Ihan jäi jutut kesken...Pastorillekkaan en saanu vastata..Haloo...Kuuluuko,,,Testi,testi,,,,Kuuleeko maa.....Toivooo....Onko täällä elävää elävää elämää??
Mikäs hemmetti nyt tuli....:o(
88
1445
Vastaukset
- poromies
mä kuulin että netti kaatuu huomenna. Maailma loppuu eikä kenelläkään ole mukavaa...
- quistis
sitä...Huh kun säikähdin..No onneks on aikaa huomiseen:o)))
- quistis
on nyt niin hyvä ja tekee hyvin:o)))
ja ketjun aloitusviestin eteen punainen täppä merkiksi ketjun täyttymisestä, sekä ketjun loppuun tällainen teksti:
>Tämä keskustelu on täynnä!
Jos haluat jatkaa keskustelua, aloita uusi keskustelu tämän keskusteluryhmän etusivulta.<
Terveisin, MM.- poromies
sopii sitten muuttaa asetuksia niin etää samaan topiciin mahtuu väh. 10000 mahtavaa viestiä.
- quistis
Ihmettelinkin eilen Perskutin juttua:o))
Kiitos...Halaa..
- rahtari1
kun eijarina suuttu mulle kun kirjotin sille vähän asiaa ja se otti sen todesta mähän ihan huuhaa mielessä kirjotin sille ku se muka lähti jonkun kanssa nakuuinnille mut mitä se mulle kuuluu
- quistis
Mä autan Sua..Nyt rauhoitut ja saat pikkuhalin:o))
- rahtari1
quistis kirjoitti:
Mä autan Sua..Nyt rauhoitut ja saat pikkuhalin:o))
mä ottaa uuden kiikariin
- quistis
rahtari1 kirjoitti:
mä ottaa uuden kiikariin
jo paremmalle...Ai et tarkoittanutkaan uusia kiikareita...No ota sit vain;o)))
- rahtari1
quistis kirjoitti:
jo paremmalle...Ai et tarkoittanutkaan uusia kiikareita...No ota sit vain;o)))
kiikareita tarkottanu ihan muuta vaikka sua kysy eijarinalta mä kerroin sille ikäni syntymäaikani hiukset ja lapsestani se tietää kaikki
- quistis
rahtari1 kirjoitti:
kiikareita tarkottanu ihan muuta vaikka sua kysy eijarinalta mä kerroin sille ikäni syntymäaikani hiukset ja lapsestani se tietää kaikki
Mä uskon Sua!!! No miten mä siis voin Sua palvella tänään:o)))
- rahtari1
quistis kirjoitti:
Mä uskon Sua!!! No miten mä siis voin Sua palvella tänään:o)))
nyt tarkkaan miettiä ku ois niin paljon noita asioita et jostain pitäs nyt purkaa niitä
- quistis
rahtari1 kirjoitti:
nyt tarkkaan miettiä ku ois niin paljon noita asioita et jostain pitäs nyt purkaa niitä
varten.....:o)))) Hän purkaa vaan:o)))
- rahtari1
quistis kirjoitti:
varten.....:o)))) Hän purkaa vaan:o)))
mä oon koittanu saada tiliä miinukselle mut ei onnistu millään ensin ryyppäsin mut sit lopetin ku ei menny rahaa tarpeeks ja matkustaminen tol autol ei maksa ku polttoaineet 2000euroo pistin rekan remonttiin ja aina vaan on tilillä rahaa jauus tili tuli taas pitäs jotenki saada se joskus miinukselle mut ku ei onnistu
- quistis
rahtari1 kirjoitti:
mä oon koittanu saada tiliä miinukselle mut ei onnistu millään ensin ryyppäsin mut sit lopetin ku ei menny rahaa tarpeeks ja matkustaminen tol autol ei maksa ku polttoaineet 2000euroo pistin rekan remonttiin ja aina vaan on tilillä rahaa jauus tili tuli taas pitäs jotenki saada se joskus miinukselle mut ku ei onnistu
Paha on Sinun ongelmasi...En taida voida mitenkään siinä auttaa;o)))
- rahtari1
quistis kirjoitti:
Paha on Sinun ongelmasi...En taida voida mitenkään siinä auttaa;o)))
sulle sellasen ongelman mis luulen sun ainakin pystyvän auttaa mut sitä ennen keitän kahvit
- quistis
rahtari1 kirjoitti:
sulle sellasen ongelman mis luulen sun ainakin pystyvän auttaa mut sitä ennen keitän kahvit
tarjoo mullekkin mukillinen:o))))
- rahtari1
quistis kirjoitti:
tarjoo mullekkin mukillinen:o))))
paljon mielummin sinne kahville
- quistis
rahtari1 kirjoitti:
paljon mielummin sinne kahville
Kuule tääl on niin kauhee fiilis..Jonnnekkin muualle..:o)
teit kokeet ja testit....;)))) no mutta luuta on luontoystävällisempi....:))
- quistis
on ehdottomasti luuta;o))) Juu luontoystävällinen,aina paikalla,tukevanjämäkkä,kestävä,kiihtyy nopeesti,monikäyttöinen,ei petä,ei jätä pulaan,luotettavan varma:o)))) Täs nyt alkuun noita..Ai niin ja viel yksi nautittavaa kyytiä antaa;o))
quistis kirjoitti:
on ehdottomasti luuta;o))) Juu luontoystävällinen,aina paikalla,tukevanjämäkkä,kestävä,kiihtyy nopeesti,monikäyttöinen,ei petä,ei jätä pulaan,luotettavan varma:o)))) Täs nyt alkuun noita..Ai niin ja viel yksi nautittavaa kyytiä antaa;o))
oikeassa olet...:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
oikeassa olet...:))))
oli vasta alussa...Suurena luomutikkarin ystävänä erityisesti arvostan luudan luonnollista materiaalia;o))))))
quistis kirjoitti:
oli vasta alussa...Suurena luomutikkarin ystävänä erityisesti arvostan luudan luonnollista materiaalia;o))))))
varressa ei järin paljon tikkuja... ilkeää ku takamuksessa tikku tököttäääää....:)))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
varressa ei järin paljon tikkuja... ilkeää ku takamuksessa tikku tököttäääää....:)))))
tollasissa on omat riskinsä...missä tauteja,mistsaa sähköiskuja,mist saa heiniä persukk..Niin ja aatteles joissain tapauksissa alkaa masu kasvamaan...:o/
quistis kirjoitti:
tollasissa on omat riskinsä...missä tauteja,mistsaa sähköiskuja,mist saa heiniä persukk..Niin ja aatteles joissain tapauksissa alkaa masu kasvamaan...:o/
mua ei kyl haittais vaikka masu vähän kasvais.... heh:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mua ei kyl haittais vaikka masu vähän kasvais.... heh:))
sit se luuta kai väärä valinta..Sun siis turvauduttava luomutikkariin:o)))))))
quistis kirjoitti:
sit se luuta kai väärä valinta..Sun siis turvauduttava luomutikkariin:o)))))))
pitäis.... no niitä maailma täynnä... pitää vaan olla tarkka että löytyy oikea luomutikkari;))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
pitäis.... no niitä maailma täynnä... pitää vaan olla tarkka että löytyy oikea luomutikkari;))))
tiedät mikä on oikea..Käsipäivääkö vai mistä sen tietää...Niin no tietysti niitä testejä hurjasti...
quistis kirjoitti:
tiedät mikä on oikea..Käsipäivääkö vai mistä sen tietää...Niin no tietysti niitä testejä hurjasti...
