Mies rakensi Airfryerin naiselle

Anonyymi-ap

Nainen katseli kaupassa airfryertä todeten, tuollainen meille täytyy saada.
Mies totesi, älä hosu nainen, minä rakennan tuollaisen.
Seuraavana iltana mies tulu vanerisen laation kanssa naiselle ja sanoo, tässä
on Airfryer, eikä maksanut paljon mitään.
Mies rakensi airfryerin vanerilevyistä ja kuumailmapuhaltimesta.
Nainen koekäytti miehen rakentama Airfryeriä, laittoi ranksanperunoita ja meni suihkuun.
Naisen tullessa suihkusta 30 minuutin päästä totesi nainen, että mikä täällä käryää ja savua on aivan valtavasti.
Keittiössä odotti naista näkymä, miehen rakentama airfryer oli liekeissä ja ranskalaiset kärventyneet mustiksi.

Nainen soitti miehelle ja totesi, etä sinun rakentamasi häkkyrä syttyi tuleen.
Mies totesi, ettei nainen osaa käyttää airfryeriä.

3

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halusiko nainen, sen kaupassa olevan airfryerin (jota hän ehti jo ihailla), vai miehen rakentaman, omituisen tekeleen?

Oliko miehen kuulossa, vai ymmärryksessä vikaa, ettei viesti mennyt perille? Miksi kommunikointi on näin vaikeaa?
      Nainen ihaili kaupassa airfryereita, ei miehen pikku kätösten- ja puuhastelun jälkiä!!!

Voi hyvänen aika taas! 😮😁💥

• No just tuommoisia naiset keittiössä aina on. Tarkkana pitää olla jo sen kanssa millaisen paistinpannun niille antaa. Liian raskas, niin ne eivät jaksa nostaa sitä ja liian kevyt, niin polttavat sen solmuun.

• Anonyymi00001

Aha nyt mulla sytytti ! Fuenoui leikkii tällä kertaa persua joka toteuttaa naisen toteamuksien epätietoisuuksia omilla pikku- sekä isoaivoillaan !

Kerrassaan varttihauskaa epähuumoria on tuo eöörfaierrin rakentaminen itse. Ei niistä legopalikoista sellaista voi kasaan pykätä. Kokeile vaikka ...

Inceleiden ikuisuusprojektit eivät valmistu milloinkaan. Koita ensin saada valmiksi tuo naiselle lupaamasi robopölynimuri ennen kuin aloitat uuden häslääyksen !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      128
      3753
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      36
      2444
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2088
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      70
      1031
    5. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      10
      1011
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      891
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      63
      866
    8. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      31
      855
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      43
      780
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      97
      762
    Aihe