Kylpylä-Uimahalli Poukaman korjaustyöt 1/2026-10/2026
Tällaisten remonttien kustannukset pyörivät miljoonissa euroissa. Julkista tietoa kustannuksista on ainoastaan sähköurakoinnin osalta noin 260 000 euroa.
Pääurakoitsijaksi on valittu Kemijärven Roikka Oy jonka osaaminen rakentamisessa on ollut kaupungin myytävien kerrostalojen pintaremontit.
Tässä kaupungissa on kokemusta. Musiikkitalon pintaremontin hinta monikertaistui lähelle miljoonaa euroa.
Rakentamislaissa " rakennushankkeeseen ryhtyvä vastaa kaikesta...". Kemijärven Roikka Oy:lle on annettu avoin valtakirja, vaikka sillä ei ole minkäänlaista kykyä tähän hankkeeseen.
Uimahallin remontti
7
421
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Sattuuhan sitä, mutta kun tulee se Massa-tehdas ja Suomun-keskus, niin tänne tulee jeniä ja pesetaa ihan v-sti!
- Anonyymi00002
korruptio rahhoo käytetty , kalliiksi tullee kymmeniä miljoonia..
- Anonyymi00003
Tulee muuten pitkä ja kallis remontti!
- Anonyymi00004
Ei taida tulla jos parin viikon kuluttua valtuusto valitsee kunnalle riittävän ammattitaitoisen Teknisen johtajan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei taida tulla jos parin viikon kuluttua valtuusto valitsee kunnalle riittävän ammattitaitoisen Teknisen johtajan.
Se ei ainakaan ollut ammattitaitoinen joka päätti aloittaa remontin omalla porukalla.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se ei ainakaan ollut ammattitaitoinen joka päätti aloittaa remontin omalla porukalla.
Nythän kuulemma uimahalli remontoidaan pääosin vain LVI tekniikaltaan. Siihen ei kummoista suorittajaa tarvita. Putkiteknikkotaso riittää pomottamaan ja tekemään määräysten mukaiset mittauspöytäkirjat. Ja kustannukset pysyvät kurissa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Toivottavasti joku lehterillä istuva kirjoittaa puheenvuoron valtuutetuille. Näin voi osallistua, vaikkei olisi ollut ehdokkana.
Leijonat klubiin ja tiikeri tankkiin! Merkomessujen kautta kotiin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459