kukaan ei pysty pukemaan sanoiksi mitä nuo kauniimmat sukupuolet pienissä pääkopissaan oikein ajattelee...kaikki tehdään vaikeamman mukaan ja kun siitä niille hieman mainitsee niin kuka on syyllinen? MIES!
Naisen logiikka
30
803
Vastaukset
naisen logiikka on huippu.... sitten niin... sitten niin.... mitäs sit ku meitä ei olis..... :)))) kuis sit suu pannaan.... :)))
- poromies
sitten aletaan mukamas paiskomaan ovia ja tehdään muuttoa ja huudellaan että mitäs nyt teet kun ei ole naista enää palvelemassa. ootteko ajatelleet että siinä tilanteessa(mikäli häivytte) ei teillä ole miestä, kyllä teilläkin tarpeenne on :)
poromies kirjoitti:
sitten aletaan mukamas paiskomaan ovia ja tehdään muuttoa ja huudellaan että mitäs nyt teet kun ei ole naista enää palvelemassa. ootteko ajatelleet että siinä tilanteessa(mikäli häivytte) ei teillä ole miestä, kyllä teilläkin tarpeenne on :)
tarpeita.... mutku ei tarvii paiskoa ku ei oo miestä mailla ei halmeilla.....:)))))
- quistis
kyl mä olen syyllinen ja kuule älä edes yritä ymmärtää...hyväksy vain:o))))
- quistis
Melina-76 kirjoitti:
Onkos tämäkin sitä lopun alkua :O
*odottelee netin kaatumista*
;Dsanoin et väärä hälytys..Niin no joku halus et Quu kaatuis:o((
quistis kirjoitti:
sanoin et väärä hälytys..Niin no joku halus et Quu kaatuis:o((
tää ei kaatunukkaan :DDD
No niinhän sä sanoit :) mut pakko oli tulla toteamaan tääkin juttu omin silmin :DD
(mitään en usko jos en oo nähny ;) )- quistis
Melina-76 kirjoitti:
tää ei kaatunukkaan :DDD
No niinhän sä sanoit :) mut pakko oli tulla toteamaan tääkin juttu omin silmin :DD
(mitään en usko jos en oo nähny ;) )kukaan ei "pissata" sua ainakaan ilman Sun lupaas!
- quistis
Melina-76 kirjoitti:
Hihiii :DDDDD
kaunis hymy..Jaksatkin vielä työpäivän jälkeen;o)
No halit Sulle:o)))) quistis kirjoitti:
kaunis hymy..Jaksatkin vielä työpäivän jälkeen;o)
No halit Sulle:o))))olen vähä liiankin yökyöpeli ;)
Siis mulla ei oo rajaa tähän illalla valvomiseen :D mut siks onkii hyvä kun teen iltatöitä vaan ni pysyy rytmit kohillaan :)
Jot ei hymy kyl hyydy ;D- quistis
Melina-76 kirjoitti:
olen vähä liiankin yökyöpeli ;)
Siis mulla ei oo rajaa tähän illalla valvomiseen :D mut siks onkii hyvä kun teen iltatöitä vaan ni pysyy rytmit kohillaan :)
Jot ei hymy kyl hyydy ;DMustakin on tullu yökyöpeli ... Mä teen aamua ja iltaa..Ilta päättyy jo klo 17.00...
Huuhaa kai sai musta yöihmisen..jälleen;o) - AMR-52
quistis kirjoitti:
Mustakin on tullu yökyöpeli ... Mä teen aamua ja iltaa..Ilta päättyy jo klo 17.00...
Huuhaa kai sai musta yöihmisen..jälleen;o)..siul Quuu...))) sie oot miun ilopiller...))))
mite loma on mennyt,oot sie jo polttant itseis.??
mie en eilen kerent jatkamaa tuota klinikkatoimintaa,tul häly keskenkaiken...))) - quistis
AMR-52 kirjoitti:
..siul Quuu...))) sie oot miun ilopiller...))))
mite loma on mennyt,oot sie jo polttant itseis.??
mie en eilen kerent jatkamaa tuota klinikkatoimintaa,tul häly keskenkaiken...)))Juu olen jo polttanut nahkani..Siihen ei paljoa tarvita...Mut nyt onneksi palo muuttunut viehkoksi rusketukseksi;o)
No tietysti ;) eihän se naisen vika ole jos mies ei ymmärrä :DDD
(siis sitä kuin nainen ajattelee ;) )- poromies
köökissä ja tarvittaessa makuukammarissa, paree pysyä muuten loitolla. ei todellakaan pahalla mutta teidän aivoitukset eivät riitä pidemmälle :D
poromies kirjoitti:
köökissä ja tarvittaessa makuukammarissa, paree pysyä muuten loitolla. ei todellakaan pahalla mutta teidän aivoitukset eivät riitä pidemmälle :D
naisen palkka on miehen lompakosta ja.... mites se meni ;)
Hihiii nyt löyty yks sovinistipossu :DDDD
- poromies
naisilla ei olisi niitä ihania vaatteita ja koruja(joita pitää joka päivä ostaa lisää). meidän pussista ne on aina pois. ja kun sitten tulee aika että naapurin jaska pyytää yhdelle oluelle niin jumalavita...sotahan siitä syntyy. siis me syysätään teille kaiken maailman roinat, ei mikään riitä. ja kun sitä olutta tekee miesten mieli niin...
eihän meistä naisista mihkään sitten ole.....;D taidan harkita jos.... tai jätän sanomatta ku joudun katumaan myöhemmin....;DDD
- poromies
BBrunetti kirjoitti:
eihän meistä naisista mihkään sitten ole.....;D taidan harkita jos.... tai jätän sanomatta ku joudun katumaan myöhemmin....;DDD
vänkää teidän akkojen kanssa, taidan mennä sitten sohvalle koisaa. nukutaan yön yli niin taas sitä ollaan herttasia aamusti ja pussaillaan...prkl
poromies kirjoitti:
vänkää teidän akkojen kanssa, taidan mennä sitten sohvalle koisaa. nukutaan yön yli niin taas sitä ollaan herttasia aamusti ja pussaillaan...prkl
pusi.... pus.... pus....:DDDD
- poromies
poromies kirjoitti:
turha tulla herättelee aamulla ja pyytää taas apua kun auto mukamas rikki kun ei liiku. sopii sen startata ensin...huomenna mä löhöön sohvalla koko päivän, piereskelen jaa kattelen canal sporttia ja juan laatikon olutta...
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
pusi.... pus.... pus....:DDDD
...heräsin just, mitä miu BB, kuuluu näi aamutuimaan?? aurinko paistaa ja vettä sattaa,taitaa tulla Brune...))))))
- kippari1
no tohon eivoi paljoo enää sanoo mitään;=))Jotenkin aikoinaan sen huomasin;=)
- kippari1
Melina-76 kirjoitti:
tähän ei voi muuta sanoa että kun riippuu naisesta ja miehestä ;)
kai se on niistäkin kiinni,mut aika paljon nähneenä on tullut vastaan aika erikoisia juttuja;=)No mut pitäähän naisia olla muuten oltas kusessa;=)
- poromies
naiset, missä on mun aamiainen? vähän vauhtia!
ite aamiaises.... huomenta...:DDD
- Eenokki1
Ylen kieroja ovat, kun ovat hankkiuteneet etuoikeutettuun asemaan, ja saavat elää miesten kanssa. Niitä sitten juoksutetaan ja hiilestetään loppuun asti, kun sitä tavaraa, mammonaa ja rahaa pitää olla paljon.
Naisten etuoikeutettu asema näkyy tilastoissakin, sillä voidessaan elää miesten kanssa, sitä jatkuu keskimäärin 82 vuotta. Mutta kun miehet joutuvat elämään naisten kanssa, miehet heittävät veivin loppuunpalaneena ja rääkättynä jo 75 vuotiaana. - Iso Cee
kun eivät pysty putkiaivoillaan ajattelemaan asoita niin monimutkaisesti ja monelta kantilta kuin naiset, niin turha sinun poromies on sellaisia pohtia! ;-))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182582Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162081919Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591619Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021531Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491446Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1991296- 961226
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511115Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171025Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13897