Hesalaisia ketuttaa, mutta mitäpä Tornio on?
Oulu on sentään kulttuuripääkaupunki
12
345
Vastaukset
- Anonyymi00001
- Onko " Kulttuuri-Neuvos " Veija Balzar -muuttanut Ouluun - - ?
- - - se oli SDP:n Tavjan Suosikki-Poju - ! - - ja Tuppuraisen tietenkin - - Anonyymi00002
veijo asui joskus 70-80 luvun alussa torniossa ja oli teateri 41 yhdessä mukana,
- Anonyymi00003
Tornio on tärkeä kauttakulkupaikka, ollut jo vuosisatoja.
Jo esihistoriallisella ajalla oli asutusta ja 1300 luvulla Tornio oli tärkeä kauppapaikka.- Anonyymi00006
Kenelle?
- Anonyymi00004
särkinärässä on asunu alku asukaita,
- Anonyymi00005
törniö on sisäsiittoineen kepulestakylä Oulun syrjäalueella🤣
- Anonyymi00007
Oulu on kuin Kemi. Ei mitään erityistä nähtävää.
- Anonyymi00008
törniössä vielä vähemmän,elkei tykkää nähdä navettoja ja raktoreita.
- Anonyymi00009
Lopettakaa tolovanat...lapsellista tinkaamista!
- Anonyymi00010
tornio vanha venäläinen kaupunki saataa tulevaisuudessa olla uus kun tollo stubi sekaantuu ryssien kesken käytävään sotaan ukrainan satusetä putsaa suomen rahat taas 98 miljoonaa apua on tosi apuva meininki apuva apuva apuva,
- Anonyymi00013
annetaan törniö ryssille ja otetaan tilalle viipuri ja karjala🤣
- Anonyymi00014
Ehkäpä kannattais lukea pikkuisen historiaa, Tornio on ruotsin kuninkaan perustama kaupunki, Kemi on tsaarin perustama kaupunki.
https://www.maupertuis.fi/historia/elamaa-tornionlaaksossa/ Tuolta voisit käydä vähän sivistämässä itseäsi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403