Kuka ja millainen?
Naiset, millainen on ollut elämäsi rakkaus?
19
316
Vastaukset
- Anonyymi00001
Himottais taas kosketella tyttöjen pimpsaa.
Www.treffista.fi Lähti just töihin. Enempää ei tarvitse kuvailla miestä. Hän tietää itse millainen, ei teidän tarvi kaikkea tietää.
- Anonyymi00003
Nyt on lääkitys kohdillaan eli olet ottanut illalla ja aamulla lääkkeesi eli nyt normaalia juttua tai on vaan parempi vaihe
- Anonyymi00004
Vai mentiinkö nyt nukkumaan ja kukaan ei voi tietää kun herää eli millainen mieli herää
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt on lääkitys kohdillaan eli olet ottanut illalla ja aamulla lääkkeesi eli nyt normaalia juttua tai on vaan parempi vaihe
Miten niin? En kai mä tässä enää olisi, jos en rakastaisi miestäni vastoinkäymisistä huolimatta? Parisuhteet on yhteen kasvamista, ei automaatiolla yhteen kuulumista.
Jasu2025 kirjoitti:
Miten niin? En kai mä tässä enää olisi, jos en rakastaisi miestäni vastoinkäymisistä huolimatta? Parisuhteet on yhteen kasvamista, ei automaatiolla yhteen kuulumista.
Ja ei kukaan ole luvannut, että yhteenkasvaminenkaan kivutonta olisi. On kuitenkin pohjalla se voima eli rakkaus, minkä vuoksi päätetään pitää yhtä ja kasvaa yhdessä yhteisen elämän karikoissa.
Miten kukaan pari voisi olla ikänsä yhdessä, jos parisuhteet olis pelkkää höttöä ilman tahtoa pitää yhtä tuli mitä tuli?Jasu2025 kirjoitti:
Ja ei kukaan ole luvannut, että yhteenkasvaminenkaan kivutonta olisi. On kuitenkin pohjalla se voima eli rakkaus, minkä vuoksi päätetään pitää yhtä ja kasvaa yhdessä yhteisen elämän karikoissa.
Miten kukaan pari voisi olla ikänsä yhdessä, jos parisuhteet olis pelkkää höttöä ilman tahtoa pitää yhtä tuli mitä tuli?Mä en vois olla ihmisen kanssa, kuka ei kestä vastoinkäymisiä parisuhteissa, vaan heti on lähtemässä kun kaikki ei suju kuin rasvattu. Lapsellisen ihmisen maailmankuva sellainen kiiltokuvamainen kaikki sujuu. Ei jatkoon, elämää sellasella paljon oppimatta vielä.
Jasu2025 kirjoitti:
Mä en vois olla ihmisen kanssa, kuka ei kestä vastoinkäymisiä parisuhteissa, vaan heti on lähtemässä kun kaikki ei suju kuin rasvattu. Lapsellisen ihmisen maailmankuva sellainen kiiltokuvamainen kaikki sujuu. Ei jatkoon, elämää sellasella paljon oppimatta vielä.
Ja jonkun mielestä rakkaus ei ole aitoa ellei ole seksiä, seksiä ja seksiä. Suksikoon vittuun, ei tiiä rakkaudesta mitään mikäön seksipelle. Rakkaus nimenomaan on helvetisti laajempi käsite kun seksi. Rakkaus, ei mikään nussiminen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tästä nk intonaatiosta, eli hengästyttävästä sanojen pötkössä ilman välimerkkejä on erittäin helppo päätellä, että osoittelet itse näitä humpuukihahmojasi sormella jos kukaan matalamielinen ei näin tee, palstaäijä
Ehdottomasti kiltti, enkä tarkoita mitään lapatossua. Sellainen joka ei arvostele muita. Itselleni ei siis sovi se että toinen marmattaa muista jotain negatiivista. 🤢 Semmonen jonka kanssa on helppo puhua kaikista asioista. Aina tarvittaessa auttamassa ja ottaa myös muut huomioon. Tukee vaikeina hetkinä.🥰
Tuollaiset henkilöt on elämässäni saaneet täyden 10. Vasta näin aikuisiällä ymmärtänyt, että sillä korvienvälillä tekee enemmän elämässä, kuin ulkonäöllä. Ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan.- Anonyymi00006
Hyvin sanottu.
- Anonyymi00011
Et olekaan palstaäijä larppaillut tällä hahmolla hetkeen. Samat perskärpäset aina perässä per hahmo. Siinä on palstan nk ravintoketju. Hohhoijaakkaa
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et olekaan palstaäijä larppaillut tällä hahmolla hetkeen. Samat perskärpäset aina perässä per hahmo. Siinä on palstan nk ravintoketju. Hohhoijaakkaa
Sinä se vuodesta toiseen jaksat näitä samanlaisia äijähöpötyksiä🤭
- Anonyymi00005
Ei ole ollut, vaan on tuleva. Täydellinen mies minulle. Ei puhu eikä pussaa. Vielä.
- Anonyymi00007
Toimiva, elävä ja minulle uskollinen.
- Anonyymi00008
Entä jos koko elämän rakkautta ei olekaan, vaan se vaihtelee iän mukaan? Nuorena jännämies, ja sitten kun lapset on tehty sitoutumiskyvyttömän jännämiehen kanssa, on aika etsiä betaelättäjää.
- Anonyymi00009
Schopenhauer oli oikeassa vaikka palstajeesustelijat muuta väittävät.
AI-yhteenveto
Arthur Schopenhauerin mukaan romanttinen rakkaus ei ole inhimillistä tunnetta, vaan
lajin tahdon (Will zum Leben) harhautus, joka ajaa ihmistä lisääntymään ja jatkamaan sukua, naamioituneena sielunkumppanin etsinnäksi; se on illuusio, joka piilottaa biologisen tarpeen tuottaa jälkeläisiä, joilla on sopivat piirteet, ja johtaa usein kärsimykseen, koska se on pohjimmiltaan sokean tahdon etu.
Schopenhauerin näkökulma romanttiseen rakkauteen:
Biologinen harha: Rakkaus ei ole henkistä, vaan se on lajin etu, "jumalatar ylläpitämässä sukua" (goddess to keep the race going).
"Lajin tietoisuus": Yksilö luulee etsivänsä täydellistä kumppania, mutta todellisuudessa laji ohjaa häntä etsimään henkilöä, joka tuottaisi terveimpiä ja parhaiten sopeutuneita jälkeläisiä.
Kärsimyksen lähde: Koska tämä prosessi on usein ristiriidassa yksilön oman onnen kanssa, se johtaa väistämättä pettymykseen ja kärsimykseen, kun todellisuus ei vastaa romanttisia odotuksia.
Vastakohta taiteelle: Taide voi tarjota hetkellisen pakopaikan tälle tahdon orjuudelle, mutta rakkaus on sidottu elämän ilmiömaailmaan ja tahtoon.
Lyhyesti: Rakkaus on Schopenhauerille petollista, biologista pakkoa, joka teeskentelee olevansa ylevää romantiikkaa.
En voi sitä tietää, kun elän vielä? Ehkä hän on vielä tuleva elämääni.
Jos pisintä ajattelee, niin lasten isä oli ensirakkaus, joka kesti 24 vuotta.
Ensirakkaus on määrätyllä tavalla erilainen kokemus.Kyllä se varmaan on ollut itse tatoitukaluinen penetraattori Bicky Royal mies. Grrr mikä sonni ;) Bicky sitä kun nosteleekin kahvakuulia ja levypainoja keskimmäisellä tatuoidulla jalalla, käynnisti keulivan jenkki pick upin Itäharjun kaupan pihalla heilauttamalla viskotuulettimen propellista farkut nilkoissa, ja on yli kymmenen vuotta sitten ystävystynyt palstalla tän hondakuskin kanssa ja jeesinyt häntä paljon lähinnä henkisesti kun toinen on sellainen lutunen hassu itkupilli. Aika söpis hänkin, mutta mä tarviin kunnon ytm-panosonni-jyystärikarjun jonka kaIu tuntuu vatsalaukussa asti ;))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247