Eikö DarkFear-ilmiö enää kiinnosta palstalaisia?

Anonyymi-ap

Tein hiljattain DarkFear-aiheisen aloituksen tuosta yksin baarissa olemisesta. Ketään ei kiinnostanut. Tieätäkö muuten kukaan, mitä näille hahmoille kuten peris, iljalaakso ja mitä näitä nyt olikaan kuuluu.

Vaihteeksi vähän rennompaa keskustelua. Eikös nämä kuitenkin ollut rentoja tyyppejä.

Todellavaikeeta

16

309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No, totta puhuen pidin enemmän siitä, että sain huomiota itse. 🤭

🦄

• Anonyymi00002

Tällä palstalla tosiaan liikkui joitakin vuosia sellainen nimimerkki kuin DarkFear, josta kaiken aikaa keskusteltiin, enemmän kuin sinusta. Mä tulin tänne joskus vajaa 10 vuotta sitten ja silloinkin DarkFear liikkui tällä palstalla hänen kavereidensa periksen, iljalaakson jne kanssa.

Darkkiksesta kirjoitettiin paljon jo yli 10 vuotta sitten, kun aloin jonkin verran enemmän seurailee tätä palstaa. En silloin vielä kirjoitellut. En tiedä onko sulle nämä hahmot tuttuja. Sinäkin tosiaan haet huomiota, mutta nämä kyllä sitä saivat.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00007

Kysyin hiljan, miksi Yksäri kirjoittaa täällä, onko kyse sosiaalisen kanssakäymisen tai ajan kuluttamisen tarpeesta?

Tässähän se vastaus tuli asianomaisen omin sanoin: "No, totta puhuen pidin enemmän siitä, että sain huomiota itse. 🤭 🦄"

Motiivi on mitättömämpi, kuin odotin, oikeastaan alkeellinen. Tuotti pettymyksen.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kysyin hiljan, miksi Yksäri kirjoittaa täällä, onko kyse sosiaalisen kanssakäymisen tai ajan kuluttamisen tarpeesta?

Tässähän se vastaus tuli asianomaisen omin sanoin: "No, totta puhuen pidin enemmän siitä, että sain huomiota itse. 🤭 🦄"

Motiivi on mitättömämpi, kuin odotin, oikeastaan alkeellinen. Tuotti pettymyksen.

Vastasinhan minä sinulle siihen toiseen ketjuun, että perimmäisenä motivaationani on herättää ajattelua.

Jonkinasteinen huomiohakuisuus on osa persoonaani, eikä se sulje pois sitä, että varsinainen motiivini voisi olla joku muu.

Tässä ketjussa tuli niin hyvä vitsailun paikka, ettei sitä voinut ohittaa.

🦄

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Vastasinhan minä sinulle siihen toiseen ketjuun, että perimmäisenä motivaationani on herättää ajattelua.

Jonkinasteinen huomiohakuisuus on osa persoonaani, eikä se sulje pois sitä, että varsinainen motiivini voisi olla joku muu.

Tässä ketjussa tuli niin hyvä vitsailun paikka, ettei sitä voinut ohittaa.

🦄

Kyllä muistin, että kerroit pyrkimyksestä vaikuttaa asioihin, mutta en pitänyt selitystä uskottavana, koska oletin sinun tajuavan, ettet voi.

Ja vaikka olisit uskonutkin voivasi vaikuttaa, niin hyvä niin, mutta huomionhakuisuus romautti kuvan sinusta.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kyllä muistin, että kerroit pyrkimyksestä vaikuttaa asioihin, mutta en pitänyt selitystä uskottavana, koska oletin sinun tajuavan, ettet voi.

Ja vaikka olisit uskonutkin voivasi vaikuttaa, niin hyvä niin, mutta huomionhakuisuus romautti kuvan sinusta.

Mikä ongelma huomiohakuisuudessa on? Sehän on paitsi yleistä ja usein hyödyllistä myös täysin harmitonta.

Ei sillä että minua kiinnostaisi, mitä minusta ajattelet. Minä vain en vain näe huomiohakuisuutta negatiivisena piirteenä.

🦄

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mikä ongelma huomiohakuisuudessa on? Sehän on paitsi yleistä ja usein hyödyllistä myös täysin harmitonta.

Ei sillä että minua kiinnostaisi, mitä minusta ajattelet. Minä vain en vain näe huomiohakuisuutta negatiivisena piirteenä.

🦄

Yksäri kirjoitti: "Ei sillä että minua kiinnostaisi, mitä minusta ajattelet." Olen näköjään turhaan esittänyt ajatuksia sinusta. Sapienti sat.

• Anonyymi00004

En tunne heitä riittävän hyvin. Joku mielikuva on, että olisivat olleet paljon äänessä palstalla. Trollattujakin? Voin olla väärässäkin.

• Anonyymi00005

Mullekin ne jäi vähän mystisiksi hahmoiksi. Mä en oikein koskaan ottanut selvää, kuka tuo DarkFear oikeastaan koskaan oli. Välillä oli erittäin järkeviäkin mielipiteitä, otti kantaa moniin kysymyksiin, mutta sitten jossain vaiheessa "kaikki" vaan meni jollain tavoin aivan...

todellavaikeeta

• Minulla on aika paljon tietoa Darkista, mutta jätän hänen valinnakseen, että minkä verran haluaa jakaa itsestään. Vähän aikaa sitten hän palstalla lyhyesti pyörähti. Hänen oikea nimensäkin on palstalle vuotanut. Sen tarkoituksella unohdin, sillä haluan kunnioittaa hänen yksityisyyttään.

• Anonyymi00006

Oikein, että kunnioitatkin. Saanko kysyä, oletteko te kavereita myös oikeessakin elämässä?

Asiasta aivan toiseen. Kun sinua tuo Venäjä näyttää kiinnostavan. Ainakin teet aloituksia, tuossa joku ehti tekee uuden aloituksen Ukrainan tilanteesta. Odotan mielenkiinnolla kommenttiasi.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/19243903/jaaha-ukraina-on-unohdettu--nyt-puhutaan-gronlannista-

Mitä mä olen ymmärtänyt, että sulla on Venäjästä vähän realistisempi näkemys kuin monella muulla id**otilla.

Todellavaikeeta

• Jännää 😮 Mulla pääsi kokonaan ohi, että hän on täällä pyörähtänyt. Kiva sinänsä, jos tyyppi on kunnossa. Kuitenkin useamman vuoden ajan kirjoiteltiin täällä lähes viikottain, kun oltiin päästy eteenpäin alkuaikojen erimielisyyksistä.
        Ja täytyy sanoa, että tyyppi oli monessa asiassa oikeassa. Tarpeeksi paljon kun itsellä tuli ikää yli 20:n, niin alkoi se poikuus ahdistamaan ja tietynlainen arvopohjainen realismi sanoi ettei yhtä totaalikokemattomiin nuoriin naisiin ole mitään mahiksia. No oli sentään muslimityttö joka vajaat 8 vuotta sitten oli aloitteellinen, ja hänen lisäksi vain yksi nainen on ollut hiukan mua nuorempi.
        Paljon paremmin mä olen tullut juttuun nelikymppisten naisten kanssa, eikä viime vuosina ole kukaan ollut tekemässä esivalintaa naisasioihin liittyen. Nyt kun on ollut parisen vuotta jopa sisähuussi, niin onhan moni asia paljon helpompaa vaikka käytettävissä olevat tulot on huomattavasti pienemmät kuin vaikka 10 vuotta sitten.

Eikä me poliittisestikaan oltu aina ihan samaa mieltä, mutta ei ne hänen höpinät kaljuuntuneista, ahdasmielisistä persujunteista ihan tuulestatemmattuja olleet. Jos siis miettii nykyistä keskusteluilmapiiriä, poliittista vastakkainasettelua jne. ja kumpi puoli sitä enemmän agitoi. Aikuiset työssäkäyvät ihmiset ovat lähestulkoon valmiita hirttämään jonkun ilmasto-Gretan jos se on hänen aspergeriin liittyvä erityiskiinnostuksenkohde, mutta samalla ylistävät oranssia narsistia Atlantin takaa. Gimme a break. 🤦🏻‍♂️

Kyllä mäkin Trumpia kannatin hänen ekan kauden alla ja aikana, Bidenistä en tykännyt ollenkaan, mutta pakko sanoa että Harris olisi ollut parempi vaihtoehto reilut vuosi sitten. Lähi-Idän tilanne, talous- ja sosiaalipolitiikka, ihmisoikeudet yms. on sellaisia teemoja joissa on vaikea ymmärtää Trumpia tai Persuja.
        Sikäli toki hiukan kaksijakoinen fiilis, kun koko sirkus sataa käytännössä Venäjän laariin. Nato hajoaa sisältäpäin, tuki ukrainalle ei ole itsestäänselvyys, ja nykymenoa katsoessa Kremlin jutut suomalaisista "natseina" ei ole pelkkää propagandaa vaikka joskus 10 vuotta varmaan tarkoitettu niin alunperin. Mutta en mä ole sitä ikinä edes yrittänyt peitellä, että Venäjää kohtaan mun sydämessä on aina sellainen herkkä kohta. Käsivarsien ohuet karvat meinaa nousta pystyyn jos suljen silmäni, visualisoin mielessäni voitonpäivän paraatia, ja kuvittelen suuren ja mahtavan kansallishymnin korvissani.

• Anonyymi00008

Jännää että hondakuski125 tuli noin vaan vuoden jälkeen kertomaan darkfearista jotain. Darkfearin tunnistaisi vaikka sokea kana jos se olisi ollut palstalla.

• No tämä nimimerkki todellavaikeeta, on aihetta nostanut esille viime aikoina. Kyllä mäkin täällä nykyään päivittäin käyn tsekkaamassa keskustelunaiheita ja toisinaan vastaan joihinkin kiinnostaviin ketjuihin mihin on jotain sanottavaa. Mutta nykyään on palstan ulkopuolella uusia kavereita ja tekemistä, niin eipä tarvitse illat pitkät vääntää täällä Darkkiksen kanssa kuten joskus 2014.
        Esim. eilen olin klo 13-23 paikkeilla parin kaverin kanssa, välillä mun luona ja välillä lievästi liikuntarajoitteisen eläkeikäisen miehen luona, missä mä siivoilin, tein ruokaa yhteisistä raaka-aineista, ja sain nikotiinipussikiekon. Ja juttuseuraa, ja sama toisinpäin. Katteltiin urheilua, Kettu, jotain ranskalaista etsiväsarjaa jne. Ei kaikki ihmiset mun elämässä ole mielikuvitusystäviä tai entisen työni kautta tuttuja. Välillä tämä uskonnollinen ja ajoittain väkivaltainen kissatätikin siinä pyörähti meidän talossa, mutta hänen suhteen olen luovuttanut kauan sitten. Täytyy vain koittaa tulla toimeen, kun asuu kuitenkin kävelymatkan päässä ja alakerran mies on niin ikään hänen exä.

En mä Darkkista tunnistaisi, enkä edes tiedä mihin päin hän on muuttanut varmaan lähes 10 vuotta sitten. 🙄Tekisi mieli sanoa, että on tää todella vaikeeta. Jos olen välillä ollut vetäytyneempi, niin porukka ihmetteli toisinaan missä mäkin olen, ja sitten kun kirjoittelen välillä kuulumisiani tai vanhoja juttuja Darkkikseen liittyen, niin yhtäkkiä (tai siis edelleenkin) me kuulemma ollaan yksi ja sama tyyppi, mikä ei siis pidä paikkansa 😂🤦🏻‍♂️ Teet niin tai näin, niin aina väärinpäin.

• Anonyymi00009

Tulee tuosta jauhamisestasi jo oikeasti sellainen tunne, että yrität herätellä omia hahmojasi eloon. Kohta hyppäät jostain puskista jollain vanhalla hahmolla, tässähän minä, en mä missään kadoksissa ja sitten hirveät meriselitykset perään.

• Anonyymi00011

Dark fear muistetaan parhaiten siitä, että hän kävi täällä vuonna 2007 pitkiä keskusteluita Auvisen kanssa ennen, kuin Auvinen avasi tulen Jokelassa. Olen nuo keskustelut aikoinaan lukenut. Eipä niissä jutusteluissa ollut Dark fearilla mitään palaa, Auvinen käytti häntä vain todistaakseen hänellä, että oma "filosofiansa" on totta.

dzu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6148
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5617
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2066
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1778
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe