Kuulkaapa Pellon pikkukulliset!
Kerättäikö meki jonkulainen avustus niille mielenosoittajille että saavat maksettua sakot ja mettähallituksen sutkien korvaukset?
Oli ne niin hyvällä asialla että olisivat kyllä ansainneet palkkion.
Aalistunturi
37
214
Vastaukset
- Anonyymi00001
tidat olla ainut jolla pikku kulli ,
- Anonyymi00002
Ei mulla ole kullia ko silloin tällöin. Olen nimittäin nainen ja aina ne kullit on pieniä.
Mutta miten se rahankeruu järjestettäis? - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei mulla ole kullia ko silloin tällöin. Olen nimittäin nainen ja aina ne kullit on pieniä.
Mutta miten se rahankeruu järjestettäis?peri maksu ko se pikku kulli saat
- Anonyymi00003
Lapin Kansan pääkirjoitus kertoo kaiken tuosta laittomasta ja luonnonsuojelulle haitallisesta mielenosoittajien toiminnasta. Sakot olivat vain liian pienet.
Puuronenkin laittaa lusikkansa soppaan, uhkailemalla oikeudella jostain kirjoituksesta, mutta ei huomaa, että hänen kirjoituksiensa todenperäisyyttä saa suurennuslasilla etsiä, niin poliittisesti värittyneitä ne ovat.- Anonyymi00005
Kyllä noita nuoria pitää auttaa. Ne tekevät niin hienoa työtä. Minä ainakin pistän satasen heti kun joku aloittaa sen keräyksen. Se pitää hoitaa sillä tavalla että rahat varmasti menevät oikeaan osoitteeseen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä noita nuoria pitää auttaa. Ne tekevät niin hienoa työtä. Minä ainakin pistän satasen heti kun joku aloittaa sen keräyksen. Se pitää hoitaa sillä tavalla että rahat varmasti menevät oikeaan osoitteeseen.
terrorismin rahoittamisesta joutuu linnaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Linnaan vaan. Venään maalla on nyt vankiloissa hyvin tilaa. Suomen vaan pitää kilpailuttaa vankeinhoito.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pöljä. Eihän ne ole mithään terroristiä. Kunnon nuoria ne on. Olispa kaikki samanlaisia.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Terrorismiksi työnteon haittaaminen, tien tukkiminen, ja taloudellisten vahinkojen aiheuttaminen on katsottava.
Voidaanhan näillä yhteinkunnan eläteiltä ottaa tuki-euroista sakkomaksujen, ja vahinkojen aiheuttama määrä euroja. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pöljä. Eihän ne ole mithään terroristiä. Kunnon nuoria ne on. Olispa kaikki samanlaisia.
ai oliko oma äpäräs siellä huume vekkuli
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Terrorismiksi työnteon haittaaminen, tien tukkiminen, ja taloudellisten vahinkojen aiheuttaminen on katsottava.
Voidaanhan näillä yhteinkunnan eläteiltä ottaa tuki-euroista sakkomaksujen, ja vahinkojen aiheuttama määrä euroja.Älä sie sinnittele tyhjää. Mieki olisi lähteny mielenosotukseen vaikka olen 80 v mutta rollaattorilla on huono talvela kulkea.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Älä sie sinnittele tyhjää. Mieki olisi lähteny mielenosotukseen vaikka olen 80 v mutta rollaattorilla on huono talvela kulkea.
Oikeus totesi mielenosoituksen laittomaksi. Puiden harvennukseen oli useammalta taholta luvat saatu, eikä kyse ollut suojelualueesta.
Eihän kukaan voi mennä toisen kotiinkaan häiriköimään, ja estämään siellä kulkemista. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oikeus totesi mielenosoituksen laittomaksi. Puiden harvennukseen oli useammalta taholta luvat saatu, eikä kyse ollut suojelualueesta.
Eihän kukaan voi mennä toisen kotiinkaan häiriköimään, ja estämään siellä kulkemista.Pahimpia terroristeja ovat metsiä tuhoavat yritykset ja Metsähallitus. Oikeuslaitos ja poliisi ovat terroristien avustajia.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pahimpia terroristeja ovat metsiä tuhoavat yritykset ja Metsähallitus. Oikeuslaitos ja poliisi ovat terroristien avustajia.
Eikä ne mettähallituksen äijät ole etes rehelisiä. Ne saattava hakea maisemaluvan harvenukselle ja tekevät sitte avohakkuun. Pessalompolossa on tehty niin siinä kaaraneksentien alkupäässä. Täysiä sutkia ne on. Ei muuta ko aina mielenosotus pystöön ko on vähänki tilasuutta ja pieniki syy.
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pahimpia terroristeja ovat metsiä tuhoavat yritykset ja Metsähallitus. Oikeuslaitos ja poliisi ovat terroristien avustajia.
Ne ryöstää puut ,hirvet,riekot,maalinnut,siirtomaa politiikkaa,pääsääntöisesti se on mhn mieli lause joka ei tarkoita muuta kuin riistoa !
