Parhaat hanskat talvipyöräilyyn

Anonyymi-ap

Nyt kun pakkasta on jo koko maassa, niin mitkä ovat parhaat ajohanskat talvipyöräilyä silmällä pitäen ja mikä tai mitkä toimivat myös märällä kelillä?

Minulla on käytössä teddy-vuorilla varustetut nahkalapaset, mutta niissäkin tuppaa sormet palelemaan kylmää jarrukahvaa vasten,

27

433

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsellä kylmimpiin ajokeleihin Therm-ic:n Ultra Heat:it, niillä menee kovemmassakin pakkasessa ja ohjaustunto hanskoilla on vielä kohtuullisen hyvä.
      Mutta näillä käyttö vasta kun pakkasta oikeasti enemmän, missään vesikeleissä yms. näillä ei ajeta

https://varuste.net/p117940/therm-ic-ultra-heat-boost-gloves-men

• Anonyymi00023

Kauheen huonoja arvosteluja saanut.

• Anonyymi00001

Pakkaskelille rukkaset ja sisälle villalapaset ja napavaihteinen pyörä koska siinä jalkajarru, tai vaihteeton koska niissä tietysti jalkajarru.

• Itse käyn pakkasellakin ajamassa maastossa, joten nuo ylläolevat pyöräspeksit eivät käy…

• Anonyymi00002
        santtu_1975X kirjoitti:

Itse käyn pakkasellakin ajamassa maastossa, joten nuo ylläolevat pyöräspeksit eivät käy…

Ajatko sähköpyörällä, niistä varmaan pitäisi jutella

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ajatko sähköpyörällä, niistä varmaan pitäisi jutella

Ducatilla on myös sähköpyöriä.

• Anonyymi00003

Tilavat rukkaset joiden sisälle kertakäyttöiset kädenlämmittimet.
      Toimineet työmatka ajossa noin 6 km suuntaansa. Peukalo voi hieman kovemmilla pakkasilla kylmettyä mutta kun lämmittelee sitä lämmittimellä niin elpyy taas vähäksi aikaa.

Jotkut ovat kehuneet ohjaustankoon kiinnitettäviä pogie/pogies nimellä myytäviä viimasuojia ja niiden sisälle tavalliset talvihansikkaat.

• Anonyymi00004

Bar mitts nimellä löytyy kotimaisistakin kaupoista noita ohjaustankoon kiinnitettäviä viimasuojia.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Bar mitts nimellä löytyy kotimaisistakin kaupoista noita ohjaustankoon kiinnitettäviä viimasuojia.

Ne on ihan näppäriä skoduissa joissa on vilkut, mutta ei kovinkaan näppäriä pyörässä jossa joutuu näyttämään suunta- ja pysäthtymismerkit kädellä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Bar Mitts-vah.

• Anonyymi00009

Rukkasen sisään talvityöhanska, on parempi kuin urheiluliikkeiden myymät talvipyöräilyhanskat.

• Anonyymi00011

Rukkanen jonka sisässä talvityöhanska on todella huono yhdistelmä pyörän hallintalaitteiden (jarrut, vaihteet yms.) käyttämiseen joten kannattaa miettiä kahdesti.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Rukkanen jonka sisässä talvityöhanska on todella huono yhdistelmä pyörän hallintalaitteiden (jarrut, vaihteet yms.) käyttämiseen joten kannattaa miettiä kahdesti.

Vaihtaminen peukalolla ja käsijarrut, ei ongelmia.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Vaihtaminen peukalolla ja käsijarrut, ei ongelmia.

Juu, vaihtaminen virkistää.

• Anonyymi00013

Tilava lasketteluhanska/rukkanen, alle merinovillasormikas.

• Anonyymi00015

Black ice rukkaset.

• Anonyymi00016

Patakintaat ovat lämpimät ja päähän pannumyssy niin ei palele päätä ja käsiä. Ajopukuna pillihaalarit ja kenkinä huopatöppöset niin johan tarkenee.

• Anonyymi00017

Liika pukeutumisella saa itsensä vaan litimäräksi. Kaffepaussin jälkeen kiva lähteä märissä vaatteissa polkemaan kovaan pakkaseen.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Liika pukeutumisella saa itsensä vaan litimäräksi. Kaffepaussin jälkeen kiva lähteä märissä vaatteissa polkemaan kovaan pakkaseen.

Ei tule hiki kun on sähköpyörä

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Vaseliinimies aka Black Ice poika havaittu

• Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kylmä tulee kun lihastyö ei tuota lämpöä vaikka olisi pilkkihaalari.

• Anonyymi00019

Hankkijan rukkasille ääni täältäkin

• Anonyymi00021

Joo, niillä on helppo kääntää kaasukahvaa

• Anonyymi00022

Tankotumput,+ usb 5v kahvanlämmittimet.
      Runkolaukussa varavirta 20 000, josta virtaa pari tuntia.
      Välivaatteet merinovillaa.

Tankorukkaset antaa täydellisen viimasuojan!
      Valitse iso koko kun tilaat Kiinasta.

• Anonyymi00024

Talvipyöräilyyn käy ihan samat mitä muuhunkin talviliikuntaan, ei tarvi mitään erityishanskoja ostella. Rukkaset, tumput, lapaset toimii hyvin tangonpäävaihtajien kanssa, teräsrunkoisessa vannejarrukiiturissa.

• Anonyymi00026

Huljuttelee käsiä jäähileisessä vedessä joka päivä niin kylmänsietokyky paranee.

• Anonyymi00027

Polkee kovemmin niin veri alkaa kiertää sormenpäihin asti. Sähkömoottori ei sitä tee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe