Nykyään kun kaikki loukkaa, niin saako tällaiselle nauraa?
Perustelut puolesta ja vastaan.
https://www.facebook.com/share/r/1DSShsGNRg/
Saako nauraa?
62
393
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itkeäkö vai nauraa? Nauru pidentää ikää eli ennemmin niin päin. Surkuhupaisuus viriää liikkeelle siitä kuinka asiat on tapana masinoida läpi maalaisjärjen vastaisesti.
Perustelut? Maailman tilan suora, objektiivinen havainnointi. Mää kattelen a.i. shortsvideoita joissa infinity poolit murtuvat ja uijat tippuvat sieltä katuun.Mutta jos joku aina loukkaantuu ja pitää ilkkumisena, niin onko silloin ilkeä kun nauraa jollekin kuten aloitukseni huumori, jolle minäkin nauroin. Vaikka olen ollut itsekin iso tankero. En mä osaa loukkaantua huumorista.
Mutta kun joku osaa, pitääkö kieltää?Jasu2025 kirjoitti:
Mutta jos joku aina loukkaantuu ja pitää ilkkumisena, niin onko silloin ilkeä kun nauraa jollekin kuten aloitukseni huumori, jolle minäkin nauroin. Vaikka olen ollut itsekin iso tankero. En mä osaa loukkaantua huumorista.
Mutta kun joku osaa, pitääkö kieltää?Persukset repee laakista joillain, jos millekkään asialle nauraa ironisesti, sarkastisesti.
Ääni kun repee.. 😅
https://www.facebook.com/share/r/1GScE5MgR5/- Anonyymi00004
Jasu2025 kirjoitti:
Mutta jos joku aina loukkaantuu ja pitää ilkkumisena, niin onko silloin ilkeä kun nauraa jollekin kuten aloitukseni huumori, jolle minäkin nauroin. Vaikka olen ollut itsekin iso tankero. En mä osaa loukkaantua huumorista.
Mutta kun joku osaa, pitääkö kieltää?Aina joku loukkaantuu. Niin sanottuja mahtimiehiä kannattaa halveksia rankalla kädellä. Mikäli henkilö on merkittävässä virassa ja keskittyy hänen heikkouksiinsa ja paheisiinsa, kyseessä ei ole kunnianloukkaus jos sen perustelee sillä että kritiikki on suunnattu hänen kykyihinsä toimia virassaan.
Huumausainetestit pitäisi olla pakolliset jokaiselle Arkadianmäkeen astuvalle. Joka kerta. Vaikka jokin video olisi tekoälypohjainen missä ihmiset olisivat luotu tekoälyllä niin voi sellainen tekoihminen silti näyttää joltain ihkaoikealta ihmiseltä. - Anonyymi00015
Itse en nauraisi, mutten myöskään tykkäisi näkemästäni. Itse olen pyöreä olemukseltani. Herkuttelen ja liikun aktiivisesti. Todennut, että herkuttelen yksinäisyyttäni ilmeisesti? Huomannut, et herkkuja ei tee mieli juurikaan mieli, kun on seuraa. Olen ahmija, kylläinen olo riittää. En ole ylpeä tästä, toin julki, ku aihe on itsellekin ajankohtainen. Sinkkuuden haittapuolia tämä itselle.
- Anonyymi00002
Itse katselen LL-kuvia joissa leggings-jalat on ristissä. Suomi elää prässäyksestä :Q
Nuuuh... hyvä haju jossain.... nuuh.... palanut.... Saku & Speedin verstas?Aaa, mä naureskelen jekuille. Prankkerinä saanu monet hyvät naurut ja vihaiset naamatkin.
https://www.facebook.com/share/r/17WKSR8DBn/
Vettä kengässä.- Anonyymi00005
Melkoinen Amazon. Tietkö kaikki kenraalit suosii Saab Amazonia. Kyydit ei ole tylsiä turhavyöt puuttuu. Elämän tarkoitus on bensan katku letkunpäässä. Yksinkertaisia juttuja.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Melkoinen Amazon. Tietkö kaikki kenraalit suosii Saab Amazonia. Kyydit ei ole tylsiä turhavyöt puuttuu. Elämän tarkoitus on bensan katku letkunpäässä. Yksinkertaisia juttuja.
Ei ole suippohattua haudattuna.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ole suippohattua haudattuna.
Columbon sikari pyörähtää ja kohtaa muistaa taas jotain viimehetken seiviä vaikka kasvot itseltään menikin jo.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Columbon sikari pyörähtää ja kohtaa muistaa taas jotain viimehetken seiviä vaikka kasvot itseltään menikin jo.
Asiavirheet on elämän kuola. Jaksaa muistella. <3 Etäparansin sen pistejutun.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Asiavirheet on elämän kuola. Jaksaa muistella. <3 Etäparansin sen pistejutun.
Suosin voimakkaita, väriseviä Lettu-C: sia https://www.hagerty.com/valuation-tools/past-sales/1976-cadillac-eldorado/6L67S6Q189410/b7e893f9-b20f-4389-bdd4-34c3bb8380e4
Pitää olla ajan patinaa muuten ei syty. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Suosin voimakkaita, väriseviä Lettu-C: sia https://www.hagerty.com/valuation-tools/past-sales/1976-cadillac-eldorado/6L67S6Q189410/b7e893f9-b20f-4389-bdd4-34c3bb8380e4
Pitää olla ajan patinaa muuten ei syty.Japadapa-duu wai mitä Wilmallekkin? https://www.britannica.com/topic/The-Flintstones
Vartioi lapsia koulussa. Ei liikaa yritä sivistää. Pitäs päästä poiskin täältä. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Japadapa-duu wai mitä Wilmallekkin? https://www.britannica.com/topic/The-Flintstones
Vartioi lapsia koulussa. Ei liikaa yritä sivistää. Pitäs päästä poiskin täältä.Mun oma hammaslääkäriliitto suosittelee yhteistä lomaa, https://www.reddit.com/r/funnysigns/comments/at2ncb/anyone_missing_a_monkey/ tossa tommone flaieri.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mun oma hammaslääkäriliitto suosittelee yhteistä lomaa, https://www.reddit.com/r/funnysigns/comments/at2ncb/anyone_missing_a_monkey/ tossa tommone flaieri.
Unohti "Ala-" nimen välistä. Flamen Dialis.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Unohti "Ala-" nimen välistä. Flamen Dialis.
Pastamonsteri ehdotti että yhteydet pitäisi päivittää kalsareista pikkuhousuihin. "Maksaa ainakin miljoonan", sanoin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pastamonsteri ehdotti että yhteydet pitäisi päivittää kalsareista pikkuhousuihin. "Maksaa ainakin miljoonan", sanoin.
Nyt alkaa joo haastetaso nousemaan ei riitä kuun unilukkarit vaan tavoiteltava itse Marsepaania taivaalta https://planeten.online/mars/....
Mihin sitä erikois-pappina joutuukaan mukaan kyberavaruukissa. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Nyt alkaa joo haastetaso nousemaan ei riitä kuun unilukkarit vaan tavoiteltava itse Marsepaania taivaalta https://planeten.online/mars/....
Mihin sitä erikois-pappina joutuukaan mukaan kyberavaruukissa.Melkoista virve-wolf koirutusta taassansa....
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Melkoista virve-wolf koirutusta taassansa....
Se on universaali vitsi se "Oh my God!" Oh- my = ~Oum~ sisäkorva yhteyttää aurinkomantraa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Se on universaali vitsi se "Oh my God!" Oh- my = ~Oum~ sisäkorva yhteyttää aurinkomantraa.
Tiiätte mitä pikkulapset on vailla matkustaessa yläilmoilla, korvien paineentasausta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tiiätte mitä pikkulapset on vailla matkustaessa yläilmoilla, korvien paineentasausta.
- Anonyymi00011
...nykyään länsimaissa ei tietenkään saa nauraa.... kun se on nainen. jos olisi mies niin sitten saisi mitä tahansa.
onahan tuo aivan järkyttävän näköinen, täysin muodoton ihrapallo... siis oikeasti tuolle PITÄISI nauraa, eikä vaan saisi.
.- Anonyymi00021
Hysteria paljoa kielloissa parane. Pellekoulu kaikille jos haluaa energiasta eroon. Ei mitään kaksinaamaista pelleilyä vaan rehellistä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Hysteria paljoa kielloissa parane. Pellekoulu kaikille jos haluaa energiasta eroon. Ei mitään kaksinaamaista pelleilyä vaan rehellistä.
Ensin oopperaa hoville https://pixels.com/featured/court-jester-jon-berghoff.html ja sen jälkeen tutti suusta kansalta. Asia kerrallaan.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ensin oopperaa hoville https://pixels.com/featured/court-jester-jon-berghoff.html ja sen jälkeen tutti suusta kansalta. Asia kerrallaan.
Tutti=pistoke... Liikaa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tutti=pistoke... Liikaa.
Italialaisissa on se hyvä puoli että ne pintakäsittelee joka paikassa. Vapaa pääsy vaikka minne.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Italialaisissa on se hyvä puoli että ne pintakäsittelee joka paikassa. Vapaa pääsy vaikka minne.
Kummasti oli New Yörkin pörssiin päätyny puolalainen ohjuksen infrapunakärki pörssinousua peesaamaan. Hehe! Kiliä meininkiä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kummasti oli New Yörkin pörssiin päätyny puolalainen ohjuksen infrapunakärki pörssinousua peesaamaan. Hehe! Kiliä meininkiä.
Paljon jengi rikkonut itseään.... mistään turvajutuista ihan turha puhua tällä aikakaudella.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Paljon jengi rikkonut itseään.... mistään turvajutuista ihan turha puhua tällä aikakaudella.
Sörkassa joku varmistanu täällä päässä. Ei mitään aivotoimintaa missään mailla halmeilla.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sörkassa joku varmistanu täällä päässä. Ei mitään aivotoimintaa missään mailla halmeilla.
Supo pyörii huorataloissa mustanmeren kansansa kanssa asesalakuljetukset vaan kasvaa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Supo pyörii huorataloissa mustanmeren kansansa kanssa asesalakuljetukset vaan kasvaa.
Ihan messevän näkösiä ne sotapelit 16-v. sitten töihin missä kukaan ei osaa puhua eikä neuvoa sit selkävaiva ja 50 v. yrität selviytyä perintätoimistot niskassa.
Surullinen planeetta. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ihan messevän näkösiä ne sotapelit 16-v. sitten töihin missä kukaan ei osaa puhua eikä neuvoa sit selkävaiva ja 50 v. yrität selviytyä perintätoimistot niskassa.
Surullinen planeetta.Miettikää vaikka inkarnaatioteoriaa tähän paikkaan. 10 elämää mopin varressa kyykyssä. Maistuiskos?
Lobotomia - unohdusta tarjolla. Sinä maksat. - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Miettikää vaikka inkarnaatioteoriaa tähän paikkaan. 10 elämää mopin varressa kyykyssä. Maistuiskos?
Lobotomia - unohdusta tarjolla. Sinä maksat.Jos saatte skitsofrenianne ojennukseen niin kuunnelkaa henkilaailmaa, se on rauhallinen ja pyyteetön, äänet on elähdyttäviä. Kuulemma kukaan ei vainkuuntele tällä puolella. Liene näitä satankstiteorioita täällä pohjoisessa liiaa vaihtakaa kontekstia ei, ne pelottavia ole. Sen verran pitkäjånteisyyttä että väliin kuntelette, ei ne patissta. Yrittää saada teidät kiertoeradalle. Aikaa menee hukkaa perusasioissa jo niin massiivisesti. Sen tuntee kehossaan ettei mikään kierrä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Jos saatte skitsofrenianne ojennukseen niin kuunnelkaa henkilaailmaa, se on rauhallinen ja pyyteetön, äänet on elähdyttäviä. Kuulemma kukaan ei vainkuuntele tällä puolella. Liene näitä satankstiteorioita täällä pohjoisessa liiaa vaihtakaa kontekstia ei, ne pelottavia ole. Sen verran pitkäjånteisyyttä että väliin kuntelette, ei ne patissta. Yrittää saada teidät kiertoeradalle. Aikaa menee hukkaa perusasioissa jo niin massiivisesti. Sen tuntee kehossaan ettei mikään kierrä.
Aivo on lihas niinkuin muutkin kyseenalaistakaa niin se himo ja sääli pyyhkiytyy pois niistä. Ne on aika ilkeet. Muistuttaa pedofiliaa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Aivo on lihas niinkuin muutkin kyseenalaistakaa niin se himo ja sääli pyyhkiytyy pois niistä. Ne on aika ilkeet. Muistuttaa pedofiliaa.
Pellet johda ketään ei se ole niiden tehtävä.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Pellet johda ketään ei se ole niiden tehtävä.
Suosittelen jo musiikin puolesta. Kaikki soundit tuoreita unohdetuistakin aikakausista. Särinäkitara mitä ette osaa edes kuvitella. Vitun makeeta.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Suosittelen jo musiikin puolesta. Kaikki soundit tuoreita unohdetuistakin aikakausista. Särinäkitara mitä ette osaa edes kuvitella. Vitun makeeta.
Terveisiä eräälle kuka ilmeisesti saa sykähdyksiä 1950-luvun motorspeedwaystä New Yorkissa. Vauhtia edelleen suonissa ja ranteissa. Se on sulle se norjalaisbiisi. Legenda.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Terveisiä eräälle kuka ilmeisesti saa sykähdyksiä 1950-luvun motorspeedwaystä New Yorkissa. Vauhtia edelleen suonissa ja ranteissa. Se on sulle se norjalaisbiisi. Legenda.
ed; Vaihtoehdot, 0‰ +10v, sama meininki 3 v. aivovrto. Seuraava kisalupa tulee yrittämisestä. Ota vaarista.
Itseäni ei tuo naurattanut, mutta en myöskään loukkaantunut toisten puolesta. Tuon naisen kävelytyyli oli huvittava. Ihan sama, minkä näköinen ja muotoinen ihminen kävelisi noin karrikoidusti, se on tarkoitettu viihteeksi.
Video osoittaa, että tuo nainen oli mukana sketsissä, eikä häntä siinä halveksittu.Ei tuon tyypin huumori ole halveksintaa muutenkaan. Vaan idea on hämmentää, mikä toi ääni on aa, se liittyy mun tekemiseen.
Ulkonäkö ei oo juttu ollenkaan näissä.
- Anonyymi00037
Arttu Wiskari saattaa pahastua.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/eef5916c-f54f-46b5-aac5-9da94929331f- Anonyymi00038
yhdenäköisyyttä on hieman....
"Wiskari sai hiljattain sosiaalisessa mediassa kommentteja, joissa hänen ulkonäköään arvosteltiin. Yksi kommentti väitti Wiskarin lihoneen."
ei hyvänen aika!.... kuinka joku kehtaa väittää viskarin lihonneen! näkeehän sen kaikki että...eh....öhmmm......... - Anonyymi00039
wiskars:
"– Eivät ne kaikki [törkykommentit] voi kertoa huonosta kotikasvatuksesta tai kateudesta. Ne kertovat myös siitä, että meillä on tänä päivänä vääristynyt kuva siitä, mitä saa sanoa ja mitä ei. Siihen pitää puuttua ylemmällä tasolla"
että oikein vääristynyt kuva siitä mitä saa sanoa.... ja ylemmän tahon täytyy puuttua....
tervemenoa kiinaan andrei! sergei, eikun mikä tuo nyt olikaan, fiskars.. Mä arvasin, että moni keskittyy ulkonäköön vaikkei se ole koko huumorilajin idea tuossa aloituksenkaan videossa. Vaan äänet mitkä hämmentää ja juu ärsyttääkin sitten. Osa kyllä nauraakin lopulta koko jutulle. Halusin nähdä mihin kukin toljottaa tässä videossa.
Jasu2025 kirjoitti:
Mä arvasin, että moni keskittyy ulkonäköön vaikkei se ole koko huumorilajin idea tuossa aloituksenkaan videossa. Vaan äänet mitkä hämmentää ja juu ärsyttääkin sitten. Osa kyllä nauraakin lopulta koko jutulle. Halusin nähdä mihin kukin toljottaa tässä videossa.
Mutta tää lyhye vastaus ketju jo vähän selventää miksi ihmiset loukkaantuu. Vaikkei olis mitään loukkaavaakaan tehty. Ei ääntely lienee loukkaavaa ole, ellei itse yhdistä sitä johonkin loukkaavaan kuten kehon koko. Ulkonäkö tms. Eli ihmiset luo itse ne aasinsillat jotta saa suuttua.
- Anonyymi00047
Arttu ei selvästikään pysty käsittelemään omia läskejään. Pitäisikö oikein lailla kieltää, että ei mainitse ihmiselle esim. lihoamisesta? Kuulostaa ihan vasemmistodystopialta.
Sketsi on mielestäni mauton , ei hauska. Junttihuumori ei koskaan ole viehättänyt minua.
Tiedän toki, että suurin osa pitää junttihuumoria hauskana, mulle ei ole koskaan uponnut. Pidän itse tilannekomiikasta ja sitä on vaikeaa luoda sketsiksi.
Minä en väheksy niitä, jotka tykkäävät junttihuumorista, sillä sehän on yleisin huumorin muoto, että karikatyyritetään ihmistyyppejä.
Multa puuttuu ymmärrys moiselle, enkä pidä sitä hauskana ja sehän ei tarkoita, että tuomitsisin niitä jotka sitä pitävät hauskana. Jokainen tyylillään.- Anonyymi00040
tässä ei nyt taidettu kysellä sinun henkilökohtaisia mieltymyksiäsi, vaan sitä että SAAKO NAURAA vaiko ei saa.
Anonyymi00040 kirjoitti:
tässä ei nyt taidettu kysellä sinun henkilökohtaisia mieltymyksiäsi, vaan sitä että SAAKO NAURAA vaiko ei saa.
Mulle se on se ja sama, mille kukakin nauraa, pääasia, että osaa ja pystyy nauramaan. Kyllä tähän maailmaan naurua mahtuu.
- Anonyymi00042
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mulle se on se ja sama, mille kukakin nauraa, pääasia, että osaa ja pystyy nauramaan. Kyllä tähän maailmaan naurua mahtuu.
niinpä.... "ihan sama"...
Anonyymi00042 kirjoitti:
niinpä.... "ihan sama"...
Onko sulla lukihäiriö? Ei mua kiinnosta mille kukakin nauraa. Nauru on ihanaa kuunneltavaa ja ihmiset saisivat nauraa enemmän ja vapautuneemmin.
Sitä mä juuri mietin, miten kukin tuon näkee. Mä näen sen nimenomaan komiikkana. Tulee yllärinä toiselle ne äänet ja hämmästyy.
- Anonyymi00043
Pikku-pirpana kirjoitti:
Onko sulla lukihäiriö? Ei mua kiinnosta mille kukakin nauraa. Nauru on ihanaa kuunneltavaa ja ihmiset saisivat nauraa enemmän ja vapautuneemmin.
ei sua kiinnosta.. kunhan ne nauraa jollekin muulle kuin sinulle itsellesi.
Anonyymi00043 kirjoitti:
ei sua kiinnosta.. kunhan ne nauraa jollekin muulle kuin sinulle itsellesi.
Voi.. minulle nauretaan jatkuvasti.. olen yksi iso vitsi. Ei se minua haittaa. Minä olen vain minä ja jos se jollekin iloa ja naurunaihetta suo, niin hyvä vain.
