Näin ajellaan OIKEASTI tehokkailla
25
3283
Vastaukset
- Made in Japan
- naiset ovat pollareina
- rulettaa
katsomisen arvoinen video:
http://www.nmd.com.au/Download_detail.cfm?ID=1 nyt suttaa auto kun auto.
- OOOO
http://www.r-a-c-e-r-s.net/Videoer/Dahlback.mpeg
Siinä on munaa, harva tekee perässä kiinteällä nelivedolla ja kuivalla asvaltilla !
No, potkuakin on riittävästi....
http://forums.beyond.ca/showthread/t-38083.html- nyt sitten
on jotenkin hienoa? Savuavat renkaat??? Wau?!?
- savuavat renkaat
nyt sitten kirjoitti:
on jotenkin hienoa? Savuavat renkaat??? Wau?!?
Esimerkillisen insinöörityön näyte saada tommoset tehot autosta ulos. Kuskikaan ei ollut mitenkään hassumpi.
- hyvää kuskia
savuavat renkaat kirjoitti:
Esimerkillisen insinöörityön näyte saada tommoset tehot autosta ulos. Kuskikaan ei ollut mitenkään hassumpi.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=583&posting=22000000009485778
- wow.
Pelkkiä donitseja.
- OOOO
wow. kirjoitti:
Pelkkiä donitseja.
Sopii yrittää kuivalla asvaltilla kiinteällä nelivedolla.
Useimmilta jää tekemättä.
Tarvitaan vääntöä ja PALJON ! - tarvitaan
OOOO kirjoitti:
Sopii yrittää kuivalla asvaltilla kiinteällä nelivedolla.
Useimmilta jää tekemättä.
Tarvitaan vääntöä ja PALJON !tehoa paljon.
- realisti
tarvitaan kirjoitti:
tehoa paljon.
Nimenomaan ns. keskiarvovääntö eli laaja käyttökelpoisen väännön alue on se mikä vie autoa eteenpäin. Pelkästä yksittäisestä huipputehoarvosta ei ole iloa, jos vetoalue on suppea eikä sitä pysty hyödyntämään.
Auton sudittamiseen/kiihdyttämiseen vaikuttaa se paljonko käyttövoimaa on ns. reservissä.
Ajotilanteessa autoon kohdistuu ajonopeudesta riippuva kokonaisajovastus joka koostuu ilmanvastuksesta sekä vierintävastuksesta. Ajovastusten voittamiseen kuluu tietty osa moottorin käyttövoimasta ja siitä ylijäävä osa on käytettävissä auton kiihdyttämiseen. Eli käyttövoima auton vetävillä pyörillä määrittelee miten auto kiihtyy.
Pyöriltä saatava käyttövoima on SUORAAN verrannollinen moottorin vääntömomenttiin ja voimansiirron välityssuhteeseen.
Moottoriteho on laskennallinen suure vääntömomentista, vääntömomentti kerrottuna moottorin kulmanopeudella.
Moottoriteho lukuarvona on lähinnä kaupallinen suure, jolla myydään tuotetta.
Tosiasiassa se kertoo vain optimaalisen huippunopeuden mahdollisuuden.
On se kumma kun yksinkertaista asiaa täytyy jatkuvasti kerrata.
Onko päässyt unohtumaan ? - perille
realisti kirjoitti:
Nimenomaan ns. keskiarvovääntö eli laaja käyttökelpoisen väännön alue on se mikä vie autoa eteenpäin. Pelkästä yksittäisestä huipputehoarvosta ei ole iloa, jos vetoalue on suppea eikä sitä pysty hyödyntämään.
Auton sudittamiseen/kiihdyttämiseen vaikuttaa se paljonko käyttövoimaa on ns. reservissä.
Ajotilanteessa autoon kohdistuu ajonopeudesta riippuva kokonaisajovastus joka koostuu ilmanvastuksesta sekä vierintävastuksesta. Ajovastusten voittamiseen kuluu tietty osa moottorin käyttövoimasta ja siitä ylijäävä osa on käytettävissä auton kiihdyttämiseen. Eli käyttövoima auton vetävillä pyörillä määrittelee miten auto kiihtyy.