testejä testien perään.... luomutikkarin voi vuorata vaikka kumilla....:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
testejä testien perään.... luomutikkarin voi vuorata vaikka kumilla....:))))
se johtuukin et niitä on niin monen makusii ja värisii;o))) CVai on ne muovilla vuorattuja;o)))
quistis kirjoitti:
se johtuukin et niitä on niin monen makusii ja värisii;o))) CVai on ne muovilla vuorattuja;o)))
piti kyllä kumi sana laittaa.... "kumiukkona luokses pompin"..... testaaminen on muuten hauskaa......;))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
piti kyllä kumi sana laittaa.... "kumiukkona luokses pompin"..... testaaminen on muuten hauskaa......;))
siis aikuisen oikesti mä en muista siitä mitään..siis testaamisesta:o)
quistis kirjoitti:
siis aikuisen oikesti mä en muista siitä mitään..siis testaamisesta:o)
muistat ku seuraavan kerran testaat...:)) meni pilveen taitaa vettä heittää niskaan....:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
muistat ku seuraavan kerran testaat...:)) meni pilveen taitaa vettä heittää niskaan....:)))
muistaa ja kovasti...;o)))
Juu meil ukkoti taas...:o( quistis kirjoitti:
muistaa ja kovasti...;o)))
Juu meil ukkoti taas...:o(tulla ukkonen tänne..... etkai vaan sitä tänne käskenyt....;))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
tulla ukkonen tänne..... etkai vaan sitä tänne käskenyt....;))
käskin muualle...Ja voih.sinnekkös se pahus tuleekin..Katuu,mut kuule sano sille et menee vait Ruotsin puolelle:o))) Terkut rappiomiehelle;o))
ruotsin puolelle.... näinkö mua tottelee...:)))
- quistis
viel muriset päälle niin kylä lähtee;o))))
quistis kirjoitti:
viel muriset päälle niin kylä lähtee;o))))
välillä aikamoinen justiina nutturan kera... kyllä yks ukkonen pois täältä saadaan;))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
välillä aikamoinen justiina nutturan kera... kyllä yks ukkonen pois täältä saadaan;))
Nään Sut sielunisilmillä...Nauraa:o)))))
quistis kirjoitti:
no taidan kahvia tästä mennä asuntoni länsisiipeen keittämään... ja tulen taas takaisin... maistuisko... kuppi kahvia...:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
no taidan kahvia tästä mennä asuntoni länsisiipeen keittämään... ja tulen taas takaisin... maistuisko... kuppi kahvia...:))
meni ton rahtarinkin kahvit sivusuun...Mä en ole tänään laittanut suuhuni muuta kuin hammasharjan:/
- ekr
quistis kirjoitti:
kurkkaus vaan. Vai alko Rahtari heti jahdata sua! Se ei kans ymmärrä leikkiä, voit lohduttaa sitä että vartoon vaan koska se mut löytää, oikein paita hampaissa! Heippa taas!
- quistis
ekr kirjoitti:
kurkkaus vaan. Vai alko Rahtari heti jahdata sua! Se ei kans ymmärrä leikkiä, voit lohduttaa sitä että vartoon vaan koska se mut löytää, oikein paita hampaissa! Heippa taas!
mitenkään jahdannu,,,Voih ja oih...:o(
quistis kirjoitti:
meni ton rahtarinkin kahvit sivusuun...Mä en ole tänään laittanut suuhuni muuta kuin hammasharjan:/
ei mikään maistu... laitas nyt jotain suuhus... kun ihminen ei pyhällä hengellä elä...:/.. voitelet mehukkaan voileivän... ja kaikkea hyvää päälle...:)
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ei mikään maistu... laitas nyt jotain suuhus... kun ihminen ei pyhällä hengellä elä...:/.. voitelet mehukkaan voileivän... ja kaikkea hyvää päälle...:)
vaarallisesti....Heh..Tää yksityinen perhesotku rassaa:o( Mut oon voimissain....puuuh...vielä:/
- eijarina
quistis kirjoitti:
mitenkään jahdannu,,,Voih ja oih...:o(
vie sitä multa! Tai sit se ehtikin jo löytää uuden, mistäpä minä sen tien.
quistis kirjoitti:
vaarallisesti....Heh..Tää yksityinen perhesotku rassaa:o( Mut oon voimissain....puuuh...vielä:/
sitku sotkut on selvinny.... ruokakin maistuu... eikös vaan.... :)
- quistis
eijarina kirjoitti:
vie sitä multa! Tai sit se ehtikin jo löytää uuden, mistäpä minä sen tien.
