Nainen katseli kaupassa airfryertä todeten, tuollainen meille täytyy saada.
Mies totesi, älä hosu nainen, minä rakennan tuollaisen.
Seuraavana iltana mies tulu vanerisen laation kanssa naiselle ja sanoo, tässä
on Airfryer, eikä maksanut paljon mitään.
Mies rakensi airfryerin vanerilevyistä ja kuumailmapuhaltimesta.
Nainen koekäytti miehen rakentama Airfryeriä, laittoi ranksanperunoita ja meni suihkuun.
Naisen tullessa suihkusta 30 minuutin päästä totesi nainen, että mikä täällä käryää ja savua on aivan valtavasti.
Keittiössä odotti naista näkymä, miehen rakentama airfryer oli liekeissä ja ranskalaiset kärventyneet mustiksi.
Nainen soitti miehelle ja totesi, etä sinun rakentamasi häkkyrä syttyi tuleen.
Mies totesi, ettei nainen osaa käyttää airfryeriä.
Mies rakensi Airfryerin naiselle
3
171
Vastaukset
Halusiko nainen, sen kaupassa olevan airfryerin (jota hän ehti jo ihailla), vai miehen rakentaman, omituisen tekeleen?
Oliko miehen kuulossa, vai ymmärryksessä vikaa, ettei viesti mennyt perille? Miksi kommunikointi on näin vaikeaa?
Nainen ihaili kaupassa airfryereita, ei miehen pikku kätösten- ja puuhastelun jälkiä!!!
Voi hyvänen aika taas! 😮😁💥No just tuommoisia naiset keittiössä aina on. Tarkkana pitää olla jo sen kanssa millaisen paistinpannun niille antaa. Liian raskas, niin ne eivät jaksa nostaa sitä ja liian kevyt, niin polttavat sen solmuun.
- Anonyymi00001
Aha nyt mulla sytytti ! Fuenoui leikkii tällä kertaa persua joka toteuttaa naisen toteamuksien epätietoisuuksia omilla pikku- sekä isoaivoillaan !
Kerrassaan varttihauskaa epähuumoria on tuo eöörfaierrin rakentaminen itse. Ei niistä legopalikoista sellaista voi kasaan pykätä. Kokeile vaikka ...
Inceleiden ikuisuusprojektit eivät valmistu milloinkaan. Koita ensin saada valmiksi tuo naiselle lupaamasi robopölynimuri ennen kuin aloitat uuden häslääyksen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1397648KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237091Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693623Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521383256Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092784Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442318- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261566Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457