Pyöriltä saatava käyttövoima on SUORAAN verrannollinen moottorin vääntömomenttiin ja voimansiirron välityssuhteeseen.
Moottoriteho on laskennallinen suure vääntömomentista, vääntömomentti kerrottuna moottorin kulmanopeudella.
Moottoriteho lukuarvona on lähinnä kaupallinen suure, jolla myydään tuotetta.
Tosiasiassa se kertoo vain optimaalisen huippunopeuden mahdollisuuden.
On se kumma kun yksinkertaista asiaa täytyy jatkuvasti kerrata.
Onko päässyt unohtumaan ?luulin jo, että kaikki ymmärsivät tehon merkityksen, mutta ei. Tuskin meneekään perille. No kaikilla ei ole M.Sc. -tutkintoa.
- quatro fani
savuavat renkaat kirjoitti:
Esimerkillisen insinöörityön näyte saada tommoset tehot autosta ulos. Kuskikaan ei ollut mitenkään hassumpi.
toi on toi dahlbackin sport quatro, siin on muistaakseni semmoset 650 heppaa,ainakin
- ylämäkeen...
- Joni
Suzuki on kautta aikojen menestynein Pikes Peak -merkki. Voittojen yhteismäärää en muista, mutta ainakin 6 peräkkäistä voittoa sille on tullut Nobuhiko "Monster" Tajiman ajamana.
- realisti
Joni kirjoitti:
Suzuki on kautta aikojen menestynein Pikes Peak -merkki. Voittojen yhteismäärää en muista, mutta ainakin 6 peräkkäistä voittoa sille on tullut Nobuhiko "Monster" Tajiman ajamana.
Suzukilla herättiin yrittämään siinä vaiheessa kun Audi oli jo yli kymmenen vuotta aikaisemmin kerännyt kamppeensa pois Pikes Peakilta ylivoimaisena voittajana...
Näinhän japsit aina tekevät. Perässä hiihtäen. - Joni
realisti kirjoitti:
Suzukilla herättiin yrittämään siinä vaiheessa kun Audi oli jo yli kymmenen vuotta aikaisemmin kerännyt kamppeensa pois Pikes Peakilta ylivoimaisena voittajana...
Näinhän japsit aina tekevät. Perässä hiihtäen.Pidä sinä jo se lättys kiinni. Huomasivat Suzukilla, että mehän osaisimme tuon homman paljon paremmin: näytetään noille amatööreille.
Miten se liittyy Suzukin hyvyyteen, jos joku Audi on 10 vuotta aiemmin lopettanut sen? Se ei ole mitenkään Suzukilta pois. Eiköhän niitä kilpailijoita siellä riitä. Hyvä sen Loebinkin on voitella ralleja, kun Lancer-Tommi on jo eläkkeellä! Niin ja se Lancia! Aina valta vaihtuilee autourheilussa, juntti. Kai edes sen verran ymmärrät?! JGTC:ssä japanilaiset kilpailivat pitkään toisiaan vastaan ja saivat täyden huomion massiivisilta katsojamääriltä. Vasta sitten heräsivät Audit ja Bemarit ja Corvettet ym. kilpailuun mukaan, ja mikä parasta: ne eivät siinä ole onnistuneet laisinkaan!
Lopeta jo tuo neitimäinen itkeminen, kun asiat on sullekin sata kertaa selitetty ja kun et tiedä Japanista yhtään mitään ja kun itse asut jossain maailman perällä etkä tiedä koko maailmasta mitään. - realisti
Joni kirjoitti:
Pidä sinä jo se lättys kiinni. Huomasivat Suzukilla, että mehän osaisimme tuon homman paljon paremmin: näytetään noille amatööreille.
Miten se liittyy Suzukin hyvyyteen, jos joku Audi on 10 vuotta aiemmin lopettanut sen? Se ei ole mitenkään Suzukilta pois. Eiköhän niitä kilpailijoita siellä riitä. Hyvä sen Loebinkin on voitella ralleja, kun Lancer-Tommi on jo eläkkeellä! Niin ja se Lancia! Aina valta vaihtuilee autourheilussa, juntti. Kai edes sen verran ymmärrät?! JGTC:ssä japanilaiset kilpailivat pitkään toisiaan vastaan ja saivat täyden huomion massiivisilta katsojamääriltä. Vasta sitten heräsivät Audit ja Bemarit ja Corvettet ym. kilpailuun mukaan, ja mikä parasta: ne eivät siinä ole onnistuneet laisinkaan!