ihan vain hömppä olen:o/ ÖÖÖ
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
sitku sotkut on selvinny.... ruokakin maistuu... eikös vaan.... :)
sit varmasti rakkauskin on kunnossa:o)))
Mul oli eilen hillitön namihalu:o( - eijarina
quistis kirjoitti:
ihan vain hömppä olen:o/ ÖÖÖ
taisi Rahtari ite suuttuu mulle. Voi, voi sentään. Josko se viel leppys mulle, toivotaan ainakin.
- quistis
eijarina kirjoitti:
taisi Rahtari ite suuttuu mulle. Voi, voi sentään. Josko se viel leppys mulle, toivotaan ainakin.
leppyy...Tää on sellanen mesta tää huuhaa:o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
leppyy...Tää on sellanen mesta tää huuhaa:o)))
kohta hajoo muutenkin ja hypin seinille, kais tiet ne naisten jutut:(
quistis kirjoitti:
sit varmasti rakkauskin on kunnossa:o)))
Mul oli eilen hillitön namihalu:o(tekis mieli niin kovasti suklaata... että kuolakin suusta valmiiks tippuu....heh:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
kohta hajoo muutenkin ja hypin seinille, kais tiet ne naisten jutut:(
onneksi nyt ei ajankohtainen..:o))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
tekis mieli niin kovasti suklaata... että kuolakin suusta valmiiks tippuu....heh:)
ja ei ollu mitään....Turhauttavaa:o(( Ei edes luomutikkarii:o((
- eijarina
quistis kirjoitti:
onneksi nyt ei ajankohtainen..:o))))
sekaisinkin viel. Että on v:mäistä. Systerikin pyys kaupungille mut en viittiny lähtee, eikä huvita oikein mikään muukaan.
- quistis
eijarina kirjoitti:
sekaisinkin viel. Että on v:mäistä. Systerikin pyys kaupungille mut en viittiny lähtee, eikä huvita oikein mikään muukaan.
ihan sekas....Hemmetti..Mun sisko soitti,mut en vastannu:o(( Mä soitan hälle sit illalla.
quistis kirjoitti:
ja ei ollu mitään....Turhauttavaa:o(( Ei edes luomutikkarii:o((
se luomutikkari.... suklaa nyt mulle saa korvikkeeks kelvata.... :))) taitaa luomutikkari mulle olla sellainen herkku että harvoin saatavilla.....;)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
se luomutikkari.... suklaa nyt mulle saa korvikkeeks kelvata.... :))) taitaa luomutikkari mulle olla sellainen herkku että harvoin saatavilla.....;)))
Tääl olis yksi,mutkun ei maistu niin ei:o((
- eijarina
quistis kirjoitti:
ihan sekas....Hemmetti..Mun sisko soitti,mut en vastannu:o(( Mä soitan hälle sit illalla.
on niin hiton turhautunut olo kun ei tie mitä tekis vai tekiskö mitään?! Taidan vaan istua kuin tatti täs olohuoneen nurkassa sun riesana.
quistis kirjoitti:
Tääl olis yksi,mutkun ei maistu niin ei:o((
maistu... sille sit ei mittään voi...:/... kyllä ne sielt takas... ne halut... ruoka meinaan..:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
on niin hiton turhautunut olo kun ei tie mitä tekis vai tekiskö mitään?! Taidan vaan istua kuin tatti täs olohuoneen nurkassa sun riesana.
teen..Mul vielä laiskamatoloinen ja surku,ja lamaannus:o(
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
maistu... sille sit ei mittään voi...:/... kyllä ne sielt takas... ne halut... ruoka meinaan..:)
kun oikean lounaan löytää:o)))))))))))))
- quistis
quistis kirjoitti:
kun oikean lounaan löytää:o)))))))))))))
kirjaimet hemmetti pottuilee,,,
- eijarina
quistis kirjoitti:
aika lähelle munkin "taudin kuvaa". Perhana kun "närästää" tällänen olotila! Mist löydettäis vähän mielen piristystä??? Apua JOKU!
- quistis
eijarina kirjoitti:
aika lähelle munkin "taudin kuvaa". Perhana kun "närästää" tällänen olotila! Mist löydettäis vähän mielen piristystä??? Apua JOKU!
vähän nuukahtaneita..,mutta silti niin ikiihania naisia...TAHTOO PIRISTYSTÄ!!! Tulkaa apuun..Huh taas mä huusin:o)))
quistis kirjoitti:
kirjaimet hemmetti pottuilee,,,
ropisee..."... ei uskonu.... mut luonto vettä tarvitsee...:)))
- Pastori
quistis kirjoitti:
nää opetusvälineethän löytyivätkin täältä. Sain noi viralliset hommat kondikseen päivän mittaan, joten tässä olis taas aikaa paneutua...! Niin kovastihan tuo namittaa...
- quistis
Pastori kirjoitti:
nää opetusvälineethän löytyivätkin täältä. Sain noi viralliset hommat kondikseen päivän mittaan, joten tässä olis taas aikaa paneutua...! Niin kovastihan tuo namittaa...
Pastori vielä muistaa...Aloitetaanko heti...Kuuluukos tähän sellainen esi..rukous??
- eijarina
se huutaminenkaan tunnu auttavan. Mä pompin rappuja ylös tonne mis te ootte niin ei tarvi ees taas ravata.
- quistis
nyt laskenu...Voih...Mut kuule äläs lannistu..kyl kohta elämä piristyy:o)))
- Pastori
quistis kirjoitti:
nyt laskenu...Voih...Mut kuule äläs lannistu..kyl kohta elämä piristyy:o)))
on jo syytä rauhoittua seurailemaan kuitenkin näitä toisia juttuja ja palattaisko asiaan joskus tuonnempana. Sanotaan vaikka että syssymmällä, kunhan ilmat viilenee ja tunteetkin siinä samalla. Hyvää illan jatkoa vaan kaikille osallisille:)))
- quistis
Pastori kirjoitti:
on jo syytä rauhoittua seurailemaan kuitenkin näitä toisia juttuja ja palattaisko asiaan joskus tuonnempana. Sanotaan vaikka että syssymmällä, kunhan ilmat viilenee ja tunteetkin siinä samalla. Hyvää illan jatkoa vaan kaikille osallisille:)))
hengenmies heitti yli laidan...Huokaa syvään...Ei tiedä pastori et turtana olen...ei tunnetta vaan ihan eloton eukko:o((
- Pastori
quistis kirjoitti:
hengenmies heitti yli laidan...Huokaa syvään...Ei tiedä pastori et turtana olen...ei tunnetta vaan ihan eloton eukko:o((
aihe taisi mennä liian araksi. Sulle ei päässyt enää vastailemaan, joten kai se on kohtaloonsa tyydyttävä:))
- quistis
Pastori kirjoitti:
aihe taisi mennä liian araksi. Sulle ei päässyt enää vastailemaan, joten kai se on kohtaloonsa tyydyttävä:))
On niin paljon arkoja aiheita..Voih...Hemmetti mä huokailen jokatoisen sanan kohdalla:o( Mut puhutaan sit asiaa...Kukkiikos teillä jo jasmiinit;o)))
- Pastori
quistis kirjoitti:
On niin paljon arkoja aiheita..Voih...Hemmetti mä huokailen jokatoisen sanan kohdalla:o( Mut puhutaan sit asiaa...Kukkiikos teillä jo jasmiinit;o)))
laitoin jo porkkanat seipäille,että siinä mallissa olis tän kesän toukotyöt jo menossa. Noi kukka-asiat on vähän heikoilla ja varsinkin toi jasmiinipuoli on melko olematon...
