ole mies eikä mikään.

• En lue itseäni palstalaiseksi, sillä en ole juurikaan silmäillyt palstaa 8-10vuoteen.

Kuitenkin kysymykseen vastatakseni, niin tällä hetkellä Bmi näkyy olevan 22.3 ja rasva% pihdeillä 7 luokkaa.

Kiinostukseni herättävät naiset löytyvät lähinnä 50-65kg painoluokasta.
      Arvostan urheilullista timmiä habitusta.

• Olen keskimittainen ja pyöreä.

• Anonyymi00020

Ooh söpö mini mies vähän niiku chihuahua.

• Anonyymi00021

joskus voi olla huviakin uutisissa kun jotkin tietokone-jättifirma-jätit riitelevät jostain asioista, Elon Muskin ja Mark Zuckerbergin joku riita ja väittely taisi olla joku aika sitten.

Olen kyllä kiinnostunut kummankin yhtiön tekemistä asioista, tulee seurattua näitä, joku jätti IBM ei tarvetta osallistua lapsellisiin väittelyihin.

• Olisko sellanen 65kg sopiva määrä aikuiselle naiselle🤔 Joo tosiaan viime aikoina ei ole kiinnostanut liikkua. Ja se tietysti näkyy. Täytyy kyllä ihan itseni takia kiristellä, kohta en mahdu talvitakkiin, Nyt vielä nämä talvipakkaset, niin hyrr😬 muuten itselleni tuo paino ei ole niin justiinsa. Arvostaa jo vähän muita asioita, kuin miltä näyttää.

• Ilmoitan syöväni juuri Domino-keksejä.

• Eli kun syöt yhden dominon niin se käynnistää efektin josta johtuen syöt myös toisen dominon ja niin edelleen...

• Ex-Lukka kirjoitti:

Eli kun syöt yhden dominon niin se käynnistää efektin josta johtuen syöt myös toisen dominon ja niin edelleen...

Ymmärrät tilanteen täydellisesti.
        Valitettavasti pakkaus oli vajaa ja keksit loppuivat jo.

• Jaajaa, julkituodaan nyt taas kerran ulkoiset mitat 185/93, bmit vissiin hiukan yli normaalin, en viitsi katsoa. Mulle riittää armas vyöni lenkkeineen mittariksi ja tieto siitä että tuuli ei vie mennessään :)

• Hmm. Mittaakin aika sopivasti. :)

• Mu5tasydän kirjoitti:

Hmm. Mittaakin aika sopivasti. :)

Tuulensuojaksi? :)

• Ex-Lukka kirjoitti:

Tuulensuojaksi? :)

No niin just tai suojaksi pahalta mualimalta. :)

• Anonyymi00025

182/76 - M

• Anonyymi00026

Voi ei, vaaka meni rikki. Painan niiin paljon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      175
      6702
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      107
      3173
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      104
      1885
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      63
      1670
    5. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      1609
    6. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      37
      1445
    7. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      11
      1320
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      64
      1243
    9. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      15
      1223
    10. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      1143
    Aihe