Lopeta jo tuo neitimäinen itkeminen, kun asiat on sullekin sata kertaa selitetty ja kun et tiedä Japanista yhtään mitään ja kun itse asut jossain maailman perällä etkä tiedä koko maailmasta mitään.2000-luvulla Audi on hoidellut Le Mans kisan jo viidesti kotiin.
H i u k a n rankempi kisa kuin Pikes Peak.
Pitäisikö Audilla olla joka vuosi auto jonkun vuoren juurella odottamassa "vastusta" japanista ???
Japsit eivät pärjää Le Mansissa KOSKAAN !!!
Mazda poikkeuksena wankel -moottorillaan vuonna 1991.
(Felix Wankelin keksintö)
Voisit mennä jo johonkin hoitoon noiden japsijuttujesi kanssa.
Kaikki nauravat ! - Roadrunner
realisti kirjoitti:
2000-luvulla Audi on hoidellut Le Mans kisan jo viidesti kotiin.
H i u k a n rankempi kisa kuin Pikes Peak.
Pitäisikö Audilla olla joka vuosi auto jonkun vuoren juurella odottamassa "vastusta" japanista ???
Japsit eivät pärjää Le Mansissa KOSKAAN !!!
Mazda poikkeuksena wankel -moottorillaan vuonna 1991.
(Felix Wankelin keksintö)
Voisit mennä jo johonkin hoitoon noiden japsijuttujesi kanssa.
Kaikki nauravat !miten amatöörimäistä touhua Formel-1 on ja tulivat Toyota-tallin kanssa näyttämään mallia. Maailman lyhyin kirja: Toyotan voitot F1:ssä. Ja toinen: japanilaiskuljettajien voitot F1:ssä. Täydellistä lahjattomuutta.
- Joni
Roadrunner kirjoitti:
miten amatöörimäistä touhua Formel-1 on ja tulivat Toyota-tallin kanssa näyttämään mallia. Maailman lyhyin kirja: Toyotan voitot F1:ssä. Ja toinen: japanilaiskuljettajien voitot F1:ssä. Täydellistä lahjattomuutta.
Miten kuljettajien voitot liittyvät mihinkään?
Minusta Sato on melkoisen lahjakas; kaveri sai ajokortin 20-vuotiaana, oli sitä ennen ajanut kisaa vain polkupyörällä ja oli siinä jonkin sortin Japanin mestari.
Mikään täysin uusi talli ei ole tuossa vaiheessa tuon paremmin menestynyt F1:ssä. Selvä nousu kuitenkin Toyotalla tapahtunut nyt. Odotapa vain. - Joni
Roadrunner kirjoitti:
miten amatöörimäistä touhua Formel-1 on ja tulivat Toyota-tallin kanssa näyttämään mallia. Maailman lyhyin kirja: Toyotan voitot F1:ssä. Ja toinen: japanilaiskuljettajien voitot F1:ssä. Täydellistä lahjattomuutta.
Japanilaiset olivat kyllä jo aiemmin Hondallaan näyttäneet mallia F1:ssä.
- Joni
realisti kirjoitti:
2000-luvulla Audi on hoidellut Le Mans kisan jo viidesti kotiin.
H i u k a n rankempi kisa kuin Pikes Peak.
Pitäisikö Audilla olla joka vuosi auto jonkun vuoren juurella odottamassa "vastusta" japanista ???
Japsit eivät pärjää Le Mansissa KOSKAAN !!!
Mazda poikkeuksena wankel -moottorillaan vuonna 1991.
(Felix Wankelin keksintö)
Voisit mennä jo johonkin hoitoon noiden japsijuttujesi kanssa.
Kaikki nauravat !Kyllä tämä surrealisti sitä hoitoa kaipaa. Aihe ja kisan kunnioitus vaihtuilee eurooppalaisten etujen mukaan, hahhaa. Miksi sinulle edes on niin tärkeää se, että japanilaiset eivät saisi onnistua? Miten ovat suututtaneet sinut?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267