- quistis
Pastori kirjoitti:
laitoin jo porkkanat seipäille,että siinä mallissa olis tän kesän toukotyöt jo menossa. Noi kukka-asiat on vähän heikoilla ja varsinkin toi jasmiinipuoli on melko olematon...
tuoksukaa nyt pastorillekkin...Nuuhkaise vähän...Mä en jaksanu edes kylvää porkkanoita saatikka edes seivästää...Hyvä etä jaksan noi kuistin kukkaset hoitaa...:o( Tahtois kyllä nähdä seivästetyt porkkanat...Nauraa täällä:o))
- Pastori
quistis kirjoitti:
tuoksukaa nyt pastorillekkin...Nuuhkaise vähän...Mä en jaksanu edes kylvää porkkanoita saatikka edes seivästää...Hyvä etä jaksan noi kuistin kukkaset hoitaa...:o( Tahtois kyllä nähdä seivästetyt porkkanat...Nauraa täällä:o))
yllättäen palautettua tämän jasmiinin tuoksun nenääni, mutta nythän on niin että jasmiini on jo kukkinut tältä kesältä jos oikein muistan. Olen sellaisen ison pensaan vieressä istunutkin ja tuoksuhan on todella hurmaava..Ne seivästetyt porkkanat voi nähdä mielikuvituksen silmin; ja tosiaan eihän niitä nauramatta katsele erkkikään:))
- quistis
Pastori kirjoitti:
yllättäen palautettua tämän jasmiinin tuoksun nenääni, mutta nythän on niin että jasmiini on jo kukkinut tältä kesältä jos oikein muistan. Olen sellaisen ison pensaan vieressä istunutkin ja tuoksuhan on todella hurmaava..Ne seivästetyt porkkanat voi nähdä mielikuvituksen silmin; ja tosiaan eihän niitä nauramatta katsele erkkikään:))
Pensaat nuppuja täynnä ja kukkivat tänäkesänä yllättävän eriaikaan..Aloittivat kukinnan viikon alussa:o))Juu mieklikuvissa näinkin..Siksi nauroin...Sulla on hyvä hajumuisti:o)))Täällä jasmiinin tuoksuun sotkeutuun myös ruusun tuoksu..nekin kukkivat runsaasti...:o))))
- quistis
quistis kirjoitti:
Pensaat nuppuja täynnä ja kukkivat tänäkesänä yllättävän eriaikaan..Aloittivat kukinnan viikon alussa:o))Juu mieklikuvissa näinkin..Siksi nauroin...Sulla on hyvä hajumuisti:o)))Täällä jasmiinin tuoksuun sotkeutuun myös ruusun tuoksu..nekin kukkivat runsaasti...:o))))
Nyt Quu hemmetti....Yritä edes kirjoittaa oikein!!!
- Pastori
quistis kirjoitti:
kukat kuuluvat kesään, myöskin rentun ruusut, joita olen nähnyt sillointällöin. Mutta nyt alkaa toi pizza olla valmista nautittavaksi(mozarellaa)joten ehkä poistun takaviistoon ja otan vaikka vuodenverran jääkaapissa kypsyneen karhu-oluen sen kanssa näin sunnuntai-illan kunniaksi. Varmaan tänne tulee poikettua taas kun tulee ASIAA. Heippa vaan ja huuhaillaan...:))
- quistis
Pastori kirjoitti:
kukat kuuluvat kesään, myöskin rentun ruusut, joita olen nähnyt sillointällöin. Mutta nyt alkaa toi pizza olla valmista nautittavaksi(mozarellaa)joten ehkä poistun takaviistoon ja otan vaikka vuodenverran jääkaapissa kypsyneen karhu-oluen sen kanssa näin sunnuntai-illan kunniaksi. Varmaan tänne tulee poikettua taas kun tulee ASIAA. Heippa vaan ja huuhaillaan...:))
Meni syömään hyvää ruokaa:o))
- quistis
heti se sade mun kukkamailleni:o)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
taidan korvikkeen hakuun.... :))))tästä lähteä... tarjoon sit palan..... ;)) moips...
tuo hedelmäkarkkejakin.....
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834