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eihän ne mitään työtä tee! Nehän vai maleksii työtään tekevien haittana,
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kunnon nuori noudattaa voimassa olevia lakeja, asetuksi ja muitakin sääntöjä, eikä juoksuta poliiseja pitkin pimeitä korpiteitä.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kunnon nuori noudattaa voimassa olevia lakeja, asetuksi ja muitakin sääntöjä, eikä juoksuta poliiseja pitkin pimeitä korpiteitä.
Kunnon metsäammattilainen miettii edes vähäsen ja jättää jälkipolvillekin, varmistaen että kotikunta ei tyhjene ja että sielläkin säilyy mahdollisuudet.
- Anonyymi00016
Mie ainaki maksan mielelläni. Metsähallituksen miehet ei jätä yhtään aluetta ehjäksi jos niistä on kiinni! Muutamassa kymmenessä vuodessa tärvätty koko kunta. Ja nyt sitten ihmetellään kun ei ole jäljellä mitään näyttämistä ja vaaditaan korvauksia. Tanan tunarit! Kyllä maksun pitäisi liikkua toisin päin.
- Anonyymi00018
Kukahan metsiä on oikeasti vahingoittanut, haloo??
- Anonyymi00020
Mettähallitus ja isot puunjalostusrosvopuulaakit tietenki. Ja tietenki kaikki ojankaivajat ja persaukiset avohakkaajat.
- Anonyymi00021
Jos täällä ei saa osoittaa mieltä, muutumme Venäjäksi!
- Anonyymi00025UUSI
laillisesti saa ei laittomasti pöpi
- Anonyymi00033UUSI
Nyt puhut järkeä. Menkää sinne Venäjälle tunnelien kautta ja muistakaa ottaa niitä vapoja riittävän monta matkaan.
- Anonyymi00022UUSI
Kaivos- ja metsäteollisuus, matkailun lisäksi tahkonneet rahaa, ja hyvinvointia Lappiinkin, tätä eivät ikuiset valittajat huomaa. Monet kunnat olisivat todellisissa vaikeuksissa, jos näitä ei olisi näinkin runsaasti kuin on.
Kaivosteollisuudesta on löytynyt suurimmat yhteisöveron maksajat. Sen voi jokainen tarkistaa vuosittaisista verotiedoista.- Anonyymi00023UUSI
Metsähallituksen touhusta on aiheutunut järkyttävää kollektiivista vahinkoa pohjosen kunnille jo kymmeniä vuosia. Joskun kauan sitten oli metsurien talot täynnä joka kunnassa. Nykyään muutama hassu motomies ja auto töissä per kunta, vahingot sen sijaan mittaamattomia.
- Anonyymi00024UUSI
Just niin. Rahaa on tehty ympäristöä tuhoamalla. Tekijät tilille välittömästi. Putkaa, linnaa ja vankeutta koko rosvoporukalle.
- Anonyymi00026UUSI
meinist sieki joskus ees töihin pummi.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
meinist sieki joskus ees töihin pummi.
Ite olet pummi. Mie olen tehny töitä jo yli 50 vuotta ja lisää tehen.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ite olet pummi. Mie olen tehny töitä jo yli 50 vuotta ja lisää tehen.
Töitä muka tehny? Petoeläinkorvauksilla elänyt, ja syljeksinyt kattoon.
- Anonyymi00027UUSI
Mikähän on Pellon kunnan suunnitelma metsien suhteen? Kannattaisi jättää jonnekin jotakin rauhaa ja esittelemisen arvoista, siltä varalta että matkailu yleistyy täälkin. Tyhmä ei tarvis Pellon kunnankaan olla vaikka varmasti on paljon ns. "metsäammattilaisia" kuiskuttelemassa ja omaatuntoaan helpottamassa.
- Anonyymi00038UUSI
Pellon kunta suojelee metsiä. Katso vaikka katukuvaa, talot ym on ihanasti metsän peitossa.
Kyllä täällä suojella osataan. Ja onhan meillä Euroopan uusin saari, jota ei uskalleta markkinoita, siitä kun seuraisi hallitsematon turistiryntäys. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Pellon kunta suojelee metsiä. Katso vaikka katukuvaa, talot ym on ihanasti metsän peitossa.
Kyllä täällä suojella osataan. Ja onhan meillä Euroopan uusin saari, jota ei uskalleta markkinoita, siitä kun seuraisi hallitsematon turistiryntäys.Paha! Oikea mettää ei sitten nähdäkään.
- Anonyymi00028UUSI
tuskin ne miljonääri sinne paska suolle tulee pöpi varsinkin kun te olette noin hulluja.
- Anonyymi00030UUSI
Olet kyllä pihalla tilanteesta ja kuullostatkin metsäammattilaiselta.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olet kyllä pihalla tilanteesta ja kuullostatkin metsäammattilaiselta.
Kuullostat yhteiskunnan elätiltä...
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kuullostat yhteiskunnan elätiltä...
Et vois erehtyä isommin. Tarkkaan olen metsien pilaamista ja kunnan tyhjenemistä seurannut jo kauan.
Jos tilanne olisi parantuakseen metsienhakkaamisella täällä menisi hienosti, mutta kun ei mene. Pelkkää alasajoa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1254544Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa693274"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043154Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392601Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282302- 1071553
- 491096
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3271062- 49842
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55671