Nyt kun pakkasta on jo koko maassa, niin mitkä ovat parhaat ajohanskat talvipyöräilyä silmällä pitäen ja mikä tai mitkä toimivat myös märällä kelillä?
Minulla on käytössä teddy-vuorilla varustetut nahkalapaset, mutta niissäkin tuppaa sormet palelemaan kylmää jarrukahvaa vasten,
Parhaat hanskat talvipyöräilyyn
27
433
Vastaukset
Itsellä kylmimpiin ajokeleihin Therm-ic:n Ultra Heat:it, niillä menee kovemmassakin pakkasessa ja ohjaustunto hanskoilla on vielä kohtuullisen hyvä.
Mutta näillä käyttö vasta kun pakkasta oikeasti enemmän, missään vesikeleissä yms. näillä ei ajeta
https://varuste.net/p117940/therm-ic-ultra-heat-boost-gloves-men- Anonyymi00023
Kauheen huonoja arvosteluja saanut.
- Anonyymi00001
Pakkaskelille rukkaset ja sisälle villalapaset ja napavaihteinen pyörä koska siinä jalkajarru, tai vaihteeton koska niissä tietysti jalkajarru.
Itse käyn pakkasellakin ajamassa maastossa, joten nuo ylläolevat pyöräspeksit eivät käy…
- Anonyymi00002
santtu_1975X kirjoitti:
Itse käyn pakkasellakin ajamassa maastossa, joten nuo ylläolevat pyöräspeksit eivät käy…
Ajatko sähköpyörällä, niistä varmaan pitäisi jutella
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ajatko sähköpyörällä, niistä varmaan pitäisi jutella
Ducatilla on myös sähköpyöriä.
- Anonyymi00003
Tilavat rukkaset joiden sisälle kertakäyttöiset kädenlämmittimet.
Toimineet työmatka ajossa noin 6 km suuntaansa. Peukalo voi hieman kovemmilla pakkasilla kylmettyä mutta kun lämmittelee sitä lämmittimellä niin elpyy taas vähäksi aikaa.
Jotkut ovat kehuneet ohjaustankoon kiinnitettäviä pogie/pogies nimellä myytäviä viimasuojia ja niiden sisälle tavalliset talvihansikkaat.- Anonyymi00004
Bar mitts nimellä löytyy kotimaisistakin kaupoista noita ohjaustankoon kiinnitettäviä viimasuojia.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Bar mitts nimellä löytyy kotimaisistakin kaupoista noita ohjaustankoon kiinnitettäviä viimasuojia.
Ne on ihan näppäriä skoduissa joissa on vilkut, mutta ei kovinkaan näppäriä pyörässä jossa joutuu näyttämään suunta- ja pysäthtymismerkit kädellä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Bar Mitts-vah.
- Anonyymi00009
Rukkasen sisään talvityöhanska, on parempi kuin urheiluliikkeiden myymät talvipyöräilyhanskat.
- Anonyymi00011
Rukkanen jonka sisässä talvityöhanska on todella huono yhdistelmä pyörän hallintalaitteiden (jarrut, vaihteet yms.) käyttämiseen joten kannattaa miettiä kahdesti.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Rukkanen jonka sisässä talvityöhanska on todella huono yhdistelmä pyörän hallintalaitteiden (jarrut, vaihteet yms.) käyttämiseen joten kannattaa miettiä kahdesti.
Vaihtaminen peukalolla ja käsijarrut, ei ongelmia.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vaihtaminen peukalolla ja käsijarrut, ei ongelmia.
Juu, vaihtaminen virkistää.
- Anonyymi00013
Tilava lasketteluhanska/rukkanen, alle merinovillasormikas.
- Anonyymi00015
Black ice rukkaset.
- Anonyymi00016
Patakintaat ovat lämpimät ja päähän pannumyssy niin ei palele päätä ja käsiä. Ajopukuna pillihaalarit ja kenkinä huopatöppöset niin johan tarkenee.
- Anonyymi00017
Liika pukeutumisella saa itsensä vaan litimäräksi. Kaffepaussin jälkeen kiva lähteä märissä vaatteissa polkemaan kovaan pakkaseen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Liika pukeutumisella saa itsensä vaan litimäräksi. Kaffepaussin jälkeen kiva lähteä märissä vaatteissa polkemaan kovaan pakkaseen.
Ei tule hiki kun on sähköpyörä
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Vaseliinimies aka Black Ice poika havaittu
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kylmä tulee kun lihastyö ei tuota lämpöä vaikka olisi pilkkihaalari.
- Anonyymi00019
Hankkijan rukkasille ääni täältäkin
- Anonyymi00021
Joo, niillä on helppo kääntää kaasukahvaa
- Anonyymi00022
Tankotumput,+ usb 5v kahvanlämmittimet.
Runkolaukussa varavirta 20 000, josta virtaa pari tuntia.
Välivaatteet merinovillaa.
Tankorukkaset antaa täydellisen viimasuojan!
Valitse iso koko kun tilaat Kiinasta. - Anonyymi00024
Talvipyöräilyyn käy ihan samat mitä muuhunkin talviliikuntaan, ei tarvi mitään erityishanskoja ostella. Rukkaset, tumput, lapaset toimii hyvin tangonpäävaihtajien kanssa, teräsrunkoisessa vannejarrukiiturissa.
- Anonyymi00026
Huljuttelee käsiä jäähileisessä vedessä joka päivä niin kylmänsietokyky paranee.
- Anonyymi00027
Polkee kovemmin niin veri alkaa kiertää sormenpäihin asti. Sähkömoottori ei sitä tee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392