Kun olen katsellut, kuunnennut ja ottanut osaa kaikenlaisiin mielettömyyksiin, niin vasta nyttemmin olen ajatellut olemassaoloni ideaa.
Ei sitä ole.
(reps)
Funeau depiksessä
6
100
Vastaukset
- Anonyymi00001
Normikansalainen
Normikansalainen tulee ulos ja menee hiekkalaatikkoon.
Olen yhä hiekkalaatikossa.
Minulla on keltainen muovilapio ja liikaa päällä.
(hirn)- Anonyymi00003
Mies on toisen luokan kansalainen. Hyvämies opetti. Incelit ovat sitä mieltä. Maailma on kuin hiekkalaatikko tai kukkulan kuninkaan mäki missä 5-vuotiaat käyvät 15-vuotiasta vastaan. 15-vuotias pesee ne mennen tullen. Kuin maailman johtajat - Läskejä, kaljamahaisia, itselleen kaiken omivia, kaikki mulle-ajattelevia. Trump täyttää tänä vuonna 80 eli se on allegorisesti katsottuna tuommoinen vanhempi mieslapsi joka ottaa tikkarin pikkulapsen suusta itselleen.
- Anonyymi00004
Juu ei, ei ole. Itse depiksessä on kyllä ideaa, jos tunnet niin olet ainakin olemassa :)
- Anonyymi00005
Kiitos
Tuntuu todella… inhimilliseltä kokea olevansa olemassa.
Kerro tuo muillekin.
(naurua) - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiitos
Tuntuu todella… inhimilliseltä kokea olevansa olemassa.
Kerro tuo muillekin.
(naurua)Rajattu viisaus on kuin tiikeri häkissä, ei sovi kaikille :D
Höh!!
Se on niin, ettei olemassaolossa ole muuta ideaa kuin se olemassaolo itsessään. Ei päätä eikä häntää koko jutussa, mut silti on.
Juu se olevaisuus on se idean juuri. Sinä yksilönä et ole se idea, mutta juuri siksi kun mietit sitä ideattomuuttasi, koko olemassaolosi idea kiteytyy siihen. Sinä olet se idea vain jokaisella hengenvedollasi, ajatuksellasi ja muista, et ne loppuu aikanaan.
Olevaisuus on se idea. Sä kans delaat joskus ja sinun olevaisuutesi päättyy. Aivan sama, kuinka idearikas olet ollut. Ite päätät miten lyhyen olevaisuutesi käytät.. valintakysymys.
Jutun juoni, se idea.. se olet sinä, vaikka sinä et ole idea. Sinä olet siellä ja koska olet, niin olet olevainen. Ja olevaisuuden idea on olevaisuus itsessään, niin.. sinunkin idea on sinun olevaisuutesi. Ja jos olet, on olevaisuudessasi ideaa.
Niinkuin sanoin, ei päätä eikä häntää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1745024Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813626SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt402628SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402278Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä992198Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292077Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan722071Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja882023Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet211536Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1131453