Minulla esmes on ihan jäätävä työmoraali ja se on jatkuvan vitsailun aihe. Minulle nauretaan siitä niin päin naamaa kuin selän takanakin. Kuten myös pienikokoisuuteni saa ihmiset nauramaan minulle. Ja se, että en vällää muiden nauramisista saa ihmiset nauramaan minulle enemmän.
Toki tiedän, että itsenäiset, pärjäävät ja voimakkaat persoonat pelottavat ja aiheuttavat kummeksuntaa.. jos he sen piilottavat naurun taakse, niin sillehän en mitään voi. Luulevat vielä, etten edes tiedä heidän nauravan minulle. Aina olen tiennyt.
Se vain, ettei heidän pilkallinen naurunsa minua haittaa. Kuten yllä kerroin, en pidä junttihuumorista mutta vielä vähemmän pidän vahingonilosta. Siitä huolimatta, että se on yleensä ihmisten suurin ilo.
Mutta loppupeleissä nauru on iloitsemista ja sehän on aina positiivinen juttu.- Anonyymi00045
Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi.. minulle nauretaan jatkuvasti.. olen yksi iso vitsi. Ei se minua haittaa. Minä olen vain minä ja jos se jollekin iloa ja naurunaihetta suo, niin hyvä vain.
Minulla esmes on ihan jäätävä työmoraali ja se on jatkuvan vitsailun aihe. Minulle nauretaan siitä niin päin naamaa kuin selän takanakin. Kuten myös pienikokoisuuteni saa ihmiset nauramaan minulle. Ja se, että en vällää muiden nauramisista saa ihmiset nauramaan minulle enemmän.
Toki tiedän, että itsenäiset, pärjäävät ja voimakkaat persoonat pelottavat ja aiheuttavat kummeksuntaa.. jos he sen piilottavat naurun taakse, niin sillehän en mitään voi. Luulevat vielä, etten edes tiedä heidän nauravan minulle. Aina olen tiennyt.
Se vain, ettei heidän pilkallinen naurunsa minua haittaa. Kuten yllä kerroin, en pidä junttihuumorista mutta vielä vähemmän pidän vahingonilosta. Siitä huolimatta, että se on yleensä ihmisten suurin ilo.
Mutta loppupeleissä nauru on iloitsemista ja sehän on aina positiivinen juttu.sori, ei olisikaan pitänyt sanoa mitään. surullinen tarina.
- Anonyymi00041
Voi itkeä tai nauraa tai jotain siltä väliltä tai ei mitään. En jaksa katsella tuollaisia, joten en ota enempää kantaa.
- Sheena- Anonyymi00044
Jasu2025 kirjoitti:
Eli käy kumpi vaan. Et pahoita mieltäsi kenenkään puolesta?
se vaan vähät välittää....
- Anonyymi00046
Jasu2025 kirjoitti:
Hyvä niin.
hieno feministinen asenne sillä?
Anonyymi00046 kirjoitti:
hieno feministinen asenne sillä?
Jaa-a, en tiiä. Mulle tasa-arvo on luonnollinen olotila ihmisten ja eläintenkin kohdalla, ei mikään ismi ja sana. Joten feminismi ei oikein ole tarpeellinen sanavarastossani. Kysy häneltä onko feminismiä vai ei.
- Anonyymi00048
Jasu2025 kirjoitti:
Jaa-a, en tiiä. Mulle tasa-arvo on luonnollinen olotila ihmisten ja eläintenkin kohdalla, ei mikään ismi ja sana. Joten feminismi ei oikein ole tarpeellinen sanavarastossani. Kysy häneltä onko feminismiä vai ei.
ÄLÄ SOTKE TASA-ARVOA ISMEIHIN. FEMINSMIIN, NATSISMIIN, KOMMUNISMIIN TAI ISLAMISMIIN EI KUULU TASA-ARVO.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain36212298Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555377Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2123908Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1952573Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151962Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191824Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167870Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271832No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74742Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59706