Millaista musiikkia kuuntelit?
Oma vuoteni meni mm. näin:
- Kuuntelin yhteensä: 444 genren musiikkia (🙏)
- Kuunteluikäni oli: 30 (😁)
- Kuunnelluin kappaleeni oli:
Amy Winehousen Love is A Losing game (❤️)
- Olin: bilettäjä, jonka kerhorooli on johtaja (🥳)
Millainen oli spotify-vuotesi?
45
403
Vastaukset
Itsen kuuntelin musiikkia YouTubesta ja pääasiassa radio Nostalgiasta. Myös television musiikkikanavia tuli jonkun verran kuunneltua. Aiemmin minulla oli kaapelikanavilla maksettuja musiikkikanavia, joilla kuuntelin musiikkia 80-luvulta nykyaikaan. Spotia minulla ei ole ja genre on lähinnä pop, rock, klassinen, teckno ja country.
Seuraavan biisin olen kuullut viime vuonna moneen kertaan.
https://www.youtube.com/watch?v=1vrEljMfXYo&list=RD1vrEljMfXYo&start_radio=1Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos musalinkistä. Sama kai se mistä musiikkinsa nauttii, kunhan nauttii. :)
Suosikkibiisini YouTubessa on Shakiran "Waka Waka" vuodelta 2010. Silloin kävin ravintolassa katsomassa lämpimänä kesänä jalkapallon MM-kisoja. Shakiran biisi oli jalkapallon MM-kisojen virallinen laulu. Sinä kesänä Joensuussa mittari näytti 36,8 ja lentokentällä 37,2 eli lämmintä oli. Yhdistän kesän lämmön ja pitämäni jalkapallon tuon kesän ykkösbiisini. Muistan laulusta lämpimän kesän ja ihanan tunnelman. Silloin kävin monta kertaa uimassa, kun oli tosi lämmintä. :) Ilmeisesti moni muukin tykkää biisistä, sillä sitä on kuunneltu lähemmäs 4 1/2 miljardia kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Suosikkibiisini YouTubessa on Shakiran "Waka Waka" vuodelta 2010. Silloin kävin ravintolassa katsomassa lämpimänä kesänä jalkapallon MM-kisoja. Shakiran biisi oli jalkapallon MM-kisojen virallinen laulu. Sinä kesänä Joensuussa mittari näytti 36,8 ja lentokentällä 37,2 eli lämmintä oli. Yhdistän kesän lämmön ja pitämäni jalkapallon tuon kesän ykkösbiisini. Muistan laulusta lämpimän kesän ja ihanan tunnelman. Silloin kävin monta kertaa uimassa, kun oli tosi lämmintä. :) Ilmeisesti moni muukin tykkää biisistä, sillä sitä on kuunneltu lähemmäs 4 1/2 miljardia kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0Tuttu biisi lajin parista. Toimii edelleen. :)
- Anonyymi00004
[Säkeistö 1]
Niin (Niin)
Sä sanoit tahdot enemmän ja etten ole niin kuin hän
Niin (Niin)
Olit nähnyt rantaleijonan ja mussa näit vain äidin pikkupojan
Ehei (Ei)
Ei vetele se enää, sun keimailusi voima alkaa olla vähenevää
Ei liikuta se enää, sä siis etsi joku toinen mies
[Säkeistö 2]
Niin (Tsu-pi-du-pi)
Kun ensi kertaa nähtiin, katsoin tähtiin, niin sun silmäs näin
Niin (Tsu-pi-du-pi)
Nyt on metri maskaraa ja kaikki onkin väärinpäin
[Esikertosäe]
Niin
Oli lämmin kesäyö, kun ensi kertaa tavattiin, nyt rakeet ruutuun lyö
Kun kerran pilasit jo ilmaston, niin etsi vaan se toinen mies
[Kertosäe]
Äidin pikkupoika menee muille maille
Äidin pikkupoika jää nyt lämpöäs vaille
Äidin pikkupoika menee vaikka ulkomaille
See upcoming pop shows
Get tickets for your favorite artists
You might also like
Veikko Nieminen
Tapani Kansa
Ei itketä lauantaina
Tapani Kansa
Kesän lapsi
Tapani Kansa
[Säkeistö 3]
Niin
Elämä on kovaa, toiset laulaa, toiset sovaa
Niin
On vierasta ja omaa, minä nyt vain etsiskelen kaunista ja somaa
[Esikertosäe]
Niin
On lämmin kesäyö, kun ensi kertaa tavattiin, nyt rakeet ruutuun lyö
[Kertosäe]
Äidin pikkupoika menee vaikka ulkomaille - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
[Säkeistö 1]
Niin (Niin)
Sä sanoit tahdot enemmän ja etten ole niin kuin hän
Niin (Niin)
Olit nähnyt rantaleijonan ja mussa näit vain äidin pikkupojan
Ehei (Ei)
Ei vetele se enää, sun keimailusi voima alkaa olla vähenevää
Ei liikuta se enää, sä siis etsi joku toinen mies
[Säkeistö 2]
Niin (Tsu-pi-du-pi)
Kun ensi kertaa nähtiin, katsoin tähtiin, niin sun silmäs näin
Niin (Tsu-pi-du-pi)
Nyt on metri maskaraa ja kaikki onkin väärinpäin
[Esikertosäe]
Niin
Oli lämmin kesäyö, kun ensi kertaa tavattiin, nyt rakeet ruutuun lyö
[Kertosäe]
See upcoming pop shows
Get tickets for your favorite artists
You might also like
Veikko Nieminen
Tapani Kansa
Ei itketä lauantaina
Tapani Kansa
Kesän lapsi
Tapani Kansa
[Säkeistö 3]
Niin
Elämä on kovaa, toiset laulaa, toiset sovaa
Niin
On vierasta ja omaa, minä nyt vain etsiskelen kaunista ja somaa
[Esikertosäe]
Niin
On lämmin kesäyö, kun ensi kertaa tavattiin, nyt rakeet ruutuun lyö
[Kertosäe]
Äidin pikkupoika menee vaikka ulkomailleMoni palstan pikkupoika laulaa tätä laulua maailman tappiin.
Eip ole spotifyä mulla. Kuuntelen musaa tuubista.
Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Mitä kuuntele Pikku-pirpana tuubista? Anteeksi uteliaisuuteni.
Mitä milloinkin. Välillä teknoa, poppia, rokkia, klassista, soulia, jopa oopperaa tai jotakin irlantilaista kansantanhuja..
Eteläamerikan panhuilusoitantaa ja siitä saatan vaihtaa vaikka Nirvanaan.
Ei mulla ole mitään tiettyä genreä. Tykkään vaan musiikista ja yleensä vähän vanhemmastakin, siis tarkoitan1920- 1950 lukujen musasta. Rokki nyt menee rautalankana ja hevinä, suosikkiartistini on Luis Armstrong koska hänellä on mitä mahtavin ääni. Kuten on myös Cherillä ja Amy Winehousella ja esmes Freddie Mercurulla.
Nykymusa putoaa kyllä myös, tykkään tanssimusasta. Jazz putoaa joskus, ei aina ja rakastan syntikkamusaa. Vanha R&B on ok.. tää uudempi räpimpi ei sillain ole mun juttu, sitäkin kyllä joskus harvakseltaan. Housetekno menee ajoittain mutta siihen tuppaa kyllästymään nopeasti.
Joskus harvoin kuuntelen kotimaisia joilotuksia, mutta en niin ole fani. Taisi olla Suvi Teräsniskaa jota viimeksi kuuntelin.
Eli aika monipuolisesti kuuntelen musiikkia. Mitäänhän en musiikista tiedä, minä vain fiilistelen sitä. Aina olen sanonutkin, että mä kuunteken melkein mitä vaan, paitsi jodlausta ja sotilasmarssimusiikkia. :)Pikku-pirpana kirjoitti:
Mitä milloinkin. Välillä teknoa, poppia, rokkia, klassista, soulia, jopa oopperaa tai jotakin irlantilaista kansantanhuja..
Ei mulla ole mitään tiettyä genreä. Tykkään vaan musiikista ja yleensä vähän vanhemmastakin, siis tarkoitan1920- 1950 lukujen musasta. Rokki nyt menee rautalankana ja hevinä, suosikkiartistini on Luis Armstrong koska hänellä on mitä mahtavin ääni. Kuten on myös Cherillä ja Amy Winehousella ja esmes Freddie Mercurulla.
Nykymusa putoaa kyllä myös, tykkään tanssimusasta. Jazz putoaa joskus, ei aina ja rakastan syntikkamusaa. Vanha R&B on ok.. tää uudempi räpimpi ei sillain ole mun juttu, sitäkin kyllä joskus harvakseltaan. Housetekno menee ajoittain mutta siihen tuppaa kyllästymään nopeasti.
Joskus harvoin kuuntelen kotimaisia joilotuksia, mutta en niin ole fani. Taisi olla Suvi Teräsniskaa jota viimeksi kuuntelin.
Eli aika monipuolisesti kuuntelen musiikkia. Mitäänhän en musiikista tiedä, minä vain fiilistelen sitä. Aina olen sanonutkin, että mä kuunteken melkein mitä vaan, paitsi jodlausta ja sotilasmarssimusiikkia. :)Pikku-pirpana: " suosikkiartistini on Luis Armstrong koska hänellä on mitä mahtavin ääni."
Sitten varmaan seuraava iskee? Siinä L.A. laulaa laulun saksalaisen nuoren naisen kanssa.
https://www.youtube.com/watch?v=sY9orZFiWgI&list=RDsY9orZFiWgI&start_radio=1
Kiitos makusi kuvauksesta - se oli monipuolinen ja kattava selostus. Kiitos siitä.Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Pikku-pirpana: " suosikkiartistini on Luis Armstrong koska hänellä on mitä mahtavin ääni."
Sitten varmaan seuraava iskee? Siinä L.A. laulaa laulun saksalaisen nuoren naisen kanssa.
https://www.youtube.com/watch?v=sY9orZFiWgI&list=RDsY9orZFiWgI&start_radio=1
Kiitos makusi kuvauksesta - se oli monipuolinen ja kattava selostus. Kiitos siitä.Ei ihan artistin parhaimmistoa mutta kiitos maistiaisesta.
Tässä sulle biisi
https://youtu.be/aC9FJPKlWeQ?si=k5aQ7XfBRO-RaNb5
Tosin pikkuisen myöhässä..Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei ihan artistin parhaimmistoa mutta kiitos maistiaisesta.
Tässä sulle biisi
https://youtu.be/aC9FJPKlWeQ?si=k5aQ7XfBRO-RaNb5
Tosin pikkuisen myöhässä..Kiitos synttärilauluista! Tuli vain päivän myöhässä. Elviksellä olisi muuten tänään 91 syntymäpäivä, jos olisi elossa. Mielenkiintoinen biisi häneltä, vaikka ei aivan kaikkein tunnetuimpia, mutta on ollut USA:n listaykkösenä.
https://www.youtube.com/watch?v=LZmUfUBqE-s&list=RDLZmUfUBqE-s&start_radio=1Pikku-pirpana kirjoitti:
Eli aika monipuolisesti kuuntelen musiikkia. Mitäänhän en musiikista tiedä, minä vain fiilistelen sitä. Aina olen sanonutkin, että mä kuunteken melkein mitä vaan, paitsi jodlausta ja sotilasmarssimusiikkia. :)Sulla on kans tosi monipuolinen musamaku. :)
Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Kiitos synttärilauluista! Tuli vain päivän myöhässä. Elviksellä olisi muuten tänään 91 syntymäpäivä, jos olisi elossa. Mielenkiintoinen biisi häneltä, vaikka ei aivan kaikkein tunnetuimpia, mutta on ollut USA:n listaykkösenä.
https://www.youtube.com/watch?v=LZmUfUBqE-s&list=RDLZmUfUBqE-s&start_radio=1Hyvä biisi. Kiitos.
Mu5tasydän kirjoitti:
Sulla on kans tosi monipuolinen musamaku. :)
Siihen nähden, miten laajasti kuuntelen musiikkia, en oikeasti tiedä siitä mitään. Olen ihan uuno mitä tulee musatietämykseen.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Siihen nähden, miten laajasti kuuntelen musiikkia, en oikeasti tiedä siitä mitään. Olen ihan uuno mitä tulee musatietämykseen.
Ei se itselläkään ole vahvoilla kantimilla, mutta monesti tulee joku tilanteeseen sopiva kappale mieleen. 😊
- Anonyymi00002
Aika hiljainen on ollut mutta kuullut et semmonen on kuin spotily on mutta en rupea maksamaan tai tilailemaan eli luotan youtubeen
- Anonyymi00003
Mu5tasydän kirjoitti:
Juu, millaista musiikkia kuuntelet sieltä? :)
Laidasta laitaan
- Anonyymi00006
Jos tulee mainoksia voi painaa xää eli sulkea ohjelman. Kun sinne palaa heti takaisin niin mainos saattaa jäädä tulematta. Itse pysyn kirjautuneena sisään vaikka suljen ohjelman. Suoraan sanottuna sen kuuntelu on jäänyt omalta osaltani.
Koneellani on jotain, ne tosin vievät tilaa. Pitkiä remixejä ja albumeita on täten vältettävä lataamasta. Youtube on hyvä ja siellä on oltava mainostenesto-ohjelma. Hyvien kappaleiden löytäminen on suurin haaste.
Usein parhaat ovat harvinaisia helmiä eli tuntemattomia joilla on vain niukasti katselukertoja. Aina voi tehdä omaa musiikkia. Sen ainoa hankaluus on loppujen lopuksi henkinen voimavara nimeltä pitkäjänteisyys. Sama juttu kuin gradun tekemisessä: Jos sitä löytyy niin silloin homma luonnistuu. - 🍄.
Ei spotifya, mutta herätänpä vähäsen kauhua ja närää parilla satunnaisella valinnalla:
https://www.youtube.com/watch?v=YpJAmlnBxoA
sama venäjäksi :)
https://www.youtube.com/watch?v=1NL0-OLccPw&list=RD1NL0-OLccPw&start_radio=1Venäjänkielistä en kuunnellut, mutta toi toinen.. hiton hyvä. Tykkäsin laulajan äänestä ja biisikin on hyvä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Venäjänkielistä en kuunnellut, mutta toi toinen.. hiton hyvä. Tykkäsin laulajan äänestä ja biisikin on hyvä.
Samaa mieltä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Venäjänkielistä en kuunnellut, mutta toi toinen.. hiton hyvä. Tykkäsin laulajan äänestä ja biisikin on hyvä.
Venäläinen on yhtä hyvä ellei parempikin, eväitä riittää
- Anonyymi00007
Kuunteluikäni 42
Olen 52 nainen
Suosikkigenreni:
Vaihtoehtometalli
Gabber
Electronica
Rock
Goottimetalli - Kuuntelin yhteensä 15363 minuuttia musiikkia Spotifysta. Minulle se on suhteellisen vähän. Olen tänä vuonna keskittynyt muihin asioihin.
- Kuuntelin lähinnä omia soittolistoja. Mukana oli yhteensä 1841 kappaletta 808 artistilta.
- Kuuntelin 277 eri genren musiikkia.
- Suosikkigenret: Black metal, deathcore, vaihtoehtorock, iskelmä, grindcore.
- Kuunteluikä 28.
- Vuoden eniten kuunnelluin kappaleeni: https://www.youtube.com/watch?v=pW9vaXB-NzUMu5tasydän kirjoitti:
Huh, olipa raffi linkki. Itselle tuo saattaisi toimia syväkyykky-biisinä. :)
Mikä on syväkyykky? Siis tarkoitatko ihan sitä istumisliikettä? Ite tulee paljon käytettyä sitä töissä :D
Palstakamu kirjoitti:
Mikä on syväkyykky? Siis tarkoitatko ihan sitä istumisliikettä? Ite tulee paljon käytettyä sitä töissä :D
Se meidän "perus" luolaihmisasento. Itse teen tuon kotitreenin yhteydessä nousten ja laskien.
https://www.instagram.com/reel/DNX60TrNY0T/?igsh=NHJ3OHNrbWwya2F3Mu5tasydän kirjoitti:
Se meidän "perus" luolaihmisasento. Itse teen tuon kotitreenin yhteydessä nousten ja laskien.
https://www.instagram.com/reel/DNX60TrNY0T/?igsh=NHJ3OHNrbWwya2F3Eli puhutaan samasta asiasta :) Minun on helppo pysyä syväkyykyssä pitkäänkin, kun töissä olen sitä niin pitkään käyttänyt. Ainoastaan kesäkuumilla kun on lievää turvotusta säärissä, ne tahtovat puutua ollessa pitkään kyykyssä. Työkaverit ei usko syväkyykkyyn, vaan ovat mieluummin seiza kaltaisessa asennossa. Se vaan pidemmän päälle aiheuttaa väärät sääret.
- Anonyymi00011
Palstakamu kirjoitti:
Eli puhutaan samasta asiasta :) Minun on helppo pysyä syväkyykyssä pitkäänkin, kun töissä olen sitä niin pitkään käyttänyt. Ainoastaan kesäkuumilla kun on lievää turvotusta säärissä, ne tahtovat puutua ollessa pitkään kyykyssä. Työkaverit ei usko syväkyykkyyn, vaan ovat mieluummin seiza kaltaisessa asennossa. Se vaan pidemmän päälle aiheuttaa väärät sääret.
Sulla on mielenkiintoinen työ...
xLiner Anonyymi00011 kirjoitti:
Sulla on mielenkiintoinen työ...
xLinerJep. On hyvin fyysistä. Parhaimmillaan tulee 10 000 askelta päivässä. Pysyy kunto yllä jo ihan töitä tehdessä.
Palstakamu kirjoitti:
Jep. On hyvin fyysistä. Parhaimmillaan tulee 10 000 askelta päivässä. Pysyy kunto yllä jo ihan töitä tehdessä.
Ja tosi monipuolista. Yksikin päivä tein putkitöitä, vaikka siihen ei ole minkään sortimentin koulutusta :D
- Anonyymi00008
Tais lentää luiskaan raportti mitä tuli spotifyssä touhuttuu viime vuonna...
Ksllis kakkeli....
Lähtenee samaan luiskaan...
Muut "perheen" edustajat voi pettyy....
https://open.spotify.com/track/2Xgrvr22i2RDF1sljYQFSm?si=EBpbt2E6TnCeWqY-1rqP_Q
Miks mdksan tästä btw. Liki 19 euros/kk?
Hyvä muistutus...Itse en pidä mainoksista, niin tulee maksettua premiumista.
Hauska rallatus, mukavan melodinen ja sopii hyvin yökappaleeksi. :)
- Anonyymi00010
En maksa musiikin kuuntelusta muuta kuin yle-veron.
Kotona en kuuntele juuri koskaan mitään. Autossa ja töissä jotain. Kuunteluikä varmaan 100+...
xLiner - Anonyymi00013
Tämä meni hyvin.
Tämä oli puhdas nolla.
-keinovaginamies- En kuuntele musiikkia Spotifysta. Youtubesta ja jonkun verran Cd-levyiltä ja radiosta(nykyään tosin aika harvoin tulee avattua radiota).
- Anonyymi00014
En jaksa katsoa uudelleen, mutta muistan nauraneeni makeasti, kun kuunteluikäni oli jotain 60, mutta silti suosituimmat genret oli jotain elektro, dance, k-pop, suomalainen hip hop.. 😂 Kuuntelen kyllä mielelläni myös esim 70-luvun diskoa, kasariklassikoita ja ehdottomasti ysäriä, joten ehkä tuon sikakauden kuuntelu sitten vaikutti.
Kuuntelen Spotifyta lähinnä urheillessa, siksi musiikkivalintani painottuu vahvasti johonkin rytmikkääseen musiikkiin. En juurikaan kuuntele Spotifyssa esim. mitään balladeja. Joskus jotain joogamusiikkia kyllä mutta eniten kuuntelen musiikkia, jolla pysyy rytmi hyvänä lenkin ajan 😊
AletheiasNo ei se väärin oo, vaikka kuuntelisit tangoo. Pääasia, että musiikki on liikunnassa mukana ja mieli on mukava. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2054834Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy364074Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002701Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171262278- 571865
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671764
- 2081614
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521202Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241954