Mies rakensi Airfryerin naiselle

Anonyymi-ap

Nainen katseli kaupassa airfryertä todeten, tuollainen meille täytyy saada.
Mies totesi, älä hosu nainen, minä rakennan tuollaisen.
Seuraavana iltana mies tulu vanerisen laation kanssa naiselle ja sanoo, tässä
on Airfryer, eikä maksanut paljon mitään.
Mies rakensi airfryerin vanerilevyistä ja kuumailmapuhaltimesta.
Nainen koekäytti miehen rakentama Airfryeriä, laittoi ranksanperunoita ja meni suihkuun.
Naisen tullessa suihkusta 30 minuutin päästä totesi nainen, että mikä täällä käryää ja savua on aivan valtavasti.
Keittiössä odotti naista näkymä, miehen rakentama airfryer oli liekeissä ja ranskalaiset kärventyneet mustiksi.

Nainen soitti miehelle ja totesi, etä sinun rakentamasi häkkyrä syttyi tuleen.
Mies totesi, ettei nainen osaa käyttää airfryeriä.

3

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halusiko nainen, sen kaupassa olevan airfryerin (jota hän ehti jo ihailla), vai miehen rakentaman, omituisen tekeleen?

Oliko miehen kuulossa, vai ymmärryksessä vikaa, ettei viesti mennyt perille? Miksi kommunikointi on näin vaikeaa?
      Nainen ihaili kaupassa airfryereita, ei miehen pikku kätösten- ja puuhastelun jälkiä!!!

Voi hyvänen aika taas! 😮😁💥

• No just tuommoisia naiset keittiössä aina on. Tarkkana pitää olla jo sen kanssa millaisen paistinpannun niille antaa. Liian raskas, niin ne eivät jaksa nostaa sitä ja liian kevyt, niin polttavat sen solmuun.

• Anonyymi00001

Aha nyt mulla sytytti ! Fuenoui leikkii tällä kertaa persua joka toteuttaa naisen toteamuksien epätietoisuuksia omilla pikku- sekä isoaivoillaan !

Kerrassaan varttihauskaa epähuumoria on tuo eöörfaierrin rakentaminen itse. Ei niistä legopalikoista sellaista voi kasaan pykätä. Kokeile vaikka ...

Inceleiden ikuisuusprojektit eivät valmistu milloinkaan. Koita ensin saada valmiksi tuo naiselle lupaamasi robopölynimuri ennen kuin aloitat uuden häslääyksen !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      139
      7648
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7091
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3623
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      138
      3256
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2784
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2318
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe