Kun olen katsellut, kuunnennut ja ottanut osaa kaikenlaisiin mielettömyyksiin, niin vasta nyttemmin olen ajatellut olemassaoloni ideaa.
Ei sitä ole.
(reps)
Funeau depiksessä
6
119
Vastaukset
- Anonyymi00001
Normikansalainen
Normikansalainen tulee ulos ja menee hiekkalaatikkoon.
Olen yhä hiekkalaatikossa.
Minulla on keltainen muovilapio ja liikaa päällä.
(hirn)- Anonyymi00003
Mies on toisen luokan kansalainen. Hyvämies opetti. Incelit ovat sitä mieltä. Maailma on kuin hiekkalaatikko tai kukkulan kuninkaan mäki missä 5-vuotiaat käyvät 15-vuotiasta vastaan. 15-vuotias pesee ne mennen tullen. Kuin maailman johtajat - Läskejä, kaljamahaisia, itselleen kaiken omivia, kaikki mulle-ajattelevia. Trump täyttää tänä vuonna 80 eli se on allegorisesti katsottuna tuommoinen vanhempi mieslapsi joka ottaa tikkarin pikkulapsen suusta itselleen.
- Anonyymi00004
Juu ei, ei ole. Itse depiksessä on kyllä ideaa, jos tunnet niin olet ainakin olemassa :)
- Anonyymi00005
Kiitos
Tuntuu todella… inhimilliseltä kokea olevansa olemassa.
Kerro tuo muillekin.
(naurua) - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiitos
Tuntuu todella… inhimilliseltä kokea olevansa olemassa.
Kerro tuo muillekin.
(naurua)Rajattu viisaus on kuin tiikeri häkissä, ei sovi kaikille :D
Höh!!
Se on niin, ettei olemassaolossa ole muuta ideaa kuin se olemassaolo itsessään. Ei päätä eikä häntää koko jutussa, mut silti on.
Juu se olevaisuus on se idean juuri. Sinä yksilönä et ole se idea, mutta juuri siksi kun mietit sitä ideattomuuttasi, koko olemassaolosi idea kiteytyy siihen. Sinä olet se idea vain jokaisella hengenvedollasi, ajatuksellasi ja muista, et ne loppuu aikanaan.
Olevaisuus on se idea. Sä kans delaat joskus ja sinun olevaisuutesi päättyy. Aivan sama, kuinka idearikas olet ollut. Ite päätät miten lyhyen olevaisuutesi käytät.. valintakysymys.
Jutun juoni, se idea.. se olet sinä, vaikka sinä et ole idea. Sinä olet siellä ja koska olet, niin olet olevainen. Ja olevaisuuden idea on olevaisuus itsessään, niin.. sinunkin idea on sinun olevaisuutesi. Ja jos olet, on olevaisuudessasi ideaa.
Niinkuin sanoin, ei päätä eikä häntää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain35412251Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-19011477Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2806593Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555367Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2073874- 1773663
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin642753Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1782507Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi
ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva522240Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151932