En malta olla kirjoittamatta sanasta rakkaus.
Minäkin olen rakastanut ja rakastan vieläkin sitä ainutta jonka myös petin. Kuljin maailmalla etsin jotakin mitä minulla jo oli. Se oli vaimo koti pieni poika,mutta minä asuin kapakoissa.Olin menevä mies rahaa ja naisiakin oli. Paikkani olisi kuitenkin ollut kotona,mutta olin täysi kakara vaimo kantoi kaiken vastuun.Emme ole riita väleissä ja saan käydä aina halutessani poikaa katsomassa. Nyt kuitenkin minun rakkaallani on toinen mies.En anna itelleni koskaan anteeksi suurinta virhettä minkä olen tehnyt. Rakas tuo kaunis sana muuttuu suusani rumaksi sillä eihän se miehen suuhun sovi PERKELE
Rakkaus kaunis ruma sana
7
1147
Vastaukset
- poromies
ismo alanko on pomo.
- quistis
sopii jokaisen suuhun,ellei kuole huulille:o(
Sir äläs nyt itseäsi piiskaa ja ruoski...Sä (niinkuin me kaikki) olet rakkautesi ansainnut..Kaikesta huolimatta...Ja me ihmiset ollaan sellasia,et ei nähdä sitä hyvää mikä meillä juuri nyt on...Joskus se on vain myöhäistä:o) Halaa häntä nyt oikein kunnolla:o)))))
P.S. Äiti on suomenkielen kaunein sana:o)))) virheistä oppii ja rakastaminen on joskus vaikeaa....
niin se sana rakkaus.... on todella voimakas... sitä ei sanota kelle vaan.... ainoastaan aidolle rakkaalle ja aidolla tunteella...- Dr.Swan
...elähän nyt...tuohan on ihan normaalia/hyväksyttävää nuoren miehen käytöstä vain!
Teissä ei ole Nylkynen mitään vikaa!
Ikävää että vieläkin kärsitte nuoruus vuosienne mokailuista...
...koittakaa iloita niistä hyvistä asioista jotka vielä ovat jäljellä...
Luulen että olette myös saattaneet luoda entisestä jumalaisen ihanasta vaimostanne harha kuvitelman päähänne...mielikuvitus saattaa tehdä toisinaan kepposet...voi olla että todellisuudessa et edes haluaisi yhteiseloa tuon naisen kanssa ,tai ainakin se olisi hieman erilaista kuin olette kuvitelleet...tiedä vaikka hakkaisi sinua kattilalla päähän kun olet tuollainen matka
rakastajan retku!
Minä ainakin olisin kuulkaa herra pitänyt Teille jo silloin nuorena niin hyvän kurin ja järjestyksen että moisia sotkuja ei olisi päässyt edes syntymään!Olisin laittanut oven säppeen ,toisin sanoen!Mitäs siihen sanotte? - Kohtalotoveri
Niiden, jotka haluavat unohtaa kipeät ajatukset, on hyvä ottaa joksikin aikaa etäisyyttä suhteisiin ja esineisiin, jotka tuovat nuo ajatukset muistiin.
- William Hazlitt - eijarina
vähän olevan. Taidan mennä vähän säätelemään profiilia meseen, on ihan kesken eräinen. Tuun aina välillä kurkkaamaan josko Rahtari on leppyny mulle:(
- eijarina
on hyvä elää. Häippäsen taas välillä muualle.
Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172274Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2221899Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071762Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021441Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481326Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu541159Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1761132- 891041
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.148947Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14891